Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Crònica concentració a Tarragona al míting de Chacon, Montilla i Felipe González
23 feb 2008
A Tarragona no sou benvinguts
1_abstencio.jpg
Aquesta setmana a començat el període electoral , els partits politics ja poden demanar el teu vot. Avui , dissabte 23 de febrer , el PSC ha realitzat el seu acte principal al Camp. L’expresident del govern de l’estat espanyol Felipe González ,acompanyat de la candidata Carmen Chacón i el president de la Generalitat José Montilla han visitat Tarragona per realitzar un míting al Palau de Congressos. Per anomenar alguns dels que s’han deixat veure aquest matí a l’acte estrella d’aquest partit al Camp.

Els malnomenats socialistes han vingut acompanyats d’autobusos i emparats pels diversos cossos policials de l’estat, Guàrdies Civils, Guàrdia Urbana i un séquit d’escortes que els separaven de la vintena llarga d’independentistes que han romàs allí durant el seu discurs. Hem volgut mostrar el rebuig a la presencia del PSOE-PSC a la nostra vila amb crits com: A Tarragona no sou benvinguts , No sou politics, sou mentiders , La llei de partits no és democràcia ... El lema de la pancarta era "Ni socialistes , ni obrers ... sou neoliberals".

La concentració ha marxat en completa normalitat , exceptuant algunes increpacions per part dels militants i simpatitzants d’aquest partit. Membres de les forces d’ocupació espanyola vestits de paisà han realitzat fotografies als concentrats. Per altre part ,hem rebut diverses mostres de suport pels ciutadans que passejaven per la zona. La convocatòria havia estat realitzada per l’Assemblea de Joves de Tarragona (AJT-CAJEI), el nucli local d’Endavant (OSAN) i més tard s’ha unit l’Assemblea per l’Habitatge Digne-Retirem el POUM. Durant la concentració no ha estat identificat ningú ,tot i que al separar-nos per tornar a casa si que ha estat identificat un jove per la Guàrdia Civil, pot ser algun més.

Trenquem amb Espanya!
Trenquem amb el capital!
Mira també:
http://www.pobleviu.org

This work is in the public domain

Comentaris

¿Felipe de campaña?... El conseller del milionari
23 feb 2008
Felipe el Hermoso.jpg
(imágenes)
1.Felipe y su cuate 1977. Arriba parias de la tierra…
2.Felipe y Slim 2007. Que les den a los parias del mundo…
3.Felipe regresa a las españas para la campaña electoral 2008. ¿Se atreverá a cantar la internacional?

El conseller del milionari

En Gates III
El punt, dimarts, 10 de juliol de 2007

de set en set

QUIM FERNÀNDEZ.
Si no ha passat res de nou des de divendres, Bill Gates III ja no és l'home més ric del món. Com ens hem de veure, deuen pensar. No es preocupin, no cal que facin col•lectes per pagar-li els llibres de la mainada. En Gates III és el segon i, de moment, encara hi arriba. El primer és un vidu mexicà, l'amo d'una companyia de telecomunicacions amb una fortuna acumulada d'uns 53 bilions de dòlars. Fins ara, en Carlos era l'home més ric d'Amèrica llatina amb un nom tan mexicà com Carlos Slim Helu. Dels Slim, un servidor només en coneixia, fins ara, en Fat Boy Slim, un antic component dels Housemartins que es va parar per ell i ha venut discos a grapats. Fins ara l'Slim més conegut era ell. A partir d'ara serà l'altre. En Gates III és l'amo de Microsoft. No descobrim res que no se sàpiga. I tampoc no farem cap revelació dient el programa informàtic que ven, el mai prou ponderat Windows. Abans, quan al botiguer més ric d'un poble li obrien un magatzem a prop sentia com una punxada a la consciència per tots els gats que havia venut per llebres. S'espavilava i s'adaptava a la competència fent veure que li importava mig rave el que fessin els altres. Era una qüestió d'orgull botiguer. En Gates farà el que vulgui, segurament ni tan sols llegirà aquest escrit perquè deu tenir altra feina. Però algú li podria recordar la història del botiguer perquè en prengués nota. Si aconseguíssim que no es pengés el programa que ven ja en tindríem prou.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2472575


El conseller del milionari
El punt, dimecres, 11 de juliol de 2007

l'escaire

MIQUEL PAIROLÃ?.
En la secció del costat, «De set en set», Quim Fernàndez comentava ahir que Bill Gates ha deixat de ser l'home més ric del món perquè ha estat superat pel mexicà Carlos Slim. Reprenem l'article allà on ell el deixava per aportar una dada. Sabeu qui és un dels principals assessors de Carlos Slim? Ni més ni menys que Felipe González, expresident del govern espanyol. González ha contribuït, amb les seves bones relacions internacionals, a la fabulosa i fulgurant prosperitat de Slim. Per a l'empresari mexicà, González ha estat un conseller molt valuós, que ha fet gestions davant governs d'arreu del món, tant règims d'esquerres com de dretes, democràcies o dictadures. La polivalència de González ha facilitat molt les coses a Slim. Li ha afavorit la relació –i els negocis, que d'això es tracta– amb gent tan diferent i aparentment oposada com ara Lula da Silva o el rei del Marroc. González és una mena de xarnera internacional que passa tot davant de Slim i li obre les portes. Avalat per l'anomenada i el prestigi de González, que fan de façana, el mexicà arriba darrere seu tot oferint projectes i inversions. Un excel•lent treball en equip que ha dut Slim al capdamunt del rànquing de ricassos. D'orígens libanesos cristians, Slim ha fet una milionada amb tota mena de negocis, velles i noves tecnologies, infraestructures, serveis, vicis. Ha estat molt hàbil a acaparar privatitzacions del sector públic, que aquesta és la base d'algunes grans fortunes de les últimes dècades. Va comprar per una quantitat sospitosament baixa la companyia de telèfons mexicana, que després ha expandit per tot Sud-amèrica. Controla concessionàries d'autopistes, és soci de Televisa, té línies aèries, cadenes de magatzems, tabaqueres, negocis en la construcció i en el petroli, etc. González l'aconsella i diu que, a més, són amics. Bona matèria de reflexió. Política, fins i tot. Per aquí s'ha fet molta broma sobre la relació d'Aznar amb un altre magnat, Rupert Murdoch. En aquest punt, però, també González ha picat més amunt. I bé, ja veieu com es jubilen aquests xicots.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2473862


Slim & Gonzàlez i les Amèriques.
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/132889

La nueva conquista española: Hacer las Américas al estilo neoliberal
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/132613


Neocolonialismo y privatización
http://www.chiapas.indymedia.org/display.php3?article_id=140443
http://chiapas.indymedia.org/display.php3?article_id=145472

Aznar... No es queda curt, també fa les amèriques:

El regreso del derechoso Aznar
http://chiapas.indymedia.org/display.php3?article_id=146967
Aznar asesora ¿en corrupción? al PAN
http://chiapas.indymedia.org/display.php3?article_id=146982
Aznar, el PAN y el afán intervencionista contra los gobiernos legítimamente electos de Latinoamérica
http://chiapas.mediosindependientes.org/display.php3?article_id=147023
Re: Crònica concentració a Tarragona al míting de Chacon, Montilla i Felipe González
02 mar 2008
Si dels 4.000.000 de catalans solament 700.000 voleu la independncia ho teniu una micru.
Sindicato Sindicat