Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Carta oberta a 3 Voltes Rebel
20 mar 2007
No és això companys, no és això pel que vam okupar Argullós,108.
Sinó per LLIURAR un espai del barri i pel barri .
Carta Oberta a 3 Voltes Rebel

No és això companys, no és això pel que vam okupar Argullós,108.
No per privatitzar, reformar i després gestionar, com si fóssim l'Ajuntament.
Ni per comportar-nos com uns reaccionaris reformistes amb un discurs mesquí i conservador, veient traïdors i enemics per tot arreu, com zombis d'una militància sacrificada, típica de l’alienació marxista-leninista amb certs tics estalinistes o maoistes, tancant-nos de la resta del Mon com si fóssim una secta, que només responen a les consignes, sense el més mínim anàlisi d'autocrítica de l'assemblea.

Autocomplaents perquè participem en la comissió de festes del barri i oferim activitats lúdiques festives amb un caire reivindicatiu, concerts i la inevitable kafeta, per incobrir un negociet amb ànim de lucre per a poder subsistir com qualsevol fill de veí, però sota la bandera roja de l'esquerra independentista, que mola més.

I amb l'estil de les pitjors patronals, als dissidents que marxen, els feu la liquidació, i els reclameu les quotes pendents i les claus de la botiga. Ja us val!

No és això companys, no és això pel que vam okupar Argullós,108.
Sinó per LLIURAR un espai del barri i pel barri . La resta de propostes ja van estar exposades en totes les assemblees, que no vau tenir ni la decència de recollir-les.

Als Fossars de les Moreres no hi entra cap traïdor de la pàtria.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
És una pena, i lo pitjor és que resulta creible .
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Més que pena donen fàstic.
Son patètics i mira que demanar les claus, quins collons!. S'hauria de reokupar que falten lloc.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
tota la merda al carrer!! deixeu la casa i anevon a okupar el corte ingles, pero recordeu demanar les claus...
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Els que feu fàstic sou els mentirosos, que aneu difamant de manera falsa i mesquina.
Acusar a la assemblea de joves de lucrar-se del casal és totalment fals. Aquesta assemblea pren part de moltes iniciatives de lluita al barri, com l' assemblea de l' habitatge o la trobada social de 9 Barris i són gent prou seriosa i compromesa.
La noia que ha escrit me la vaig trobar ahir al carrer i em va explicar això, o sigui que només he sentit la seva versió en persona i no me la crec. A més si tu abandones un projecte com aquest és normal que et demanin les claus. L' espai el gestiona una assemblea , no un seguit de persones.
Queda clar que no sóc de l' assemblea de joves, ni tan sols sóc independentista, però no us cregueu res del que ella ha escrit, ja parlaré amb ella quan me la trobi, perque el que ha dit és molt fort i no ho pot demostrar, perqué és totalment fals.
No cregueu al primer rebotat que escriu per aquí. Us ho diu una prsona que fa mooolts anys que milita al distrite.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
la persona que escriu aquest post se li nota un cert regust de ressentiment tipus Boadella... jejeje! no conec gens el tema, però és la típica infamia que fan al moviment Okupa els que volen enfonsar-lo o els ressentits amb afany de protagonisme...

Obviar que les kafetes, festes... són per autogestionar projectes...

Obviar que hi ha una Assemblea oberta a tothom que és el lloc on es prenen les decisions (i per tant, si deixes el projecte, deixes el local i les claus...)

Desmereixer la tasca de carrer, l'agitació política... em sembla estúpid.

Vaja, que a part de resentiment s'hi pot trobar certa ignorància (voluntaria o no...)
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Enhorabona pel redactat... no sembla que l'hagi escrit la mateixa persona que, unes setmanes abans, deixava paperets al casal dient que, malgrat marxar de l'assemblea gestora, imposava els seus criteris i voluntats en 'notes informatives' més dignes d'una deixadesa esperpèntica i d'un autoritarisme caspós, que no pas d'una persona equilibrada.

Amb tota sinceritat, no crec que s'hagi de titllar un col·lectiu privatitzador, conservador i reaccionari, per impedir que una ex-militant fes del pati del casal, una granja, amb gallines i gossos. Això, no només hauria distorcionat el respecte que es té entre veïns i veïnes de la zona, sinó que hagués desviat la finalitat d'un casal que no és altra que crear un teixit social impregnat d'uns valors d'igualtat, cohesió i sentit crític.

