Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: altres temes |
(BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
|
per - |
25 ago 2007
|
... |
Volem denunciar l'actitud hipocrita y feixista que mantenen les comissions de la CAJEI encarregades de organitzar les anomenades festes alternatives de barris Com Sants, Poblenou etc.
Ahir dia 24 d’agost diverses persones que tractaven de vendre begudes alcohòliques a les festes de Sants i que no formaven part de la CAJEI van ser agredits brutalment per membres d’aquesta organització que també venien begudes alcohòliques y no a la barra.
En concret volem denunciar l’agressió que va patir una noia que estava venen llaunes a l’ESPAI PUBLIC y que sense avis previ se li va retirar la bossa que portava de forma violenta y salvatge per un individu baixet, de pell morena, amb aspecte atletic i amb el cabell rapat i que segurament es membre de la CAJEI de les Corts o Sants. A tot això membres coneguts de la CAJEI de les Corts venien llaunes al carrer, es a dir, monopolitza’n de forma totalment injustificable l’ espai públic.
Volem constatar que situacions com aquestes s’han viscut abans a altres actes de la CAJEI com les festes de Horta o de Poblenou.
Creiem que la CAJEI y les festes alternatives tenen suficients vies per mantindré la seva economia com per arribar a vendre begudes fora de la barra y a sobre tractar de “controlar el mercat�.
També volem denunciar la hipocresia dels organitzadors d’aquets tipus d’actes que primer venen drogues, creen situacions de tensió y violència y desprès no podem controlar les baralles com la que ha ir es va veure davant dels “segurates� alternatius de la CAJEI en la que un noi va resultat apallissat.
Finalment remarcar que aquest tipus de situacions es podem a produir a qualsevol lloc, que son perfectament eliminables y que no signifiquen que tota una organització com la CAJEI les tingui que reproduir y que eclipsin el treball polÃtic y social portat per els seus membres. Esperem que no es produeixin mes agressions d’aquest tipus,
¡FORA POLICIA, ALTERNATIVA, ROJA, OKUPA, ALTERNATIVA O DE L’ESTAT!
¡MORT A LA DROGA! |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per UN |
25 ago 2007
|
El que és més fort és que primer van provar de fer fora als llauners, i com que no ho aconseguien, es van posar a vendre begudes a preu de latero, intentant que tot l'oci consumista anés dirigit cap a ells.
CAJEI foteu-vos els diners per on us hi càpiguen, i tant de bó us explotin a les mans.
Mentrestant la gent digne ens quedarem sense diners, però tranquils per no haver caigut en el joc del sistema capitalista.
MORT a LA CAJEI!!!!! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per santsenc |
25 ago 2007
|
No sé fins a quin punt s'ha enterat de com nava la cosa per sants, ja que les festes de sants no les monta la CAJEI, sino l'assemblea de barri de sants i ja en fa 13. Sobre els lateros que es possen a vendre llaunes a davant mateix de la barra o a primera fila del concert, que voleu que us digui, si et pegues el currazo de muntarles festes i que després t'arrivi el listo de turno per fer-se un calerons per a ell solet... doncs no fa molta gràcia.
Ah, i els beneficis de les festes van per l'Assemblea de barri, no per la CAJEI. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per k |
25 ago 2007
|
Quina forma d'intoxicar!!
Aneu a pasta fan!!
No hi ha res demostrat to és una xerramecaria ... bla, bla, bla amb mala intenció!!
La verita aixó fa fàstic i podor!! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per ¿Solidariqué...? |
25 ago 2007
|
"...Mentrestant la gent digne ens quedarem sense diners, però tranquils per no haver caigut en el joc del sistema capitalista." -Comprar y vender latas sigue siendo comercio capitalista, es vender la producción de nuestro enemigo, es utilizar su dinero. También es buscarse la vidilla (yo también lo hago),pero lo que hacen los del CAJEI es molt fort, yo personalmente prefiero que se arruinen mil fiestas alternativas a que se le meta una somanta de palos a alguien por intentar tirar p'alante. -Arriba parias de la tierra en pie los pobres sin pan.-
ABAJO EL DINERO Y QUE DESAPAREZCA LA POLICIA. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Vaya tela marinera... |
25 ago 2007
|
Mañana os daremos el quit completo,... porra, escudo, casco, cubotan,... ¡¡¡Y A POR LOS COSTRAS VENDE-LATAS!!! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per dele |
25 ago 2007
|
Tots i totes estem amb vosaltras!! si vivan las agresiones a indigentes vendedores ambulantes! VISCA LA TERRA LLIURE de inmigrantes! catalunya para los catalanes! Limpia Sants! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per dele |
25 ago 2007
|
aunque no venga a cuento, los que mas duros y anfetaminosos andan es la policía-politíca(ss) de sants, xavales de entre 20 y 28 años todos duros dando ostias en total mayoría es un desproporción digana de sus amiguetes de Sabadell y terresa, o es que son los mismos? cual es la diferencia, unos con españa, otros con cataluña! ya os pillaremos! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per yuups |
25 ago 2007
|
Crec que la persona que ha obert aquest post senzillament és un LUMPEN.
Com es pot justificar que d'unes festes populars i alternatives que no tenen cap ànim de lucre, a on tothom que hi treballa ho fa per al benefici col·lectiu. Es a dir, tots el guanys van a parar a l'autogestió de les festes i als col·lectius assemblearis que hi formen part.
Sóc de la Vila de Gràcia, i n'estic fart que els birreros en general (passo de desqualificar ningú acussant-lo de yaonki...) aprofitant que les festes alternatives estan alliberades de policia , es posin a vendre birres per guanyar-se una pasta a costa del treball col·lectiu de molta gent. Trobo molt lògica la posició de l'assemblea de barri d'expulsar els birreros paràsits o que si més no els hi posin les coses difícils venent birres ells mateixos.
