Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
11 ago 2008
Un noi, de 14 anys, va morir ahir a la nit en caure-li al damunt una canonada d’acer, de grans dimensions, mentre jugava en un solar, on s’acumula material de construcció. L’accident va tenir lloc, ahir cap a les nou del vespre, al solar situat entre els carrers Llull, Pallars, Selva de Mar i Diagonal.
Els Mossos investiguen ara les circumstàncies de l'accident i si pot ser fruit d'una negligència ja que uns quants veïns havien denunciat que fa temps que aquest solar, on s'apila tota mena de material, no està ben tancat. El solar és propietat de l'Ajuntament i la Generalitat i se n'ha cedit l'ús a l'empresa Districlima.

FINS QUAN ESQUIVARAN LES RESPONSABILITATS POLÃ?TIQUES DE PERMETRE QUE LES CONSTRUCTORES ACTUIN AMB PATENT DE CORS?

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2963110


Aquest és tant sols un altre exemple de les negligències urbanístiques que patim en el Poblenou des de que el 22@ va començar a malmetre el barri. si vols veure a que ens referim, segueix el rastre dels enllaços :



http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/342261/index.php


i si vols veure el que fa la bona gent al barri:

http://teixidora.squat.net/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
11 ago 2008
company aquets cabrons de l'ajuntament estan tenint massa sort encara
Re: La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
11 ago 2008
Son los caciques de Barcelona que campan a sus anchas y hacen lo que les da la gana. Me refiero a los políticos del hay-untamiento y la generalitat y sus socios los grandes empresarios, las multinacionales y los banqueros. Sólo hay que ver como tienen el centro de Barcelona lleno de obras, llenando las calles de todo tipo de escombros y cortando las calles cuando les conviene. O fijaros como en la central éque se quemó, la empresa subcontratada, ocupa la calle con sus oficinas, cortando el paso a vecinos y vecinas y utilizando la zona como aparcamiento para sus coches. Por un lado, los hay-untamientos hacen los paripés de las denuncias de situaciones de abusos empresariales insostenibles, pero por otro, les llueven subvenciones por todas partes. Todo es puro teatro, lo lamentable, es que en ocasiones hay víctimas inocentes y entonces, todo son investigaciones porque nadie quiere asumir ninguna responsabilidad
Re: La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
12 ago 2008
Eso eso, putos catalanes, con lo limpio y transparente que es el gobierno del estado y tenemos que perder el tiempo con mequetrefes.

Arriba españa!
Re: La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
12 ago 2008
tienes toda la razón, cuando los de la cheneralita y los del hayUntamiento quieren parecerse a los de madrixts pasa lo que pasa, todo es pura especulación y mentira. Arriba hasta que se pudra!
Re: La mort d'un noi a Poblenou, responsabilitat municipal?
13 ago 2008
la culpa es del crio. Quien le manda entrar en un solar cerrado con verjas y candado, es lo que hay. Si los padres le hubieran enseñado a respetar las normas y a no entrar alli donde esta cerrado quiza estaria vivo.
Sindicat Terrassa