Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: sense clasificar |
Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
|
per JPAA |
09 mar 2008
|
|
La matinada del 9 de març, dia de les eleccions generals de l'Estat Espanyol, s'han segellat els panys de diversos col·legis electorals i pintat frases a les seves parets cridant a l'abstenció i a l'anarquia. Aquests actes s'han realitzat a les zones de Guinardó, Congrés, Sagrera i Clot, de la ciutat de Barcelona. Sabem que una petita acció com aquesta no farà caure el sistema democràtic, però nosaltres ens hem quedat ben a gust. Abstenció Activa! Ningú guiarà les nostres vides!
Joves Punks que Anhelen l'Anarquia |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per acrata |
09 mar 2008
|
Wouuu bona acció, no sou els unics a la verneda tambe em sortit a fe cridas a l'abstensió i l'anarquisme a les parets d'alguns colegis electorals |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per un |
09 mar 2008
|
Aupa!
Canya a la democràcia! |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per antidemocrata |
09 mar 2008
|
aupa ahi! |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per imbècils |
09 mar 2008
|
Quin és el vostre coeficient intel·lectual? Com a mínim heu passat el corrector de català al vostre escrit, fet que demostra el salt qualitatiu que esteu fent com a moviment organitzat |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per victor |
09 mar 2008
|
ni cas als trolls (últim comentari) |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per tu |
09 mar 2008
|
Abstenció Activa¿?
pero que dieu?????? es lunic punt k no comparteixo pas am vosaltres, el sistema es una merda pro si el vols cambiar l'has dfer servir, no et pots qedar al marge!! |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per 2 dies buseros |
09 mar 2008
|
Per a "tu"; No cal seguirlis el lloc dins el seu sistema antidemocratic sense participació directa, bipartidista, en el que guanyen els que més es fan veure als Mas Merda, es a dir als partits amb més pasta. Dius <<no et pots quedar al marge>>; Son ells, els politiquchos que estàn al marge de les necessitats reals de la societat, la gent no es tonta i a nivell de carrer la gent està farta i ho expresa (per això en gran part quasi sempre guanya l'abstenciò). La democracia es més que anar a votar cada 4 anys, es construeix el dia a dia, al carrer, com quasi sempre s'han conquistat els derets socials, no fent-se palles mentals i equivocant-se d'enemic tirant pedres al del costat. Altra cosa son els referendums gobernamentals o els que pot montar la societat civil, com els ILP (Iniciativa Legislativa Popular)o al estil de les bases zapatistes.
Respecto a la gent que va a votar, pero em fa pena
que nomès pensin amb els grans partits i no per eixemple als petits d'esquerra combativa i no precisament a Iniciativa i companyia, que ja ens han demostrat que ni la cupula ni les "bases" posen limits al hora de pactar politiques antisocials etc, etc, etc.
Per al que ha fet l'article; creec més amb les accions creatives, en positiu que la gent pot entendre i si pot ser que s'hi identifiquin amb algo proper, no es senti putejada i que no siguin facilment criminalitzables (tampoc no ho fem nosaltres), tambè que tinguin continuitat o constancia. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per correcció anterior opinió |
09 mar 2008
|
Perdoneu, a la 3ª linea sobra la paraula "Dius;"
salut |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per indp |
09 mar 2008
|
que bona XD
es una manera d'expressar el fàstic que sentim. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per un |
10 mar 2008
|
I perquè no poseu silicona als vostres panys i aixi no podeu sortir de casa mai més? |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per dos |
10 mar 2008
|
podries posar la direcció de casa teva, malote internauta? |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per Bernat |
10 mar 2008
|
què flipats que sou XD |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per tu |
10 mar 2008
|
per "2dies buseros"; no hi estic d'acord en què si guanya l'abstenció en la majoria dels casos (que ho fa), això donarà a entendre que la gent vol un cnvi. aixo només deixa veure que la gent que no vota, que no utilitza el seu vot, passa de tot.
