Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
26.jpg
63.jpg
71.jpg
90.jpg
94.jpg
121.jpg
125.jpg
166.jpg
Molta,molta gent. Potser entre 10 y 15.OOO personas i tambe molta policia per tots els carrers.
Al final s´han quedat amb les ganes.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
molt guapa la mani, felicitats penya i la musica del principi de puta mare ja era hora que sintroduiís la electrònica en els esdevniments reivindicatius!!!
Re: Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
He sortit molt contenta. Crec que ara que tenim les eleccions hem de repetir una mani com la de avui. La prohibirán segur, pero hem de lograr que l´habitatge estigui en el centre del debat i no las seues palles mentals (las del politics, dic)
Re: Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
A Tarragona hem estat uns 500. Magnífica la festa i la lluita
Re: Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
¿Y despues de la vivienda digna?

Creo que es el momento de revisar el discurso de este movimiento. Quiza se deberían replantear algunas cosas. No se, me planteo que las reivindicaciones constitucionalistas siempre me han dado mucho miedo, porque pueden resultar facilmente manipulables. Y legitiman un sistema de organización política que no comparto.

Por otro lado la palabra dignidad, es un concepto vacio cuando se aplica a objetos. Tener una casa digna, es tener una casa con televisión de pantalla plana, trastero, y muchas otras pijadas del mundo moderno. Además ¿Cuando tengamos casa? ¿Que pasará cuando la clase media?, tenga una vivienda (¿digna?). Todo el resto de los problemas sociales se terminarán. Creo que se debe entender el tema de la vivienda como otro problema social más de un sistema capitalista, y plantearlo desde la complejidad política.

V de vivienda, esta utilizando una polítia de marketing que es muy peligrosa. Es decir, a veces es cierto que llega a mucha gente utilizar este tipo de campañas desde los movimientos sociales. Pero también es cierto que no se pueden hacer campañas vacias de contenido. Es decir "no tendrás una casa en la puta vida", además de ser una frase machista, es de una conversación de bar. No se puede tratar a la gente como si fuese tonta. La gente ya sabe que los pisos estan muy caros, hay que proporcionar una información más profunda y elaborada. No tratarles como objeto de consumo. Odio, a la gente con las pegatinas de "No tendras una casa en la puta vida" en la carpeta, como quien a los 15 años llevaba la de Luke Perry.

En fin,
Re: Mani V de Vivienda BCN
24 mar 2007
y doncs k proposes.

Quedar-se a la torre de marfil criticant-ho tot és molt fàcil. Contra més àmplia fas una cosa més contradiccions tens, pero no deixar de moure'ms es bastant més important k no fer res. K al sistema tant li fa si no fas res pk et pases el dia veient la tele o xk estas de superprofund debat politic amb els teus 4 col·legues.
Re: Mani V de Vivienda BCN
25 mar 2007
Es verdad que las reivindicaciones tienen un sabor un poco clase media, pero lo importante ahora es iniciar la reivindicación, extenderla y radicalizar a medida que crecemos, no que nos quedamos en los límites de la radicalidad. Tengamos en cuenta, además, que la sociedad en que vivimos no está en absoluto politizada, por eso el éxito de la mani es mayor. Vi gente que si me cruzara por la calle en otras circunstancias, pensaría que no le importa nada la situación y se dan cuenta de que hay que luchar para conseguir dignidad.
Felicitats a V de Vivenda!!!!
25 mar 2007
Molt d'acord amb Alejandra.
Jo també he vist molta gent a la mani que, creuant-me-la pel carrer, pensaria que passen de tot i només estan pel treball i el consum. Per tant, s'està fent bona feina.
Ara cal que es vagi fent un discurs més argumentat, no només centrat en la classe mitjana, i que s'eixampli el concepte de drets que ens vulneren més enllà de la vivenda, crec que caldria parlar de la creixent precarietat laboral...
Però de moment, anem bé...
També estaria bé que no només hi hagués les manis i les reunions de V de Vivenda, sinó que realment s'anessin fent grup locals de barri per tota Barcelona.
I una altra cosa encara. Hi ha un gran moviment de plataformes per tot Catalunya de resistència enfront de l'especulació urbanística a tot el territori. Hi hauria un lligam natural entre aquestes plataformes i V de Vivenda perquè tot bé de l'especulació, tot i que moltes vegades pot fer més gràcia ser un moviment urbà, tocant només la vivenda, i tenint lligams amb altres V de Vivienda de l'Estat.
I encara una altra cosa. Em sembla bé que en els actes públics de V de Vivenda a Barcelona també es parli el castellà, però com és que el català s'evita en els parlaments, obres de teatre, etc...??? No ho trobo coherent.
Re: Mani V de Vivienda BCN
25 mar 2007
Allò que realment em corromp per dintre es sentir gent que reclama qeu s'àpliqui la constitució (article 47)!!!!
Les lleis estan fetes per als rics, i la constitució no nés una excepció.
Si a la vivenda, no a la constitució!
Re: Mani V de Vivienda BCN
27 mar 2007
Aupa a tod@s l@s organizador@s, seguid así: contra viento y marea.
¡Felicidades! y a ver si hay apoyos a la gente detenida en otras manifestaciones.
Sindicat Terrassa