Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: altres temes
El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
TEXTO EXTRAIDO DEL DIPTICO DESTRUCTOR AGONIA HUMANA NUMERO 0
Como una moda que se expande i se reproduce como un virus asesino. Como esa mierda de perro depositada en medio de la calle que pisa mucha gente, y esa gente deja ese rastro de heces caninas por todos los lugares que frecuenta. Pues eso es como el fútbol, y concretamente el fútbol club Barcelona.

El Fútbol Club Barcelona no deja de ser una empresa privada, con sus accionistas, su presidente, sus trabajadores, sus socios, etc... Pero esta empresa quizás ejerza otra acción sobre la sociedad, pues es un club de fútbol y bastante reconocido. Cuando un equipo de fútbol no llega a la posición que los seguidores quieren, inmediatamente ese equipo se desprecia en pequeña medida y se lleva la mirada hacia otro equipo, y cuando el equipo gana, el club, por lógica, gana una pasta increíble.

Con el barça pasó esto, cuando el barça no ganaba nada se fue a la mierda, y ahora que el barça gana la liga, la copa y la madre que la parió todo el mundo es culé. Toda Barcelona es del barça, con sus camisetas azulgranas a rayas, con sus camisetas amarillo-chillonas, etc... Incluso medio Madrid también es del fútbol club Barcelona.

Esta basura apestosa también se ve involucrada en los movimientos sociales, ¿o es que no has visto el típico tonto que lleva la puta camiseta del barça? Venga campeón, piensa un poco con esa cabecita que tu madre te ha dado y quema esa camiseta. Ya lo he explicado antes y ciertamente no vale la pena ni gastar tinta para explicarlo porque es bastante lógico que el fútbol club Barcelona es una empresa privada. Todo el dinero que ha pagado ese personaje por la camiseta, o por el pantalón, o por el chándal, o incluso si es muy friki por una entrada al campo se lo ha llevado los buitres que están detrás de ese equipo y de esa maquinaria de ganar dinero.

Aprovecho para criticar directa y abiertamente a un miembro de esa empresa gigantesca capitalista, el jugador del fútbol club Barcelona: OLEGUER, menudo pin pin, el tio va de alternativo defensor de los okupas y de defensor del catalán y Cataluña. Otro hipócrita más presentando su “magnifico� libro que no pienso leer en el CSO Can Vies y otros hipócritas más que lo valoran como alguien positivo aún sabiendo que cobra una pasta y que no es más que un pelele más de una empresa multinacional.

Juega al Fútbol, haz deporte, no contribuyas con el negocio del fútbol y intenta abrir los ojos a todxs lxs que conozcas que beneficien el negocio. Muerte al capital

PARA VER MAS TEXTOS: http://agoniahumana.blogspot.com/

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
De acuerdo con el texto, no estoy en contra del deporte como tal, me parece saludable pero si que estoy en contra en que la gente deposite sus esperanzas, frustraciones, etc. en el futbol actual. El caso de Oleguer es particular, pero te diré que prefiero que por lo menos haya un deportista con unos tímidos valores, que un futbolista de esos que ves en todas las campañas de las multinacionales, respecto a ese tema me merece bastante respeto Oleguer. Y pensandolo bien, vería un poco estupido que no cobrase en proporción a lo que cobran sus compañeros del Barça.
Me quedo con el mensaje final, más deporte y menos negocio.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Quin nivell de reflexió més profund que té aquest text, no? Quin llenguatge més acurat i encertat, sí senyor. I, el més important, quina gran revel·lació: que el Barça és una empresa privada!! Caram, i la gent i els afeccionats sense haver-hi caigut...

Entendre què és i, sobretot, que ha estat el Barça al llarg dels anys no deu entrar en les possibilitats de l'autor, que d'altra banda sí que s'atreveix a assegurar que "cuando el barça no ganaba nada se fue a la mierda". Juas.

Sobre Oleguer, què dir si els arguments del text es redueixen a "menudo pin pín", "otro hipócrita más" i "pelele"?

Encara anem així, amb aquests nivells de fanzine d'institut?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
jejeje totalment d'acord amb el comentari anterior. Mentres anava llegint el text m'anava sorprenent amb el gran estudi que ha fet l'autor d'aquest text..sisi!
PD: m'agradaria veure't a tu al lloc de l'oleguer.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Gracias por las criticas. Las valoro en medida pero no creia que se ivan a poner en total defensa del futbol club barcelona y de Oleguer, me sorprende a la vez que me decepciona.

