Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme : criminalització i repressió
cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
"Perros guardianes del orden y la ley,
asesinos a sueldo, abuso del poder."
GOSSOS NO!.jpg
Ara els mossos després que sel's veies el plumero convocan una manifestació per reivindicar la seua "dignitat" i per que s'aturi la "criminalització" cap a ells, te guassa la cosa!

Fem una crida a tots els perjudicats per l'actuació habitual dels mossos, ja siguin col·lectius o individus, a crear un cordó in-Cívic que envolti i acompanyi la manifestació dels mossos.

Pot semblar un acció perillossa, però l'objectiu és fer evident a la gent que no té gaire esperit crític qui són els violents i els que no respecten la vida humana.

Porteu instruments musicals, xiulets i tot allò que pugui servir per que les seves mentides no s'escoltin. En aquest cas, l'humor és la nostra millor arma.


6 de Juny a les 18:00 a Plaça Catalunya.

STOP criminalització dels moviments socials!

"Perros guardianes del orden y la ley,
asesinos a sueldo, abuso del poder."

This work is in the public domain

Comentaris

Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
per a queixar-se dels mossos, el cartell pot escriure's en catala?
és que a mi els cartells en espanyol no em motiven.
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
Aqui es demostra els que taqueu de veritat el moviment. Camarada català et llegeixo molt el que escrius i em sembla molt idiota com ho dius, tens raó que possar el cartell en castellà, és tot un insult a catalunya, però el que ens ha de motivar ara es lluitar contra aquests abusadors... encara que sigui en castellà, podriem fer un en català, i aixi donem exemple, perque parlar i criticar en sabem tots i totes!
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
ja esta be! els mossos apallissan,matan,torturan y a aquet imbcil el desmotiva el idioma.gent com tu sobra,"camarada". Tots a la mani!!!
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
Que pasa que ahora no se puede escribir o hacer carteles en castellano??
Podríais pensar un poco en la gente que vive en Catalunya y no entiende el Catalán.
Cada día me dais mas pena.
Si quieres el cartel en catalán te lo haces tu.
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
estic d'acord amb "--" quan diu q se'l faci ell el cartell. És molt fàcil criticar, currar-se un cartell ja costa més.
Ara, això de "Podríais pensar un poco en la gente que vive en Catalunya y no entiende el Catalán" és digne com a mínim de la declaració de principis de "Ciutadans PdC".
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
Ha hagut un canvi d'estratègia important. De convocar la manifa amb l'eslògan "cordò ciutadà (sic) FRENARÀ la manifestació de mossos d'esquadra" s'ha passat a "Cordó in-Civic per la manifestació de mossos". Suposo que d'aquesta forma els organitzadors volen evitar l'aplicació de l'article 559 del CP (referenciat uns quants posts amunt). De totes formes, el que valen són les accions, i estic convençut que qualsevol acció per part dels assitents al cordó in-Civic tendent a impedir i dificultar el lliure exercici a desenvolupar una manifestació PACIFICA, serà perseguida penalment. Caldria valorar si això convé al col.lectiu alternatiu de cara a l'opinió pública.
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
ART 559 del CP:
Los que perturben gravemente el orden público con objeto de impedir a alguna persona el ejercicio de sus derechos cívicos,seran castigados con las penas de multa de tres a doce meses y de inhabilitación especial para el derecho de sufragio pasivo por tiempo de dos a seis años.

Cla tenir clar que si anem i es lia, tindrem els mitjans en contra perque em sigut naltros els que em anat a buscar-los,nose nose, aixó em sona a que ens estan fent el llit
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
alex = troll
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
Compte amb el que es parla aqui, hi ha molts ulls llegint-ho tot, siguem prudents i més xerrar per xerrar, que es el sol passar a indymedia, on tota la gent parla i desprès a l'hora de la veritat molts no es mouen mai. Deixeu de banda ja el que passarà a la mani, el dit ja està dit i no cal donar-hi més voltes.
Serà una mani al carrer i no virtual!!
I els que parlen més de la compte com l'alex millor que callin, doncs nomès crea confusió de com serà la mani, i crea excessiva alerta entre els cossos policials i els mass-media.
La mani no crec que vagi encaminada a buscar enfrontaments directes amb els mossos-manifestants i els mossos-antidisturbis, ja que ells tenen moltes ganes de liar-la i a sobres aquell dia no portaran uniforme ni res que els identifiqui. Cal utilitzar el cap i confiar en que les assemblees que s'han fet aquests dies han pensat en totes les possibilitats i en les alternatives que hi haurà. Deixem de xerrar tant doncs aqui no es decidirà res.
Salut, presència i resistencia!!
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
¿Puedo llevar mi kobután al cordón incívico? ¿y mis luchacos?

Porfa, porfa, porfa.
Re: cordon in-Civico para la mani de los mossos
03 jun 2007
molta raó el que diu santako antifa.
Sindicato Sindicat