Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
02 set 2008
[30-08-2008] Agresion y cuchilladas fascistas en Roma

Agredidos tres compañeros
Acuchillado compañero de la okupa L38Squat

A las 4,30 de la mañana del 30 de Agosto en Roma (Italia), regresando del evento en el Parque de San Paolo, en donde desde la tarde habian participado miles de personas y en el que se recordo' la vil agresion que mato' a Renato Biagetti a la salida de una fiesta reggae en la playa de Focene, con cuchillos y palos mas o menos 10 malditas ratas fascistas esperaban en la oscuridad que todos se fueran para golpear por la espalda a tres compañeros aislados que regresaban a su coche.

El primer acto de la agresion ha sido una serie de cuchilladas a la pierna desde atras sin provocacion, sin decir una palabra. A la lista respuesta de los compañeros los infames huyeron.

Este gesto en manera evidente quiere reinvindicar "politicamente" la vil costumbre de utilizar el cuchillo y el origen infame y fascista del homicidio de Renato. Todo nuestro cariño y nuestro coraje a los compañeros agredidos, con Renato en el corazon.

NADA QUEDARA' IMPUNE!

L38 SQUAT
http://l38squat.tmcrew.org

---------------------------------------

Agosto 2006 - agosto 2008: mismos puñales, mismas tramas

A dos años del homicidio de Renato Biagetti, el 29 de agosto de 2008 en el Parque Schuster tuvo lugar un evento en su recuerdo. Miles de personas desde la tarde han compartido a través de la música la memoria de Renato y el rechazo a la violencia fascista. En todo el evento docenas de camionetas de policía y carabineros han sido la única presencia desagradable.

Terminado el evento, alrededor de las 4:30 de la mañana, una cuadrilla de mas o menos 10 fascistas, armados con cuchillos y cadenas, agredieron a la espalda y en la oscuridad de calle Ostiense a cuatro compañeros que regresaban a su coche. Uno de los cuatro ha sido vilmente acuchillado en el muslo derecho y, una vez en el piso, fue pateado en la cara, mientras que los demás lograron evitar la golpiza. Los agresores huyeron inmediatamente.

El hecho es con toda evidencia una reivindicación por parte de la extrema derecha de lo que ocurrió hace dos años con el homicidio de Renato y un habito de esta área política que ha producido, ya solo en Roma, más allá de las impresionantes agresiones (lo ocurrido en el toquín de la Banda Bassotti, a la toma de viviendas de Casal Bertone y a la Universidad de La Sapienza) cientas de agresiones ignoradas por los medios a pesar que fueron todas denunciadas por las fuerzas antifascistas ciudadanas. En Roma y en toda Italia, de hecho, se sigue fomentando un clima de miedo, sea con rondas fascistas, sea con una alarmante y embarazosa militarización del territorio. Una vez más descubrimos, entonces, una continuidad entre estos ocurridos y las estrategias políticas adoptadas por los gobiernos de derecha y de la mal llamada "izquierda".

A las 21 horas de hoy, 30 de agosto de 2008, nos encontraremos nuevamente en Parco Schuster por una primera manifestación en la ciudad

Antifascistas de Roma
Mira també:
http://www.autistici.org/nodosolidale/news_det.php?l=es&id=654

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
02 set 2008
SOLIDARIDAD Y VENGANZA
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
02 set 2008
JAJAJJA SI VENGANZA, ¿ CON QUE, CON EL CULO?
A TOMAR POR SACO MUERTOS DE HAMBRE.
SEGURO QUE NO LOS AGREDIERON NI EN LA OSCURIDAD NI POR LA ESPALDA, NO SOMOS TAN IZQUIERDISTAS NI TAN RUINES COMO VOSOTROS. A CARA DESCUBIERTA Y A MATAR, COMO DEBE SER ESCORIA.
http://es.youtube.com/watch?v=IZWuQEcp3f4
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
02 set 2008
madero, marero...surt de la pantalla que te la foto entre els ulls. solidarita contra il fascio !
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
02 set 2008
A cara descubierta y a matar, diu el notes. Xupapolles dels maderos, quan es dignen a detenir-ne algun dels vostres és com una hòstia al morro d'un gos desobedient, com un avís. No és repressió.
Apunyaleu i sortiu en quatre anyets com a molt, si és q us busquen. (ynestrillas , pedro cuevas...)
La república de weimar veia amb bons ulls els SA quan s'enfrontaven als comunistes, falange va oferir el seu discurs pseudo-revolucionari a la oligarquia contrarrevolucionària, feu el paperet , viviu el vostre moment de glòria i després us aparten del poder. Sou gossos de l'estat.
Teniu ganes d'aventura i us apunteu al carro guanyador, el de la propietat privada.
Colla d'idealistes mamons de polles de madero, fills d'aristòcrates, paracuellos és poc per vosaltres...
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
03 set 2008
Ep company, potser hauries de msurar el teu llenguatge ja que dintre del teu discurset de repulsa amagues molt sentiment homofob i sexista.
Et passes una mica amb el de xupar/ mamar polles, ja que això denota una humiliació del contrari a partir de enquadrar-lo dintre de una forma de realció homosexual. Per tant el teu comentari atenta contra la dignitat dels gays i lesbianes, al equiparar la seva forma d´estimar-se amb la submissió al poder.
Segon, et podries haver estalviat el de la hostia al morro del gos, aqui estàs deixant molt clar la teva nul.la capacitat per a poder disposar de animals de companyia, ja que igual que amb les persones deixes veure que s´ha de pegar als animals per a educar-los.
Companys, o moderem el llenguatge i ens anem sensibilitzant amb les paraules que emprem o al final acabarem parlant de forma grollera com la gent que no està polititzada i caient en els tòpics de sempre.
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
03 set 2008
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA !!!!!!