Més consciència i menys LUMPENS.
Salut! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per .... |
25 ago 2007
|
Yo lo que no entiendo es lo que haceis los altrenativos con la pasta de tantas fiestas alteranativas y demás. Severino DiGiovani con la pasta que teneis vostros hubiese echo la revolucion 30 veces. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per jdr |
25 ago 2007
|
Es a dir que lo que ha passat és que uns quants empresaris amb cresta han nat a guanyar pasta a les altrenatives i es queixen perque els fan fora? I, a més, critiquen a la CAJEI perque sí? su munten be si si |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per etc |
25 ago 2007
|
La idea de que los organizadores/as vendan latas fuera de la barra es buena, si son un@s cuant@s, acabaran desplazando a l@s later@s a las fiestas no-alternativas. -Últimamente las puertas de los conciertos "okupas" se parecen más a los ambientes rollo Escorpia, Pont Aeri y demás, no se, demasiado macarreo entre la gente, demasiada violencia gratuita,... En este caso las dos partes no dejan de tener razón a su manera, ¿Que opinais? |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per mm |
25 ago 2007
|
Nose perquè la organització ha trigat tant a posarse a vendre de la mateixa manera que els lateros. Vale, segur que en treuràn menys benefici, pero menys es res.
Ara, un cop la barra està tancada, també us sembla malament que els lateros vagin venent birra pel recinte?
I per a "etc", coincideixo 100% tant en lo de vendre llaunes, com en lo del mal rotllu que hi ha a vegades. Una mica de respecte als altres i llestos. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per lorajoler va passar per allà |
25 ago 2007
|
lo d'ahir: en un moment donat veus que comencen a haver-hi hòsties entre uns i altres (no sé ni els motius ni de què anava el reparto d'hosties). si crec que si la gent no hagués anat tant taja el reparto d'hosties no hauria estat tant excessiu. llavors arriben els mossos amb les porres desenfundades i es sumen al sarao. allò semblava una peli de Bud Spencer i Terence Hill. Sortosament la gent aconsegueix expulsar els mossos, continuar la festa i es calma el tema.
de totes maneres, hi han dinàmiques que donen que pensar. potser el model de festes alternatives que hi han no és el millor i caldria repensar-lo, potser això de consumir drinking a saco com a font de finançament pot estar bé, però la veritat dona una mica de pena al final.
en tot cas, és la gent de Sants la que ha muntat aquest sarao, si no ens agrada aquest model, no cal anar a emprenyar, i ha de ser la gent de Sants la que, si veuen que calgués, repensi aquest model, no nosaltres.
que també són prou grandets i amb prou experiència com per canviar el rumb si calgués. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Ravachol |
25 ago 2007
|
Para los que Marx llamaba de forma excluyente Lumpenproletariat, Bakunin preferia usar el termino Flor del proletariado. Comoquiera que se les llame gracias a ellos prendio la chispa de muchas revueltas populares que, acabaran o no convirtiendose en revoluciones, sirvieron al pueblo para empezar a atisbar que un futuro de emancipacion era posible, en Francia varias veces, en Barcelonas otras tantas, en tantos lugares en los que, en las barricadas la sangre que mas generosamente se derramo, fue la de muchos de los que no tenian nada ya que perder... El calificativo "costra", no ofende al que la recibe sino que delata al reaccionario que despectivamente la utiliza para separarse del pueblo llano, de la chusma, elevandose por encima de ella. Todos somos costras, y el que se sienta superior y diferente que sepa que nunca podra estar del todo seguro de no ser carne de cargo politico o posicion acomodada. No podra descartar el que un dia se descubra llamando a la policia para que eche a los vagabundos que duermen en jardin de su chalet. Solo en el costrasproletariado pervive hoy el eco de la lucha de clases y la semilla de la Revolucion. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per tu |
25 ago 2007
|
Jo també hi era, és penòs veure gent que no es de l'ABS agredint a gent a la festa, patètic. Ai rapadets de les Corts......... |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per PPSH |
25 ago 2007
|
Encara que CAJEI foti molta pena i no tingui cap objectiu polític a part de les seves pintadetes de "independència i socialisme" i els seus super concerts, si un col·lectiu de qualsevol ideologia su curra i monta una festa, encara que sigui penosa o no, no es normal que hagin lateros com ahir. Es pot acceptar pels voltants i eso, pero que es fotin dintre... bueno... diguem que es mereixedor de convidar-lo a fotre el camp a las buenas primer i si no a botazos. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Realitat subjectiva |
25 ago 2007
|
De realitat poques vegades n'hi ha una. La majoria de cops n'hi tantes com individus afirmen haver-ho vist, com individus han estat en l'acció, com individus parlen en primera persona quan no hi eren.
A partir d'aquí, exposaré un seguit de conclusions que fan que la resposta de la gent de l'Assemblea de Barri, formada per gent de Can Vies, el Centre Social de Sants, el Casal Independentista, l'Espai Obert i molts altres decideixin no permetre l'entrada a aquella que vol vendre llaunes, cubates o altres coses que es venen a les barres:
- Les Festes Alternatives no només són autogestionades, sinó que els diners que es treuen serveixen per a finançar moltes de les activitats que es porten a terme durant i a crear estructures de contrapoder o contrainformació com ara La Burxa o la ràdio.
- Tothom que vulgui vendre quelcom que sigui per a finançar qualsevol activitat ho pot fer a la zona de carpes que muntem cada any, sempre i quan es posi en contacte amb nosaltres i la seva finalitat no sigui el lucre personal.
