Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center


Informació
login
desa preferències i edita les teves notícies

biblioteca d'info
ca - advertència
ca - contacteu amb imc-bcn
ca - qui som?

Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: educació i societat
[Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:21:13
Aturem els graus, aturem Bolonya!

La Facultat de Farmàcia us necessita!!



Concentració

Dimecres 9 de juliol a les 9h del matí.

Entrada de la Facultat de Farmàcia (als bancs)

L-3 Verda, parada Palau Reial









Crida de l’Assemblea de Farmàcia i el SEPC:



ATUREM BOLONYA!

Concentració dimecres 9 de juliol, a les 9h del matí a l’entrada de Farmàcia.





Després de moltes lluites contra l’EEES, després d’actes, xerrades, concentracions, manifestacions, vagues, el deganat de la Facultat de Farmàcia, com la resta de deganats de la UB pretén aprovar els nous plans d’estudi, així volem manifestar:



1.- En un principi els membres de l’Assemblea de Farmàcia que són juntals no van ésser avisats, tan sols van rebre la convocatòria via correu electrònic desprès d’anar a d’assabentar-se de la imminent Junta de Facultat i del punt de l’ordre del dia que és l’aprovació del pla d’estudis.



2.- La Junta de Facultat pretén aprovar un nou pla d’estudis i aquest encara no ens ha estat enviat als membres de la junta, impossibilitant un procés transparent.



3.- La Junta de Facultat ha estat convocada el dia 9 de juliol, desprès d’acabar classes, avaluacions i recuperacions, veiem en això juntament amb el primer punt, un clar intent per a silenciar la veu dels estudiants.



4.- També volem recordar que des de principi de curs hem demanat al Deganat de Farmàcia que es celebri una jornada explicativa sobre l’implementació de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior a la Facultat i que ens han anat aplaçant.



Davant això, des de l’Assemblea de Farmàcia i des del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans exigim:



1.- La paralització de l’aprovació dels nous plans d’estudi i dels graus.



2.- Que és creï un debat obert sobre la Universitat pública i les seves funcions, i concretament sobre el paper de la Facultat de Farmàcia en aquest context.



3.- Que és convoqui un referèndum vinculant a estudiants, professorat i PAS, per a l’aprovació dels nous plans d’estudi.



Entenem que el procés de construcció de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior (EEES) suposa una transformació de l’ensenyament públic cap a un model competitiu i elitista, un model que canvia els criteris científics per criteris mercantilistes. Una de les conseqüències immediates que coneixem serà la supressió de la segona convocatòria o l’obligació d’aprovar la meitat d’assignatures matriculades.



Per tot això volem fer una crida a tots els estudiants de la Facultat de Farmàcia en concret i a tots els estudiants en general a una concentració el dimecres 9 de juliol a les 9h a l’entrada de la Facultat de Farmàcia (L3 – Verda, Palau Reial).



La solidaritat és la tendresa de les Assemblees!

Aturar Bolonya és possible, la lluita és l’únic camí!



Assemblea de Farmàcia

Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans

This work is in the public domain
veure comentaris ...

Comentaris

Re: [Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:26:49
Tranquils, allà estarem!
Re: [Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:38:27
fora l'EEES!
dimecres al matí preparats totes i tots!
Re: [Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:38:47
"En la farmacia de mi barrio hay muchas cosas ricas que puedes comer, en la farmacia de mi barrio el dependiente se enrolla muy bien, nunca te pide receta y no gasto un duro en..."
La Vieja Eskuela: TDK

TDK Spanish PUNK Rare 7"
La Farmacia De Mi Barrio 1985
en venta en ...Gracia C.Molt Prop Nº 13 Izda. Puerta 304.-5ª Galeria (donde acabarás tus dias)
Salut!!
Agur!!
Re: [Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:55:42


[IMG]http://i31.tinypic.com/4kgxs6.jpg[/IMG]
Re: [Crida contra Bolonya] Aturem la Junta de Farmàcia,
08 jul 2008 05:58:12


[IMG]http://i31.tinypic.com/4kgxs6.jpg[/IMG]

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more