Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
19 feb 2007
CONCENTRACIÓ: DISSABTE 24 DE FEBRER A LES 18:00H DAVANT DE L'AJUNTAMENT DE TERRASSA
antifaujce.jpg
cartelterrassa copia.jpg
En la madrugada del sábado 17 de febrero del 2007, en la ciudad de Terrassa (Barcelona) un grupo de compañeros/as miembros de Joves Comunistes (JC) y de Joves d'Esquerra Verda (JEV), han sufrido una brutal agresión por parte de un grupo de 12-13 neonazis.

Estaba siendo una noche tranquila de ocio hasta que nuestros compañeros se cruzaron con este grupo de indeseables. Al parecer los fascistas identificaron a uno de los compañeros agredidos como miembro y responsable de una de las organizaciones políticas en la localidad, mencionando incluso su nombre y decidieron que iban a por él.



En ese momento se ensañaron bestialmente y con contundencia con nuestros compañer@s, con la intención clara de darles un escarmiento ejemplar por el hecho de defender unas ideas políticas que lo único que buscan es acabar con las injusticias sociales que las y los trabajadores sufrimos a diario en todos los aspectos de nuestra vida. El resultado de la paliza fue dramático, aunque pudo haber sido mucho peor. Han habido 3 compañeros de JEV heridos, pero afortunadamente ya dados de alta por parte de los servicios hospitalarios, y un compañero de JC ha sido el que ha salido más mal parado. Se encuentra ingresado aún con dos costillas rotas, el tabique nasal roto, y toda la cara desfigurada.

Al percibir los fascistas que se estaba avisando a la policía, se esfumaron del lugar, pero si la paliza hubiese durado unos minutos más, ahora quizás estaríamos hablando de unos resultados trágicos. Iban ataviados con cadenas e incluso llevaban armas blancas como un machete. Con lo cual está claro que esa noche habían salido de "caza" como ellos dicen, a ver a quien podían agredir.

Ante la gravedad de lo acontecido desde Joves Comunistes queremos denunciar públicamente y condenar, no sólo la agresión sino también el intento de asesinato que nuestros compañeros han sufrido de una manera bestial par parte de estos fascistas, que no dudamos en ningún momento, iban organizados para hacer lo que hicieron.

Exigimos que los cuerpos policiales y la propia justicia investigue hasta el fondo quien está detrás de todo esto y que los responsables de los hechos paguen ejemplarmente por el daño causado a nuestros camaradas.

Si tenemos en cuenta que estos indeseables sabían perfectamente de la militancia de nuestros compañeros en nuestras organizaciones políticas, aún es más grave lo sucedido.

Esta claro que los autores de esta barbarie son sólo las fuerzas de choque de grupos políticos de extrema derecha, y que esta manera de actuar viene de órdenes dadas desde más arriba. Por lo tanto, no creemos que sea sólo suficiente con identificar y condenar a los autores materiales de la paliza, sino que también se debería investigar a los verdaderos ideólogos de estos actos terroristas con mayúsculas.

Esperamos y deseamos que estos hechos no queden impunes como desgraciadamente ha pasado en otras ocasiones.

Frente al avance del fascismo, sólo nos queda reafirmarnos en nuestro proyecto de sociedad socialista, y ni esta agresión a nuestro compañero, ni las que ha sufrido el movimiento comunista, podrá con nosotros.

El fascismo NO PASAR�, ni en Terrassa ni en ningún lugar del mundo.

Terrassa será la tumba del fascismo.

Joves Comunistes de Terrassa
Mira també:
http://www.kaosenlared.net/noticia.php?id_noticia=31086

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
20 feb 2007
JEV no són les joventuts d'ICV?
Però si ara teniu la conselleria d'Interior. Lo fàcil que és pel Saura envia les tropes contra els diferents moviments socials i en canvia no pot proteguir els seus cadells dels feixistes.
A vosaltres potser que us facin cas, perquè al Vallès i a la resta del país cada cop hi ha més agressions i no passa res, fins i tot poden matar gent i cap problema demanant la seva amnistia els mateixos que els troben culpables.

Contra el feixisme. Acció Directa
Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
20 feb 2007
Divendres passat a la nit dues furgones dels mossos es van aturar a la porta del Casal de Joves Obriu Pas i van retenir un jove militant de l'Ateneu de Barberà, el van empentar i donar cops al cap i el van amenaçar amb què si confirmava allà mateix que denunciaria al mosso que l'havia colpejat seria detingut i acusat de desordres i agressions, a més li van dir que si en 20 minuts quedava alguna persona per aquell carrer el farien responsable del que passés.
Això és una altra cara del feixisme que cada cop més impera pels nostres carrers, i a Barberà ja estem cansats d'una policia local que intimida i s'expressa amb violència física i verbal i d'uns mossos que acaben de rematar allò que la policia local no vol fer no sigui que empitjori la "imatge" del govern municipal (psoe-euia-icv). Estem farts que Ana del Fraude i Celestino Sánchez hagin militaritzat el carrer amb la seva policia (municipals i mossos) posant en pràctica un feixisme institucional que, igual que els fets de Terrassa, s'han de condemnar i denunciar companys de Joves Comunistes de Terrassa.

Tota la solidaritat amb els joves agredits a Terrassa i canya contra els nazis i contra els nous partits d'ordre (psc-euia-icv).
Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
20 feb 2007
Hauriem de fer varies manifestacions antifeixistes a les principals ciutats de la pensínsula per mostrar el nostre rebuig a aquesta gent i presionar als que estan dalt perquè es prenguin l'assumpte més seriosament i fagin algo d'una vegada.

Anims!
Recolzament
20 feb 2007
Sí, hauríem de fer vàries manifestacions, però de moment, aquest dissabte és a Terrassa. Crec que hauríem de ser molta gent, per mostrar que aquestes agressions no passen desapercebudes. Si policía/mossos d'esquadra intenten disimular-les dient que no són més que enfrontaments entre "bandes", crec que és hora de dir prou. Cal afrontar el problema de manera real. Al Vallès els atacs es repeteixen: Castellar, Sabadell, Terrassa..Jo ja no sóc jove, però tinc fills adolescents. Ja fa un parell d'anys van intentar apallissar a un d'ells. Es va salvar, exactament, per cames, i no va voler denunciar per por, així de clar. No voldria que la propera agressió acabés amb un mort, parlem clar. Aquesta gent van per feina. Us demano per tant que el dissabte tota la gent del Vallès féu un esforç i demostrem el nostre despreci més absolut en aquestes agressions. Hem de fer que se sentin aïllats socialment, que sàpiguen que no actuaràn impunement, ni a Terrassa ni enlloc. Salutacions
Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
20 feb 2007
Desde el Vallés i desde tot arreu anem a Terrassa a manifestar el nostre rebuig contra el Feixisme!!!
Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
20 feb 2007
Fora matons neonazis del Vallès! Tots a Terrassa el dissabte a la tarda! Ànims als joves de JEV i de JC, ni un pas enrera!
Re: Agressió feixista a Terrassa!!! Concentració de rebuig
21 feb 2007
qui més parla de guerres entre bandes i problemes de convivència han estat els governs municipals de Royes i Navarro, de Bustos o Robles, que governen sota les sigles del PSC i en alguns casos amb la participació de partits com ICV, EUiA o ERC, no només els mossos. Cal anar a Terrassa i solidaritzar-se amb aquests joves però si amagueu la responsabilitat d'aquests partits a escala municipal i en relació a les agressions feixistes no anem enlloc. Unitat sí, però també autocrítica.
Sindicat Terrassa