Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: sense clasificar
La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
·Els Mossos d'Esquadra han tramés una 'descripció' de dos presumptes persones que van participar en la bretolada al Patrimoni Històric

Mossos d'Esquadra té indicis que dos de les quatre persones que van participar la setmana passada en la bretolada contra el drac del Park Güell s'han refugiat en una casa okupa del barri madrileny de Vallecas. Per aquest motiu, han tramés informació a la policia espanyola de la capital de l'Estat per tal de detenir els companys de Alejandra PC i David PC, de 18 i 23 anys d'edat i presumptes autors l'agressió al patrimoni de la ciutat, tal i com podem veure a la fotografia. Segons fonts de la investigació, els dos detinguts van ser captats per les càmeres de seguretat de Transports Metropolitants de Barcelona (TMB) en companyia d'uns altres dos individus se suposa que també van participar en les destrosses al considerat Patrimoni de la Unesco, i que haurien fugit a la capital de l'Estat.

Notícia publicada a www.transversalweb.cat

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
La cosa està clara: a més d'haver-se passat al bàndol espanyol, són uns okupes del copón.

Ja deia jo que aquests okupes són uns anti sistema patrimonial unescoi.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
A més de brètols, es veu que també són covards...era d'esperar
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Em sap greu que per culpa d'uns imbècils drogats es generalitzi que tots els okupes són així, però desitjo que els acabin agafant i que els tinguin una temporada entretinguts fent treballs socials (o col·laborant amb la restauració del drac).
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Quisiera felicitar a los punkis que destrozaron (sólo en parte) un símbolo reaccionario de la barcelona turística. Ya es hora de poner fin al modernismo burgués, racista y sexista, ya es hora de que la contracultura se manifieste libremente en el espacio público.

Apoyad la contracultura, viva el punk.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
si pero no ens convé obviar l'important d'aquesta noticia:

"el ojo te ve"

utilitza el cervell si no vols pringar per no res.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Gaudí és la màxima expressió de la mirada ignorant i perversa del turista. La seva arquitectura és la principal obsessió del turista compulsiu.

La Barcelona cosmopolità especula i expulsa en part, gràcies a l'arquitectura instrumentalizada d'aquest personatge.

Gaudí per als veïns és poc més que especulació, precarització i colonització turística. Esbotzar el cap del drac del parc Güell potser una vulgar bretolada, o bé, una manifestació de l'odi visceral cap a la prostitució turística a què ens condueix la màquinaria de guerra de la "Marca Barcelona". És qüestió de consciències divergents.

Fuck Gaudí
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
"però desitjo que els acabin agafant i que els tinguin una temporada entretinguts fent treballs socials (o col·laborant amb la restauració del drac"
I jo et desitjo a tu, estimat Adri que et rapin el cap, et tatuin el cobi pujat a la sagrada familia a la galta i et facin treballar vint anys a un camp d'arros al delta del ebre, amb l'aigua pels turmells escoltant "amigos para siempre-remixed" sense parar, nit i dia (possats a desitjar repressio procultural)
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Por un lado, el criticar a estos individuos por que "dan mala imagen" del movimiento okupa es hacerles el juego a los medios. Ya que nadie les ha escogido como imagen de nada. También parecen ser del hospitalet y nadie de l'hospitalet se queja de que den mala imagen a l'hospitalet.

Por el otro lado, ser anticapitalista o auntiautoritario es solo el comienzo, pero es necesario realizar un largo camino para un compromiso real y consecuente, y muy fácil es perderse en el camino por que ser antisistema de porsí, no satisface ni las necesidades vitales ni existenciales del individuo. No se ha de falsear una imagen de "marca okupa" alejada de la complejidad real. Al igual que la imagen "marca okupa" que defienden los medios está falseada con una clara intención, la imagen "marca okupa" que se defiende desde los "medios alternativos" está también falseada, puesto que también es propia de un porcentaje muy pequeño de toda la amalgama de gente que participa de este movimiento social de una forma u otra.

Pero con esto no quiero decir que haya que dejar las cosas como están, sino que esta noticia puede ser un punto de atención para acabar con una conducta habitual: llamar la atención a quien está en la otra linea, pero no a los que la han pasado ya, creyendo que estar del lado anticapitalista o antiautoritario es suficiente. Sin embargo como he comentado es solo el principio, y es necesaria una toma de consciencia real y profunda que solo puede venir de un trabajo colectivo en el que participemos todos.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Lola és la màxima expressió de la mirada ignorant i perversa de la contracultura. La seva personalitat és la principal obsessió del punk antitotelquenoemconvé.

La Karcelona intercosmopolita especula en CSOs benent cocacoles i expulsa als ke no vesteixen igual que ella, gràcies a la indumentària instrumentalizada del moviment punk.