- la gent que munta aquestes festes, igual que la munta les de Cornellà, Poblenou, Gràcia i una llarga llista, estan al capdavant de la lluita antirepressiva, la búsqueda de l'horitzontalitat i l'assemblearisme, l'antifeixisme...I si creieu que ho podeu fer millor, a veure si us apunteu que estarem molt contents de tenir-vos com a companys per a treballar i tirar endavant.
Tot seguit, exposaré els fets.
Un grup de gent relacionada amb l'ABS es posen a les entrades de les Festes a vendre cerveses i a no deixar entar els llauners. Alhora, uns altres estan per dins comunicant als que han entrat que si al segon cop o tercer (segons la resposta dels llauners a l'explicació) que sel's vegi venen se'ls requisarà la cervesa.
El requisament es fa amb tranquilitat o no, segons els mateixos llauners, però fins avui dissabte no s'ha apallissat a ningú, només s'han fet caure a terra a 4 individus. O sigui, no ha sortit ni un sol cop de puny de ningú que hagi estat muntant les Festes contra cap llauner/a.
Penseu el que volgueu, però l'autogestió depèn de tots i totes, no només dels qui monten.Clar, sempre i quan us preocupi més que els moviments anticapitalistes avancin i no tant passar-vos'ho bé i fer uns dinerets per a les vostres butxaques |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per un que en sap algo. |
25 ago 2007
|
I els diners que feien els de la cajei venen les seves llaunes eren pel l'assemblea de barri de sants. Un 10 per l'actuació d'aquesta gent. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Si si |
25 ago 2007
|
Pero la educación. Hay la educación! Cuanto entorpece. Estoy segura que ese o esa que dice "...si el dinero va destinado a los pres@s... ( entre otras)" (costras estos últimos lumpens ¿?)contradiciéndose el o ella misma por…ya se sabe, le da asquito la practica, la teoría la tiene bien aprendida- socialismo e independencia->> “ mu guay “; la hipocresía y no saber ni tener un rumbo fijo esta a la orden del día. Los poderes se están poniendo las botas; que es lo que han visto en sus hogares toda esta gentuza me pregunto. Donde y quien los ha educado ¿?
Que han visto de la vida ¿? Que conocen ¿? Pq desconocer (a la vista esta) y meter la pata es lo que se les da la mar de bien.
Amargo, muy amargo.
Vivan los y las costras (que somos todas) . Que se mueran o maten de una vez a tanto hipócrita doble moralista y simplón por naturaleza (genética seguramente).
Nos vemos en las calles. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per vito |
26 ago 2007
|
El aluminio no se come, pero si se vende, asi como toda la porqueria que los llamados movimientos sociales generais. Vosotros los revolucionarios independentistas que tanto defendeis la inmigracion (eso si que hable catalan y que se sepa el himno) no vais por las calles, os limitais a hacer fiestas y "manis", y luego a casa. Pero la vida para otros es diferente, miles de personas en Barcelona estan buscando en la basura diariamente, y estan reciclando de los supermercados, en definitiva estan viviendo de los deshechos de los demas. Pero claro esto a vosotros no os importa nada, es mas importante que la seleccion catalana pueda jugar los mundiales de futbol o que la NIKE saque una zapatilla que se llame "Sardana". Iros fuera de Catalunya e iros fuera de España, solo sabeis hacer lo que otros ya hicieron (y nunca fue bueno para el pueblo). |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Sodomita |
26 ago 2007
|
Totalment d'acord Vito. Ho has clavat. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per FORA TROLLS |
26 ago 2007
|
FORA TROLLS i els tontets que els segueixen el rotllo. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per un de cnt |
26 ago 2007
|
Jo, que ni sóc de la CAJEI ni comparteixo el seu projecte, us he de dir que divendres vaig estar ajudant a la gent de l'Assamblea del Barri Sants a cuidar l'espai.
Sembla mentida que haguem d'estar discutint demagògia barata per part de kostres que l'unic que volen és la confrontació, i el lucre personal al marge dels projectes col·lectius autogestionaris.
Se'ls va dir ben clar: "si no formes part de la comunitat que ha creat aquest espai, estàs fora per a tot. I això inclou vendre llaunes." Poden anar a qualsevol altre espai urbà on els beneficis de la venta de begudes són per a ús lucratiu de comerciants, ajuntament, etc. Aquí NO.
Per últim afirmar que la CAJEI no ha capitalitzat res, gent de diversos espais vam haver de frenar l'entrada de llanuers (siguessin kostras, eucatorians, pakis o guiris), i a sobre evitar baralles de gent amb droga fins les celles que només feia que provocar tensió.
Ànims a la gent de Sants, i no us deixeu intoxicar per els que han escrit el text que ben segur ja sabem qui són.
Salut! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per doal |
26 ago 2007
|
No me para de sorpreder la hipocresia de la gente proteccionista de la organizacion. Bajo el emblema de "Nunca ens tallará els alas" piensan que sus ostias y represion son perdonadas. A mi me dan vergüenza ajena. No se dan cuenta de lo pateticos que son? Es que no hay para todos? Donde se fue la solidaridad y la supuesta libertad? Libertad para quien? La tierra es de los que la trabajan y la calle es libre. Tal vez es dificil entender para un grupo de pijitos que viven de sus padres. Arriba "costres". Desobedencia! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per x |
26 ago 2007
|
Fora autoritaris i aprenents de politics profesionals d'arreu!!! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per dele |
26 ago 2007
|
los futuros Joan Clos se agarran de los pelos e incluso uno" de la cnt" dice que no solo hechabamos a los costras, también a los ecuatorianos, pakis, guiris, tío, das pena y rabia, de que CNT eres?
