Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: indymedia
Detenció d'un company - concentración 10h
13 des 2007
Ahir al matí, els Mossos d'Esquadra van detindre un company de la CNT de Catalunya (Joaquim Costa).

Durant la tarda, al voltant d'unes 30 persones ens vam concentrar davant la Comissaria de les Corts (ón s'hi troba segrestat el company) en solidaritat amb ell. Des de la seva detenció, el company no ha pogut veure la seva advocada i sembla que serà així com a mínim fins avui a les 12h. No se'ns ha informat de quin són els càrrecs exactes que se li imputen ni tampoc els fets, ja que les forces repressores diuen que s'estan fent les diligències i averiguacions pertinents, secretes, que tenen a veure amb el cas.

En quant tinguem més notícies ja anirem informant. De moment convoquem una CONCENTRACIÓ DAVANT LA COMISSARIA DE LES CORTS AVUI a partir de les 10h.


ENS PERSEGUIREU I REPRIMIREU, PERÃ’ TOT I AIXÃ?
¡MAI ENS CALLEREU!

Comitè Regional de la CNT Catalunya - Joaquim Costa
Ayer por la mañana, los Mossos d'Esquadra detuvieron a un compañero de la CNT de Catalunya (Joaquim Costa).

Durante la tarde, alrededor de unas 30 persones nos concentramos delante de la Comisaría de las Corts (donde se encuentra secuestrado el compañero) en solidaridad con él. Desde su detención, el compañero no ha podido ver a su avocada y parece que seguirá así como mínimo hasta hoy a las 12h. No se nos ha informado exactamente ni de los cargos que se li imputan ni de los hechos, ya que las fuerzas represoras dicen que se están llevando a cabo las investigaciones y diligencias pertinentes, secretas, relacionadas con el caso.

En cuanto tengamos más información la iremos publicando. De momento convocamos a una CONCENTRACIÓN DELANTE DE LA COMISAR�A DE LAS CORTS HOY A PARTIR DE LAS 10H.

NOS PERSEGUIRÉIS Y REPRIMIRÉIS, PERO
¡NUNCA NOS CALLARÉIS!

Comité Regional de la CNT Catalunya - Joaquín Costa

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Detenció d'un company - concentración 10h
13 des 2007
Solidaridad com Martín.
Demosle a Martin, todo el calor posible como el siempre lo ha dado con otras.
Martin es todo un compañero, siempre dispuesto a solidarizarse con infinidad de causas: con las personas sin papeles, en la lucha anti-represiva, contra la patronal, el las luchazs de los barrios, en los desalojos, contra el fascismo, por la aboliciíon de las prisiones...... es de aquellos que entiende "que hay que estar ahí" no rendirse continuar, continuar, continuar.....

SOLIDARIDAD CON MARTIN.
Re: Detenció d'un company - concentración 10h
13 des 2007
Solidaritat amb el Martin.
Anims company.
Re: Detenció d'un company - concentración 10h
13 des 2007
Ànim i força Martin. Continuareu informant? Gràcies
Sindicato Sindicat