Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: especulació i okupació
Fotos Mani Okupació Gracia
02 feb 2007
Mireu kines pintes...
DSC06128.JPG
DSC06132.JPG
DSC06134.JPG
DSC06145.JPG
DSC06153.JPG
DSC06157.JPG
DSC06124.JPG
DSC06175.JPG
gracia esta fatal

okupa tu tambe

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Fotos Mani Okupació Gracia
02 feb 2007
A les que no hi hem pogut anar no ens aniria malament que a part de penjar fotos de quatre pintades s'expliqués minimament com ha anat la mani...

Molts ánims per totes,
que encara no hem dit la última paraula
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
02 feb 2007
I a veure si milloreu la política repressora cap als fotògrafs, i tal. Amb una mica més de tacte es poden demanar les mateixes coses a la vegada que crides "aquesta és la seva democràcia".

Comprenc que la situació sigui delicada,etc. I el tema de les cares, i moltes altres coses. Però utilitzar la por per reprimir a la gent que no pertany als mass media, com uns quants q hi erem allà, no és molt bona idea.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Buena reflexión un. Después de una mani queremos ver las fotos, queremos fotografos que muestren las cargas de los gossos, pero durante la manifestación se ve mucha hostilidad hace las cámaras.

El problema en parte viene por la presencia masiva de cámaras digitales. Hay veces que ves que no se paran de hacer fotos, pero luego no hay niguna en indymedia o demás medios.

A la gente de las caras 2 consejos: si tienes pensado hacer algo que crees que puede traerte problemas, o te cubres la cara desde el principio o no lo hagas. Además de secretas de paisano con cámaras de video, otros se suelen situar en puntos altos y poco visibles y con un buen zoom te sacan al detalle.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
kuanta gent hi havia a la mani? és k només es veuen les pintades!! ha respost la gent dels col.lectius graciencs i de la resta de Bcn? han aparegut els de l´AJG a liarla? i els de la Torna? i els d la Kasa de la Muntanya? i la gent de Sants (Can Vies, Casal Jaume Compte...etc) tb han vingut? i gent d´altres barris i ciutats del voltant com Sant Andreu, Cornellà, El Prat, l´Hospi...han vingut?

UN DESSALLOTJAMENT UNA ALTRA OKUPACIÓ!!!

VISCA TERRA LLIURE!!
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
"la terra es la mare de tots el homes i tots els homes deberien tindre el mateixos drets"!!!!
contra la colonitzacio de les des-tructores del segel xxI
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
ei, no feu cas als maderos que es mouen per aquí o que actuen com a tals) com "l'independentista llibertari".

Que vols saber, els noms també?¿? A tu que t'importa d'on era la gent.

no caiguem en el seu parany
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
D'acord amb l'últim comentari, però una cosa, encara ningú ha tingut els pebrots de fer una petita crònica, dir quanta gent hi havia...
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
hòstia què cutre el madero...
de pràctiques, xaval?
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
No em va agradar gens el tracte despectiu i violent que van rebre alguns dels periodistes que cobrien la manifestació. No entenc per què uns encaputxats han de fer fora de la mani a cops a uns periodistes. A més, la gràcia d'encaputxar-se no és precisament que per molt que et filmin no et puguin identificar?
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
...si des d'un principi se sap que una mani no derivarà cap a accions compromeses provocades pels participants, no entenc que als fotògrafs se'ns privi de fer la nostra feina el millor que poguem. Ahir va ser simplement una pasejada tranquil.la amb cuatre pintadetes i res més, això sí, tothom encaputxat i com a demostració de força va estar molt bé, però no hi han imatges i si ningú més a part dels maderos i els veïns s'enteren, és com si mai haguès ocorregut.
Això va per la mani de demà, en la qual ja sé que els fotògrafs no serem ben vinguts. Sembla ser que nomès ens voleu per a la "carnaza", detencions i càrregues... una llàstima.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Plaça Universitat s'escriu amb "V" i no pas amb "B".

Sapiguem que fem i com fer-ho!!