Qué ahora también hay Fachas en CNT? salvate si puedes! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per un de cnt |
26 ago 2007
|
¿I a ti qué te importa de qué cnt soy? Digo de dónde soy pq la estigmatizión con la CAJEI me ha hecho risa, pensando en la peña que estabamos allí y que no eramos ni indepes...
Lo que digo está clarito, los espacios autogestionados hay que defenderlos y punto. Si no queréis participar de puta madre, pero entonces estáis fuera de ellos para lo bueno y lo malo. Es así de simple, y así de fácil.
Se les dijo a los lateros que ese no era el sitio y punto, y no hubo agresiones. Se dejó la cosa en un punto de acuerdo y a todo el mundo que venía con latas les decíamos que se fueran al mismo sitio. Y allí estaban juntos los costras, los ecuatorianos y los pakis... o se ivan, como los guiris.
Facha es otra cosa. Lo tuyo es ignorancia. |
ha direfencia de CGT en la CNT a los seguratas y funcionarios represivos los han hechado fuera
|
per dele |
26 ago 2007
|
eh, compadre, ya sabeís eso o que? no te sentiste como un guardia urbano hechando a los artesanos de la rampla....Es que aqui "la peña se lo curra" ( la frase mas repetida del fin de semana) " aqui el dinero va para los represariados y presos" ( mientras se los hechasba a fuera del enterno de la fiesta lleno de secretas mossos y urbanos) Total, son sudakas, total, son pakis, total, son guiris, claro, la peña "que se lo curra" y que " no cobra un duro" y que ...bua en dos palabras SON HERUES. compañero no te equivoques nunca de que lado de la trinchera estan, a los que ayudabas son los hijos de los que en el 36 ya preparaban la traición. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per ke pena |
26 ago 2007
|
Es penoso que se siga defendiendo actuaciones asi y se justifique la violencia por una puta fiesta de mierda ke lo uniko ke ace es atontar a la peña, montar bronkas y drogar a la gente. El dinero hay que conseguirlo para autogestionar proyectos de lucha, para ayuda a presxs y para ayuda a necesitados. PORFAVOR pensad un poco, esa fiesta es, fue y sera una mierda para todos los movimientos sociales. DEJAD DE UN LADO LAS FIESTAS Y SALGAMOS A LUCHAR. HIPOCRITAS, MAS QUE HIPOCRITAS. SOLO LLEVAIS LAS IDEAS EN LA CHAKETA. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per kk |
26 ago 2007
|
No me leí todo el "debate", es una mierda.
Muy mal por la CAJEI, no me importa que sea para su propio "lucro" y que lo haya montado noseque "colectivo", si esto es cierto, son unos imbéciles totalitarios. Y no me importa si lo montava en realidad la asamblea de Sans o loquesea, lo mismo sirve para todxs. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Severino di Giovani |
26 ago 2007
|
Nomes una cosa no tota la gent que ven llaunes son costres... i segon clar que si, no pot ser que hi haguin llauners perque sino us treuran diners i no podreu pagar als almogavers perque reconquistin tot l'imperi català, Desperta ferro!!! Clar que si Cajeis XDDDDDD |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Severino di Giovani |
26 ago 2007
|
Aixo seguratas cajeis, uniformeuvos tots iguals i amb disciplina com auria volgut el gran camarada stalin que amb aquestes pintes de pels llargs, aros i barbas mal afeitadas feu mal a la imatge de uniformitat de la URSS, clar que si.
PD: avere si apreneu a tenir imatges propies i no a robar el cartell del camperol de la fai de l'any 1936, en que en les festes de gracia li canvian la bandera roig-i-negre per la estelada.
Vinga INDEPENDENCIA I SOCIALISME XDDDDDDD |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per j |
26 ago 2007
|
tot plegat fot vomitar...venedors d'alcohol per gestionar sectes, ionkis q venen merda per matar neurones...no ho veieu q uns i altres sou una colla de traficants legals d'alcohol.
porcs mercaders uns ia ltres.
molt alternatiu, molt yonki però tots drogant-vos com encegats.
q us endinyin colla de subnormals.
ala es gran. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
26 ago 2007
|
estoy por completo de acuerdo con todxs los comentarixs que "censuran" la actuación de "lxs alternativxs de CAJEI" o de quién haya sido la mala idea de reprimir al más puro estilo fascista a los que ellxs denominan "costras". En los que se defiende la "represión autoritaria" se deja entrever manifiestamente el grado de intolerancia y dogmatismo que tantas veces ha regado de sangre proletaria el mundo en el que "sobrevivimos todxs".
Yo también soy un costra, todxs somos KK (Nen no te ruborices, que me hago eco del nick porque resume muy bien lo dicho por aquí). |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
26 ago 2007
|
"Los futuros Joan Clos se agarran de los pelos e incluso uno" de la cnt" dice que no solo hechabamos a los costras, también a los ecuatorianos, pakis, guiris, tío, das pena y rabia, de que CNT eres?
Qué ahora también hay Fachas en CNT? salvate si puedes!"
Pués supongo que de la CNT que tan buen rollito lleva con lxs de "Negres Tempestes", pero supongo que es de la "oposición", pués no le molan mucho lxs indepes que digamos.Y no decia que lxs echaban, sino que llegaron a un acuerdo con ellxs y estxs se pusieron en un sitio alternativo a "lxs alternativxs" jajajajaja.