Lola és per als veïns poc més que aquell estorb que gràcies al sistema especula amb l'anarkopenya i el cobrament de lloguer a okupes, reprecaritza i colonitza abocadors.

Esbotzar el cap de la lola pot ser una vulgar bretolada, o bé, una manifestació de l'odi visceral cap a la prostitució punk o anarkopunk a què ens condueix la màquinaria parapolicial dels alimentadors del sistema.
És qüestió de realitats que es desprecien i convergeixen.

Fuck lola

Esbotzar el cap de la lola
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
sense disculpar al lumpen que va trencar el cap del dragó, vull recordar-vos que a qui, qui té el récord absolut de carregar-se l´obra de gaudí és l´ajuntament de BCN i la diputació de bcn, principalment juntament amb altres administracions públiques:

l´estat lamentable del palau güell, el permís d´obres a la finca del costat de la casa batlló, que li ha provocat per segona vegada esquerdes, l´estat del parc güell, la colònia güell condemnada a una mort lenta, una capella al maresme que ja es història, les obres de l´Ave a tan sols uns metres dels fonaments de la sagrada família...

i aquí ni gú diu res. Hipo, hipo, hipocresia.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
em sembla ke akest radikalisme de postal del pal "me kago en el Dragón del park Güell" (responsable de l'especulació??) si k ens konduirà cap a una societat anarquista i igualitaria.

A mi em sap greu k l'hagin trinxat (encara k ja l'arreglaran) i no crec q aporti res a cap moviment ni reivindicació de tipus social. La façana de l'ajuntament no l'han tokat no... o el Valle de los Caídos, que no té cap valor estètic, però a mi el PArk Güell me mola... q vols k et digui... Burgès, si i tant.. però també ho és tenir un ordinador, o beure cervesa de marques q es forren a costa nostra, o fotres de merda fins al cul i parlar de consumisme!!! Massa tòpics... massa poca reflexió! Molt d'acord amb x!!! salut i anarkia!
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Mira, preferiria que destrossessin la sagrada família que no el drac del parc Güell. Però al cap i a la fi són obres d'art, un art que hauria d'estar per sobre de les nostres creences, les nostres lluites i en definitiva, hauria de simbolitzar els valors que hem perdut.
El drac simbolitza un amor per la natura, per exemple, i per això preferiria l'enderrocament de la sagrada família (símbol de la submissió a la religió) que no d'aquesta icona.

Que és un reclam turístic? Que cremin chiringuitos de paella del passeig marítim! O que s'enfilin al Molino i es carreguin les aspes...

No us heu fixat per què ha sigut precisament el drac, l'atacat? Perquè està apartat de la ciutat, perquè a la sortida es pot fugir corrents (carrers estrets i amb pendent), i com sempre, buscant la vergona de l'anonimat.

Així que estimat/da Apa, no em comparis el Cobi (de merda) amb una obra que s'ha fet amb intel·ligència i que, més enllà de tot el comentat, ens hauria d'unir.

El que em sorprèn, després de tot, és que amb lo ignorants que han demostrat ser hagin estat capaços d'acostar-se a un recinte amb un cert nivell de cultura per metre quadrat sense perdre's i sense que els hagi agafat al·lèrgia.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
No us hi esforceu, els que han parlat intentant justificar aquesta tonteria ja han quedat com el que són.

Ara resultarà que si, que els mitjans d'incomunicació tenen raó i que la causa de tot és un rampell antisistema o que és un element burgès, d'atac al turisme, "em cago en l'art" i bla,bla, bla. On no n'hi ha no en raja.

Massa provocadors i massa estupids com per prendre'ls seriosament.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
15 feb 2007
Defensar l'art burgues i criminalitzar als companys que han destrossat el que han volgut, a aixo ens dediquem?
Si de veritat volem una nova societat primer hem denderrocar aquesta, incloses les mostres d'"art" burgues
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
Ned ludd, em fas riure amb això d'art burgès. L'art ha de ser universal i no entendre de classes ni política. Hauria d'estar a un nivell per sobre nostre.

I contestant la teva pregunta, sí, em dedico a criminalitzar qualsevol que destrossi el que vulgui, ja que crec que la violència és el recurs més estúpid.
No m'ho miro d'un punt de vista legal, al marge d'això, jo veig una obra d'art i uns imbècils i salvatges que se l'han carregat des de la més profunda ignorància.
Que potser estàs d'acord amb la destrossa? Potser hi dónes suport? És així com pretens fer la teva lluita, amb violència?
PD: És burgès, no burgues.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
A totes les Pilars Rahola d’Indymedia i particularment a l’autoanomenat “fuck lola�. Per tots aquells que deslegitimen Tu, estimada amiga, ets la màxima expressió de la mirada ignorant i perversa de l’etnocentrisme ideològic. La teva personalitat és la principal obsessió d’un melic agoròfobic.

