Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: globalització neoliberal
Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
28 jul 2007
Los malteses hartos ya del turismo basura han salido a la calle para protestar. Esta situación la vivimos nosotros en Barcelona todos los dias. Alguien esta dispuesto a hacer algo al respecto?
Los malteses hartos ya del turismo basura han salido a la calle para protestar. Esta situación la vivimos nosotros en Barcelona todos los dias. Ir al gótico es ver a esos borrachos, todos extranjeros que para lo único que vienen es para seguir emborrachandose a bajo precio. De nuestra cultura ni ganas de aprender algo. Tan pronto como se acaba la borrachera se van con la resaca a otra parte. En fin, alguien esta haciendo su agosto con esto, pero nosotros estamos hartos de no poder ni andar por la calle tranquilamente, todo esta saturado, sucio, ruidoso; y de los transportes no hablemos(Autobuses para el turista sobran desde luego). Que piensa el Consistorio de todo esto, supongo que todo le parece bien como siempre, su cinismo se manifiesta en no hacer nada y esperar que seamos tambien nosotros los que subvencionemos borracheras a bajo precio con nuestros impuestos. Lo primero que deberian hacer los politicos de turno seria controlar ese tipo de turismo y poner unas tasas al turista (un impuesto para mantenimiento minimo), ademas del ecologico del que ya nadie habla. Desde luego si no cuidamos lo nuestro nadie lo va a salvaguardar, pero claro hay politicos que con solo mirarse al espejo y lucir su trajecito de verano, parece que ya trabajan.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
28 jul 2007
Creo que ya va siendo hora que alguien haga una web de Barcelona para editarla en la red. Mi idea seria algo asi como lo de la Sagrada Familia pero dando una publicidad nefasta y real de lo que es nuestra ciudad.
Se podrian poner fotos de cacas y meadas de perro en primer plano, vomiteras de borrachos matutinos, un dia de renfe con perdida de avion si se va al aeropuerto, grupos de turistas bobalicones parados en mitad de la calle buscando no se sabe que, y mas despistados que cuatro patos en un garage, etc. En fin a la buena y mentirosa propaganda de nuestra ciudad tambien se le tiene que poner la otra cara de la moneda, digo yo.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
Estoy de acuerdo con que hay hacer algo contra el turismo masivo, pero contra cualquier tipo de turismo, basura o no. ¿No diríais nada si la apuesta del ayuntamiento y de las empresas (¿pero no son lo mismo?) sería el turismo rico y en vez de un Lloret a lo grande quisieran convertir la ciudad en una Niza? El efecto para los ciudadanos -trabajadores, clases populares- sería más o menos el mismo. No veríamos borracheras, pero mucho Lamburghini por la calle.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
hi ha una critica al turisme com a producte de consum del capitalisme que parteix de l'ecologia, de la multiculturalitat, de l'anticapitalisme, que es autocritica amb el propi consumisme del mateix producte, etc

n'hi ha una altra que es altament reaccionaria: es refereix a que molesta que vingui "gent de fora", xovinista, elitista (borratxeres nomes la dels llatins que som autentics), racista (tots els europeus del nord son una merda i els llatins -o els espanyols o els catalans- som els millors), no autocritica amb el propi consum (botellon si, guiris no), que fuig d'estudi (els culpables que no tinguem prous diners no son els empresaris o les immobiliaries, sino els guiris que tenen nivells de vida més elevats -entre altres coses perque les seves relacions laborals no son les mateixes), absurda, sense sentit i fins i tot misantropa ("grupos de turistas parados en mitad de la calle" deu molestar els cotxes ecologics que no poden fer tanta contaminacio) i el mes greu: gens autocritica perque la gran massa de barcelonins i barcelonines fa EXACTAMENTE EL MATEIX o pitjor quan surt de Barcelona i buida la ciutat els caps de setmana, per Nadal, per Setmana Santa o a l'estiu

quan feu una critica al turisme des de plantejaments d'esquerra en parlem, de moment fa tuf de feixista.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
BASTA YA DE TODOS LOS TURISTAS
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
I qual és la teva critica de esquerra pura? Qui ha parlat de borratxeres de llatinoamericans? Per a mi no té importancia que siguin suecs, brtanics ni colombians. El fet és que el turisme en el capitalisme salvatge supossa problemes quotidians. En fin, estic d´acord que veranoazul no ha estat molt acertat en algunes coses, pero sabem de que parlem.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
no respetan nada y encima quieren que les respetemos? a que jugamos? mucha tolerancia cuando ellos no tienen consideración alguna con Barcelona ni con nosotros...es justo esto?
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
al que em perdud es pau,la pau de pogue paseja sensa sentirte acosad per las miradas,la pau del silenci en una tarde a une plazeta ,pero el problema no es tansols aquet sino que es fomenta el consum abusiu i lancariment dels producutes i les vargu ,per desgracia no podem fe res ,als vols baratos i lincrement de vols es igual a mes mal de cap pel camvi climatic un majo consum nomes ens porta cap ala penden i al final de aqueste pendend es trobe el abisme ,osigui que parmi xa su feran o con patatas te lo comas, que el que avisa no es traidor
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
odio als turistes!!! tan els que venen com els que van..... o és que no marxareu tots i totes de vacances akest estiu??? menorca, formentera...nem a fer el hipy.... o una mica de turisme polític per llatinoamarica o africa.... o nem de guays a indonesia!!!
arralem a casa nostra!!! defensem el que ens pertany!!! si aki tenim lo bó i millor...
turistes ni aki ni enlloc!!!
si vius a una ciutat podrida, agafa el tren o fes autoestop... i a molts boscos amb arbres que fan sombra que t' esperen...
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
29 jul 2007
Al numero 93 de l'any passat de la revista de l'Ajuntament de Barcelona van publicar una estadística per "demostrar" que el turisme de Barcelona no es "basura", es guay ( http://www.potaje.net/2006/02/el-bus-turistico-es-guay/ )

De los usuarios del autobus de turismo, un 56,9% tiene estudios universitarios frente a un 7,9% que ni siquiera tiene estudios medios. En lo referente al origen de los turistas, el 20,5% proviene de Gran Bretaña.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
30 jul 2007
se puede viajar dentro y fuera de tu país para conocer otros lugares, desde la curiosidad que te despierta la diversidad de culturas y parajes, con una actitud de respeto hacia la gente que vive allí...