Y para el de la CNT, yo no estaba, tu sí, pero quizá no lo visté todo y quizá todo esto es una provocación como dicen por hay, de cualquier manera aquí hay muchos comentarios que defenderían las agresiones como metodo y lxs que los han escrito si que son fachas, creo que se han equivocado de bando. Y tio yo no soporto que se vaya por hay descalificando, amenazando y agrediendo a todo el mundo por ser diferente, por llevar otro estilo de vida, les admiro incluso (A quienes no son unxs gilipollas que también lxs hay). |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
26 ago 2007
|
Para lxs moderadorxs:
Censurar dando una opinión es una cosa y censurar recortando y manipulando es otra, por eso lo he puesto entre comillas, de lo que se trata es de poder replicar a opiniones divergentes sin que vengáis vosotros y lo impidáis con vuestra estúpida moderación.
Dejad de duplicarme los comentarios, que es un intento muy pero que muy infantil de quereme poner en evidencia.
Y andad al loro pués las amenazas que nxs habéis dirigido a lxs críticxs con vuestra asquerosa forma de proceder, se pueden volver en contra vuestra ¿por qué no os afiliáis a un partido Nazi de una puñetera vez? |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
26 ago 2007
|
Además tu que sabes si se chutan o fuman o el que, en "todos los muchos mundos" hay de todo, pero vosotrxs no salis del vuestro que es muy comodo ¿Verdad? |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per xavi |
26 ago 2007
|
Als moderadors:
Perquè no retireu aquest text tendenciós i provocador? Els mitjans de comunicació no serveixen per a fer safareig.
FORA TROLLS D'INDYMEDIA! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per sr.moderador |
26 ago 2007
|
senyor/res d´indymedia : com deixeu que s´escriguin aquest tipus de "noticies" per aqui. jo em creia que indymedia era una miva mes serios. aquesta "noticia" fa pena i els arguments que la defensen encara mes.tothom amb dos dits de consciencia sap que vendre llaunes en un espai alternatiu per al seu propi consum esta mal fet i que no s´hauria de permetre mai de la vida (i encara menys si els que ho fan van de llestos). espero que no torni a succeir. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per nazis mai mes (ni desfressats) |
26 ago 2007
|
Estic d'acord amb xavi i la resta que defensa que es treguin comentaris feixistes i genocides (mirar diccionari) com el de anticrostismo/solidarque? Que es el mateix, defensant l'assassinat dels que no comparteixen el seu estil de vida. Es pur nazisme/stalinisme. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per respectuos |
26 ago 2007
|
Siusplau, s'intenta aconseguir un portal de contra-informació descent.. Prou d'intoxicadors, mossos, crostes, trolls.. I intentem no respondre a les seves crides a la discordia, que en surten guanyant. Prou feina tenim.
Apa, a cuidar-se i als carrers, que és on realment tenim problemes.
Salut |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
26 ago 2007
|
"Siusplau, s'intenta aconseguir un portal de contra-informació descent.. Prou d'intoxicadors, mossos, crostes, trolls.. I intentem no respondre a les seves crides a la discordia, que en surten guanyant. Prou feina tenim.
Apa, a cuidar-se i als carrers, que és on realment tenim problemes.
Salut"
Es curioso, yo más o menos dijé lo mismo hace unos días, en cuanto a lo de no hacer caso a mis comentarios o a los que sean que no nos gusten, pero añadí que sin censurar y ahora resulta que soy un Troll y no sé cuantas cosas más, no creo que se deba eliminar nada que no sean comentarios duplicados y cosas como las del señor Barcena, si se inicia un debate unx tiene derecho a rebatir argumentando y sin insultar toda opinión que le parezca equivocada y también a apoyar a quienes le sean afines, si por un casual me mutilan un texto en el que me están poniendo verde, me niegan mi derecho a defenderme, o un comentario que le pueda parecer a un/a moderadxr que no viene al caso a mi me puede parecer lo contrario y me gustaría tener la oportunidad de comentarlo, a su vez, como mínimo.
Y lo siento si ofendo pero tu reconocimiento de que os acaban ganando da mucho que pensar sobre la capacidad de argumentar de usuarixs y demás vinculadxs a indymedia, así no me digáis que lxs moderadorxs tienen suficiente criterio para saber que es lo que tienen que moderar y que no.
"senyor/res d´indymedia : com deixeu que s´escriguin aquest tipus de "noticies" per aqui. jo em creia que indymedia era una miva mes serios. aquesta "noticia" fa pena i els arguments que la defensen encara mes.tothom amb dos dits de consciencia sap que vendre llaunes en un espai alternatiu per al seu propi consum esta mal fet i que no s´hauria de permetre mai de la vida (i encara menys si els que ho fan van de llestos). espero que no torni a succeir."