La Barcelona “democràtica� especula al costat de resistències com la teva i expulsa als que intenten trencar formes de lluita ancorades en tradicionalismes caducs, i asèptics alhora per la seva nul·la capacitat d’incidència social. Tot gràcies a la dissidència metòdica, previsible i subvencionada que predica l’eterna prudència.

Senyores Raholes, sou pels veïns hostils i les seves policies poc més que aquell dòcil revolucionari d’estampeta que gràcies al sistema especula amb discursos retòrics d’un suposat contrapoder, precaritzeu el lèxic i terciaritzeu la resposta.

Esbotzar el cap de “fuck lola� pot ser una vulgar bretolada, o bé, una manifestació de l’odi visceral cap a la contracultura legislada a què ens condueix la maquinària de la inèrcia improductiva. És qüestió de realitats que és desprecien i convergeixen, les lluites marginals de les males consciències.

Fuck doctrines
Steal tourists
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
Lola, porque estás sola?

serà perque no saps diferenciar entre una capullada i el que veritablement sinifica lluitar?

serà perque parles crípticament, amb una veritat absoluta de mercadillo del que s'ha llegit un llibre molt interesant?

serà perque no t'enteres de res?
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
“Será maravilloso viajar hasta Mallorca...�

Dóna un volt pel centre de la ciutat, surt del teu cau de subversió fragmentada i passeja per l’antiga Rosa de Foc. Allà, si tens la sort de coincidir amb alguna reivindicació que no és la teva, potser veuràs, no crec que ho visquis, com els turistes testosteronics s’encaren als concentrats rera la protecció dels finestrals d’algun hotel de luxe. Parlo d’experiència, no pas de lectures de sobretaula. Per exemple de la manifestació convocada contra el recent tancament d’un Ateneu del Xino, on la lectura de la realitat ens va portar a cridar:

El turisme destrossa els barris!
Hereu turista, tu ets el terrorista!
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
I m'estàs dient que com el turisme és així de patètic i cervecero, cosa amb la que coincideixo en part, aquests imbècils han trencat el cap del drac de Gaudí? No veus la ridiculesa de l'argument i que una cosa no té res a veure amb l'altra? Creus que perque a tu t'agradaria que així fos així va ser?

M'afegeixo al que deia algú abans, perque no acabes amb els txiringuitos de la platja, o les mateixes platges, o potser perque no atemptes contra les companyies d'avions que els porten, o els hotels de luxe que els adormen, o les paelles i les sangries, o milers i milers de coses.....

el que passa és que tot són bocanades per semblar que som el que no som i l'estupidesa màxima d'intentar reivindicar que això s'ha fet per qüestions que res tenen a veure amb que quatre capolls s'avorrien i anaven de superpunkis destroys.

Per ser antisistema s'ha d'utilitzar el cervell i no els genitals.

Si, si, el turisme destrossa els barris, estem d'acord, però no el cap de Drac, ni Gaudí, no t'inventis històries.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
ke fa que una personba trenki el cap al drago del park guell, i ha uns que mouen els fils i altes son marionetas, i ha uns que se enteran de tot i son uns enterats, i uns que defensen el art, i por defensarlo torturan i matan a las persones, i es queden tan pantxos, desprecian als altres i aleshores no veuan als altres com iguals, son imbecils son merdas son capolls, com satreveixan a trenkar unas pedres que nosaltres denominen art, patrimoni de la unesco i no se cuantes coses mes, nosaltres son revolucionaris progresistes i nos enteren de que va aixo, cuan la xusma se atreveis a destruir lo que nosaltres volem perservar es que i ha algo que no funciona, imagiunar que ara la xusma cremes las iglesias els museus i las galerias de art, las nostres queridas obres de art que cuan las subasten tenen tan de valor, las esculktures que dignifican la nostre cultura i nos lligan a las nostres tradicions, la de las elites la de los bons que podem insultar a la xuma ignorant que en la seva ignorancia se atreveix a trenkar els nostres simbols, y yo neonista os dic que la vostra art es bazofia o si gui una puta merda i ha que destrui tot lo que vol perservera, esta regat de la sang dels que vosaltres cvonsidereu inferiors, pero esta merda de cilivitzacio esta arribam al seu ultim respir, destruirem tot las catedrals els edificis museus, cremaren las obras de art, e inirem a un present de vritat en que las coses i els moments seran vioscuts no recordats, i no hipotekarem als que tenen que venir radera nostre, introyectandoles la nostra merda neurotica, depresiva i represora de enterats i critics de art, tota la gent que se ecandalitza per la rotura del drac i vol el castic per las persones que u van fer, nomes mostran el que son uns reaccionaris conservadors elitistes. no tenin por a la destruccio portem un mon nou en els nostres cervels, vostre art em fa vomitar i la defensa de un objeto per sobre de una persona en fa entra en la guerrilla. a mi en fa mes mal destroza a un ser huma que no un objecte aunque sigui una obra de art.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
16 feb 2007
ORGANIZA TU RABIA
a qui beneficia?
16 feb 2007
A qui beneficia la trencadissa? A l'Ajuntament que vol tancar el Park i fer pagar entrada! Hi ha una plataforma ciutadana que ho denuncia de fa temps: volen privatitzar el Park Güell. Amb aquesta bretolada aquesta privatització està més propera.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
17 feb 2007
Neonista: t'agraïriem una mica més de correcció ortogràfica, ús dels signes de puntuació i estructuració del que vols dir per tal que nosaltres, els pobres mortals, puguem apreciar el coneixement que emana de oh, tu, font de sabiesa i llibertat.

