Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: xarxa i llibertat
[Tots amb ALB.org] Comunicat de CNT Barcelona als treballadors de la cultura
21 mai 2007
Solidaritat amb Alasbarricadas.org
\cat\

Mitjançant aquesta nota, la Confederació Nacional del Treball de Barcelona vol mostrar el seu total recolçament al mitjà de comunicació llibertari Alasbarricadas.org, que s'enfronta a una demanda astronòmica interposada per José Ramón Julio Márquez Martínez "Ramoncín" i la SGAE.

Considerem que els motius de l'esmentada demanda, que no pot sostindre's racionalment ja que apel·la a una suposada honorabilitat d'un personatge de ficció, son l'ànim de lucre de José Ramón Julio Márquez Martínez i de la Sociedad General de Autores de España, junt amb l'espèrit censor de dit organisme i del seu ex-representant legal, contra la llibertat d'expressió i el dret a l'intercanvi cultural.

La demanda interposada contra Alasbarricadas.org, d'uns 6.000 euros, més les despeses del judici, suposen per a qualsevol iniciativa popular un fort colp contra la seva supervivència. Només gràcies a l'arma més potent que tenim entre persones treballadores, la solidaritat, podrem aturar de colp aquesta bogeria, garantir la continuitat de tan valuós mitjà de comunicació, i crear una barrera de contenció per a que açò no torne a ocòrrer.

Tanmateix, som conscients de que el Govern del PSOE ha llançant diverses sondes mediàtiques per calibrar o preparar l'opinió de la societat sobre la possibilitat d'instaurar mesures de control social i censura a Internet, en la qual la SGAE detentaria algún grau de responsabilitat.

Per tot açò, fem una crida als/les treballadors/res de la cultura en el seu conjunt a que es posicionen sense por a favor de la llibertat d'expressió, contra la privatització de la cultura i contra la interferència als mitjans d'informació no lucratius creats des de i per a la societat, essent insubmisos a un organisme com la SGAE que no és representativa ni defensa els interesos reals de qui treballa dia rere dia per a que la cultura i la informació arribe a tots/es i continue construint-se com sempre ho ha fet, mitjançant la lliure participació anònima o no, del conjunt del poble.

Tots amb Alasbarricadas.org!
Tots insubmisos a la SGAE!


/cast/

A través de esta nota, la Confederació Nacional del Treball de Barcelona quiere mostrar su pleno apoyo al medio de comunicación libertario Alasbarricadas.org, que se enfrenta a una demanda astronómica interpuesta por José Ramón Julio Márquez Martínez "Ramoncín" y la SGAE.

Consideramos que los motivos de dicha demanda, que no puede sustentarse racionalmente ya que apela a una supuesta honorabilidad de un personaje de ficción, son el ánimo de lucro de José Ramón Julio Márquez Martínez y de la Sociedad General de Autores de España, junto con el afán censor de dicho organismo y de su ex-representante legal, contra la libertad de expresión y el derecho al intercambio cultural.

La demanda interpuesta contra Alasbarricadas.org, de unos 6.000 euros, más los muy seguros gastos del juicio, suponen para cualquier iniciativa popular un duro golpe contra su supervivencia. Sólo gracias al arma más potente que tenemos las gentes trabajadoras, la solidaridad, podremos parar de golpe esta sinrazón, garantizar la continuidad de tan valioso medio de comunicación, y crear una barrera de contención para que ésto no vuelva a ocurrir.

Así mismo, somos conscientes de que el Gobierno del PSOE ha lanzado diversas sondas mediáticas para calibrar o preparar la opinión de la sociedad sobre la posibilidad de instaurar diversas medidas de control social y censura en Internet, en cuya labor la SGAE detentaría algun grado de responsabilidad.

Por todo lo comentado hacemos un llamamiento a los trabajadores de la cultura en su conjunto a que se posicionen sin miedo a favor de la libertad de expresión, contra la privatización de la cultura y contra la interferencia en los medios de información no lucrativos creados desde y para la sociedad, siendo insumisos a un organismo como la SGAE que no es representativo ni defiende los interéses reales de quienes trabajan día a día para que la cultura y la información llegue a todos y continúe construyendose como siempre lo ha hecho, mediante la libre participación anónima o no, del conjunto del pueblo.

Todos con Alasbarricadas.org!
Todos insumisos a la SGAE!

CNT-AIT Barcelona.
Mira també:
http://www.alasbarricadas.org/sgae/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [Tots amb ALB.org] Comunicat de CNT Barcelona als treballadors de la cultura
21 mai 2007
xq no hi es a la web de cnt barcelona?
Sindicato Sindicat