Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: un altre món és aquí
La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
Es tracta del reportatge entrevistant en Xavi Oca, en representació
de la CUP, el qual va aparèixer en el programa de TV3 "La nit al dia"
dilluns 28 de maig.
http://www.youtube.com/watch?v=_6h2RWAMCo4

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
Ooops, no sabia jo que Barcelona fos la capital dels PPCC..

a part d´això, bones explicacions del Xavi Oca. I la Mònica, com sempre, donant la mida del que és: una bona periodista.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
Jo vaig pensar el mateix!! Ara resulta que els PPCC ja tenen capital...i sabeu perquè? Perquè és la més grossa...

Ai ai ai...Que es cerquin una excusa millor. A part, enhorabona a tothom per l'èxit de les CUP
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
siiiiiii
una periodista bonísima
jajajaja!
era un acudit, oi?
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
Maoisme... del camp a la ciutat fins la revolució final.

Sigui com sigui, cal la CUP Barcelona ja! (i de l'Hospi)
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
04 jun 2007
si-us-plau, MDTeros com en Xavi Oca, badalonins i valència ciutat, per exemple, son els enemics mes perillosos de les CUP.
Siguem realistes, no a una CUP Barcelona (i molt menys Hospitalet). Fixeu-vos en la quantitat de CUPs fantasmes que fracasen i algunes que desapareixen abans de presentar-se.
Hem de treballar el dia a dia i mirar les nostres forces. Als llocs on sigue possible, som-hi, sino, continuem treballant per fer-ho possible.
Portem 300 anys esperant, podem esperar una mica mes...
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
no era un acudit no, és que tinc debilitat per ella, NO SÉ SI M´EXPLICO haha.

Ara sense conya: ja sabia que algú reaccionaria davant del meu comentari. Ja se sap que és impossible ser bo en res si no formes part dels moviments socials (1ª llei del purisme radical chupiguay català alternatiu)
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
debats in
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
fora jerquis intoxicadors, policia i nens de papa d'indymedia. Realista go home!!
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
per la meva part fer varis comentaris sobre el video:

1r) trobo molt ofensiu que aquest tio digui que barcelona és la capital dels paisos catalans. (personalment posaria la capital en algun lloc més cèntric com tarragona o tortosa, o ves a saber tu, potser a mallorca o al nord de valència...) però en tot cas, si ens creiem això de crèixer des de sota ho hem de deixar com un debat OBERT. o del contrari ens estem delatant.

2n) estic d'acord amb moltes de les coses que diu i hem sembla bé que faci bandera de construir des de sota cap a munt, però hi ha comentaris on se li nota la vena politica oportunista: deixant de banda la menció a ovidi montllor, també parla de treball de base i llistes fantasmes, i no sé que dir-vos... a mi m'ha arribat que n'han presentat tot i que m'ha arribat de gent d'ICV, i per tant, entenc, hem volien intoxicar. Per altre banda no a tot arreu les CUP's són tant participatives. espero que des de barcelona tingueu seny i si hi ha gent entestada en muntar una CUP intenteu com a mínim seguir d'aprop els seus passos per tal de tenir una opinió pròpia i poder tenir una opinió constructiva. és difícil fer equilibris, però fer-los ben fets és ser un bon polític.

3r) ara que hi ha la coordinadora maulets-endavant-cajei amb representants de la cup, fora important que tant en els llocs que no hi ha cup, s'intentés fomentar que aquestes organitzacions (si, i només si estàn consolidades) afavoríssin l'aparició de cups, però també que allà on hi hagi cups (altre cop: si i només si estàn consolidades), s'intenti que també hi hagi nuclis de cajei o maulets i també d'endavant. hem de netejar cicatrius i tot el que sigui estar ocupats i tenir gent movilitzada va amb nosaltres i és bo per a la pròpia salut assamblearia, la més democràtica de les maneres d'organitzar-se i la que s'aprén amb pràctica i experìencia. sería molt dolent que es donéssin "ghettos" de poder a dintre de la CUP i això només ho podem canviar nosaltres.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
Només dir que la CUP on treballa aquest paio, la del meu poble, es l'antitesis de la participació i la unitat popular i ho dic per masses experiencies que he tingut, el seu treball de base es nul.

D'altre banda felicitats a la resta de les CUP dels Països Catalans per la pujada que han fet.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
totalment d'acord amb l'autor del post.
Les CUPs nomes funcionaran alla on venguin el que son.
A la resta fracasaran siguin a BCN o St. Margarida de rava.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
subscric el que diu sabadellenc....

La CUP de sabadell (sector MDT) és com diu el company "l'antitesis de la participació i la unitat popular" . No hi ha res més a dir de les CUP de Sabadell...

