Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Accions per a Avui
11:00
20:00
21:00

afegeix una acció


Informació
login
desa preferències i edita les teves notícies

biblioteca d'info
ca - advertència
ca - contacteu amb imc-bcn
ca - qui som?

Media Centers

[topics]
biotech

[regions]
united states

oceania

[projects]
video
satellite tv
radio
print

[process]
volunteer
tech
process & imc docs
mailing lists
fbi/legal updates

west asia
palestine
israel
beirut

united states
worcester
western mass
vermont
urbana-champaign
tennessee
tampa bay
seattle
sarasota
santa cruz, ca
santa barbara
san francisco bay area
san francisco
san diego
saint louis
rogue valley
rochester
richmond
portland
pittsburgh
philadelphia
omaha
oklahoma
nyc
north texas
north carolina
new orleans
new mexico
new jersey
new hampshire
minneapolis/st. paul
milwaukee
michigan
miami
maine
madison
la
kansas city
hudson mohawk
houston
hawaii
dc
columbus
colorado
cleveland
chicago
charlottesville
buffalo
boston
binghamton
big muddy
baltimore
austin
atlanta
asheville
arkansas
arizona

south asia
mumbai
india

oceania
sydney
perth
melbourne
manila
jakarta
darwin
brisbane
aotearoa
adelaide

latin america
venezuela
valparaiso
uruguay
tijuana
santiago
rosario
qollasuyu
puerto rico
peru
mexico
ecuador
colombia
chile sur
chile
chiapas
brasil
bolivia
argentina

europe
valencia
united kingdom
ukraine
toulouse
toscana
torun
thessaloniki
switzerland
sverige
scotland
saint-petersburg
russia
romania
roma
portugal
poland
piemonte
paris/Île-de-france
oost-vlaanderen
norway
nice
netherlands
napoli
nantes
marseille
malta
madrid
lombardia
lille
liege
la plana
italy
istanbul
ireland
imc patras
hungary
grenoble
germany
galiza
euskal herria
estrecho / madiaq
emilia-romagna
cyprus
croatia
calabria
bulgaria
bristol
belgrade
belgium
belarus
barcelona
austria
athens
armenia
antwerpen
andorra
alacant

east asia
qc
japan
burma

canada
winnipeg
windsor
victoria
vancouver
thunder bay
quebec
ottawa
ontario
montreal
maritimes
london, ontario
hamilton

africa
south africa
nigeria
kenya
canarias
ambazonia

www.indymedia.org

This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: altres temes
tanquem l'aixeta al pla caufec
21 mai 2008 11:41:29
comunicat de Jóvens de l'Ebre
Els dies 19, 20 i 21 de Maig hi ha hagut 36 persones que s'han encadenat per a aturar les obres del Pla CAUFEC/Porta de BCN. Aquest pla prevéu un creixement urbanístic desmesurat de la ciutat d'Esplugues de Llobregat amb urbanitzacions de luxe, gratacels, un macrocentre comercial i un hotel i per tant també suposa la destrucció de la muntanya d'Esplugues, al límit del parc natural de Collserola.
Des de Jóvens de l'Ebre considerem que la lluita de la Plataforma No al Pla Caufec és també la nostra lluita, ja que de fet l'aigua que es vol transvasar del riu Ebre serveix per a que Barcelona i la seva àrea metropolitana puguin seguir creixent desorbitadament afavorint les butxaques d'algunes empreses com AGBAR, la Caixa o SACRESA amb projectes com el Pla Caufec.

La nostra lluita, igual que la de la Plataforma No al Pla Caufec, és per un futur digne, que passa per frenar el creixement urbanístic i apostar per un creixement sostenible i per la reutilització dels recursos naturals.

Entre les persones detingues, a les quals se'ls amputen els càrrecs de desobediència o resistència a l'autoritat, danys, coacció i alteració de l'ordre públic, hi havia també un membre de l'assemblea de Jóvens de l'Ebre.

Jóvens de l'Ebre considerem que l'acció directa no violenta és un mitjà de lluita legítim quan ja s'ha intentat aturar el Pla de moltes maneres i les administracions no han fet cas (fa 17 anys que estan lluitant per aturar el Pla Caufec), i que defensar la terra no és cap delicte.

Per tant demanem la posada en llibertat i la retirada de càrrecs per a les persones que s'han encadenat per aturar les obres del Pla Caufec.

Per un futur digne i sostenible

TANQUEM L'AIXETA A L'ESPECULACIÓ

Jóvens de l'Ebre, 21 de Maig de 2008
Mira també:
http://www.jovensebre.org

This work is in the public domain
veure comentaris ...