Penso que aquest missatge demagog i faltat veracitat, és més aviat un producte d'un entorn familiar vinculat a la vida administrativa i repressora de l'Ajuntament de Barcelona, a qui no interessa gens la creixent importància que estan assumint els moviments socials al conjunt de Nou Barris.

Aprofito la vinentesa, per anunciar la Cassolada Popular contra l'especulació, el dia 22 de març a les 20h. a la marquesina de la Via Júlia.

"No hi ha teoria revolucionària sense pràxis revolucionària, i viceversa" Lenin.

Salut
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Companys, crec que no tenim clars els conceptes.

Segons l'enciclopèdia l'okupació pretén: Crear espacios autogestionados desde donde poder crear actividades libres de presiones económicas y políticas. Se organizan asambleariamente para evitar la creación de líderes.

"Para evitar la creación de líderes", Perquè un local okupat està tancat amb clau? Què potser és vostre? Què pagueu quelcom que ho demostri? teniu el dret d’admissió? Amb les hores que aquesta noia ha dedicat a l’Assemblea no s'ha guanyat el dret d'anar sempre que li vingui de gust? Cal dir, però, que amb comiats com aquests les ganes de tornar han de ser força reduïdes.

Salut.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
P.D: Prou de prejudicis, si us plau.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Per: Barcelonina

Un projecte polític com el dels moviments okupes(ja sigui aquest com a mitjà o com a finalitat) no es pot sostenir obert dia i nit, sense clau, en un sistema capitalista. I negar-ho és, o bé ignorància, o bé còmplicitat amb el poder fàctic.

A la mateixa nit vindria la policia o el mateix propietari que ha tingut la casa 10, 20, 30 anys buit, tornaria a tancar i aquell espai restaria clos a activitats, assemblees, punts de trobada, de divulgació, d'expressions culturals, d'enginy... uns altres 10, 20, 30 anys... et sembla incoherent tancar la porta?

Salut
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
No té dret el propietari a tancar casa seva? L'escriptura està al seu nom, per tant, l'única persona amb dret a tancar el local és ell.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
tens tota la rao Barceloní, es fan tantes activitats, assemblees, punts de trobada, de divulgació, d'expressions culturals, d'enginy... que 3 Voltes Rebel, te cada dia 24h activitats, es un no parar de les coses que es faan, una energia una cosaaaa!
Que dius, ostres si tenen tantes histories com per estar oberts 24h, perque tenen clau?
Que dius, es taaant important el 3 Voltes Rebel, que l'Ajuntament, el regidor del districte, els mossos, la urbana, la policia nacional, tenen els ulls alla, aviam quan esta la porta oberta per entrar i deixar tancat aquest espai.

Realment a 3 Voltes Rebel, es un gran espai anticapitalista molt important i es el nucli de una gran conspiracio en contra del sistema mon.

SI SI.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Pff aquesta """carta""" no té cap mena de credibilitat la veritat. A part de que connota el baix nivell polític de qui l'ha escrit. Menys difamar i fer perdre el temps.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Per: Barcelonina

"No té dret el propietari a tancar casa seva? L'escriptura està al seu nom, per tant, l'única persona amb dret a tancar el local és ell."

Apa nena.. aquí t'has retratat. Per fer sentir la veu dels pobres propietaris que permeten que un espai resti en desús durant anys i panys, ja tens TV3, Catalunya Ràdio i la COPE. Policia (i respectius/ves fills/es que jugueu a ser com els papàs), foteu el camp d'Indymedia.

Salut.

PD: 'Persona del món'... hmmm ?¿¿=?¿¿? per a tu no tinc rèplica. La veritat, després de tres llegides, no acabo d'interpretar el que ens vols dir...
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
No conozco de que va la movida con la persona que ha escrito esta carta, pero si se que desde que se okupó ese casal, hay más actividades en la agenda de prosperitat. A las actividades que he ido no me han cobrado ni un duro y he podido comprar bebida a precios populares.

No quiero un CSO abierto 24h, quiero muchos CSOs abiertos las horas en las que hay actividades. La chica que dice lo de las 24h se da cuenta que lo dice con el higado y no con la cabeza?

