|
Veure comentaris |
Envia per mail aquest* Notícia
|
|
Notícies :: especulació i okupació |
|
Un ferit greu durant la càrrega dels mossos a Miles de Viviendas. Concentració disolta. |
|
per miles Email: miles (nospam) sindominio.net |
29 mai 2007 08:53:23
Modificat: 09:33:30 |
|
Varis ferits, un d´ells greu, pels mossos que acaben de carregar brutalment contra la concentració de suport a Miles de Viviendas, n un grup de persones resistien assegudes al terra impedint l´entrada dels paletes. |
Una persona amb el cap obert a terra ha estat a punt de ser traslladada en ambulància, després d´haver rebut un fort cop durant les càrregues. Finalment ha estat atesa al mateix carrer on se li ha posat un collarín. També hi ha més persones ferides de menor gravetat.
Un cop més es dibuixa amb claretat el cinisme extrem de qui ordena desallotjaments "de bon rotllo" i la repressió "de debò" a tot allò que lluita i viu, en un moment on el veritable rostre del feixisme tripartit es mostra cada cop més evident.
La concentració ha estat desconvocada davant les agressions i amenaçes dels mossos de començar a efectuar detencions si en 5 minuts no es disolia. |
 This work is in the public domain |
Comentaris
un desalojo otra okupacion!
pd: anarkos mi madre era puta asi que por fa deja ya tus insultas de cromagnon...
maderos fills de franco
ho sento
29/5/2007 09:26 h CONEGUT COM A 'MILERS DE VIVENDES'
Els Mossos desallotgen un centre okupa a la Barceloneta davant de l'oposició veïnal
EUROPA PRESS
BARCELONA
Els Mossos d'Esquadra han desallotjat aquest matí l'immoble okupat conegut com a Milers de Vivendes, una antiga caserna de la Guàrdia Civil ubicada al barri de la Barceloneta de Barcelona.
En el desallotjament, que s'ha portat a terme de forma pacífica, han intervingut una desena de furgons dels Mossos i una grua llogada per treure tres joves que s'havien penjat amb cordes d'escalada i arnesos en un balcó de l'edifici.
En el moment de la intervenció policial, cap a les 5.30 hores, hi havia uns deu okupes a dins de l'edifici dormint. Tots menys tres han sortit pacíficament, i cap a les vuit del matí estaven traient les seves pertinences personals de l'interior.
La 'universitat pirata'
Aquest matí, un centenar de persones han denunciat el procés de "substitució" dels antics veïns del barri. De fet, segons el moviment okupa, el desallotjament de Milers de Vivendes és "la primera actuació del pla dels ascensors", en referència al projecte de l'Ajuntament que preveu instal·lar elevadors als immobles que no en tenen.
El dia 7 de maig okupes i veïns ja es van concentrar per protestar contra el desallotjament d'aquest immoble, al número 11 del passeig de Joan de Borbó, abandonat des de feia una dècada i okupat des de feia dos anys i mig pel col·lectiu, que l'ha fet seu de l'autodenominada universitat pirata.
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idn
dacadscadc
Estem absolutament rodejats de feixistes, mentiders, i psicópates: polítics, policia, prensa, jutges... pero hem de continuar lluitant, encara amb més força que mai perqué l'humanitat no pot perdre.
no_es (nospam) la_solucio
no_es (nospam) la_solucio
Eso no es nada... yo cuando me aburro me abro la cabeza contra las esquinas...
Si os quejais de vicio!
Si currarais 10 horicas al día no os quejariais tanto:
A: No tendríais tiempo
B: Estarías alienados y despotricarias contra quien consigue escapar, temporalmente, del aujero...
(ahora en serio: mamá tengo miedo!)
Es cert que algunes vegades se-l's hi escapa la mà pero no sempre, clar esta lo de la comisaria de les corts.No podeu dir que els mossos de esquadra ejerceixen sistematicament la violencia policial perque no ho és.En el desallotjament no hi hagut violencia ni brutalitat policial
Os acordáis de cuando los compañeros del cole os pegaban llamándoos pringados o afines? O eran vuestros padres los que os pegaban?
Os acordías como os sentíais humiliados cuando os despertábais con la cama mojada, hasta los tantos años?
Sin embargo no me dáis ninguna pena. Es culpa vuestra si sois así. Hay más gente que ha pasado por lo vuestro, sin embargo su sentimiento de inferioridad no se ha transformado en sadismo, como en vuestro caso.
Sois una pandilla de inútiles, de parásitos.
Yo trabajo y pago las tasas y vuestro sueldo depende de las tasas que pago yo.
Los okupas, trabajen o no, no me chupan a mi ni un duro, y además desarrollan un papel cívico y social, al contrario de vosotros (que es lo que estáis pagados para hacer, en teoría).
Sé que no teneis vergüenza, y que mis palabras no os tocarán, por lo tanto me despido con vuestro estilo, con un insulto: Idos a dar por el culo, sois la vergüenza de vuestros padres y de la raza humana. Basura, escoria, cagones...
nuvibah (nospam) yahoo.es
Paga el sueldo de toda esos que dices despreciar, como mola, sigue pataleando, pero sigue trabajando, que hay que seguir pagando, aun pataleas?
Es cierto que gracias a los impuestos de lxs trabajadorxs se financia la policía y el ejército, de los que podríamos perfectamente prescindir, pero también hay otros muchos funcionarios (médicos, trabajadorxs sociales, profesorxs) cuya labor es necesaria y todas nos beneficiamos.
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more