La nostre compromís també és la nostre imatge
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
La mani va anar força bé; hi havia (sóc dolent calculant, que algú amb més ull em rectifiqui) unes 500-750 persones; es va anar desde la plaça del sol fins la Virreina passant per Joan Blanques fins San Salvador i baixant per Verntallat (ambunes quantes voltes pel camí). Es van fer pintades i es van cridar les consignes del manifest ("a mi no m'enganyen, gràcia està fatal"; "penjem l'acalde, cremem l'esglèsia", "no ens faran creure"...). Es va xomençar sobre les 21,15 i es va acabar al voltant de les 10,30-11, quan molta gent va empalmar amb el cercatasques de l'ajc (que ahir si que la van liar, però amb xerrades i festa).
Com que a aquestes alçades la madera ja tindrà informes complerts, suposo que es pot dir que hi havia gent de gairebé tots els col·lectius de Gràcia (per cert, que la gent de l'ajc sap fer algunes coses més que liar-la, si "Independentista libertari" és poli, que es torni a mirar els apunts de la lliço:"Qui hem de dir que són els 250"; si no ho és,que s'ho faci mirar). Va ser bonic veure gent de diferents llocs a una mani a la que,tal com està la situació represiva,tenies força números per rebre.
Per cert, que es temia que aparegués la violència dels antisistema de sempre,però per tranquilitat de tothom, ni la Imma Mayol ni el Ricard Gomà i el seu grup de radicals van apareixer. Es confirma que els còctels que els agraden no són els molotov).
El que hi havia era gent cabrejada per com està Gràcia i, per aquesta vegada, amb un cabreig contingut.
Els mossos van tenir una presència discreta, més aviat en forma dels secretes i lleteres pels voltants; suposo que el Saura va pensar que no és cosa d'haver de treure despŕes la col·lega del talego.
En tot cas,va ser bonic
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Pel que tinc entès a la mani de diumenge els familiars dels tres presos del 4f si que volen que hi vagi la premsa i no tenen cap problema amb el tema. Tot el contrari han convocat televisions, radios i diaris continuament per tal d'ajudar a que els seus fills surtin de la presó. Espero que ningú posi per davant de la llibertat dels tres nois les seves ganes de bronca amb els mass media.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Jo treballo com a cámara de Tv per a una agència de notícies y algún cop si que me trobat en moments "difícils" en alguna mani. Es trist que si no anem a cobrir la mani sen's acusi d'amagar les notícies i si hi anem acabem treballant en un ambient realment hostíl per que venim a "manipular". I a més sense saber la meva opinió respecte al motiu pel cual es faci la manifestació! Jo tinc un métode molt pràctic de treballar: grabar-ho tot. Grabo la mani sencera, desde les pancartes, els lemes, carregues i avalots... i tot el que passi fins al final. Per tant, jo no manipularé. Plasmaré el que veig. Reconec que després la televisió a la qual li passi el material fotrá el que vulgui. Pero jo tinc la conciència tranquila d'haver fet la meva feina i actuar correctament.
A més. normalment els treballadors dels mitjans som els que acabem rebent per dues bandes: tinc companys que els han obert el cap amb una ampolla en una batlla campal, i altres que han rebut cops de porra per grabar coses "que no interessen que surtin".
Crec que des de els moviments alternatius s'hauria de fer un debat madur i sense perjudicis, i aclarar quina vol que sigui la seva relació amb els mitjans de comunicació. Per que no pot ser que un portaveu d'un col·lectiu ens convoqui i després haguem de rebre insults per fer la nostra feina ( que al cap i a la fí si no la fai al final acabaré al carrer ).
Fins aquí la meva reflexió.