Dius que l'art és una puta merda (i ja està, amb dos collons!, ja queda demostrat perquè aquestes sàvies paraules han brollat del teu ens il·luminador de pobres infeliços).

Trobo el drac de Gaudí tan art com les figures de l'illa de Pasqua, les pagodes orientals o el temple d'Abu-Simbel, i t'asseguro que això no té res a veure amb cap tradició.

Què és art per tu? Un contenidor cremant-se? (Perquè després hagin de venir escombriaires de guàrdia a netejar la zona; encara tindràs barra de dir que així crees llocs de treball).

Si vols trencar símbols potser hauries de començar a cremar banderes okupes (per posar un exemple d'algo que ens és afí), que al cap i a la fi només són draps pintats, com qualsevol altra bandera... però de ben segur que no ho faries perquè és un símbol de resistència... doncs Meeeeec, error! en funció dels símbols et comportes d'una o altra manera.

De totes maneres, per l'art que actualment queda intacte puc estar tranquil que no li passarà res perquè d'altres il·luminats com tu no s'hi acostaran sense que abans els comencin a sortir sarpullidos per tot el cos per estar-hi massa a prop.

No vull/no cal dir més, ja he opinat prou sobre aquest tema, però deixeu-me acomiadar-me donant la raó (novament) a Schopenhauer (un senyor que escrivia llibres sense dibuixos) quan deia -amb altres paraules- que acostar-vos a l'art és més inútil que donar margarides als porcs.
Re: La policia busca dos agressors del drac del Park Güell a Vallecas
19 feb 2007
adri ets del grupet dels de sempre, vestam a la merda a mi no m,agrada las reglas ortograficas imbecil, lo de la margaride per els porcs es de la biblia oh va dir jesus, el sospenhauer aquet era un que no podia cagar sempre era de color groc, en cuan a lo del sarpunyit segurament te sortiran a tu avans por lo aburrit de las tevas asseguranzas, pues egurament tots las obras que els raonables i normals com tu assegureu per el preu que aveu valorat las obras de art, asi que la vida dels neonistas es molt saludable, no fem con vosaltres els civilizatts que teniu que guardar coses que dieu que son obras de art, perke os penseu que sou inmortals, i voleu prevalecer a la mort, nosaltres visquen la vida sense tenir que gaurda els moments per recordarlos perke savem que son mortals i morreirem, vosaltres si ke necesiteu las enfermettats i malalties i per aixo dius lo del sarpullit, es ben me sa trancar una de las soposadas obras de art que admirarla, en el primer lloc eres un salvatge en el segon un civilizat, i et dire que es mes sa un salvatge que no un civilizat, el primer no te que inventarse las malalties com feu els civilizats. ah i lo de los akupas que dius nomes mostras lo fildeputa que ets, pues la prostitucio tamve es cosa de la civilizatcio i tots els civilizats sou uns fils de puta, els salvatges no reconecem a la mara ni falta que nos fa, tot en lo salvatge es natural lo vostre es artificial i con tot lo artificial lo unic que fa es enferma al ser huma que neix salvatge, i per el mateix instin destrueix lo que vosaltres fils de puta denomineu art, i lo valoreu mes que la humanitat. adri, adri, deixa la reaccio i atrevete a revolucionarte, i anar al aki i ara ahon un ser huma es mes bell quer cualsavol creacio feta per el mateix, asi que destruir una obra de art es licit i lo que no lo es, es destruir un ser huma, i al sopenhauer mes le valdria aver cagat be i no a ver fet aquest llibres tan fastigosos i a sobra que son plagis. ah i si tinc gana me mengo las margaridas, prefereixo ser un pork que un remilgad civilizat com tu.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more