Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
(jucio 4F) Sigue la investigación por torturas por parte de la policía
24 gen 2008
LA JUEZA LLAMA A DECLARAR COMO IMPUTADO POR MALOS TRATOS Y TORTURAS AL GUARDIA URBANO 24.147 (único testigo que acusó a Rodrigo, Alex y Juan en el juicio)
El único agente que durante el juicio dijo reconocer perfectamente a Rodrigo, Alex y Juan, cada una de sus acciones, en especial el haber visto toda la trayectoria de la supuesta piedra que hirió a su compañero, es ahora citado a declarar esta vez como IMPUTADO POR LAS LESIONES que padeció Rodrigo (entre otras, una herida contusa en la cabeza, la cual requirió 5 puntos de sutura).

El guardia urbano Nº24.147, de nacionalidad magrebí, comparecerá el día 29 de enero a las 12:30 horas en el Juzgado de Instrucción N° 18 de Barcelona.

Este guardia urbano era el único de la patrulla inicial que no estaba denunciado por torturas y malos tratos pero parece que la Juez Carmen García Martínez tuvo un golpe de justicia (o de culpa/conciencia si es que conoce tal cosa) y lo citó para esclarecer los malos tratos denunciados por Rodrigo. De esta manera, los tres policías que acusan a los chicos (y la única prueba que tienen la fiscal, la guardia urbana y el Ayuntamiento de Barcelona) están imputados en un tema, que a pesar de estar en causas separadas por esta misma juez, son también del mismo día, a la misma hora y en el mismo lugar donde sucedieron todos los hechos.

ALEX Y JUAN SIGUEN EN LIBERTAD ESPERANDO, como los nueve acusados, LA SENTENCIA DEL DIA 4 DE FEBRERO DE 2008 (a dos años de su detención) ¡FALTA RODRIGO!

Mayor información sobre las investigaciones:
http://www.amnesty.org/sites/amnesty.org/files/PUBLIC/documents/eur20412 (pág. 47)

Foto de La Haine: Manifestación en Barcelona el 22 de diciembre de 2007. Stencil que dice: Sin pruebas dos años en la cárcel 4F. (www.lahaine.org)
Mira també:
http://presos4f.blogspot.com/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: (jucio 4F) Sigue la investigación por torturas por parte de la policía
24 gen 2008
llàstima que això ja no és "noticia".
Re: (jucio 4F) Sigue la investigación por torturas por parte de la policía
25 gen 2008
Sou una colla de racistes i feixistes!!!
Com us atreviu a acusar d'això al urbano, perquè és MAGREB�???

Us denunciaré a Anmistia Internacional!!!
Re: (jucio 4F) Sigue la investigación por torturas por parte de la policía
25 gen 2008
racistes? per mi que el guardia urbanu sigui magrebí és un exhiment, donat que segur que no és un urbanu reciclat del franquisme. es més aviat una dada laboral que altre cosa.
Ara, sigui d'on sigui, pel fet de dur placa segur que va atunyinar al nano.
I probablement com que és magrebí li deuen estar fent pressing des de la urbana per a que mantingui l'acusació de la pedrada, que segur que és falsa. Aquí qui s'aprofita de la feblessa de ser magrebí deu ser segurament la guardia urbana per coaccionarlo per sostenir una declaració que deu ser falsa. I segur que van maltractar al nano.
Re: (jucio 4F) Sigue la investigación por torturas por parte de la policía
26 gen 2008
Dues cosetes:
1.- La vista per la sentència s'ha adelantat del 4 de febrer al 31 de gener, el mateix dia que els jutges s'han de pronunciar sobre la presó preventiva que pateix Rodrigo.
2.- Ningú acusa a aquest cabrón per ser magrebí, se l'acusa per ser un urbano mentider corrupte de merda. La seva nacionalitat, o origen no ens importen. La frase: "verde, azul, o marrón, un cabrón es un cabrón" no només és aplicable al color de l'uniforme sinó també al color de la pell. No ens importa, ni la vostra nacionalitat, ni el vostre color de pell, ni l'idioma en el que parleu, sou tots uns cabrons independentment de les característiques que tingueu.

Per cert, el racistes sou vosaltres, que feu mentir, davant del tribunal, precisament al poli magrebí. ¿Per què exposeu tan clarament a l'agent 24.147 a una denúncia per fals testimoni?, ¿Per què és magrebí i us importa una merda?, ¿Per què no vau fer declarar aquestes mentides al cap 22.284?, ¿Per una qüestió de jerarquia, o perquè és blanc amb ulls blaus?, ¿Què sou vosaltres: racistes o classistes?
Repetim: "Verde, azul, blanco, negro o marrón, un cabrón es un cabrón"
Tant de bó se't dispari la pistola i matis un company teu.
Apa siau
Sindicat Terrassa