Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
Concert contra el Bloqueig a Palestina
20 mar 2007
24 de març, de 6 a 12 al C. Cívic La Sedeta, c/ Sicilia 321 (Gràcia),

Orquestra Àrab de Barcelona
Amazigh
Escola de danza de Munique Neigh (dansa oriental)
Desacato (cantautor)
I-nity (roots reggae)
3 men shot (rhythm & blues)
Kimbala (percussió)

Cus-cus, te i pastes…

Entrada 5 €
cartell24març2.jpg
L'entrada va a finançar l'enviament d'una delegació sindical per participar als actes del 1r de Maig a Gaza de la Unió Independent de Comitès de Treballadors Palestins.

Ajuda a trencar el bloqueig al poble palestí!
Ajuda a impulsar una alternativa obrera a Palestina!!
Mira també:
http://www.li-litci.com

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Concert contra el Bloqueig a Palestina
21 mar 2007
No impulsarem una alternativa obrera a Palestina recolzant un govern que acull la ultradreta fonamentalista de Hamás al metix temps que exclouen als socialistes del FPAP
Re: Concert contra el Bloqueig a Palestina
22 mar 2007
Si t'hi fixes bé, el cartell no diu "el bloqueig contra el govern palestí", sino contra palestina. No recolzem els governs de Hamás ni de Fatah, però això no ens porta a deixar de denunciar la política d'ofegament sistemàtic que imposa l'imperialisme sobre el poble palestí. en tot cas si et passes pel concert, en podem parlar.
Concert contra el Bloqueig a Palestina!
23 mar 2007
¿Es acaso Hamás fundamentalista y de ultraderecha? no podemos juzgar sino se le deja actuar, actuación que es legítima pues es elección del pueblo. Me parece tan alarmante el hecho de declarar el bloqueo a un país de una manera tan brutal por el simple hecho de haber cumplido con el principio de la democracia, poder del pueblo, elección del pueblo, llevando a cabo tal bloque sólo porque así lo manda Israel... Los palestinos sabrán más en sus territorios de sus asuntos que los que vivimos fuera y estamos tan cegatos por la influencia de los medios de comunicación, y queremos que el mundo gire a nuestro alrededor, porque nuestras ideas son las salvadoras del mundo, las únicas válidas. Por favor, lo único que se consique asi es llegar a más intolerancia ¿Porque no respetar la elección del pueblo palestino, y la legitimidad de Hamás? Pero hay tal miedo del Islam o de cualquier palabra que remita al Islam, que se llega al extremismo (por parte de quienes se hacen llamar demócratas o socialistas o ...). Es la paradoja de los extremos, que se acaban tocando. SOLIDARIT, tu pensamiento es tan extremista como el de Bush, por atacar sin fundamento, por querer imponer en función de tu ideología, y no en función de quienes les atañe el problema.
Sindicato Sindicat