Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
SOV Madrid de CNT-AIT [31-10-2007]

Nos ha llegado la información de los resultados de las elecciones sindicales en todas las cárceles del territorio ocupado por el estado español para los "funcionarios de prisiones", es decir, esos carceleros cuya ocupación es participar del secuestro, tortura y destrucción de seres humanos.

La organización CGT, que tiene la desfachatez de llamarse anarcosindicalista y utilizar banderas rojinegras, ha presentado sus candidaturas en esos centros, aunque ignoramos de momento si ha obtenido o no algún delegado.

La fuente proviene del sindicato de carceleros ACAIP, que junto con CSI-CSIF constituyen los sindicatos mayoritarios en estos centros de tortura. Por supuesto los cegeteros no publican nada de esto en su web, no sea que se difunda más de la cuenta...

Los resultados de las elecciones podéis leerlos PINCHANDO AKI.

¡ABAJO LOS MUROS DE LAS PRISIONES!

CGT A SUELDO DEL ESTADO Y SUS ASESINOS

¡¡¡¡¡ NI UNA CONCESIÓN A LOS QUE USURPAN EL ANARCOSINDICALISMO !!!!!

CNT-AIT
http://www.cnt.es/sovmadrid/comunicamos3.htm#cgtcarceleros

This work is in the public domain

Comentaris

Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
El mateix que es va dir fa uns dies. No caiguem ni en trampes ni en provocacions, ni en debats estérils entre afiliats de CGT i CNT. La CGT té els seus acords, i entre aquests figura que no es poden afiliar els carcellers. Si això és finalment un bulo, doncs no passa res. Si no és un bulo i realment algú s'ha presentat a les eleccions sota les sigles CGT, aquests acords es faran efectius i aquesta gent seran expulsats del sindicat. I santes pasqües.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
gracias de nuevo, "compañeros" del SOV de CNT Madrid, por vuestro desinteresado e inmenso trabajo para evitar que nos apartemos del recto camino del anarcosindicalismo más sectario y pseudo religioso

realmente clarificador ver que entre los miles de votos emitidos en las elecciones de funcionarios de prisiones, la CGT sacó la astronómica cifra de 6 votos, vaya que ni se votaron a ellos mismos

lo que no nos aclara el documento que facilitan los carceleros de ACAIP es si realmente la CGT presentó listas a las eleciones de funcionarios de prisiones, ni si estas elecciones solamente incluyen carceleros o también personas del ministerio o administració pública correspondiente

seguid investigando, que vuestra cegadora luz nos siga mostrando el recto camino
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
El Sindicato de CNT de OV de Madrid mienten como bellacos y manipulan la verdad con tal de difamar a la CGT.

Las elecciones para las Juntas de personal de la Administración del Estado, las listas son conjuntas de todos los funcionarios indepedientemente del ministerio o departamento donde trabajen (INSS, Tesoreria, Tráfico, Inem..... e incluso prisiones).
Por lo tanto lo que ha ocurrido es que (6 funcionarios de prisiones) han votado a una lista de la CGT compuesta por funcionarios de la Administración del Estado (INSS, Inem...) y ellos los de CNT OV de Madrid lo presentan como si CGT tuviera y se presentará a las Elecciones para carceleros.
Lo chugo del asunto es que ellos sabe que eso no es verdad pero con tal de tirar mierda contra la CGT hacen lo haga falta


más información de otras veces sobre el tema http://www.alasbarricadas.org/forums/viewtopic.php?t=26496&postdays=0&po
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
No hi ha cap diferència entre un carceller i un funcionari de presons, no hi ha cap diefrencia entre un policia i un vigilant de seguretat... Són la mateixa merda i dir el contrari és sols una excusa que donen les estructures burocràtiques sindiacls com UGT, CCOO, CGT, USO, CATAC, I-CSC...

Tots sabem qui són els sindicats grocs.

Visca la Terra i Mori el Mal Govern!
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
Simplement el problema no és tal i no hi ha gaire joc possible: si realment ha passat això que els senyors del SOV de CNT de Madrid denuncien, que hi han funcionaris de presons afiliats, d'acord amb els acords aprovats per la CGT, aquesta gent s'haurà d'esborrar del sindicat. Si no ha passat això (que és, amb molta diferència, la hipòtesi més probable), doncs no hi ha gaire cosa a fer, el tema no don a per gaire més joc (i si passés això, els del SOV de CNT de Madrid per exemple, podrien disculpar-se, ja sé que demanar això és demanar massa, però bueno, les coses com siguin).