Y ¿por qué está mal hecho? ¿Quien es cualquiera de nosotrxs para imponerle a alguien donde tiene que vender latas o lo que sea? ¡Encima por la fuerza y agrediendo! Parecéis munipas persiguiendo el top manta a las ordenes de Mamoncín y la SGAE ¡Pronto os atreveríais con los antidisturbios que rodean las fiestas! ¿Por qué no les imponéis a los mossos que se larguen? ¡¡¡Ah!!! porque ellxs están hay para defenderos de lxs costras ¿No? Así que lxs argumentos que defienden que no se pueden reproducir, en el seno de los movimientos sociales, comportamientos autoritarios cuando no xenófobos y/o clasistas y, para definirlo mejor aún, metodos fascistas ¡Dan pena! sin embargo tu única aportación es que dan pena, evidentemente lxs que lxs escribimos damos pena. Tio/a te has lucido ¡Que gran personalidad! Lo digo en serio me has sorprendido, no creía que pudieran existir superdotados con un nivel de inteligencia tan elevado como el tuyo, salvo en la casa blanca quizá o en el Pentagono según se mire. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per ffffffff vaya asco de girigall |
26 ago 2007
|
cuantos prejuicios y cuantos insultos escondidos detras del teclao, que facil es decir tonterias en internet sin estar cara a cara y sin mirarse a uno mismo. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per victor |
26 ago 2007
|
cadascú amb la seva lluita, la història es repeteix... ( hauriem devitarho no ? )
a part de la "discussió" entre "totalitaris" independentistes ( no vull ofendre sino deixar clar que aquella va ser una actitud totalitaria que en part entenc ja que els "lateros" actuaven de forma individualista..) i llibertaris tan nihilistes que els seus objectius topen inclus amb els dels seus companys, hi ha gent directament que esta pululant pel mig i nomes te ganes dinterferir per treure la seva ració( del que sigui... )
pero hem de tenir en compte que no nomes son els "costres"; quan deia racio no nomes volia dir droga...sino interessos trepitjan els uns als altres..
siguem critics i a mes a mes busquem alternatives de debo que tant fem esment en aquest tipus de festes |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per un altre de sants |
27 ago 2007
|
a mi em fa molta gràcia la llibertat que reivindiquen els llauners (o els seus defensors, fins ara ningú s'ha identificat com a llauner): la llibertat de mercat? la llibertat de lucrar-se? i això emprant vocabulari anarquista? una mica cutre, no?
A mi em fa pensar que algun secreta o provocador que estava per allà va veure l'incident i va córrer a indymedia a alimentar una altra falsa polèmica. Qualsevol persona que treballa col·lectivament (llibertària, independentista, okupa...) sap la feinada i el risc que signifiquen aquest tipus d'activitats i entén que no es permeti l'accés de llauners als seus recintes.
Això s'ha vist en els missatges dels defensors de les festes, que anaven des de gent que s'identificava amb la cajei fins a la cnt.
En aquest tema hi ha poques discrepàncies dins les assemblees, només en un espai tan vulnerables a les provocacions com internet pot aparèixer un debat com aquest.
Així que tampoc em preocuparia massa per totes les tonteries que s'han dit aquí i continuaria treballant, que (tot i les mancances, que són moltes) es veu que anem en la bona direcció, sinó de què algú hauria de perdre el temps entrant aquí a criticar i desgastar? ladran, sancho? pues cabalgamos |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Ja son entre nosaltres |
27 ago 2007
|
Ja, ja, ja. La terra pel que la treballa? Em pixo de riure. Els crostes pagats pels mossos? Aquesta si ques bona! Jo aniria mes enlla, jo crec que els crostes la meitat son agents del Mossad i l'altre meitad son agents de la CIA, enviats tots ell per derribar la democracia i instalar en el seu lloc un govern crosta titella dels estats units que sota la façana punk de himnes amb flauta i impostos recaptats amb got del mcdonals, el que volen es fer-se amb el monopoli de el vi de Don Simon i alcoholitzar a tot el mon Islamic per aixi Israel pugui controlar tot l'orient mitja venent alka seltzer.Es un pla diabolic! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per una altre reflexió |
27 ago 2007
|
no crec q s'hagi d'arribar a la violència per una qüestió de diners, sigui kina sigui la seva causa.
el q crec que és important remarcar és q tant els uns com els altres aconseguiu els tan preciats diners venent la droga legal més nociva, l'alcohol.
si de veritat es vol fer una lluita per tal de millorar la societat no es pot subvencionar mitjantçant una droga.
això si que és hipocresia |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
27 ago 2007
|
"Vaya, vaya....hasta de historia debemos hablar. Si la tierra es del que se la trabaja, quien se ha trabajado la tierra es la asamblea.
Los crostas son solo oportunistas, como los extraperlistas en la guerra civil. Aprendices de empresario que buscan solo el beneficio personal."
Durante la Revolución (Lo que tu llamas Guerra Civil) Lxs revolucionarixs iban de la mano de lxs extraperlistas, de hecho muchxs eran anarquistas, ya no era una cuestión de negocio sino de supervivencia y no se traficaba con drogas sino con enseres, alimentos y con armas. No se puede llamar oportunista a quien se buscaba el sustento en medio de una gran hambruna provocada por Militares insurrectos a la República y la propia República empeñada en hacer fracasar la Revolución, con la ayuda de supuestxs anarquistas a lxs que gustó tener carteras ministeriales y otros cargos en la República.
"a part de la "discussió" entre "totalitaris" independentistes ( no vull ofendre sino deixar clar que aquella va ser una actitud totalitaria que en part entenc ja que els "lateros" actuaven de forma individualista..) i llibertaris tan nihilistes que els seus objectius topen inclus amb els dels seus companys"
Si mis compañerxs aceptan la represión contra personas, que no pertenecen a lxs cuerpos represivos del estado y a lxs demás estratos reaccionarios de este, como metodo, no puedo estar de acuerdo con mis compañerxs, respetaré una decisión tomada en asamblea si está no contradice nuestras tácticas, principios y finalidades, sino me reservo el derecho de inpugnación y esto no me convierte en Nihilista. Y tampoco el opinar diferente que otrx individuo o grupo de individuos. Aquí no se debate un acuerdo tomado en asamblea, aquí solamente se está opinando sobre unos hechos acaecidos en unas fiestas de Barrio, Vila o como queramos llamar a Sants. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
27 ago 2007
|
y por cierto que la que aostiaron, no era una costra, pertenece a un centro cívico donde realiza diversas actividades culturales (Y podemos tener más o menos simpatias a los centros cívicos, pero seguro que la CAJEI no tiene demasiado problema en colaborar con ellos y celebrar actos en los mismos). |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Abel |
27 ago 2007
|
Joder, com està el percal per Bcn, no us sembla de sentit comú que en un lloc on s'han fixat uns preus, s'han esmerçat hores i s'han fet sacrificis personals per a que un barri pugui disfrutar de les seues festes de poble que s'inviti amarxar a la gent que vol fer diners a costelles dels altres?
