Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
Tibet libre de represión
30 mar 2008
Los gobiernos Occidentales lejos de ayudar al Tibet y solicitar un veto para las proximas Olimpiadas. Deciden no reivindicar la defensa de los Derechos Humanos que estan vulnerados cada dia en la China actual.
Los gobiernos Occidentales lejos de ayudar al Tibet y solicitar un veto para las proximas Olimpiadas. Decide no reivindicar la defensa de los Derechos Humanos que estan vulnerados cada dia en la China actual.
Así de esta manera Occidente, se deja llevar por el vaivén de los interesen comerciales no prestando atención, de si en China esos valores éticos son mancillados constantemente.
Da miedo pensar en lo que nos espera, pues no controlar a paises que no respetan ese derechos quiere decir que pronto nos controlaran a nosotros y si no tiempo al tiempo (lo económico siempre genera poder a todos lo niveles).
En definitiva los paises occidentales estan perdiendo una buena oportunidad para dar a entender al mundo que los Derechos Humanos no estan en venta y que lo paises que no los cumplen deberían estar fuera de "juego democrático" que domina nuestras democracias.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Tibet libre de represión
30 mar 2008
i perquè clameu tant per la manca de respecte de la cultura i identitat tibetana sempre en catsellà, els catalans no tenim llengua i cultura que mereixi respecte?
Nueva VISA Tibet, válida en todo el mundo
30 mar 2008
Modificat: 01:34:53
Re: Tibet libre de represión
30 mar 2008
i perque creus que tots/tes els usuaris/es d'indymedia son nomès catalans/nes?
quina mania d'empetitir-nos!!!
Re: Tibet libre de represión
30 mar 2008
BOICOT CIUDADANO A CHINA. DEJEMOS DE COMPRAR SUS PRODUCTOS. SI LOS GOBIERNOS NO ACTUAN ACTUEMOS NOSOTROS. PASA ESTE MENSAJE A CUANTA GENTE CONOZCAS. YA ESTA CIRCULANDO EN INTERNET
Re: Tibet libre de represión
30 mar 2008
No us deixeu enredar per tanta merda imperialista que hi ha al darrere d'aquest aixecament.

Més informació alternativa:

http://psucviu.forocatalan.com/actualitat-f4/5-preguntas-sobre-el-levant
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
Tots aquests progres que ara clamen pel boicot als JJOO de China on estaven quan es reprimia als catalans el 92, per que no demanaven llavors també la llibertat dels presos.

A més, aquí hi ha molta desinformació, el tíbet abans de la revolució comunista era una dictadura dels monjos budistes, amb treball esclau, i on es tallava el cap a qualsevol que no fos de religió budista...

Així que menys fer-se el progre i més informar-se.
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
Tens tota la raó, aquí tothom callava quan es detenia els independentistes catalans, quan es trepitjava la cultura catalana fent Barcelona olímpicament espanyola; i ara tots a dir que s'està reprimint els pobres monjos...

Si, si, tíbet independent per instaurar una dictadura de monjos, això si, amb suport dels estats units i amb una economia capitalista. vaja tela...

Progres, foteu fàstic...
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
A mi el que em fa pena, sense entrar en la naturalesa reaccionària o no d'aquest moviment, es a alguns comunistes fent-li el joc (terme que us agrada molt fer servir) a la dictadura neoliberal xinesa.

La guerra freda s'aha acabat, pasarells
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
No es una economia capitalista ara el Tibet ?
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
Quan ataco el tractament informatiu que es dona a la "revolta" del tíbet en cap cas estic defensant xina. Encara que per a mi els defensors del tíbet i de la Xina estan al mateix nivell; igual que els defensors dels estats units i daquesta merda de democràcia burgesa...
Re: Tibet libre de represión
31 mar 2008
no diré que la xina és un paradís comunista, però dir que és una dictadura neoliberal és com dir que cristòbal colom era feixista o q durruti era un ciberpunk

el neoliberalisme no és una categoria estanca q puguis farcir de tòpics, ni un insult (tot i q jo no em sentiria afalagat si em diguessin neoliberal), el neoliberalisme és una ofensiva política i econòmica del capitalisme occidental

la xina utilitza el mercat com a mecanisme de govern (no dic q això sigui legítim) i fa ús de la repressió per preservar l'ordre intern i netejar la seva imatge davant del món i reafirmar-se com a potència

que no estiguis d'acord amb la majoria dels plantejaments i de les pràctiques del govern xinès (moltes de les quals jo tampoc comparteixo) no vol dir q la xina passi automàticament a ser neoliberal; l'entrada de capitals (occidentals per cert), tampoc no la fa neoliberal

no voler veure una maniobra nord-americana i europea en tot això del tíbet és voler negar una evidència; no crec q ningú estigui negant l'altra evidència (els tibetans estan molt putejats), però tampoc no la negàvem fa dos anys quan els media i els estats occidentals no en feien ni cas

el dalai lama és descendent d'una dinastia profundament opressora i per això cal criticar la maniobra político-mediàtica actual i no apuntar-se al carro de les causes guais i mitificar a aquest gris personatge com a garant d'una visió del món pacífica i espiritual

això no vol dir estar en contra de l'alliberament dels pobles, no sé d'on s'ho treuen algunes... és com sí criticar les polítiques neoliberals (ara sí)de CiU impliqués estar en contra dels catalans o alguna absurditat per l'estil (no trobo millors comparacions)

en fi, una miqueta de seny: llibertat pel poble tibetà (i això exclou dominació dels monjos o dels yankis) i prou propaganda pro-cia a indymedia
Sindicat Terrassa