Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Un grupo de activistas felicitan el 100 aniversario a la Cámara de la Propiedad de Barcelona
17 mai 2007
En la mañana de hoy se ha relizado una acción contra la cámara de la propiedad de Barcelona, para conmemorar el 100 aniversario de esta institución, que presume de protejer los intereses de los propietarios.

Según informaciones recibidas por la haine, un grupo bastante grande de personas han llegado a la entrada, han desplegado dos pancartas en la puerta, en las cuales ponía " contra l`especulació, defensem els espais alliberts" y "100 anys d´especulció. Ja tenim prou" ( 100 aos de especulación. Ya tenemos suficiente). En ese momento varios activistas han entrado en el hall del edificio y han llenado el suelo de revistas con información inmobiliaria, han derramado aceite por el suelo y por las paredes, han echado "mierda" por el suelo, y han obsequiado esta institución con una tarta con forma de "cagada" con unas velas y bengalas.

La acción se ha desarrollado muy rápidamente, puesto que lxs encargadxs de la seguridad del edificio han accionado el cierre de una valla de metal que obstruye la entrada. Aún así, parece que todo se ha desarrollado con normalidad, y se ha podido ofrecer el obsequio a la cámara de la propiedad por su aniversario.

Este es el comunicado que han repartido:

Cent anys d'especulació. Ja n'hi ha prou! ( Cat)

La Cambra de la Propietat fa 100 anys. Felicitats cabrons. Felicitats a
tota la gent que se sent feliç pels cent anys de la Cambra i els beneficis
que en tot aquest temps els ha proporcionat. Tota aquesta horda de
propietaris i propietàries que a costa d'una necessitat bàsica omplen les
seves butxaques i el de les seves quatre o cinc generacions següents. Quin
negoci que fan alguns a costa del sòl ! Com és possible vendre el sòl? Qui
els ha donat permís?

Però cent anys són massa. Ho són per a nosaltres i ho són també per a tota
aquesta gent que avui no té res a celebrar. Totes aquelles que com
nosaltres mai brindarien amb xampany amb els il·lustres senyors de la
propietat urbana. La gent que han triat no conformar-se i intentar fer
alguna cosa diferent, intentar almenys (com ho estem fent avui)
retornar-li la merda a qui ens la tira a sobre. Perquè no som víctimes
passives de cap situació. Faltaria més! Volem dir-li als grans empresaris
i propietaris que per molts anys que passin seguirem aquí sense callar-nos
la boca i qüestionant la propietat privada i totes les relacions podrides
que genera. Us seguirem preocupant.

Cien años de especulación. Ya es suficiente.

La cámara de la propiedad cumple 100 años. Felicidades cabrones. Felicidades a toda la gente que se siente feliz por los 100 años de la cámara y los beneficios que en todo este tiempo ha proporcionado. Toda esta cantidad de propietarios y propietarias que a costa de una necesidad básica se llenan los bolsillos y el de sus 4 o 5 generaciones siguientes.

Pero 100 años son demasiado. Lo son para nosotrxs y para toda la gnte que hoy no tiene nada que celebrar. Todas aquellas que, como nosotrxs, nunca brindarían con champán con los ilustres señorxs de la propiedad urbana. La gente que ha decidido no conformarse e intentar hacer alguna cosa diferente, intentar al menos ( como lo estamos hacindo hoy) devolvemos la mierda a quien nos la tira encima. Porque no somos víctimas pasivas de ninguna situación. Faltaría más! Queremos decirle a lxs grandes empresarixs y propietarixs que por muchos años que pasen seguiremos aquí sin callarnos la boca y cuestionando la propiedad privada y todas las relaciones podridas que genera. Os seguiremos preocupando.

Reportaje gráfico:

http://www.lahaine.org/index.php?p=22557

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Un grupo de activistas felicitan el 100 aniversario a la Cámara de la Propiedad de Barcelona
17 mai 2007
Aquest matí un grup de persones ha entrat a la Cambra de la Propietat de Barcelona per felicitar els 100 anys d'aquesta institució.

    Un grup de gent ha entrat a la Cambra mentre a fora es desplegaven 2 pancartes, una que deia: Contra l'especulació defensem els espais alliberats i l' altra : 100 anys d'especulació ja tenim prou.
    La gent a dins els hi ha regalat un pastis de merda amb bengales i han omplert el local de merda, oli reciclat i propaganda immobiliària.
    L'acció s'ha fet molt ràpidament ja que el servei de seguretat de la Cambra ha intentat bloquejar les portes. Però tot i això l'acció ha finalitzat sense problemes.

Aquí va el comunicat que s'ha llegit durant l'acció :

Cent anys d'especulació. Ja n'hi ha prou!
La Cambra de la Propietat fa 100 anys. Felicitats cabrons. Felicitats a tota la gent que se sent feliç pels cent anys de la Cambra i els beneficis que en tot aquest temps els ha proporcionat. Tota aquesta horda de propietaris i propietàries que a costa d'una necessitat bàsica omplen les seves butxaques i el de les seves quatre o cinc generacions següents. Quin negoci que fan alguns a costa del sòl ! Com és possible vendre el sòl? Qui els ha donat permís?
Però cent anys són massa. Ho són per a nosaltres i ho són també per a tota aquesta gent que avui no té res a celebrar. Totes aquelles que com nosaltres mai brindarien amb xampany amb els il·lustres senyors de la propietat urbana. La gent que han triat no conformar-se i intentar fer alguna cosa diferent, intentar almenys (com ho estem fent avui) retornar-li la merda a qui ens la tira a sobre. Perquè no som víctimes passives de cap situació. Faltaria més! Volem dir-li als grans empresaris i propietaris que per molts anys que passin seguirem aquí sense callar-nos la boca i qüestionant la propietat privada i totes les relacions podrides que genera. Us seguirem preocupant.
Re: Un grupo de activistas felicitan el 100 aniversario a la Cámara de la Propiedad de Barcelona
17 mai 2007
a mi no m'obre la pàgina, podeu penjar les fotos a indymedia?
Sindicat Terrassa