Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
::: Cobertura en La Haine: Barcelona, manifestación en defensa de los espacios okupados :::
19 mai 2007
18.07: Se ha leído el comunicado de la manifestación, en el cual se explica que se ha decidido realizarla en el Portal de l'Angel por ser el sitio más comercial de Barcelona, y se quiere recuperar la calle.
Se ha dicho también que la okupacion ha sido, es y será una herramienta de los pueblos para sus luchas. La marcha ha salido hacia la calle Fontanella, pero los mossos están en actitud provocativa y se han puesto a ambos lados acordonando la manifestación, por lo que los activistas se han detenido.

17.54: La concentración esta parada a la espera de decidir si se puede salir, porque está acordonada por la presencia policial. Hay una pancarta desplegada que pone "Unió, acció, autogestió. Recuperem el carrer", sin firma. La pancarta de cabecera todavía no está desplegada y hay otra pancarta justo delante de los mossos. Un grupo está tocando música para animar a los concentrados y se están gritando consignas en defensa de la okupación.

17.42: La actitud de la represión es cada vez más agresiva, ha llegado un bloque desde el barrio de Sants, pero un cordón policial ha salido corriendo en contra de este grupo, en un primer intento de carga, les han quitado la pancarta y han realizado varias agresiones. La concentración es más numerosa, ya hay unas 1.000 personas. También aumenta la presencia policial, hay unas 20 furgonas de los mossos y numerosas unidades de la guardia urbana. Es una nueva respuesta del conseller de interior Saura, de iniciativa per Catalunya, al movimiento okupa y los movimientos sociales de Barcelona.

17.30: El despliegue policial es muy grande, como ha ocurrido en las últimas manifestaciones en Barcelona, en las que los mossos han estado muy agresivos. Han hecho un cordón en el medio de la calle por el cual no dejan pasar a nadie, sólo se puede pasar por un costado de la calle. Están llegando los bloques de los diferentes barrios, que se han organizado con marchas hacia la manifestación.

17.20: En la manifestación en defensa de los espacios okupados organizada por la Asamblea de Okupas de Barcelona, que pone fin a la quincena en defensa de la okupación, se está concentrando la gente en el Portal de l'Angel, ya hay alrededor de 500 personas.
Mira també:
http://www.lahaine.org/index.php?p=22584

This work is in the public domain

Comentaris

patetic comentari de catalunya informacio
19 mai 2007
He sentit la crònica de les 19:10 de catalunya informació i la periodista ha dit referint-se a la manifestació que el miler d'ocupes està tallant el trànsit a la via laietana. Ara resulta que quan hom es manifesta per la via laietana la informació és que es talla el trànsit!!!!!
Quina vergonya que es tracti així a aquesta gent tant maca; i em refereixo als policies que estan segrestant a un miler de persones a aquest tram de carrer.
Re: ::: Cobertura en La Haine: Barcelona, manifestación en defensa de los espacios okupados :::
19 mai 2007
Arribo de la mani. Encara hi ha gent rodejada, un grup hem pogut marxar.

La militarització de l'espai és absoluta. Un mosso amb actituds homòfobes ha deixat un bon blau a un noi, a un altre li han clavat dues vegades una mena de punxó de ferro, han negat el dret de llibertat de circulació segrestant centenars de persones...

No en escombraran del carrer!
El carrer no és d'en Saura, recuperes espais populars!
Re: ::: Cobertura en La Haine: Barcelona, manifestación en defensa de los espacios okupados :::
19 mai 2007
La visio de catalunya r sera parcial, pero la vostra es molt objectiva, vosaltres no habeu agredit a ningu,no, aixi nomes conseguireu una habitacio a la model. Hi ha energumens entre vosaltres. A banda que lo vostra es una altra mena de feixisme. Preteneu imposar la vostra idea i nomes la vostra idea, com els faixistes. A banda de que utilitzeu aquesta societat que rebutjeu, per treure el que pugueu sense esforç, o pagueu al metro?, o recolliu les merdes dels vostres gossos?, o respecteu als vianants i senyanls quand aneu en bici?. Quand us agredeixin els altres faixistes, a les hores demaneu la policia, macos. No espereu que els altres facin la feina per vosaltres, feu un partit y a veure que treiu, si no a respectar als demes, com tothom. No desperteu cap simpatia i sense recolçament no s'aconsegueix res. Us recordo que ja vareu deixar un policia, una persona en estat vegetatiu. ¿De dobo que us penseu que sou persones?, no nomes es culpable l'agresor material, tambe els que el recolçan o l'encobreixen. ¿Quina simpatia desperteu nois?
Re: ::: Cobertura en La Haine: Barcelona, manifestación en defensa de los espacios okupados :::
19 mai 2007
.
Re: ::: Cobertura en La Haine: Barcelona, manifestación en defensa de los espacios okupados :::
20 mai 2007
Tu el que despertes, paki ciutada/dana exemplar son ganes de vomitar.Com tu dius, no nomes es culpable l'agresor material, tambe els que el recolçan o l'encobreixen, es a dir, que si l'unic comentari que et sugereix la mani d'ahir es aquest, vol dir que tu ets tambe culpable de la repressio feixista , retalladora de llibertat, no nomes d'expressio, violenta, militar, dels que portaven pistola i tota mena de pertrexos per la guerra, dels caps que van obrir, de la gent que va ser aterroritzada amb provocacions de matons tot el temps, del segrest que es va patir durant hores, i la teva complicitat amb l'especulacio salvatge i criminal arriba a solidaritzarse abans amb els que imposen i defensen per les armes,aquest injust sistema d'especuladors i criminals que amb la gent que protesta.La teva mesquina actitut nomes desperta simpaties a Don piso, tecnocasa i demes enemics de la societat honrada. Em preocuparia fer alguna cossa que pogues despertar alguna simpatia a la escoria com tu, segur que seria senyal de que hem triat un cami equivocat.
Sindicato Sindicat