salut!
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Per ebc:
Potser caldria que els i les profesionals dels mitjans fessin un debat madur i sense prejudicis sobre la seva feina. Dient que tu ho lliures tot als que et paguen i ja faran el que volen, et quedes tan ample? Encara no he vist una mobilització de la gent dels mitjans contra la manipulació dels seus patrons i per una comunicació que no estigui al servei dels que manen i paguen. Està bé moure's per condicions laborals, però si no doneu un pas per presionar perquè els vostres mitjans no manipulin, potser que ens costarà respetar-vos, per molt que aneu de guais.
Que consti que no recolzo a qui us agredeix, però el que no podeu pretendre és fer la feina bruta a les vostres empreses i després anar de què quina sort que tenim que vosaltres ens graveu.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
no és cosa teva el què farà el periodista amb el material, perds el temps prejutjant, demostres certa immaduresa i realment caldria que seriosament pensis per a què serveix l'acte de manifestació. Les imatges no son ni més, ni menys importants que l'altaveu o la pancarta, la pintada, etc... si el que es preten és visibilitzar un conflicte.
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Estic d'acord amb aquesta primera frase. Hi ha molta merda en els mitjans de comunicació i cal un seriós debat sobre el tracament de la informació. I encara que no t'ho creguis, SI que és un debat que es parlar sovint dins dels mitjans i que s'intenta lluitar per evitar-ho. Per això demano que no ens podem quedar amb el simple lema de cançó punkarra de "televisió manipulació". No oblidis company, que al cap i a la fí, la gent dels mitjans també som treballadors/es i sovint en condicions bastant precaries ( menys els que són funcionaris ). I no em pots responsabilitzar del que facin els grans jefazos dels mass media. O es que on tu treballes son tots comunistes, teniu la empresa col·lectivitzada, o canteu la internacional cada matí? Jo sempre he intentat ser coherent amb les meves idees.
El que volia dir es que jo, com a agència, envio unes imatges a diferents televisions. Pero son les televisions les que trien el que realment sortirà. I contra això, es trist pero no puc fer-hi res. Jo he fet manis contra el PP, pels detinguts del 4-F, per desallotjaments, i mai he intentat perjudicar els moviments alternatius ( com molts podeu pensar que fem ). De fet, me'n alegra de que puguin sortir aquests temes que pocs cops arriben als mitjans "oficials", i he intentat ficar els màxims mínuts. Pero entendras que no es fàcil en aquesta societat capitalista on els mitjans cada cop es reparteixen en grans grups empresarials.
No pretenc que diguis " ostia quina ilusió! sortirem per la tele amb la mani d'avui". Pero crec que si cualsevol col·lectiu té la mínima possibilitat de difondre el seu missatge més ampliament, s'ha d'aprofitar. O es que no es l'objectiu difondre una idea o queixa el més ampliament?
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Estic d'acord amb aquesta primera frase. Hi ha molta merda en els mitjans de comunicació i cal un seriós debat sobre el tracament de la informació. I encara que no t'ho creguis, SI que és un debat que es parlar sovint dins dels mitjans i que s'intenta lluitar per evitar-ho. Per això demano que no ens podem quedar amb el simple lema de cançó punkarra de "televisió manipulació". No oblidis company, que al cap i a la fí, la gent dels mitjans també som treballadors/es i sovint en condicions bastant precaries ( menys els que són funcionaris ). I no em pots responsabilitzar del que facin els grans jefazos dels mass media. O es que on tu treballes son tots comunistes, teniu la empresa col·lectivitzada, o canteu la internacional cada matí? Jo sempre he intentat ser coherent amb les meves idees.
El que volia dir es que jo, com a agència, envio unes imatges a diferents televisions. Pero son les televisions les que trien el que realment sortirà. I contra això, es trist pero no puc fer-hi res. Jo he fet manis contra el PP, pels detinguts del 4-F, per desallotjaments, i mai he intentat perjudicar els moviments alternatius ( com molts podeu pensar que fem ). De fet, me'n alegra de que puguin sortir aquests temes que pocs cops arriben als mitjans "oficials", i he intentat ficar els màxims mínuts. Pero entendras que no es fàcil en aquesta societat capitalista on els mitjans cada cop es reparteixen en grans grups empresarials.
No pretenc que diguis " ostia quina ilusió! sortirem per la tele amb la mani d'avui". Pero crec que si cualsevol col·lectiu té la mínima possibilitat de difondre el seu missatge més ampliament, s'ha d'aprofitar. O es que no es l'objectiu difondre una idea o queixa el més ampliament?
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
03 feb 2007
Comprenc que el tema no estigui x tirar cohets, però no em va agradar gens com em van tractar alguns ahir, amb xuleria i prepotència "no estaràs gravant? bueno...bueno..", que tb haig d'ensenyar la cinta i deixar que quatre encaputxats m'empotrin contra la paret amenaçant-me, tal i com va passar amb alguns companys?

Tinc una sensibilitat especial cap a tots els moviments socials, de linia dura o tova. Tinc ganes de mostrar que hi ha altres maneres de fer, de lluitar, de dir la teva. Tinc clar que jo no sóc imprescindible però x mi, les imatges, són una forma més de mostrar com funcionen les coses.

Se com haig de tractar les imatges, em se de sobres el tema de les cares, com filmar etc. Molts no em coneixeu i jo a vosaltres tampoc, però sisplau, tingueu una mica més de tacte que amb els Mossos ja en tenim prou ;)

gràcies
Re: Fotos Mani Okupació Gracia
05 feb 2007
Doncs, senyors, jo duia càmera per a fer fotos. Però quan la gent que organitzava i muntava la mani em va demanar que no en fès, doncs vaig preferir respectar-los.

Si ells munten una moguda, crec que poden decidir ells si volen premsa i fotos o no volen premsa i fotos, no? Si jo estic en un col·lectiu diferent, doncs potser per a les coses que jo organitze també prendre decisions diferents. Però si els organitzadors et demanen que no graves, doncs situat al seu costat i no graves. Punt.

Això pel que fa als que anem a la mani i volem treure fotos. Tema premsa "oficial": no vaig vore tantes empentes i històries cap a les càmeres com es comenta ací. Més bé, la gent comentava un i altre cop que no volien càmeres ni premsa a la mani. Insisteixo: són lliures de decidir el que prefereixen per a la seua convocatòria.

Salut!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more