Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
El PP omple la plaça Sant Jaume
09 mar 2007
Avui la ultradreta espanyola ha omplert la plaça de Sant Jaume per primera vegada en la historia democràtica del nostres país.
Els “vivas a España�, els insults al govern de Zapatero i a la seva persona en concret, al govern de la Generalitat, a Montilla, “vivas a la Guardia Civil�, crits de “España es una y no 51�, càntics de l’himne nacional espanyol, Catalunya és espanyola, De Juana muerete, muerete. Insults i intents d’agressió als mitjans gràfics que cobríem la concentració convocada pel PP i crits de “periodistes socialistes�, Federico, Federico, etc, etc,
Tothom és lliure de expressar-se i manifestar-se, però quan aquells que ho fan són els hereus directes de la dictadura franquista em fa posar “la pell de gallina�.
El comentari general entre tots els periodistes que estàvem avui a sant jaume era que al·lucinàvem. El PP a omplert la plaça de “gom a gom�. A intentat evitar la presencia de “rojigualdas� amb la gallina, però a fet un discurs “guerraciviliste� i protocolpiste en contra del govern Zapatero pel fet de “De Juana�.
El que he viscut avui a Sant Jaume no ho havia vista mai en els meus 41 anys de vida que tinc. Però em pregunto: que hi pensen de tot això els militars?. per que esta clar que els del PP ja han encès la metja passi el que passi.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
10 mar 2007
El problema és que nosaltres no els arribem ni a la sola de les sabates a la preparació i lluita dels nostres avis contra el feixisme. És fotut, però penso que avui dia aquests cabrons arrassarien. Preparem-nos.
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
10 mar 2007
Lo que realmente da miedo, es que la derecha tenga ideas, sean opuestas a las de la izquierda, y se enseñen en la calle...
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
10 mar 2007
El PP torna a fracassar en l'intent de portar al carrer la crispació política

Els populars reuneixen només 3.000 persones repartides entre Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
10 mar 2007
Això anava a dir, si són tants votants, 3000 persones no són tantes...i preparades per la lluita encara menys, tots els putos vells que es pudreixen...

Ja se mueran tós!
Zaplana prevé una manifestación 'abrumadora' y denuncia el 'desprecio' de Conde-Pumpido a las víctimas
10 mar 2007
Redacción / EP
El portavoz del Grupo Parlamentario Popular en el Congreso de los Diputados, Eduardo Zaplana, aseguró hoy que la manifestación convocada esta tarde por su partido tendrá una respuesta "abrumadora" y exigió una rectificación al fiscal general del Estado, Cándido Conde Pumpido, por asegurar que "ya prácticamente, no hay víctimas del terrorismo".

En declaraciones a la Cadena Cope, que recoge Europa Press, Zaplana afirmó que estas palabras del fiscal son "de bochorno", teniendo en cuenta que desde la ruptura del alto el fuego por ETA se han producido dos muertos por atentado terrorista y uno a consecuencia de un ataque callejero en el País Vasco.

Zaplana cree que Conde Pumpido actúa con "desvergüenza" y le parece "intolerable" que pueda manifestarse en estos términos. Por ello, su grupo parlamentario exigirá al fiscal "responsabilidades" en el Congreso y, en el caso de que no rectifique, pedirá su "dimisión".

PREPARATIVOS DE LA MANIFESTACIÓN
Al margen de esta cuestión, Zaplana valoró que la protesta convocada esta tarde contra la atenuación de la pena al etarra Iñaki De Juana responde a "uno de los momentos más complicados" a los que se ha enfrentado la sociedad española desde la llegada de la democracia en 1977.

El portavoz del PP recalcó que "no es una manifestación de partido, sino de toda la sociedad española" y advirtió de que la semana pasada también se produjeron "manifestaciones espontáneas muy numerosas sin que fueran convocadas por nadie".

En este sentido, calificó de "gran éxito" las concentraciones convocadas ayer en respuesta a la política "errónea" del Ejecutivo de Rodríguez Zapatero. A su modo de ver, la concesión del segundo grado a Iñaki de Juana ha supuesto "la gota que colma el vaso de paciencia de la toda la sociedad".

No obstante, Zaplana no tiene "ninguna esperanza" en que el Gobierno rectifique dado que, a su juicio, se encuentra "en una espiral absurda y ridícula de cesión a ETA muy difícil de dar marcha atrás", después de la ruptura del alto el fuego. A pesar de ello, aseguró que el PP ofrecería "todo el apoyo" al Ejecutivo, en el caso de que decidiera "volver al pacto antiterrorista".

ES POSIBLE SALIR SI EL PP ASUME EL GOBIERNO

Zaplana cree que "es posible salir de esta situación" en el caso de que su partido político asuma la responsabilidad Gobierno: "Dios lo quiera y lo esperamos". Según dijo, en el caso de que el PP volviera al Gobierno su política pasaría por la "defensa de la dignidad de las víctimas y un ataque frontal a los asesinos, en vez de optar por darles privilegios".

En cualquier caso, Zaplana descartó que en la manifestación de esta tarde se produzcan incidentes y aseguró que, en el caso contrario, las medidas de seguridad organizadas por el partido "los abortarían rápidamente".

COMPARACIONES DE LA POLÃ?TICA PENITENCIARIA

Por otra parte, el portavoz de los "populares" rechazó las comparaciones realizadas esta semana por el Gobierno entre su política penitenciaria y la aplicada durante las legislaturas de Aznar. "Están faltando a la verdad, mienten y tienen la necesidad de buscar una coartada, pero nadie les cree", recalcó.

Además aseguró que a los miembros de su partido "no les quita el sueño" el vídeo que prepara el PSOE para contrarrestar sus críticas. "Están muy mal y no encuentran nada mejor que la descalificación, el insulto y la ofensa al PP", concluyó.

WWW.KAOSENLARED.NET
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
10 mar 2007
En general crec que s'està exagerant aquesta situació, és obvi que el PP (Partido Policial) té un electorat a Catalunya, hi ha gent que vota aquest partit encara que no ens agradi. Però la veritat es que a Catalunya ha sigut i serà sempre un partit menor, i ells ho saben, sino com és possible que el sr Rajoy fes una campanya contra el català fa uns mesos?! (tothom ho recorda, el tema del cava, la persecucuió del castellà, en fi) la resposta es que ells tenen asumit que el seu electorat a Catalunya es limitat i per això es permeten fer aquestes campanyes anti-catalanes-rojos-separatistas perque els afavoreix a la resta de l'estat espanyol. ¿Qui no s'en recorda de la crispació que va generar aquest partit i la COPE fa uns mesos?, i lo pitjor es que quan es tracta de temes en el que el PP està implicat: guerra d'Iraq per exemple, surt el Rajoy i diu ¨es que me pensaba que este era un país serio coño!¨ o diuen que és ETA, en fi ja sabem com les gasten.
Que ningú no es sorprengui si surt Rajoy dient que la manifestació és per persones ¨tanto de derechas como de izquierdas¨, encara que això sigui una farsa també perque a les manifestacions només em vist aguiluchos, ells ja s'estan preparant per la campanya presidencial.
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
11 mar 2007
Xavi diu: "la ultradreta espanyola ha omplert la plaça de Sant Jaume per primera vegada en la historia democràtica del nostres país."

la història democràtica... juas juas! un altre que s'ho ha cregut! de quina democràcia em parles, nen?
Re: El PP omple la plaça Sant Jaume
30 mar 2007
El Partido Popular no es un partido de ultraderecha... por lo menos esa es mi humilde opinion.

Viva la Democracia.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more