seria molt més útil deixar clar que passes del seu putu sistema de merda i que vols un canvi votant en blanc, pq aixi deixes clar que t'intereses pel futur, el teu i el del teu país, pero qno hi estàs gens d'acord amb com van les coses. pensa x un moment com cambiarien les coses i el cop que suposaria pels politicuchos si en unes eleccions la majoria absoluta fos el vot en blanc...seria la revolució però dsd el seu sistema, am les seves pròpies armes i no tindrien mes remei q fer un canvi dsd d'alt. es molt diferent qla majoria sigui l'abstenció k no el vot en blanc. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per ell |
10 mar 2008
|
Quina feblesa d'arguments: donat que no es poden fer canvis des d'abaix (que és el que a molts ens agradaria), votem en blanc i obliguem-los a fer-los des de dalt. Donada la nostra inexistent capacitat de canviar res en tant que subjecte col·lectiu dins d'aquest sistema, confiarem en la vergonya i l'honestedat dels gestors de l'Estat. És precisament per això pel que jo no voto, perquè no crec que els canvis que afecten la meva vida els hagi de fer ningú altre que jo, i passo de delegar les meves decisions en algú sobre qui no tinc el més mínim control ni forma de fer-li saber els meus interessos i opinions. I tranquil que encara que guanyés el vot en blanc trobarien la manera de portar-ho al seu terreny, que ja han demostrat prou vegades la seva nul·la voluntat de canviar res i el seu talent per trobar les més inverosímils explicacions als seus fracassos.
Els canvis no venen regalats, els canvis es conquereixen. Sempre ha estat així i sempre serà així. Una societat capaç de votar massivament en blanc seria una societat prou emprenyada com per haver sabut provocar aquests canvis d'una altra manera i sense esperar a unes eleccions.
Que la majoria sigui l'abstenció significa que la majoria sap que votar un o altre partit no variarà el fonamental. Que sigui en blanc significa que confia en els polítics, i amb aquesta confiança garantitzada seguiran fent el que els roti. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per tu |
11 mar 2008
|
"ell"; si confiés en els polítics com tu dius, els hi donaria el meu vot directament.
desde el meu punt de vista, que la majoria no vagi a votar no vol dir que "la majoria sap que votar un o altre partit no variarà el fonamental", ja que si fossin conscients del poder del vot col·lectiu, ho farien. és precisament el que interessa als grans partits, que hi hagi una gran abstenció abans que surti una majoria de vot en blanc, ja que així tant els uns com els altres s'asseguren una certa continuïtat.
sincerament, si volem cambiar algo realment, no entenc aquesta filosofia de no-implicació a la política i després participar tan activament a debats com aquest pk això vol dir que tu, per exemple tens molt a dir i el fet que deixis que la majoria decideixi per tu, no ho entenc. pk realment, creus el contrari, però justament si no votes és quan estàs deixant que decideixin per tu i ho fas lliurement el fet de no votar, aleshores no t'hauries de poder queixar.
una majoria de vot en blanc no és cap vot de confiança cap a ningú, rebutjes a tots els que s'ha presentat i deixes veure la teva disconformitat. si t'organitzes i utilitzes les seves pròpies armes per guanyar-los amb una majoria de vot en blanc, no hi haurà cap excusa possible, no hi ha altre opció que un gran canvi.
la majoria en vot en blanc és la revolució dins la democràcia actual en la què vivim. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per ell |
11 mar 2008
|
Vot en blanc no és donar la confiança a cap polític concret, però sí confiar en els mecanismes que la democràcia parlamentària posa a disposició del ciutadà. És donar la confiança al suposat poder que el sistema "democràtic" t'atorga, i que espera que amb aquest poder t'acontentis. I jo, després de força anys de veure autèntiques animalades i ni una engruna d'honestedat, no crec en res d'això.
No passo de la política, faig política constantment, però sí del sistema parlamentari, perquè veure la política reduïda a això és un acudit de molt mal gust. Faig política al carrer, a la feina i als àmbits on em trobi a cada moment, i per a mi això és la vertadera democràcia. |
Re: Sabotatge a diversos col·legis electorals
|
per b |
21 mar 2008
|
quins materials i pegament feu servir per aquests tipus d'accions? |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|