A los turistas que no respetan, QUE LES JODAN:

para empezar, se pueden hacer pintadas manifiestando nuestro rechazo...

que se'n vagin a pixar al portal de la seva mare!!!

"GUIRIS GO HOME"
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
30 jul 2007
A este respecto os recomiendo leer el número 68 de la revista Archipiélago, titulado "Clase Turista".

Un saludo.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
30 jul 2007
TOURIST:
YOU ARE THE TERRORIST
YOU ARE NOT WELCOME HERE
GO HOME AND DONT COME BACK NEVER AGAIN
REFUGEES WELCOME
TREBALLADORS, REFUGIATS I IMMIGRANTS DEL MON SIGUEU BENVINGUTS
CASA NOSTRE NO ÉS CAP PRODUCTE DE CONSUM
ENCARA QUE GRÀCIA SEMBLI UN PARC D'ATRACCIONS I EL CENTRE DE BCN UN ZOOLOGIC DE PERSONATGES EXPOSATS PER ALS GUIRIS, ENCARA QUE AVUI PER AVUI BCN ENS FACI UN FASTIC INIMAGINABLE, JA QUE NO ENS LA PODEM EMBOLICAR DE REGAL I ENDUR PER TIRAR-LA A LES ESCOMBRARIES NO DEIXA DE SER EL XIRINGUITO ON VIVIM. QUINA PUTADA QUE SIGUI EL LLOC QUE HAN TRIAT TOTA UNA COLLA DE PRIMERMUNDISTES LLARDOSOS PER VENIR PULULAR I CONSUMIR, I AIX� CONTINUAR TRANSFORMANT LES XARXES SOCIOECONÓMIQUES PER ENFONSAR-NOS ENCARA MÉS EN LA MERDA.APART DEL L'IMPACTE MEDIOAMBIENTAL, ESCLAR.
cAP MENA DE TURISME ÉS INOCU. TOTS OBREN MERCAT I EMPENYEN A LES SOCIETATS A L'ADOPCIÓ DEL SECTOR TUR�STIC COM UN MERCAT DE PRODUCCIÓ MÉS. .
PROU CANCER!! TURISME= CAPITALISME.
qUI VIATJA PEL MÓN PER CONEIXEL, NOMÉS ELS PIJOS DEL PRIMER MÓN.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
30 jul 2007
Pero no volieu ser famosos al mundo entero y lo muy muy y lo mas mas?? No anaveu de voluntaris olimpics a parar el cul perque els quatre mafiosos fills de puta de sempre fessin el gran negoci?? I tan feliços!
Doncs de què collons us queixeu ara? Evidentment ara ningu vol reconeixer que va participar en el mes gran aborregament estupid que ha vist aquest pais en segles! Ara que es comença a veure (les ments privilegiades, es clar! els qui ho deiem al 92 s'ens tractava de tot!)qui se`n va beneficiar (i es beneficia!) y qui es menja la merda, ara tots son "democratas de toda la vida", gent intatxable que va parar el cul de la manera mes rastrera y com que no ha pogut treure "tajada" y es menja els marrons, ara a dir-ne pestes!
Socrates digué: Si sembres merda, colliras merda!!
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
30 jul 2007
I els que ja ens queixàvem llavors, que passa, que no ens podem queixar ara, doncs clar cony!!!
Cal incloure en les manifestacions consignes contra el "turisme de borregos"
TOURIST:YOU ARE THE TERRORIST (és una)
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
31 jul 2007
totalment dacord els veins del gotic ho patim cada dia i ara mes tot l any!
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
31 jul 2007
Una que vaig llegir a una samarreta:

TOURIST, TOUCH THE TWO

És més nostra, la llàstima és que no l'entendran.
Re: Basta ya! de Turismo basura en Barcelona
03 ago 2007
Fa poc vaig anar a comprovar què quedava del que, fa anys, havia estat el meu estimat gòtic amb bars entranyables com el Nit i Dia. I realment el panorama era desolador. Crec que érem els únics que parlàvem català, i català d'Olot (ni els dels bars devien saber quin idioma parlàvem). Però és que tampoc se sentia parlar ni en castellà.

Al malaguanyat Tequila una guiri anglesa d'autocar, per fer-se la "simpàtica" li va va treure el cigarro de la boca a un colega meu, la tia rient. Es pensen que poden fer de tot i a sobre els hi hem de riure les gràcies!! de poc no es lia.

A Lloret fa pocs anys una guiri es va posar a dormir la mona a la barana de la finestra, va caure i es va matar. I doncs, què es pensava? que aquí pot fer de tot i quedar immune? la llei de la gravetat no coneix de races ni nacionalitats. I la del sentit comú, encara menys.

touch de two... molt bona!!

Sort que els anglesos no coneixen allò de "qui no carda a Olot no carda enlloc" pq sino vindrien en manada. El que es trobarien és que allà vam aconseguir foragitar el llastimós Mcmerda que es va instalar.

Salut
BCN Anti-Tourist
23 ago 2007
Tourist, you are the terrorist.

¿Hay algo que no se haya dicho ya?
¿Algo que no se sepa?
Sindicato Sindicat