Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Desallotjament il·legal a L'hospitalet
29 ago 2007
Altre vegada, els cossos represors, gossos d'esquadra, han realitzat un desallotjament il·legal a L'Hospitalet.
La recent casa okupada Kan Lejia al carrer cobalto del polígon industrial, ha sigut desallotjada aquesta tarda a les 16.30.
Els gossos d'esquadra han entrat a la casa petant la cadena que hi havia a la porta i han fet marxar als okupes que en aquell moment es trobaven al mateix carrer cobalto, sense cap ordre judicial i agredint a algunes persones quan han tractat de recuperar les seves pertinences que es trobaven a l'interior de la casa.
Mentrestant els okupes han trucat a un advocat per tal de fer raonar les petites ments d'aquests mercenaris i ni tan sols s'han molestat en parlar amb ell. L'advocat ha trucat al cap de la comissaria dels mossos de L'Hospitalet, i més tard al cap dels mossos de Catalunya, per tal de rebre informació sobre les accions que estaven realitzant els policies, i en cap dels dos llocs han sapigut donar informació sobre les ordres que tenien els gossos d'esquadra que estaven actuant en aquells moments a Kan Lejia.
Però volem deixar ben clar a aquests cossos repressors que no deixarem que ens tallin les ales, i que seguirem lluitant per aconseguir un espai autogestionat i alliberat de tot control del govern per a poder dur a terme les nostres inquietuds.
Ara i sempre resistència, i sobretot, okupació i més okupació.
Salut!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Desallotjament il·legal a L'hospitalet
29 ago 2007
keden descombocada la trobada per dema al matí i durant tot el dia per les jornades de kurro ke hi havien preparades.
Re: Desallotjament il·legal a L'hospitalet
29 ago 2007
Animo! a la gente de kan legia.besos,Salud y suerte.
como parece que los moSSos se estan acostumbrando a desalojar ilegalmente, quizas se deberia plantear el buscar una forma para evitar que las casas sean desalojadas de forma "prematura" y ademas que sea una alternativa agil para tenerla a mano desde el primer momento en que se entra en un espacio.ejem.
-crear antes de entrar una buena red de compañeros solidarios que en caso de que ocurra cualquier agresion o abuso e intento de obstaculizar el proceso entre los ocupantes del espacio y un juez. (para recordarle a sus ilustrisimas que se les a olvidado un articulucho que ellos escribieron).
-imaginacion y creatividad para "detener el tiempo" por ejemplo preparar de antemano arneses,etc y buscar sitios seguros para colgarse..y denunciar a los 4 vientos que en ese instante "los moSSos se estan pasando por el forro al poder judicial..telenovela policial..."
en fin buscar formas de frenar los "desalojos prematuros" y crear precedentes.
a todos los valientes que luchan por un hogar digno para todos, que es lo minimo que nos toca despues de la aberracion de dividir el plneta en porciones, Os deseo lo mejor.Salud
Re: Desallotjament il·legal a L'hospitalet
30 ago 2007
Omito los comentarios fuera de lugar.

�nimo a los de L'Hospitalet! Que recibí el último número de contr@infos y me alegré un montón al ver una nueva okupación, tras tantos desalojos... Kan Lejía nació, y murió, no le dio tiempo de vivir, pero no desistan, por favor... En gente como ustedes tengo yo mis esperanzas... Ya no sólo por la vivienda, claro está.

Intentaré colaborar este año como pueda, me siento impotente al ver es estúpido comportamiento de los goSSos...

Salud!!!!!

hh: hay una diferencia entre ceñirse a las normas y tener cultura, revísala.
Sindicato Sindicat