Gracies per les critiques. Les valoro amb mesura pero no creia que defensarien totalment al futbol club barcelona i a Oleguer, hem sorpren a l'hora que hem decepciona

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Jo ja començo a estar cansat del típic anarco-purista, que critica a cualsevol que no sigui un rebel-antisistema modèlic titllant-lo de "pelele", "pin pín" o "hipócrita".
Collons si et fots a criticar l'Oleguer abans hauríes de criticar a tots els altres jugadors que són políticament nuls i que només els importa la pasta, com diu l'(A).

De la mateixa manera que pasa amb iniciativa els verds (no els estic defensant). Si vingués algú que no coneixés res de moviments ni partits polítics d'aquí, i llegís molts dels articles on es carrega contra ICV, es pensaría que els moviments socials son de dretes!! Perqué en comptes de criticar al PP o al PSOE es crítica a ICV!

Personalment crec que no s'hauria de mirar les coses en que diferim sinó les coses que tenim en comú.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Pero si critiquem aquell que ja no hi ha manera de fer-lo recapacitar que? vegis gent PSOE o PP, Bechkam o Ronaldo. Hi ha que criticar i fer reflexionar a qui pot cambiar vegis Oleguer.
No creieu?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
VIVA LOS FANZINES DE INSTITUTO JODER
FUERA L'OLEGUER Y EL BARsa

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Potser des del lloc d'Oleguer es pot canviar molt més que des del teu lloc.

Oleguer a part de jugar a futbol (i cobrar potser el que cobra un jugador del B, sino ja l'haurien xutat), també escriu, forma part d'alternatives i intenta donar un contrapunt que probablement arriba i fa reflexionar a molta més gent pel simple fet de ser ell qui l'escriu.

Probablmenent Oleguer té més diners que tots nosaltres junts, però si aquests diners els "roba" de l'empresa Barça i els pot utilitzar per transformar-los amb veu crítica, n'estic content d'això.

I el que ja s'ha dit, molts jugadors amb els seus diners (molts més també que Oleguer) fan feina contraproduent, cosa que no crec que faci Oleguer.

Malgrat tot, estaria a favor de que s'acabés tot aquest negoci que representa el futbol i que la gent pogués practicar esport de manera lliure; i amb tot aquest negoci que caigués Oleguer. Llàstima que lluitar contra això (del qual el mateix Oleguer crec que firmaria) és impossible... hi ha molt camí...

salut

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
En primer lloc, dir que me la sua l'assumpte Oleguer, no ho veig un tema que doni per polemitzar tant, ni a favor ni en contra.

En segon lloc, "Toda Barcelona es del barça, con sus camisetas azulgranas a rayas, con sus camisetas amarillo-chillonas, etc... " MENTIDA!!! Molts pericos estan sortint de l'armari, i es veuen més samarretes de l'Espanyol pel carrer que mai abans. Suposo que han passat prou anys de l'auge de les Brigadas Blanquiazules i ja no cal avergonyir-se de ser perico, ni ser titllat de feixista automàticament per ser-ho.

Recordem que el Barça sempre ha estat l'equip de la burgesia "nacionalista" (és a dir, regionalista, sublimant simbòlicament per mitjà del futbol el que mai es van atrevir a fer en la realitat: enfrontar-se a Espanya. D'aquí allò de que "el Barça és més que un club") i l'Espanyol, malgrat el seu nom, l'equip de les capes populars. A més, és l'equip amb més catalans al planter, que ja posats és el que compta.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Per en Pele
"Pero si critiquem aquell que ja no hi ha manera de fer-lo recapacitar que? vegis gent PSOE o PP, Bechkam o Ronaldo. Hi ha que criticar i fer reflexionar a qui pot cambiar vegis Oleguer."

Tothom som persones i tothom pot recapacitar, i en aquest sentit guanyem molt més "reconvertint" a un del PSOE/PP que a un de ICV, ja que un de ICV està "més aprop" nostre que un del PP/PSOE.
D'altra banda no crec que tingui cap voluntat de fer reflexionar critiques de l'estil "pelele", "pin pín" o "hipócrita".