És que si no ho fan és que són rucs, vaja. Una altra cosa és que potser no ho van fer del tot bé a l'hora d'expulsar-los, però pel que llegeixo tant els venedors com els organitzadors van estar al mateix nivell i va rebre més els qui menys era.
A la meua ciutat ja us dic que la coordinadora de barraques no ho permetria, ho sento però és lo que hi ha, quan es crea un espai popular el poble ha d'estar disposat a defensar-lo. I no calen òsties per a ningú, s'explica ben explicat, que a vegades hi ha gent amb la mà molt fàcil. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Cain |
27 ago 2007
|
A veure si ho he entes. Resulta que quan un col.lectiu petit de persones fa una feina previa, s'autoorganitza per vendre unes llaunes i autogestionarse, per el motiu que vulguin, el seu local social, una campanya d'enganxines, una publicacio, ajut a presos, o sobreviure,etc tant em fa, aixo, no seria legitim i son uns crostes o una mafia paki. En canvi si ho fa la coordinadora de barraques o la comisio de festes o qualsevol institucio parapolitica, aixo ja no es costrisme, aixo es legitim. I de fet es legitim fer fora a la possible competencia que els molesta. Es la historia de sempre, es el que fa l'Estat o les multinacionals contra totes les organitzacions mes petites que li molesten, les acusa de mafioses o terroristes i se les treu de sobre amb la violencia vernissada de legitimitat. Ui, quin futur mes prometedor us espera nois de la cajei,i demes... inclos el futur corrupte cenetista. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per santsenc |
27 ago 2007
|
Si realment creus la tonteria que acabes de dir vés a la muntanya a meditar com Mahoma, i si no veus la llum, queda-t'hi com en Xirinacs.
Si vols vendre llaunes fes el que tu dius, una feina previa, t'autoorganitzes, i quedes amb els teus amics lateros per fer unes festes majors venent la cervesa a 1€, a veure si arribeu a la 2a edició. Amb el que treuries venent 1000 llaunes no en tindries ni pels cartells.
Si realment els qui heu defensat la venda de beguda de fora dins de l'espai de festes haguéssiu currat mai en una festa major, un concert, o quelcom que necessiti certa inversió i estigui encaminat a finançar projectes sòlids, no estarieu dient el mateix.
No cal arribar a l'extrem de la violència, i entenc que una persona que ha estat agredida en un espai alliberat estigui francament decebuda, però s'ha de reconeixer que no és el mateix vendre llaunes davant del Bar Manolo -que explota als seus treballadors i a sobre es forra- que dins de l'espai de la Festa Major Alternativa. Em sembla de calaix, i entenc que si algú persisteix en la venda de beguda -és a dir, sabotejant els projectes de l'ABS- se li deixi bén clar que no el volem veure ni en pintura. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Cain |
27 ago 2007
|
Santsenc, per que no deixes el teu telefon i fare servir amb tu la mateixa dialectica que tant t'agrada? A que ve lo del Xirinacs? feixista de merda! |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per javichu |
27 ago 2007
|
yo me lo he currado en bastantes conciertos, el último en sabadell para radio Bronka, y permíteme que te diga, cuando se han acercado laterxs no ha hecho falta nunca ni un simple empujón, al menos en los que yo he estado, ha bastado con conversar con ellxs y se han esperado a que abriéramos puertas. Lxs más obtusxs se han tenido que conformar cuando han visto a la gente que nos reuniamos para no permitirles pasarse de la raya, jamás he presenciado una agresión a nadie, por parte de lxs organizadorxs, en ninguno de los conciertos en los que he estado. Hay maneras libertarias y hay también (Por desgracia) métodos fascistas. |
El post és fals, no eren de la CAJEI.
|
per un de la CAJEI |
27 ago 2007
|
quin poc respecte i quines ganes contra naltros té la gent per BCN, no?
estic flipant. a la meva vila tota la gent de moviments ens respectem i ens recolzem mutuament siguem de les idees que siguem. si que hi ha maneres javichu, però també hi ha finalitats, i, diria jo que tot importa no? doncs posem el debat al seu lloc, i tinguem un consens. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Punk no drogues |
28 ago 2007
|
El millor és primer explicar les coses amb paraules com diu Javichu i en el cas que sigui necessari (moltes vegades ho és lamentablement) actuar amb violència. Els costres són els primers que intenten colar-se als concerts, es barallen als concerts i demés, aquests no em mereixen cap respecte. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per .,.,. |
28 ago 2007
|
Felicitats als moderadors per haver netejat una mica el mogollon de insults que hi havia que no ajudaven gaire al debat. Veieu els antimoderacio com a vegades es positiu aixo? Es que si no es com si es boicotejes el fil, perque el fa de molt dificil lectura. L'insult i l'atac personal em sembla un criteri logic de moderacio. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per clotina |
28 ago 2007
|
Després de llegir alguns comentaris i d'haver estat aquella nit a les festes alternatives opino:
1. Si els llauners venen llaunes, es perquè la gent que assisteix aquests concerts, que serveixen per a tirar endavant diferents projectes, no actuen conseqüentment. Sigui per les cues, per preus no tant populars, pasotisme, ...