La resta felicitats i endavant!
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
Estos debats sobren d'ací. I els que aneu diguent coses internes de l'Esquerra Independentista en fòrums públics, siguen veritat o mentida, us mereixeu un tret.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
Llegint determinats comentaris, un no sap si això és un cau de policies (fa temps que ho penso) o d'escòria sectària, que també n'hi ha. M'inclino per les dues hipòtesis, perquè uns retroalimenten els altres

La CUP de Sabadell està formada per força gent que no és de l'MDT. Això dels sectors o és tópic de la intoxicació policial o dels sectarisme típic del nen de casa semibona del centre de Sabadell.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
ok, ok. teniu raó. no debatem això aquí. simplement reflexionem tots i intentem intervindre, penseu que encara que una CUP sigui un bluff, es pot cambiar des de dintre. salut i que visqui endavant per sempre!!!
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
Home es que precisament a la CUP de sabadell només hi ha gent del centre catalanoparlant i de casa bona i els hi esta bé que sigui així, aquest és el seu problema.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
Sisisi blabla els sabadellencs deuen ser de la GRAN organització Endavant que a la nostra ciutat fauna gran feina de base. ajjaajja
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
sou uns boques d merda. tot el que tingueu que dir ho dieu a la cara.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
ho arribo a saber i no obro el post. aqui hi ha molt de jerki marrullero.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
05 jun 2007
pasrticipació popular a sabadell?, jo encara no els he vist, nomes fan q sopars per les persones afines, i si pasa algo a sabadeel, es limiten a fer un comunicat. La socialdemocràcia no es la solució!! Oportunistes!!
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
06 jun 2007
Doncs cal felicitar a les cup, s'han consolidat en 22 regidors, a poblacions mitjanes, i segur que com a resultat d'una bona feina. Cal millorar coses també és cert. Cal anar amb compte de perdre el contacte amb la realitat, son 22 regidors, ara cal saber gestionar i demostrar que es pot fer millor que d'altres. Aquest moment és més important que el resultat obtingut.És el gran repte de les cup, en aquest moment.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
06 jun 2007
Crec que comportaments de tant alt nivell com "el tret", per part d'un. demostren molt poc a favor de la persona que ho diu. Com a minim és d'un alt grau d'infantilisme, desitjo que no formi part de les persones que s'auto reclamen d'esquerra independentista, ja que si això és normal anem arreglats.
proCUP antiERC: preoCUPeu-vos!!!!!!
06 jun 2007
"persones que s'auto reclamen d'esquerra independentista"

s'inventen la etiqueta i en 4 dies en parlen com si fós seva. deixeu de posar-vos màscares hipòcrites de merda. nosaltres fa segles que usem aquest nom. vosaltres en 12 anys o més de la desarticulació de terra lliure no heu sapigut fer res especial que no sapigues fer ciu, erc, psc o icv. deixeu que l'esquerra rupturista faci la seva, deixeu de robar-nos els eslògans. cada cop us odiem més: diu molt del vostres estil que després que Endavant i CAJEI portin 10 anys usant "independència i socialisme" i ara apareguin les jerk i l'utilitzin, diu molt de vosaltres que siguau tant poc nobles d'usar el nom d'Esquerra Independentista, diu molt de vosaltres l'Estatut, diu molt de vosaltres que el vostre lider digui que es liberal (com el PP), diu molt de vosaltres que aneu cap a la desaparició amb el seguidisme del PSC que esteu fent, diu molt de vosaltres la estratègia del mosquit: "no convé moure't si tens a un depredador més fort a prop: no convé fer res per alló que no estiguem preparats", i certament, no esteu preparats per a res, per que no teniu una base social activa. els vostres militants només es mouen en periode d'eleccions, i els jerkis només es mouen de tant en tant fent seguidisme del que fem l'Esquerra Independentista.

QUE US BOMBIN! CRETINS DE MERDA!
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
06 jun 2007
L'odi visceral no porta enlloc, et demanaria un xic de rigor, parlar de segles pel que fa a l'anomenada esquerra independentista com a minim és molt agossarat. A partir de l'odi poc es pot construir, ben segur que no treballes a cap Cup amb credibilitat, tan d'odi denota una baixa autoestima, potser hi ha algun sentiment de frustració. Aixó es pot superar. Cordialment.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
07 jun 2007
"L'odi visceral"

ningú ha parlat de segles.

pel que fa la frustració pobablement tinguis raó, i que?

contestaràs als meus arguments o l'únic que tens és la desqualificació personal? no anem bé... creure que un fa el millor possible per defensar una cosa i no fer-ho també és una manera de tenir una relació enganyosa amb un mateix.

ets d'erc: "ben segur que no treballes a cap Cup amb credibilitat". i tu que saps? és que no hi ha tot tipus de gent en un partit? la qüestió era sembrar els dubtes sobre les cups, ets molt llest txaval.
Re: La CUP a la Nit al Dia de la Tarribes
07 jun 2007
Per començar el plantejament de les cup no son partits, cosa que confirma que no treballes a cap cup amb credibilitat, vull dir amb això, una feina real, constant amb voluntat d'inserir-se socialment més enlla del cercle de convençuts.
Més enlla dels legitims mal rotllos, cal fer un esforç i veure més lluny del cercle de convençuts, només a partir d'aqui un pot fer política no per autosatisfacció sino també per transformar les coses, social i nacionalment parlant. Les meves disculpes.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more