No li doneu més voltes
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
Gracias a este tipo de "informaciones" cada vez tengo más simpatía por la CGT y más claro donde afiliarme.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
sempre hi ha més ganes de safareig que de fer feina, aquí i a madrid

quin país de garrulos, quins revolucionaris del "dame pan y dime tonto"

deriva nihilista...
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
05 nov 2007
És força friki, això de criticar desde una suposada puresa anarquista. Malament va el sector anarkitzant, si és incapaç d'aglutinar esforços per defensar les seves posicions. Molt de sectarisme.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
los compañeros del sov de madrid se han confindido, vale, culpa suya por no confirmar los datos antes de publicarlos.
sin embargo sí que es cierto que hay carceleros que votan a la CGT, o están muy confundidos o tienen cierta afinidad.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
Carraco, saps perfectament que oficis varis de Madrid no s'ha confós. Si no fos així rectificarien, cosa òbviament impensable per qui conegui la realitat confederal actual. És força trist que la major part de comunicats i informacions generades per alguns sindicats —en especialment OOVV Madrid— tractin més sobre l’activitat d’altres organitzacions que sobra la seva mateixa activitat. Aquest comunicat no el fa cap llunàtic amparat en l’anonimat extravagant i fins i tot simpàtic de la SOPA per exemple sinó que es fa des d’un sindicat de la CNT. La CGT no té ni pot tenir carcellers ni cap tipus de la “seguretat� pública o privada i això està clar. Company, parlar d’afinitats entre carcellers i CGT com tu fas només vol insinuar o reforçar la mentida que alhora tu mateix reconeixes i que han difós des de l’esmentat sindicat madrileny. Em sorprèn que facis això. Si la dinàmica ha de ser aquesta podríem parlar de la companya de Juanjo Garifa que sembla ser que és de CNT, dir això que dic és tirar merda intencionada i parcial però no és tant greu com el que ha fet OOVV de Madrid perquè ho dic jo des d’un trist comentari a indymedia (on s’escriuen coses pitjors) i al cap i a la fi sóc un individu —de cap confederació per cert— no un sindicat de la CNT. Tot això és molt trist, els anarquistes hauríem de tenir més clar que la finalitat no justifica els mitjans. Crec que a totes ens convé reflexionar una mica. Salut!
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
Doncs jo soc de CGT i no tinc cap mena d'interés en llençar merda contra la CNT, ni molt menys contra cap dels seus membres i encara menys contra els seus familiars -això em sembla molt gros-. I agrairia que ni per defensar la CGT es llencés merda contra ningú. Menys encara quan qui ho fa ni tant sols és afiliat del sindicat (que és la principal manera de defensar un sindicat, amb la cotització i el treball voluntari militant quotidià, no amb comentaris pressumptament anònims a internet).

No estic gens d'acord amb l'actitud i els comunicats del SOV de CNT de Madrid. Però per la nostra banda no tot val. Oju amb això. Si la CGT com a tal ha de contestar alguna cosa, els òrgans adients ja redactaran un comunicat o faran el que considerin convenient.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
Los datos que proporciona ACAIP se explican por si mismos. Es decir es imposible que se refieran a representantes a la Junta de personal ya que esas elecciones estaban reguladas por la ley 9/87, la cual fija que el máximo de miembros de las Juntas de Personal es de 75, para lo cual se precisa que la unidad electoral tenga al menos 29.000 funcionarios, cifra muy superior al total de funcionarios de prisiones que rondan los 20.000. Así pues, si suponemos que las cifras se refieren a representantes elegidos y no a votos y nos molestamos en sumar los datos de ACAIP en los centros en que el SOV de Madrid dice que CGT ha obtenido representación, vemos que la Junta del Centro penitenciario de Arrecife se compone de 92 miembros, la de Burgos de 158, la de Valladolid de 215, y en Valencia CGT tendría dos delegados en una Junta de ¡¡663 REPRESENTANTES!! Es decir la junta de la penitenciaria de Valencia aparte de ilegal, es mayor que el parlamento europeo.

Luego esta claro que esos datos se refieren a ¡¡VOTOS!!.

Los militantes de CNT y CGT que no sean de Administraciones públicas no tienen por que saber las particularidades de las elecciones en la Administración General del Estado, esas particularidades como he escrito más arriba estaban recogidas en la ley 9/87. En resumen y a pesar de que se ha explicado ya en este foro, para la Administración General del Estado que no este ubicada en Madrid salvo las excepciones de Justicia, la Agencia Tributaria, y alguna más, la Unidad Electoral es la provincia. Es decir van juntos los funcionarios de prisiones, los de la Seguridad Social, los de Trafico..... Cuestión distinta son las mesas electorales, estas se constituyen en los centros de trabajo, algunas de ellas pueden ser compartidas, por lo que pueden votar en la misma mesa funcionarios de distintas adscripciones. En esas mesas electorales deben estar por ley todas las papeletas de los sindicatos que concurran a esas elecciones en esa unidad electoral, por lo que en las mesas de los centros penitenciarios se envían también las papeletas de la CGT, aunque esa candidatura no presente ningún representante de prisiones.

