Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
[Alemania] La campaña Strike-Bike hace historia
03 oct 2007
195942.jpg
Ayer por la mañana se consiguió: se han encargado 1800 Strike-Bikes, de modo que se suspende la campaña. Todas las bicis están vendidas.

Así es como l@s compañer@s de la fábrica de bicicletas de Nordhausen y el anarcosindicato Freie Arbeiterinnen- und Arbeiter-Union (FAU) escriben historia. Nunca hasta ahora se había producido de manera autogestionaria en la RFA.
En los próximos días, l@s compañer@s encargarán las piezas necesarias para la producción. La producción se iniciará el 23 de octubre y a principios de noviembre se enviarán las "Strike-Bikes" a l@s encargantes solidari@s.

El éxito de esta acción directa ha sido posible a través de una campaña solidaria con un dinamismo insperado. En el transcurso de ni siquiera dos semanas a partir del anuncio de producir de manera autogestionaria las "Strike-Bikes", la campaña se convirtió en un asunto importante para movimientos sociales y sindicales de todo el mundo. Han llegado pedidos de casi todos los países europeos así como también, entre otros, de Egipto, los EEUU, Australia, Canadá, Sudáfrica e Israel.

Los comunicados de solidaridad y el eco de la euforia han llegado desde casi todos los rincones del mundo a Nordhausen y la FAU. Además, desde hace dos días al menos, la cobertura supera ampliamente el ámbito de los medios alternativos. Ayer hubo informes de varios minutos en casi todas las principales emisoras alemanas de televisión (ARD, ZDF, SAT 1, RTL), más de doscientos periódicos en lengua alemana traían la noticia y más de 50 periódicos artículos de producción propia. Las agencias de noticias DDP, AP y Reuters emitieron ayer frecuentes noticias propias actualizadas, indicando siempre la dirección de la página web de la campaña. Hubo también informes televisivos en Francia, Holanda, Suiza y Austria. Puede encontrarse una revista de prensa en la página web de la campaña.

L@s compañer@s de Nordhausen todavía no terminan de encajar la enorme cantidad de solidaridad mundial. En todas partes se les muestra como un ejemplo a seguir. Poco a poco, los principales actores se van dando cuenta de que van a escribir historia con su valor y solidaridad.
Mira també:
http://www.alasbarricadas.org/noticias/?q=node/5956
http://www.alasbarricadas.org/noticias/?q=node/5884

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [Alemania] La campaña Strike-Bike hace historia
04 oct 2007
Ahir al matí es va aconseguir: s'han encarregat 1800 *Strike-*Bikes, de manera que se suspèn la campanya. Totes les bicis estan venudes.



Així és com l@s *compañer@s de la fàbrica de bicicletes de *Nordhausen i el *anarcosindicato *Freie *Arbeiterinnen- *und *Arbeiter-*Union (*FAU) escriuen història. Mai fins a ara s'havia produït de manera *autogestionaria en la *RFA.

En els pròxims dies, l@s *compañer@s encarregaran les peces necessàries per a la producció. La producció s'iniciarà el 23 d'octubre i a principis de novembre s'enviaran les "*Strike-*Bikes" a l@s *encargantes *solidari@s.



L'èxit d'aquesta acció directa ha estat possible a través d'una campanya solidària amb un dinamisme *insperado. En el transcurs de ni tan sols dues setmanes a partir de l'anunci de produir de manera *autogestionaria les "*Strike-*Bikes", la campanya es va convertir en un assumpte important per a moviments socials i sindicals de tot el món. Han arribat comandes de gairebé tots els països europeus així com també, entre uns altres, d'Egipte, els EEUU, Austràlia, Canadà, Sud-àfrica i Israel.



Els comunicats de solidaritat i l'eco de l'eufòria han arribat des de gairebé tots els racons del món a *Nordhausen i la *FAU. A més, des de fa dos dies almenys, la cobertura supera àmpliament l'àmbit dels mitjans alternatius. Ahir va haver informes de diversos minuts en gairebé totes les principals emissores alemanyes de televisió (*ARD, *ZDF, *SAT 1, *RTL), més de dos-cents periòdics en llengua alemanya portaven la notícia i més de 50 periòdics articles de producció pròpia. Les agències de notícies *DDP, *AP i *Reuters van emetre ahir freqüents notícies pròpies actualitzades, indicant sempre l'adreça de la pàgina web de la campanya. Va haver també informes televisius a França, Holanda, Suïssa i Àustria. Pot trobar-se una revista de premsa en la pàgina web de la campanya.



L@s *compañer@s de *Nordhausen encara no acaben d'encaixar l'enorme quantitat de solidaritat mundial. A tot arreu se'ls mostra com un exemple a seguir. A poc a poc, els principals actors es van adonant que van a escriure història amb el seu valor i solidaritat.
Re: [Alemania] La campaña Strike-Bike hace historia
04 oct 2007
visca l'autogestió obrera!
Re: [Alemania] La campaña Strike-Bike hace historia
05 oct 2007
Visca l'AIT!!!
Visca la lluita obrera cap a l'emancipació del poble!!
Sindicat Terrassa