Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
La Barceloneta comença a despertar
16 feb 2007
Ante la inminente aprobación del la Modificación del PGM o “plan de los ascensores�, y el peligro que puede suponer este plan para los habitantes de La Barceloneta, diferentes plataformas, asociaciones de vecinos y vecinos individuales de la Barceloneta saldremos a la calle este fin de semana para alertar al barrio de lo dramático de la situación.
Exigimos:

1.la moratoria del plan hasta que no haya un estudio del impacto social que el plan pueda tener en el barrio y un proceso de participación real; y que el plan recoja así las necesidades que tiene el barrio.

2.que el plan incluya las medidas sociales y asistenciales que necesita La Barceloneta.

3.Que se proteja el barrio como patrimonio histórico que es, incluídas las tradiciones y costumbres de las difernetes personas que vivien en él.

4.Que la aplicación del plan sólo se dé si cuenta con la voluntad y el acuerdo de todos los vecinos; queremos que se evite el conflicto social.

5.Que bajo ningún plan que haya para La Barceloneta contemple la posibilidad de que haya vecinos que tengan que marcharse del barrio cuando no quieran hacerlo.

No queremos que el barrio sea pasto de la especulación, ¡que el Ajuntamiento nos escuche! La Barceloneta es un barrio histórico y se tiene que conservar.

Únete a nosotros el sábado en la plaça del mercado a partir de las 11 o el domingo por la mañana en el passeig Joan de Borbó esquina con el Museu d'Història de Catalunya

Associació de veïns i veïnes de l'ostia
Plataforma d'afectats en defensa de la Barceloneta

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La Barceloneta comença a despertar
17 feb 2007
Davant la imminent aprovació del la Modificació del PGM o “pla dels ascensors�, i el perill que pot suposar aquest pla per als habitants de La Barceloneta, diferents plataformes, associacions de veïns i veïns individuals de la Barceloneta sortirem al carrer aquest cap de setmana per a alertar al barri del dramàtic de la situació.

Exigim:

1.la moratòria del pla fins que no hagi un estudi de l'impacte social que el pla pugui tenir en el barri i un procés de participació real; i que el pla reculli així les necessitats que té el barri.

2.que el pla inclogui les mesures socials i assistencials que necessita La Barceloneta.

3.Que es protegeixi el barri com patrimoni històric que és, incloses les tradicions i costums de les diferentes persones que hi viuen.

4.Que l'aplicació del pla només es doni si conta amb la voluntat i l'acord de tots els veïns; volem que s'eviti el conflicte social.

5.Que en cap pla que's façi per a La Barceloneta es contempli la possibilitat que hagi veïns que hàgin de marxar-se del barri quan no vulguin fer-ho.

No volem que el barri sigui pastura de l'especulació, que l'Ajuntament ens escolti! La Barceloneta és un barri històric i s'ha de conservar.
Re: La Barceloneta comença a despertar
17 feb 2007
Que diu de tot aixó l´associacció de veïns de la Barceloneta? es per curiositat
Sindicat Terrassa