Dicho todo esto, si de cerca de 20.000 funcionarios de prisiones, CGT ha obtenido sólo 6 votos, lo único que significa, es que CGT no ha pedido, ni buscado, ni quiere el voto de carceleros, y que estos a su vez tienen muy claro que CGT no los representa. Sin embargo el daño ya esta hecho, muchos militantes y simpatizantes de ambos sindicatos se quedaran con la copla de que CGT no sólo afilia a carceleros, sino que forma candidatura con ellos y que ha sacado 6 representantes entre ellos, y que a pesar de las múltiples explicaciones que se han dado, el SOV de Madrid sigue manteniendo en su pagina Web esa calumnia, por lo que si al principio podía pensar que son unos irresponsables que no saben lo que dicen, ahora no me queda más remedio que pensar que no son precisamente un modelo ni de anarcosindicalismo ni de nada ético. También espero que el SOV de Madrid de CNT, rectifique y poder cambiar la opinión que tengo de ellos.

Salud.
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
no cal discutir en aquesta web es inutil.
Els anarcosindicalistes hi ha sabem quin peu calça la CGT. No és defineix anarcosindicalista la CGT? perqué rep subvensions de l'estat(quan vol la seva destrucció)? Perquè entra al joc de les el·leccions sindicals, i és més perqué es presenten a la dels carcellers(DONA IGUAL EL NOMBRE DE VOTS, LA INTENCIÓ ES EL QUE COMPTE)?

Espero que no surti el comentari de sectaris etc etc etc Cegeteros responeu
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
06 nov 2007
Els anarcosindicalistes que critiquen a la CGT per rebre subvencions, tenen tota la rao i fan be acusant de venuts als cegeteros. M'agrada que algu ho faci, ja que jo ho voldria fer pero per coherencia no ho faig, donat que cobro subsidi del atur, i reconec que alguna vegada he cobrat baixa. Tambe m'en aprofito de la seguretat social quan he de anar al metge i els meus fills van a una escola publica. Tot i aixi odio profundament a l'Estat que monopolitza la gestio dels nostres calers recaudats obligatoriament i desilfarrats amb corrupcio, armament i demes lacres. Desitjo un mon millor, sense estats ni capitalisme, i lluito cada dia de la millor manera que se perque aquest dia arribi. Pero es clar, per coherencia no puc criticar a qualsevol que faci el mateix. Dono per suposat que els del SOV de Madrit i la resta que opinan com ells ataquen amb tanta virulencia perque ells mai han agafat ni un duro dels que l'estat ens ha pres als treballadors majoritariament, i alguna miqueta als capitalistes.
Si fos aixi, no tindrien la cara de dir aquestes coses.
Para lo carraco y per .
06 nov 2007
Dais muestras de vuestra ética y honestida siguiendo tirando mierda, bulos y lo que haga falta con tal de defender a unos "compañeros/as" vuestro que se ha demostrado aquí, en a las barricadas, en Kaosenlared y donde ha colgado "su noticía" son unos manipuladores y unos mentirosos.
Vuestro odio y paranoia os ciega, otros compañeros vuestros mentes librepensantes, ya han reconocida, el "error" cometido

Para vosotros como "buenos anarcosindicalistas" que sois, el fin no tendría que justificar los medios, pero por lo que se vé no es asis
tonteries
06 nov 2007
No se si sere tonto o que, pero arribar a pensar que rebre ajudes, ja siga per l´atur, baixa etc es el mateix que una organització que es considere anarcosindicalista agafi subvencions es una barbaritat. Llavors no tenim ni que treballar asalariadament, anar a l´escola al metge etc ja que tot forma part de l´esta o del capital. Si només pots dir això per defensar el rebre subvencions vas apanyat.
No anem a discutir sobre les subvencions, els alliberats,eleccions, donar l´esquena en conflictes en els que forma part del comite intercentros, convertir el sinidicalisme en gestories o en centres de formacion estilo ccc (per a rebre subvencions)...

El sindicalisme es demostra en la practica, cadascú en la seva capacitat, i tal i com està demostrant la cgt es un sindicat un poc mes lluitador que els altres grocs però cada vegada s´asembla més. i acabarà sent fill del mateix pare. Temps al temps
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
07 nov 2007
esto es una manipulación
http://kaosenlared.net/noticia.php?id_noticia=44420
Re: CGT se presenta a las elecciones sindicales de carceleros.
07 nov 2007
este asunto ya salio hace mucho y cgt nunca desmintio nada

enlace

http://www.unionlibertaria.org/web/spip.php?article50
A falta de pruebas
07 nov 2007
Una referencia más directa de ACAIP, sindicato de cárceles:

http://www.acaip.info/jaen/resultados_elecciones_sindicales_2007.doc
Sindicat Terrassa