Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
El mitjà del sistema Europa Press informa que la fiscalia del TSJC no pensa demanar la suspensió de la xerrada del KKK a la llibreria neonazi Europa, a Gràcia.
D'altra banda el conseler Saura també ha donat ordres als moSSos d'esquadra de protegir l'acte de les protestes antifeixistes.

Una vegada més, ICV Feixistes de debò! Repressors per sistema!
Una vegada més... sols el poble salva al poble!

Tothom a la mani de dissabte contra el feixisme!
Mira també:
http://www.europapress.es/00284/20071122151323/mossos-suspenderan-conferencia-ex-lider-ku-klux-klan-barcelona-si-hace-apologia-
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/325742/index.php

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
això és el que surt al Periódico (quin cinisme, s'han d'esperar a escoltar-lo per veure si actuen, és indignant):

22/11/2007 17:28 h CONFIRMAT PER JOAN SAURA
Els Mossos anul·laran l'acte d'un excap del Ku Klux Klan a BCN si fa apologia del racisme

1. • Diversos personatges públics sol·liciten que s'impedeixi la conferència de David Duke

David Duke, durant la presentació del seu llibre 'Supremacismo judío' a Valladolid. Foto: EFE / R. SU�REZ
David Duke, durant la presentació del seu llibre 'Supremacismo judío' a Valladolid. Foto: EFE / R. SU�REZ

EUROPA PRESS
BARCELONA

Els Mossos d'Esquadra interrompran i suspendran la conferència de l'excap del Ku Klux Klan David Duke dissabte que ve a Barcelona si durant l'acte es fa apologia del racisme o de la violència.

El conseller d'Interior, Joan Saura, ha confirmat que la policia autonòmica actuarà sota aquestes directrius després de rebre una ordre de la fiscalia, que ahir va rebre un escrit de diversos personatges públics sol·licitant que s'impedeixi la celebració de l'acte.

La policia gravarà la conferència

Segons ha informat un portaveu de la fiscalia, hi ha "sospites" que David Duke podria cometre un delicte i, "com en qualsevol altre cas", s'ha demanat als Mossos d'Esquadra que exerceixin la seva funció de "prevenció, control i intervenció", en aquest últim cas, només si el delicte finalment es produeix.

Per complir l'ordre de la fiscalia, els Mossos estaran presents a la sala d'actes de la llibreria Europa, al barri de Gràcia, on Duke té previst presentar el seu llibre Supremacismo judío, i gravaran en vídeo la conferència.

A més, els Mossos prendran totes les mesures necessàries perquè grups violents d'antisistema no s'enfrontin als assistents.

Actes previs a Madrid, Valladolid i València

La conferència de Duke, excongressista nord-americà, arriba quan ja ha celebrat dos actes a Madrid i Valladolid i en té un altre de previst a València per demà.
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
em cago en la gossa que els va cagar a tots, aquests maleïts ex-comunistes de merda, venuts, traïdors, fills de la gran puta, no mereixen ni l'aire que respiren ni el pa que mengen

ni ningú que faci coalició amb ells

sou el més baix de l'espècie humana, sou merda pura, sou pitjor que un càncer

sou un pas endavant, més enllà encara del malson posmodern d'orwell

celebraré els vostres mals
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
cal remarcar, tot i que estic d'acord en cagar-me amb ICV, que la ordre de tot plefat es de la fiscalia del TSJC, que depen del fiscal general de l'estat, no de la generalitat. Desobeirà en saura per pura dignitat?
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
sigui com sigui, aquí a aquesta puta ciutat per a guiris i per a pijos no passa res ni que vingui el mateix KKK (és que sembla de per riure...), no passa res... ningú actua contra el KKK des de l'Estat de dret, com ells diuen

en canvi, manis pacífiques per la mort, assassinat, d'un noi de 16 anys a mans d'un militarot nazi... això sí. aquí no cal ni que vingui el TSJC...

em cago en ICV-EUiA, fills de la gran puta, i em cago en el TSJC

per mi, no ténen cap legitimitat

els qui van votar aquest ordre de coses ténen ja 65 anys, els més joves

vosaltres, tecnòcrates, buròcrates del nostre patiment:

NO TENIU CAP LEGITIMITAT!!!

NI LA MÉS M�NIMA LEGITIMITAT!!!
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
El TSJC no depèn del Fiscal General de l'Estat. Catalunya té un règim judicial propi que no depèn de Madrid. A veure si ens informem una mica.
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
ufff no tenteres de res.
Tota la fiscalia està sotmesa al Fiscal >General de l'estat pel principi de jerarquia.

El TSJC no és qui ha donat l'ordre sinó la fiscalia del TSJC, que no és el mateix. De fet la fiscalia no forma part del poder judicial.

Catalunya no té cap règim judicial propi. El poder judicial és únic a tot l'estat. Si hi ha un TSJC és pq hi ha TSJ a cada comunitat autonoma que té les funcions atribuides per la Ley Organica del Poder Judicial.

La propera vegada que et vulguis passar de llest, agafa un llibre.
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
A mi me la suda de qui depen el TSJC o com es digui. L'únic que està clar és que tota aquesta merda és el mateix i estic 100% d'acord amb el gai, me cagon els niñatos d'ICV!!
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
22 nov 2007
El que m'ha quedat clar a mi és que ara més que mai, hem d'anar tots/es les que puguem a la mani del dissabte, que no es quedi ningú a casa!
Ànims i ens veiem el dissabte!
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
23 nov 2007
Es curiós el comentari del periodico,"els mossos vetllarán perquè grups antisistema no intervinguin en la conferència".
Si antisistema són els que s'oposen a la conferència; què entenen per sistema?
Re: El TSJC autoritza la xerrada del KKK i els mossos la protegiran
23 nov 2007
Evidentment que és igual de qui depengui el tema, cal anar a la mani del dissabte i punt. I si els d'ICV actuen amb els mossos contra els antifeixistes, a per ells també, faltaria més! Només volia aclarir d'on venien les ordres, clar que, fet i fet, totes venen del mateix sistema podrit!!!
Sindicato Sindicat