Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: educació i societat
Cap de setmana per la llengua catalana
06 abr 2008
Cap de setmana per la llengua a Esplugues
Cap de setmana per la llengua.jpg
Cap de setmana per la llengua a Esplugues

El divendres 11 d'abril i el dissabte 12 d’abril es celebrarà a Esplugues el cap de setmana per la llengua, una sèrie d’actes relacionats amb la defensa de la llengua catalana, aquí os n’adjunto el cartell hi sou tots convidats.

Pel tema de comprar els tiquets del sopar, dirigiu-vos a fentlaguitza ARROBA gmail.com o a mi mateix.

També podeu visitar el nostre blog: http://laguitza.blogspot.com/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Cap de setmana per la llengua catalana
06 abr 2008
amunt aquest Baix que desperta!!!
Re: Cap de setmana per la llengua catalana
09 abr 2008
Vaya ganas de enfocar un problema hacia la denuncia de una represión que no existe, siendo como es el catalán una lengua oficial respaldada no sólo institucionalmente, sino de hecho en la enseñanza formal (más allá de la clase social de pertenencia del niño y de la escuela a la que asiste).
Estas movilizaciones son el reflejo del vacío de consciencia existente: en lugar de problematizar una cuestión (por ejemplo en catalán), se problematiza la lengua. Empleadla. Por ejemplo, se edita poco en catalán por razones puramente de rentabilidad mercantil; autogestionad una editorial en catalán, en lugar de pedir al sistema que se rija por consideraciones que le son ajenas, ya que no tiene nada contra una cultura particular, pero sí contra las pérdidas que le supone invertir en su afirmación.
Sindicato Sindicat