|
Veure comentaris |
Envia per mail aquest* Notícia
|
|
Notícies :: criminalització i repressió |
|
Cartells per la llibertat de nuri! |
|
|
per yo |
11 feb 2007
|
|
Cartells pro (a) preses. |
|
Clica la imatge per una versió més gran  |
Fem fotocopies i encartellem!!!
Llibertat Nuri!!!
Aquesta companya necessita la nostra solidaritat!!!! |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Jo no tinc cap problema amb el castellà ni amb l'anglès, i igualment prefereixo parlar en català .
El problema el tinc amb l'Estat Espanyol, l'Estat Francès, l'Estat Anglès, l'Estat dels USA, etc.
Merci
Resulta que qui vol destruir les fronteres actual i els estats que ens les imposen són aquests que també demanen respecte per a la seva llengua.
En canvi, els autoanomenats enemics de l'Estat fes passen el dia consumint del capital i reforçant els seves fronteres "nazionals"
En fi: primer l'agilitat de la solidaritat.
Però que aquest reclam de solidaritat no ens impedeixi veure el bosc
CENTRO PENITENCIARIO MADRID
AP 200 COLMENAR VIEJO
28770 MADRID
EH QUE ALGUIEN LO CUELGUE BIEN EN LA PÃ?GINA
Menys mal que no tots els independentistes pensen com tu, no saps el que dius. No hi ha cap diferència entre tu i un nazi. Millor que no parlis en nom de l'independentisme perquè n'hi ha més d'un que es podria ofendre.
Enserio, aquests comentaris només fan que crear mal ambient on no n'hi hauria d'haver. I normalment els que poseu comentaris d'aquests sou gent que no foteu res. Davant d'una situació com aquesta no se't ocurreix res millor a dir? Davant d'una situació com aquesta es demana l'ajud de tanta gent com sigui possible no importa la ideologia ni Catalunya sinó que hi ha una persona segrestada. Si no t'agraden els cartells en fas tu com els vulguis però no despreciïs el treball dels demés.
Qui no enten el català a Saaria de Ter?
mira, no nomes sort sino gracies a que dins de L'EI, malgrat haver-hi julais com tu (que firmes en nom de tot un moviment al qual insultes amb la teva estultÃcia) hi ha força gent (ortodoxa o no) compromesa amb la llibertat i la solidaritat.
Tant en la batalla antifeixista als carrers, com en la solidaritat al talego, cadascú amb les seves afinitats pero sempre colaboració de clase, solidaritat revolucionaria. Sempre.
Si no hi ha grans escaramusses entre uns i altres (que nomes beneficien l'enemic, tant la "patria" ecspañola com l'estat i el capital) es per aixó.
Recordem les lliçons del maig del 37.
Nomes hi ha dos cantons de la barricada.
Nosaltres, tots excepte inflitrats i social-feixistes, estarem del costat de la confederació i el POUM. L'enemic ens tindrá enfront.
MAI ATURAREU LA RAUXA
FINS QUE TOT NO SIGUI DE TOTS
Si algu s' anima hi el fa en portuges, basc, gallec, asturia, aragones etc pues millor que millor.
Llibertat Núria
GRACIAS POR HACERLO EN OTRO IDIOMA QUE NO SEA EL CATALAN, POR AC� PODEMOS HACER DIFUSIÓN! GRACIAS!
SALUD! ESTAMOS CON TODXS VOSOTRXS!
A mamarla pringats
LLIBERTAT NÚRIA VISCA L'ANARQUIA
Pau, ves a prendre't la medicadió..
O ens estàs insultant a tots prenent-nos per tontets.
>>Enllaç
Enllaç a la banderola-> aqui
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more