Comentaris

Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 12:04:54
bravo!!!!!!!!
unim lluites en sentit de causa!!!!!
Felicitats!!!
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 08:12:05
endavant ebrencs i barcelonautes!!!
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 12:42:40
No entenc gaire, pero i si l'aigua del transvasament si fos necesaria per a Barcelona en determinades époques de sequera que potser estan per vindre? que te a veure el pla CAUFEC? Aqui cadascu aprofita per dir la seva quan sent rebombori i alegar solidaritat.
I ja m'avanço a alguns i m'autocalifico de troll i tal i tal...
En aquest tema de l'aigua mai en posarem d'acord, molts cops a iniciat guerres de veritat, o sigui que ja se que hem criticareu, pero es la meva opinió.
potser
22 mai 2008 03:57:29
Potser volen fer alguna piscina en el complx urbanístic del Caufec
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 06:49:52
aquí no mos hem apuntat al "carro de la solidaritat" que tu dius del pal oportunista. Aquí hem participat activament en la lluita contra el pla caufec i l'especulació(tan del sol com de l'aigua, que també n'hi ha).
Una dada curiosa, al novembre el rei Baltasar, s'esmelegava cada vegada quye algú l'insnuava que potser tenien previst un transvasament. Li faltava temps per dir que de transvasament cap ni un.
Pos ara resulta que els recursos hídrics de les conques internes del Principat estan per sobre de les que hi haiva al novembre, però en canvi el senyor Baltasar del que no vol sentir ni parlar d'aturar el projecte del transvasament. Que raro , no?
La caixa va perdonar 10 millons d'€ als partits que conformen lo tripartit.
La Caixa és la principal accionista d'AGBAR.Lo tripartit ha concedit una obra pública de com a mínim 180 millons d'€ a una associació d'empreses, on la majoritaria és AGBAR(fes un càlcul apròximat del benefici que traura AGBAR, tan en la construcció de l'obra, com de les noves concessions de gfestió hídriques que se li concediran quan estigue fet el transvasament).
La cosa està clara, la caixa no regala res, sempre seu cobrà d'una manera o una altra.

S'ha de ser molt curos i responsable en este tema, ja que porten des de fa no se kuants mesos minjant-mos la bola en que falta aigua, que morirem de sed a BCN, que per culpa dels egoistes de l'Ebre tots els treballadors i treballadores de l'area metropolitana patiran restriccions....Aconseguint així posa l'opinió favorable a un possible transvasament d'H2O cap a bcn. Mira si ha fet efecte la campanya, que fins i tot gent "organitzada" a l'esquerra anticapitalista, els i segueix la corrent.

Pensem-hi fredament, la gent de l'esquerra anticapitalista que hem de fer?
seguir la corrent al govern, que actua de defensor dels interessos de les empreses privades(AGBAR,LaCaixa,Constructores i especuladors,del sector turístic...); o bé donar suport a col·lectius que estan denunciant unes actuacions, que sota el pretex fals del benestar de la classe treballadora, estan fent el negoci del segle a unes empreses, i que a sobre poden afonar encara més una zona del pais.

Jo tinc clar x kian de les dos opcions aposto.

Pensem-hi fredament perfavor, hi ha determinada gent de l'esquerra anticapitalis(crec que són molts pocs) que amb una actitud totalment pasional, es deixen portar pels sentiments que els han genera't les campanyes d'AGBAR i la generalityat per mejar el tarro a la gent.

Vinga Salut!!!
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 07:57:33
Glu, glu, maco, potser et penses que les 400 vivendes, els dos hotels, el macro centre comercial, etc... que pensen construir al Caufec, o els nous camps de golf i el brutal creixement urbanistic de tots els municipis de la vessant vallesana de Collserola, aixi com tota la franja que urbanitzaran a la vessant barcelonina per continuar enfilant la ciutat a la serra, i totes les barbaritats que preveu construir el nou i flamant Pla Territorial Metropolita (que preten fer realitat el projecte de la gran Barcelona franquista), etc., no consumiran aigua, ni territori, ni contribuiran a agreujar el gravissim desequilibri territorial que patim totes plegades. Suposo que ets d'aquells que pensen que Bcn ha de creixer i creixer a qualsevol preu per competir en el mercat internacional de ciutat globals, peti qui peti; i suposo tambe, per acabar, que tens el cervellet corroit per la ideologia suicida del creixement. Es una llastima, perque si no fos aixi de ben segur veuries clarament la relacio obvia i directa entre la desgracia que Bcn i la seva area metropolitana segueixin creixent com ho fan i el trasvassament... I de passada no tocaries els nassos a les companyes de les terres de l'Ebre amb comentaris poca soltes, ni ens faries perdre el temps a la resta contestant-te. Visca la terra i mori tot govern!! Unim-nos totes contra el creixement!! Volem la terra verda, politics a la merda!!

(pedoneu la manca d'accents... tinc el teclat fet una caqueta....)
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
22 mai 2008 11:42:36
molt bé.
Penso que ja a quedat clar.
També dir, que el company glu glu, que "hi pensi fredament", xk tampoc s'ha de criminalitzar a ningú pel fet que li hague afectat una mica la campnya mediàtica pro trnavasament. Això demostyra fins quin punt afecta a la població el poder mediàtic, que fins i tot fan dubtar companys de lluita.
Hem de combatre la desinformació( o la mala informació, k encara és pitjor).

Salut!!!
Re: tanquem l'aixeta al pla caufec
23 mai 2008 07:34:39
només dir, que per una persona que porta temps dient no al pla caufec i repetint que quan entressin les màquines, les aturariem...veure i compartir l´acció d´aquets dies amb gent d´altres accents i maneres de veure les coses, m´omple.

si amigues, hem viscut tres dies interessant dels quals una cosa jo, com a mìnim, he aprés: que tot va relacionat en "el seu mon" (el de guanyar diners a costa del present i el futur dels altres)i que en conseqüència hem de relacionar les lluites.

per mi lo riu és vida. El nostre (el llobregat li han matat el delta i ara l´estan salinitzant...).

Si, per mi veure un domàs de "no al transvassament" en un dels bidons de formigó va ser una glopada de vida.

gràcies...

ps: i es ben senzilla la relació entre les dues lluites amiga: si aki no promouen un model de vida i urbanisme basat en blocs de pisos pijos amb jardinet verd de gespa, si no creis la ciutat com està creient...a les terres de l´ebre lo caldrà aixùgar-los el riu

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more