Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
[CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
23 set 2007
La C.N.T. convoca movilizaciones en el centro logístico de Caprabo de L´Hospitalet
Pese a haber intentado infructuosamente negociar tanto con la dirección de la empresa, como con el comité de empresa, unas mejoras para toda la plantilla del centro de Caprabo de la C/ Ciencies 135 de L´Hospitalet. La Sección Sindical de la C.N.T. de L´Hospitalet en Caprabo ha convocado una serie de movilizaciones para conseguir estas reivindicaciones:
- Cumplimiento de las leyes sobre prevención y riesgos laborales en el trabajo.
- Delimitación clara de las primas de rendimiento.
- Retribución de los 30 minutos de descanso de cada jornada laboral.
- Clarificación y promoción real entre las diversas categorías profesionales.
En un principio estas movilizaciones comenzarán con paros de dos horas durante el turno de noche del jueves 27 de septiembre y la convocatoria de dos días de huelga durante el siguiente fin de semana. Este será el inicio de toda una serie de jornadas de lucha si la empresa no se aviene a negociar los puntos anteriormente mencionados.
Desde la C.N.T. de L´Hospitalet se solicita comprensión y paciencia a todos los clientes de Caprabo frente al desabastecimiento que padecerán los supermercados de la cadena. El centro logístico de esta ciudad abastece a la mayor parte de supermercados de Catalunya. Adicionalmente el Sindicato convocante hace responsable de esta situación a la dirección de Caprabo que no ha sabido buscar una solución a las reivindicaciones de sus trabajadores.

Federación Local de Sindicatos de la C.N.T. de L´Hospitalet de Ll.
Secretaría de Prensa y Comunicación
Mira també:
http://www.cnt.es/hospitalet
http://cnt-caprabociencias.blogspot.com

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
23 set 2007
estupenda noticia!
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
24 set 2007
Molts ànims en aquesta lluita que inicieu. No esteu sols, teniu tot el suport del sindicat ja ho sabeu. Que curiós que davant tanta precarietat la CGT, que va guanyar les eleccions sindicals a Caprabo no hagi donat senyals de vida.
Felicitats pel bloc que esta molt elaborat. Salut i lluita!
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
24 set 2007
Els delegats sindicals que CGT va treure a Caprabo eren primerament de FETICO (sindicat groc del comerç), que al fusionar-se amb UGT va haver-hi un excés de delegats a tenir amb fetico+ugt. Així que, com no podien seguir alliberats una bona part, varen iniciar la deriva cap a una altra organització i és com apareix de cop i volta la CGT a Caprabo, sense secció sindical prèvia, ni història de lluita obrera dins.

Així funcionen les el·leccions sindicals, així funciona el pastís. Aquí la CGT de Comerç i Hosteleria, que fa mesos va marcar-se el tantu de guanyar les eleccions sindicals a l'empresa, ara resulta que els seus delegats i alliberats no fan res en favor dels treballadors, que mantenen l'actitut continuïsta que abans (ja q vàren firmar el mateix), i només han canviat d'organització per a mantenir els seus privilegis.

Mala sort, cgt; mala sort. Només espero que, la gent amb dignitat de CGT a Barcelona siguin conscients del què succeeix, i que no posin pals a les rodes a la lluita obrera de Caprabo.

Als treballadors de Caprabo, els haurem d'ajudar amb totes les nostres forces.

Salut i anarcosindicalisme!
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
24 set 2007
Ânims en la lluita que ara s'enceta.
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
24 set 2007
Caprabo ja sap el que li va passar a Mercadona, no crec que es vulgui arriscar a perdre la seva imatge davant dels consumidors. Al contrari que Mercadona, Caprabo és molt minoritari i a més fa temps que van perdent beneficis.
Estarem atents! salu
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
24 set 2007
Amunt amb la lluita companys!
Re: [CNT-Hospitalet] Convocados paros en Caprabo
27 set 2007
como han ido los paros? hubo mucha gente en el turno que secundo la huelga?
Sindicat Terrassa