Estáis locos guarros, solo con ver el ultimo comentario del friki-progre-hippy este me he hecho al momento otra vez a la idea de quien sois, pobres gusanitos.
Compañeros y compañeras, terroristos y terroristas, que os den por las cachas jeje
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
03 set 2008
La verdad que todos los miembros y miembras (sic) del zapaterismo más papista que el papa sois una lacra para la izquierda.

Sólo os falta escribir el catecismo del perfecto izquierdista-hippy-progre políticamente correcto. Estoy seguro que si leyera vuestros comentarios basura como Carmen Alborch o similares estarían encantadas con vosotros.

La historia de la humanidad es la historia de la lucha de clases, no la de los diferentes luchando por ser aceptados. Si alguien llama a otro chupa pollas, pues que lo haga, eso no te convierte en un fascista.

Como cansáis con vuestra moralina!!!! Normal que el cerdo que escribe aquí arriba se ría de vosotros, hippis, dejad tanta universidad y pateaos un poco la calle, que veréis lo que le preocupa a la gente normal, como yo, no vuestras tonterías típicas de persona con demasiado tiempo libre.
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
03 set 2008
A los fascistas es mejor no hacerles ni puñetero caso, ya hacen el ridiculo siempre que hay elecciones y queda demostrado que la sociedad española no hace ni puto caso a sus estupideces.
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
04 set 2008
Jo no m'he ficat amb els homsexuals. En primer lloc les lesbianes no mamen polles, i si els gais ho fan, espero que no ho facin als maderos. Podria haver posat "fer la pilota" als maderos, però és més radical com ho he expressat. No tinc res en contra dels homes que fan fel·lacions (els fatxes es descollonen amb riure nerviós quan ho senten, perquè ni tot el vernís imperial i militarista que es posen a sobre, no poden oblidar el que els va passar a les SA i dubten i tremolen), però sí que tinc coses contra qui ho fa als maderos, i més en sentit figurat.
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
04 set 2008
i donat que el meu gos no entén que no m'ha de rosegar les bambes, doncs si l'enxampo li dono una hòstia al morro i no ho torna a fer. Si li parlo no m'entén.
per cer, el feixista no ha donat cap argument contra el que li he dit, que és el que m'interessa realment, així que em declaro guanyadora indiscutible, ueh!
Re: Agresion y cuchilladas fascistas en Roma
07 set 2008
Mira desgraciadeta, et respondré les teves tesis de merda:

- Vosaltres si que aneu 25 contra un com li va passar a un xaval a Murcia, o a la parella de Villaverde que van ser atacats per una dotzena de tios i els vau cremar amb bengales, o sense anar mes lluny el Palomino i companyia, 20 contra un al metro i encara acaben sortint amb baixes. Sort que la nostra gent nomès es passa 4 anyets al talego per agressions o assassinats no? Hi ha quantitat de gent tancada que porten la hostia d´anys,el Eduardo Clavero de Batallón de Castigo es va passar casi 18 anys tancat, el Kay Diesner porta més de 11 anys tancat i té la perpetua, i tants i tants que es passen fins a 6 anys per publicar llibres,fer cançons o tindre distris de material que no agrada el missatge i han de pringar anys al talego per la llibertat d´expressió democratica. T´estic parlan no de etarres que maten a sang freda, gent que per les seves idees són empresonats. Com que nomès rebem un copet al morro no? Em sembla que et referies a la teva gentussa, als unics que després de deixar lliures quan anaven en intencions de matar, la poli els hi torna les armes obeïnt altes instancies politiques, no sigui que els nenes dolents s´enfadon i ja no vulguin fer mes la feina bruta oi?

http://www.larazon.es/27758/noticia/Madrid/Mestre_insta_a_la_Polic&iacut;a_a
http://www.diagonalperiodico.net/spip.php?article5725

- La Republica de Weimar veia amb bons ulls les accions de els nazis contra els comunistes no? Per aixo van empresonar a tots els liders(incluit Hitler) i en van matar a 13 a la cerveseria famosa de Munic.
-I la Falange defensava la oligarquia no? per aixo estaven a favor de la reforma agraria a Espanya i de la socialització. Per això desprès de la guerra els pocs falangistes que no havien mort i que es van negar a obeïr el regim franquista van ser empresonats molts anys (Manuel Hedilla, Narciso Perales) o executats com els germans del Durruti, els dos falangistes fervents.Presó i execució, no crec que sigui la forma de premiar els serveis prestats a la oligarquia. Si no saps de que parles millor calla la boca puta ignorant.
-I si, estem a favor i hi estarem sempre de la propietat privada (tota la que s´hagi heretat o aconseguit de forma ni usuraria ni especulativa) i no com vosaltres i els vostres fracassats sistemes politics de gana, miseria, repressió, incultura i miseria moral i econòmica. Nosaltres podem parlar de epoques daurades pel treballador i de exits socials, nosaltres nomès podeu parlar de hambrunes, utopies i purgues entre vosaltres.
- Fills d´aristòcrates??? Tu estas pirada, pero si tots som fills de militars, de policies, de burgesos, de aristocrates, del capellà del poble i de la Duquesa d´Alba. Sóu uns autentica figures, uns pariahs de la tierra que flipes, amb la butxaca ben plena per a gastar-vos la pasta en drogues cares.
Paracuellos es poc per nosaltres??? Si dona si, es veritat, ni amb paracuellos ens vau poder borrar del mapa, com a minim necessitarieu un Pol Pot o un Stalin. Quins collons que teniu, us admirem guarros.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more