Es l'etern problema, l'esquerra sempre ha sigut més autocrítica i per tant més dividida.
Així vam perdre la guerra civil...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Recordem que el Barça sempre ha estat l'equip de la burgesia "nacionalista" i l'Espanyol, malgrat el seu nom, l'equip de les capes populars. JAJAJAJA. Mira primer alguna historia de l'esport abans de parlar sense tenir ni puta idea, si us plau. Si ets perico ho dius però no diguis mentides.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
No entraré a dir res al voltant de que el Barça és un negoci perquè és evident. El que em sembla greu és dir mentides, no informar-se i manipular. El Barça no té accionistes ja que no és una S.A. esportiva. Respecte a l'Oleguer no tens ni idea de que parles, ni de que fa amb els seus diners, ni res de res. Com no saps això doncs no entenc perquè insultar-lo. Que hauria de fer deixar de jugar al Barça que li dona uns diners sense els quals certs moviments socials de la seva ciutat no estarien on estan? Deixar d'escriure llibres on els beneficis van a la societat civil o deixar de rebre premis que destina integrament a entitats culturals com Escola Valenciana? De fet segons el teu text com ell col·labora amb una multinacional (jo treballo al metall en una multinacional, un altre traballarà a un -Telepiza, un Mercadona, etc.) que fem els que no tenim diners i hem de treballar crrear una cooperativa? com? A part llavors Can Vies col·labora amb tot això cedint l'espai per la presentació, tots els Kasals okupats que han usat grups de música (que han cobrat i que han treballat en una multinacional, tipus SA o Reincidentes, etc.) serien culpables. Llavors tots som culpables. Critiquem als massmedia per criminalitzar-nos sense escoltar el que diem però nosaltres no som res, o perdona, no som res aquells que treballem perquè no serem mai superevolucionaris. Volem que ens escoltin i canviar les coses però fem tot el possible per ser transparents i invisibles.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
M'he mirat les entrades de tots dos clubs a la wikipedia, i hi diu que Sant Hans Gamper, fundador del club (Hans, no Joan), es va suïcidar el 1930 per la fallida de la borsa de NY l'any anterior, així que molt obrer no era... Republicans sí, tota la vida, això és cert. També hi diu que l'Espanyol fou fundat com a "Sociedad Española de Football" perquè la meitat de fundadors del Barça eren de més enllà dels Pirineus, i que el primer color de la samarreta era groc i de seguida el van canviar a blau i blanc per ser els colors de l'ensenya de Roger de Llúria.

El que va passar després amb el franquisme, el Barça com a símbol de resistència i l'Espanyol com l'escollit pels nous conqueridors pel seu nom, és una altra història que va quedant enrera quant a base social, per sort.

He estat culé tota la vida per herència, fins que em va deixar d'interessar el futbol professional fa força anys (al final de l'era Cruyff). De manera que no sóc perico, tot i que a dia d'avui l'Espanyol em cau més simpàtic.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Totalment d'acord amb lo que ha dit kiseed sobre l' esquerra, és una gran veritat pero també ho és que nosaltres (és a dir, els d'esquerres) som menys comformistes.
Tampoc em d'oblidar que el Barça ha tingut alguns episodis reivindicatius importants: recordo que durant la dictadura de Primo de Rivera és clausurar el camp durant sis messos a causa de xiulets dels aficionats a la Marcha Real. I tampoc ens em d'oblidar que fins fa poc la samarreta no portava publicitat.
Pero com ja he dit, m'estimo més fer altres coses a la vida que el resultat d'un partit controli el meu estat animic.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Ni cas als panfletos anarcos pedants i prepotens.
A mi el text em fa vergonya aliena.
Una mica d'humilitat xavals! Que sembla que tothom aquí sigui tonto menys l'iluminat que l'escriu descobrint que el Barça és una empresa privada.
Agonia Humana... :) Ben trobaqt el nom.
Sembleu una caricatura de vosaltres mateixos.
Torneu al ghetto.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Exacte, Fer.
A vegades, en el "santo movimiento libertario por la gracia de la Federica", sembla que tot hagi de ser tan purità, que no ens poguem ni divertir amb les coses més banals com veure un partit de fútbol.

I si el Barça és "nacionalista", quin problema hi ha? ai aquesta nova fornada de "revolucionaris" nascuts després de la dictadura... no enteneu res.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Coño pero si agonia es bilingue !!!

i qué collons és el Real Mardrid ?

me lo cuentas nene ?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Cada dia me da mas asco la gente de alrededor

que si fanzine de instituto, que si oleguer mola, que si me encatnaria casarme con el...