Me parece bien mostrar puntos de vista, pero un poco ruin si no son ciertos.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Jo he anat algunes vegades pel 3 voltes rebel i conec alguns del Casal,i puc afirmar que són gent seriosa i que porten correctament la gestió del Casal.
Només puc dir que si algú ha marxat de l´assemblea i està resentit,doncs mira,que vagi a que li moqui la iaia,i que deixi de escriure criaturades.
Salut.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Buenas de nuevo.
Primero de todo decir que mi nombre es Rubén, aunque mucha gente me llama Galo, seguro que por ahí alguien me conoce. Sólo quería reiterar lo que he escrito antes con el mismo apodo, y pongo la mano en el fuego y la credibilidad que pueda tener por los chavales del 3 voltes.
Lo que acabas de hacer es muuuuy feo, acusar a gente de quedarse con el dinero del CSo es una acusación muy grave.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
21 mar 2007
Bones conec aquesta persona, i arriscaria a dir el seu nom.

També cnec l'assemblea i pels comentaris se que algo important ha passat.

Mireu, si aquesta noia es l'A.C, sols li dic que s'hacomportat com una RATA i si de debó s'estimes les coses de l'assemblea i la lluita noi seria tan traidora.

Entre tots hauriem de fer desapareixer aquesta purria
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
22 mar 2007
No es pot permetre que hi hagui escoria traidora de merda com es un exemple.
Es innacceptable q hi haguin bojes com aquestes pel carrer.
Els seus arguments no son desents d'una persona q ha militat en una assamblea de joves.
Es per aixo q penso q gent com aquesta no pot continuar pels carrers

salut
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
22 mar 2007
A veure companyes,
aquesta carta està feta per una noia de 9Barris que en els darrers temps ha tingut dificultats psicològiques i certs desequilibris (no entrarem en detalls) i segons la meua opinió en aquest període difícil de la seua vida ha tingut una o unes males persones que la han estat manipulant amb l’objectiu de perjudicar la lluita del jovent compromès a 9Barris.
Així doncs, contemplant el mal que aquesta o aquestes persones amagades en la ombra volen fer rebatré els arguments que penso no ha esgrimit la noia que jutjo una pobre manipulada.
El casal popular 3VR és un centre autogestionat com a local politico-social de l'aj9b que com diu el nom (Assemblea de Joves de 9Barris) és una assemblea que és declara obertament marxista però com és propi de la organització assembleària mai podrem dir-nos marxistes-leninistes ja que partim de la organització totalment horitzontal coordinada amb comissions, i és impossible que una assemblea mantingui un centralisme democràtic (base organitzativa del marxisme-leninisme), ens declarem hereus ideològics de Lenin en tant que a teòric i de la praxis marxista, i en cap moment hem defensat altres postures més enllà de Lenin, ni l’estalinisme (que és la terminologia amb la que s’acostuma a tractar el marxisme-leninisme, però crec que la manca de formació de la persona en concret l’impedeix veure les diferencies) el maoisme (ideologia que asseguro que desconeix la persona que escriu això en concret) tampoc no és un eix ideològic ja que sorgí en un temps i en un espai determinat impossible d’adaptar-ho a la realitat del nostre país). Això de que estem tancats al món és allò més allunyat de la realitat ja que estem a totes les plataformes unitàries del districte en clau rupturista (Assemblea per a un Habitatge Digne, Trobada Alternativa i Social, Calçotada de 9Barris, les campanyes concretes unitàries com el Diguem No o el NO a la Constitució Europea, la Comissió de Festes de Prosperitat i per últim ens hem ficat en el treball per crear una contrainformació i una premsa alternativa amb l’esposició i possible lectura i inclús repartició dels periòdics L’Accent i La Directa)

En tant a les quotes que la persona dient que militava a l’AJ9B tenia el compromís de pagar, eren uns tres euros al mes per poder autogestionar l’assemblea i que la persona en concret devia des de feia 7 mesos, no sentint-se solidària amb les companyes que si que pagàvem, com tenim estipulat una persona quan deixa l’a.j. torna allò que és de l’assemblea i paga els diners que déu. A la persona que escriu això no li vam fer pagar el que devia a l’assemblea, sinó que se li van demanar les claus del casal popular per una qüestió de seguretat, veient la relació que té amb els cossos policials i veient que va entrar en moments on no s’havia de fer res a espiar els documents interns de l’assemblea per si havíem apuntat unes propostes delirants no pròpies de la persona, abans de la malaltia, sinó víctima de les manipulacions cruels d’una tercera persona amb males intencions i ganes de perjudicar als que treballem amb el jovent en lluita.

Per últim les paraules finals són apoteòsiques, on queda clar que no està bé la persona que escriu sinó que té problemes, ja que la antiga companya que no sé jo que la provocat això (drogues, qüestions personals, falta d’afecte,...) no era així i mai hagués dit això.

