|
|
Notícies :: altres temes |
CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
|
per :::-::: |
15 mai 2007
|
No dubtarem a prendre les mesures oportunes quan hi hagi incompliments de la legislació |
El delegat de la Generalitat a Girona, Jordi Martinoy, ha assegurat que actuaran de manera contundent, prenent les mesures oportunes quan hi hagi incompliments de la legislació.
Segons Martinoy, ara, en període electoral es pot tolerar tot menys qualsevol acte que pretengui influir de manera "no democràtica" en el procés electoral, i ha demanat "respectar totes les opcions polítiques i els seus actes electorals i no pretendre influir amb pressions o amenaces en la campanya electoral".
"Espero que tothom tindrà el seny de respectar les regles del joc electoral, i no dubtarem a prendre les mesures oportunes quan hi hagi incompliments de la legislació, sobretot de l'electoral, que té un plus de duresa en el fet que cal respectar la lliure opció i manifestació", ha indicat el delegat.
Mig centenar de persones, entre familiars i amics de Núria Pòrtulas, empresonada per la seva presumpta implicació en banda terrorista anarquista, es van concentrar dijous passat al començament de la campanya electoral a la plaça de la Independència de Girona, on ICV obria la campanya electoral.
Els manifestants ja van advertir divendres passat que pel fet que s'estigui en campanya electoral no deixaran de manifestar-se ni de reivindicar la llibertat de la jove, empresonada des del passat 8 de febrer. |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Acció Directa |
15 mai 2007
|
Aquest desgraciat quan no te mes arguments utilitza les amenaces.
Els de ICV no solsament sou uns estalinistes de merda sino que la vostra impotencia devant de la cagada que heu fet us fa fer el ridicul politic mes espatarrant.
La pagareu cara, ja falten pocs dies per que tot quedi aclarit i fareu el ridicul.
Nuria lliure, totes lliures. |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Gai Comunista |
15 mai 2007
|
Per Acció Directa
Dues coses:
1.Jordi Martinoy és d'ERC
2. Es preocupant que confonguis amenaça amb legalitat (legalitat que, pel que veig, no acceptes però que si fas servir, per cert)
P.D. M'encanta que siguis tan democrata i esperis que les urnes parlin. |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per fora hipòcrites |
15 mai 2007
|
Mira defensor d'IC
No sóc el mateix del primer comentari però estic molt d'acord amb el que diu. El que em sembla acollonant és que es parli de que durant les eleccions no es poden manifestar les persones i després de l'11-M ereu els primers per treure cullerada, i llavors si que valia?. La democràcia està al carrer i quan la gent vulgui no quan li mani cap junta electoral o institució. L'heu cagada i fareu tot el possible per desviar l'atenció, com a bons manipuladors mentiders.
L'únic en el que no estic d'acord del primer comentari és en aquesta esperança de que IC baixarà. Per desgràcia, estic convençut de que no serà així, i el que vindrà a mostrar això és el creixement del teu partidet de merda agafant vots de centreesquerra i del PSOE, en una deriva cada cop més gran cap a la socialdemocràcia més dretana. El que heu decidit perdre per l'extrema esquerra el voleu agafar pel centre, com a bons menjacadires. O sigui que això de comunista treut'ho del nom o surt del partit, perque allà dins l'únic que queda de "comunista" són aquests tics stalinistes que surten de tant en tant i que cada dia s'acusen més quan us posen una porra entre les mans.
Ni d'esquerres, ni ecologistes, hipòcrites i repressors de debò!! |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Gai Comunista |
15 mai 2007
|
Per fora hipòcrites
1. No soc d'Iniciativa
2. Cagar, cagar.....mira primer qui va apuntar coses que no s'han d'apuntar
3. Ets d'ERC, no????? |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per pesat |
15 mai 2007
|
quin troll. ahir igual... no tens res més a fer, gai comunista? podries anar a l'Arena o a Moscú, però deixa de donar la tabarra dia si dia també amb les teves intoxicacions |
a és clar...
|
per heterònim anarquista |
15 mai 2007
|
escolta gai, que ets jutge o què...
ets el tribunal suprem que jutga i sentencia que s'ha d'apuntar o no? O ets mossos i tens la llibreta de la Núria?
mira a aquest web www.mossosdeesquadra.net anunicen oposicions. Per si t'interessa... |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Acció Directa |
15 mai 2007
|
En cap moment he parlat de les urnes, el ridicul els d'ICV el faran quan es faci public tot el proces i tota l'informació sobre les responsabilitats en la detenció de la Nuria.
La llastima es que ho taparan com el cas de Magrat o tants altres (grups feixistes que entren per una porta i surten per una altre).
Si a mes a mes es trenca la coalició ICV Els Verds EUA millor, si es foten una hostia a les eleccions millor, pero devant dels moviments socials ja han quedat com una merda ( que per a mi sempre ho han estat). |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per fora hipòcrites |
15 mai 2007
|
Que si sóc d'ERC??? NO, no voto a cap
Ets un madero tu?? |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Gai Comunista |
15 mai 2007
|
M'alarma veure el baix nivell en general dels arguments que s'expressen.