ASKO!
el otro dia si que senti verguenza cuando estabamos secuestrados por los mossus y habia peña que se dedicaba a celebrar los goles que metia su puto equipo...
VERGUENZA!

ahora me direis, ESCRIBE EN CATALAN!
recurso facil del estupido o estupida

si quereis escribo en euskera
nahi baduzue euskeras idatzi dezaket
no parlo catala todavia

EL FUTBOL TAMBIEN ES CAPITALISMO!
toma frase de instituto!

espero que algun dia " se quemen los campos de futbol " y PUNKTO!

venga y ahora decirme que mi comentario es de subnormal, de gilipoias, o de instituto
sinceramente me da igual, porque la gente seguro que ni lee antes de responder

yo no lo e echo, con leer un comentario ya se de que pueden ir los demas
OLEGUER PIRATE!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
Bastan d'acord amb el comentari d'adalt...
Apart d'aixo unes coses....
Primera...els anarquistes no som d'esquerres!(ni explico perque)
Segona...democrates esquerrenosos de merda....FEU FASTIC (si voleu saber perque llegiu els comentaris d'adalt.
Tercer...MOlt heavy que totes les critiques que s'hagin fet vagin dirigit a la mercantatilzació de l Barça, ningu es plantejar el paper que desenvolupa l'esport actual com un pur espectacle per entretenir al public sumis i indefens, que veu passar la vida com un partit de futbol, on nomes es quexa i nomes aplaudeix, mai marca els gols!! Com tota la vida sa dit "el futbol es l'opi del poble".
Quart...Haviam si dexem de buscar l'aprovació i l'apropacio de la gent, i ens centrem en les coses que ens ve de gust fer, sense buscar la massa que ens apolli. Aquesta feina ja la fan els politcs.
Cinque...Osigui, quan feu pintades i critique coses a la gent "normal" esteu fen propaganda i lluitan per un mon millor gracies als moviments socials (asco de paraules) pero si us fan una critica a la vostre manera d'actuar, juas!! som anarcos puristes dogmatics....

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
04 jul 2007
al vendetta:

"Primera...els anarquistes no som d'esquerres!(ni explico perque)"
Podríes escriure el manual del bon anarquista.
Jo em desprenc bastant de les etiquetes, jo sóc com sóc i tinc les meves idees, i si em considero en part anarquista es pq es la ideologia a la que més se m'hi assemblen.

"Segona...democrates esquerrenosos de merda....FEU FASTIC"
M'he de donar per aludit?
No crec en el sistema parlamentari, encara que, visto lo visto, cada cop menys en el sistema assambleari.

Tercer..."el futbol es l'opi del poble"
Cert, i jo jugo el paper de rallar sempre als colegues per que se n'adonin.
I si ho has fet algún cop sabrás que suden, de que no surten un disabte a la nit pq ha perdut el seu equip o que es perden compromisos importants pq jugen "els seus colors". I són molts, i si vols viure en un món millor pensa que ells tb hi serán, i que els "democrates esquerrenosos de merda" tb, i que amb critiques idiotes l'únic que aconseguiràs serà posarte a la gent en contra.

Ara respon-me:

No els necessito, no necessito que la "massa m'apolli", tots plegats feu "FASTIC"!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
05 jul 2007
Els anarcos d'abans de la transicio tambe eren antinacionalistes.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
05 jul 2007
Algú es creu realment que una gent que es dedixca a fer un pamflet d'institut que es diu "Agonia Humana" pretent incidir en el seu entorn o simplement són revistetes d'autoconsum i autocomplaents ? Aquests d'anarquistes no en ténen res, "como mola ser punk" !!

La nostra lluita diària no s'ha d'emmirallar en un personatge públic, però de veritat, tant de bo tinguéssim 1000 Oleguers en l'esfera pública-mediàtica. Ah !! I que guanyi o perdi el Barça no ha de ser un debat dels moviments socials...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Kafeta Blaugrana Oi!
05 jul 2007
Can Vies és culé!!!posat'hi fulles....

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: El futbol club barcelona, su negocio y los alternativos culés
06 jul 2007
estic d'acord amb què s'ha de diferenciar què és el futbol de com la gent l'utilitza, però també crec que és ridícula la critica que fas a Oleguer. És nota que l'has escullit a ell per punxar, ciudadano de segunda.

totalment d'acord amb l'ultim post "anarquista"

PS: els anarkistes no són "antinacionalistes", estàn en contra d'identificar nació amb estat, que és molt diferent, els antinacionalistes són els Ciudadanos i per cert que els moviments llibertaris sempre han estat molt respectuosos i han simpatitzat amb les causes nacionals minoritaries. Llegiu una mica per que del bàndol oposat no conec ni un autor, bé, a nivell de carrer hi ha el tipic punk autoritari de postal despreciatiu amb el català que xifla amb puto pais vasco d'eskorbuto, i despotrica molt més que qualsevol del PP que es comporta segons la correcció politica. Però akest tipus de personatges de vegades solen tenir realment algun altre tipus de problema. salut.
Sindicato Sindicat