2. Que els grups cobrin tant obliga a tenir nivells elevats de vendes. El nerviosisme que això provoca porta a la organització a dur certes actituds totalment intolerables i autoritàries, en ambients en els quals es parla de lluitar contra tot això. La organització podria haver fet les coses d'un altre manera.
3. Més a dalt també he llegit que això no és una noticia, que els moderadors haurien d'actuar. Una agressió, vingui d'on vingui té que ésser denunciada.
4. Aquesta relació que s'ha anat repetint al llarg
de tota la discussió, de que per vendre birres has de ser un crosta no l'entenc. Pots ser una persona
que esta construint multitud de coses i dintre de les formes en que pots guanyar-te la vida dintre del sistema elegir aquesta, que pot ser criticable per el fet de dedicar-se a vendre drogues legals, però no pot ser criticable per persones que venen la matiexa droga, tot i que aquestes hagin organitzat les festes.
Potser en realitat el que ens hem de plantejar es quins son els mitjans de financiació, a qui beneficia realment aquest model d'oci? |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per un |
29 ago 2007
|
Totalment d'acord clotina, jo crec que es la opinio mes lucida i coherent que he llegit en aquest fil. Penso exactament aixi, pero no ho hauria expresat millor. |
Utopia fantasticaRe: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per Utopia fantastica |
31 ago 2007
|
Crostes
M'he llevat a les 6 de la tarda,
Portava 3 dies sense sobar
Avui a la nit festa desfassada
La meva totxa reventarà.
Són ja tres quarts de dotze
I encara no tinc ni un gram
Busco algun fals colega
Per si vol venir a pillar
després el deixo a l'estacada
I es queda sense esnifar.
QUINA FESTA,QUIN DESMADRE,
SÓC UN CROSTA EMPEDERNIT.
ESTIC CONSCIENCIAT AMB LA CAUSA,
BAKUNIN ESTARIA ORGULLÓS DE MI.
Molta lluita, molta causa
Però no saps el què és currar
Pillar speed amb els colegues
La teva forma de lluitar
Vas deixar la teva casa
La teva mare encara està plorant
Tot per perdre't la vida en la droga
Segur que no n'estàs cansat?
Tens la vida destrossada
I cada nit el teu nas sangrant
QUINA FESTA,QUIN DESMADRE,
SÓC UN CROSTA EMPEDERNIT.
ESTIC CONSCIENCIAT AMB LA CAUSA,
BAKUNIN ESTARIA ORGULLÓS DE MI. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per llop ezkurry@yahoo.com |
02 set 2007
|
que bien seguir asin,mientras analizan vuestras mentes,se estan partiendo la caja. |
Re: (BCN) Agressions de membres de la CAJEI contra venedors de llaunes a l'espai public.
|
per 1+ |
04 set 2007
|
Volia dir que és lamentable tota aquesta gent que s'omple la boca criticant a la CAJEI.
Sabeu que és la CAJEI, sabeu qui és? Primer de tot, no és nomes Barcelona, cosa que fa que estigueu generalitzant dins una organització que està arreu dels Països Catalans.
A part d'aixó, no es pot tolerar que llauneros vinguin a les festes alternatives del barri poble o ciutat que vulguin a vendre llaunes a tort i a dret sense pensar que si segueixen així no existiran + festes alternatives perque no es podran autogestionar!
Finalment, dir que jo no hi vaig assistir, però dubto que hi hagessin agresions com les que han definit, segurament hi va haver baralles, vingudes d'on sempre venen i tots/es sabem qui son.
Aquesta gent si que es criticable!
Salut companys!
li*il |
lyrics to buttercup [url=http://freesexvidslists2.za.pl]lyrics to buttercup[/url]
2007 spyder eclipse [url=http://freesexvidslists1.za.pl]2007 spyder eclipse[/url]
<
|
per Albert Checten916 ARROBA baigwi.com |
08 set 2007
|
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">lyrics to buttercup</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]lyrics to buttercup[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">2007 spyder eclipse</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]2007 spyder eclipse[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">dvd43 free download</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]dvd43 free download[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">asian actressess</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]asian actressess[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">freee games on line</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]freee games on line[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">dvd shrink download 3.2</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]dvd shrink download 3.2[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">analogues</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]analogues[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">condominium assocation</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]condominium assocation[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">aviacion mexicana</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]aviacion mexicana[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">pigtails ass</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]pigtails ass[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">free printable baby shower invitations</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]free printable baby shower invitations[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">classroom decoration</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]classroom decoration[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">filmy mieszne</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]filmy mieszne[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">freemans jewelery</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]freemans jewelery[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">harley davidson helmet</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]harley davidson helmet[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">hotmail 250mb free</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]hotmail 250mb free[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">the villiage movie</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]the villiage movie[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">download free gametax.com sonic</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]download free gametax.com sonic[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">clipart lion</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]clipart lion[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">freebies for you neopets</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]freebies for you neopets[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">ps2 emulators download</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]ps2 emulators download[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">assfinders</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]assfinders[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">cliphunter.</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]cliphunter.[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">clip ronaldinho soccer</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]clip ronaldinho soccer[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">virtual hairstyles for free</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]virtual hairstyles for free[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">free guitar tableture</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]free guitar tableture[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">1 cover dvd in night paris parisdvd2</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]1 cover dvd in night paris parisdvd2[/url]
<a href="http://freesexvidslists1.za.pl">hp jose pavilion san</a> [url=http://freesexvidslists1.za.pl]hp jose pavilion san[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">cky dvd</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]cky dvd[/url]
<a href="http://freesexvidslists2.za.pl">movie quizs</a> [url=http://freesexvidslists2.za.pl]movie quizs[/url] |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|