Si no ets,....hum....., anarco? simple? homòfob? has de ser mosso, troll o no sé quina bestiola mes.
Que pena de peña |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per no és això |
15 mai 2007
|
Els aruments de dalt de tot són els que vull rebatre i em fa molta pena que s'apel·li a la legalitat per amenaçar els qui denuncien l'aplicació d'una llei que nega els drets bàsics de ciutadania. D'això se'n diu totalitarisme i el marc en què es donin les protestes (ara en eleccions) no pot aturar-les pel simple fet que el que estan defensant és una osa molt més profunda, la presumpció d'innocència. Un poder judicial que la nega perquè accepta decisions polítiques com aquesta llei antiterrorista inclosa ara en el codi penal em fa tanta por com la policia que dispara bales contra els qui ballen o fan festa més enllà de les dotze de la nit. No m'importa qui ho faci, és una mesura parafeixista i com a tal cal denunciar-la i dir-ho clar, en campanya o fora. Llibertat Nuri!!! |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per fora hipòcrites |
15 mai 2007
|
A preguntes imbècils....
Té gràcia que precissament el que dona menys arguments acusi als altres de fer el mateix, l'hipocresia als d'IC us arriba a corroure el cervell. Un troll és precissament un personatge com tú, que sense aportar res només distorsiona i provoca, normalment en aquesta pàgina solen fer-ho militants de partits rabiosets, algun il·luminadet amb la veritat absoluta sigui del bandol que sigui, maderos i algun fatxa tronat. I normalment es posen noms que no tenen res a veure amb el que són.
Tu no has contestat a res, acuses sense proves i defenses el que defenses, siguis el que siguis fas pena... |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Gai Comunista |
15 mai 2007
|
Jo no acuso a ningú. Nomes poso a la xarxa noticies ja publicades en altre mitjans.
Aporto actualitat, opinable i que pot agradar o no.
Accepto la llibertat d'expressió.
Opino diferent que molts de vosaltres. I que?
Aixó si que és una opinió: molts de vosaltres sou uns intolerants.
Com diria Celia Cruz "que te cocines en tu vino" |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per david |
15 mai 2007
|
escolta gai comunista, tot i que per les ganes de donar el numero sembles mes una drag queen, l'establishment que tant defenses ha empresonat a algu per les seves idees, ves a donar una volteta per polonia i ho viuras a la propia pell, carinyu
pel que fa a la noticia, no cal ni comentar-la, algu que va d'esquerres, de progre, del govern mes in de la nostra democracia, i diu: "qualsevol acte que pretengui influir de manera "no democràtica" ", sense ni pensar que l'unica cosa antidemocratica del cas es l'audiencia nacional i la llei antiterrorista, o es un ignorant o el mes hipocrita dels hipocrites
apa politicutxos trepes, algun dia se us caura la cara de vergonya |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per xip-xap |
15 mai 2007
|
prefereixo escollir la via antidemocràtica , que aquesta merda de legislació. de partits mediocres |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per per l'imbècil aquest |
15 mai 2007
|
"Jo no acuso a ningú. Nomes poso a la xarxa noticies ja publicades en altre mitjans."
doncs no ens interessen. ja saps què és indymedia, un espai d'informació alternativa, de contrainformació. No pas un espai de "cortar-pegar" d'altres mitjans. quins mitjans? perquè no cites la font. en tot cas haurien de ser també mitjans alternatius, no pas La Vanguardia. Apa! ves a fer la mà, provocador! |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per (->) |
15 mai 2007
|
Quina vergonya que tenen els de ICV, com s'ha dit abans, a l'11M tot valia per treure un profit en les eleccions i sembla que les manifestacions no molestaven a l'¨esquerra¨. Ara ens critiquem perque ens manifestem i diuen que es antidemocràtic? on viu aquesta gent, pel que sembla tenen greus problemes de memoria. |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per Redado |
15 mai 2007
|
"No pas un espai de "cortar-pegar" d'altres mitjans"
Excepto si es el Gara, o hay que comentar la última de Rahola. Entonces sí. |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per asesor |
15 mai 2007
|
Redado, no nos leas, suicidate! Tus allegados te lo agradeceran.Imaginate que feliz seras si saber lo que ocurre en este horrible mundo de rojo-separatistas. Piensatelo, en serio. |
Re: CAS PORTULAS. La llibertat d'expressió d'uns no ha de conculcar la dels altres
|
per redado for president |
16 mai 2007
|
es clar que si presi, ja se sap que no hi ha mitja mes institucional que el gara, mentre no els hi tanquem la redaccio por cojones, es clar, aquests pollosos rojoseparatistamasones, quan aprendran a llegir la veritat poetica de l'abc, la cope, libertad digital,....aaahhh aixo es periodisme |
|
|