Ho sento per tu perquè t’han manipulat i perjudiques a qui sempre et va tractar bé.
Salut i que milloris!
Re: Tic d'acord
23 mar 2007
Estic d'acord amb ella si, pro veient els comentaris ke fa la penya optare per no dir el meu nom(encara minsultarien a mi tambe).Només dic ke coneixo akesta persona i puc asegurar ke ni esnifa ni fuma re re de re.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
25 mar 2007
Jo tb estic d'acord amb aquesta noia, no la conec, xò la veritat, no em fa falta coneixe-la x veure que els seus excompanys de l'assemblea s'han portat duna manera molt diferent a la que proclamen ser. Tant revolucionaris i d'esquerres que diuen q són i després es comporten com uns retrogrades. Un cassal okupat hauria de ser un lloc obert a taskes socials, i en canvi, aquesta gent l'han convertit en un espai privat per a ells. Kina vergonya!
P.D: la noia akeesta q ha fet l'escrit "per no fer cas als insults" em sembla d'una baixesa increible fotres amb els problemes que hagi pogut tenir aquella noia. Aquest fet no canvia el comportament q han tingut els de l'assemblea de 9B!
Una opinió mai pot generar violència en el si de l'esquerra independentista
27 mar 2007
Al fatxenda pretensiós, que intenta donar lliçons, no serà pas d'ètica, ni tampoc de política perquè, com els micos replica allò que llegeix dels altres, però fóra de context. Ja què has entrat en temes personals t'has oblidat de dir de forma deliberada, i malintencionadament algunes coses més.
Com que l'AJ9NB va fer una assemblea a casa de la dissident (una reunió clandestina en casa dels cossos de seguretat !!) , o que els seus familiars us van ajudar a netejar el Casal i van participar en diverses activitats. ( estranya manera de voler-vos perjudicar)
Quan es va fer la tancada per okupar, la dissident va ser dos de les dues úniques persones que van tancar-se. Els tres restant feien control d'observació al carrer!. Tu ni hi eres al carrer, això es diu praxis revolucionaria, o estaves acollonit?
i si sous hereu, sereu de l'HEREU y el regidor del Dte, que fins i tot us publica en la seva agenda d'activitats de l'AJUNTAMENT ( cosa curiosa!, sembleu els intocables del barri).
Tractar-la d'inculta, amb problemes familiars, malalta mental i drogoaddicta , ja és típic en el manual stalinista contra els dissidents.(quin cinisme nano, per fer veure que ets el seu camarada) Però això dels matons de carrer ens ha sorprès. Un estil molt semblant als grups nazis que corren darrerament.
Possiblement els nostres camins ens trobin, en qualsevol concert o en qualsevol manifestació a favor de la lluita de l'esquerra independentista , nosaltres per recolzar-la, vosaltres potser amb la parapeta posada, continueu així perquè ningú us vol prendre mal, i menys paranoia d'una conxorxa contra el vostre "projecte".
I us agradi o no, la llibertat d'expressió és un lema de Indymedia, i diu molt poc i, és molt lleig, dels qui volen censurar-la. - ja m'enteneu.

Dissident, ja ho saps, no tinguis por, no estàs sola... perquè cap agressió quedarà sense resposta.!
Salut -els inadaptats sozials-
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
30 mar 2007
Jo he estat en aquest casal. No teniu vergonya de criticar així una persona idealista que és la que més us ha ajudat a tirar endavant l'okupació, la reforma...

I ara que? xq vol seguir fent activitats allà però sense estar a l'assemblea us dediqueu a atacar-la? Quin sectarisme! I vosaltres sou l'essència de la igualtat, la democràcia i la justicia? Els defensors de la importància del treball i no dels diners? De la llibertat de pensament i la visió crítica?

Anem servits...

Tot el meu suport a la noia.
Re: Carta oberta a 3 Voltes Rebel
10 abr 2007
iep! no conec ningú de AJ9B però ja m'han explicat alters exemples de "sectarisme" i coses així, i de fet suposo que la versió real és una intermitja entre las dues.
a gràcia em van contar que els de l'AJ pretenien anar a apallisar a un ex militant pel fet que shavia fet anarquista, potser hi havia alters raons però em van dir això i dic ui... o que feien fora a militats pel fet no assisitir a alguna assamblea per feina o pel que sigui.
jo milito, i estic d'acord en que potser ha d'haveri una mica de "secretisme" però d'aquí a tot això...

salut i lluita!
Sindicato Sindicat