Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
11 gen 2007
hir 10 de gener, 6 furgonetes dels mossos d'esquadra acompanyats d'una ambulancia i una pila de secretes, van desallotjar el cso Kan Mireia al barri de la trinitat de barcelona.
La mani que hi havia convocada contra els desallotjaments el dissabte 13 a la plaça de la trini a les 18h, ara mes que mai segueix en peu. No hi falteu.
Solidaritat entre barris, lluita entre classes.
Ahir 10 de gener, 6 furgonetes dels mossos d'esquadra acompanyats d'una ambulancia i una pila de secretes, van desallotjar el cso Kan Mireia al barri de la trinitat de barcelona.
La mani que hi havia convocada contra els desallotjaments el dissabte 13 a la plaça de la trini a les 18h, ara mes que mai segueix en peu. No hi falteu.
Solidaritat entre barris, lluita entre classes.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
11 gen 2007
tots i totes a la MANIFESTACIO STOP DESALLOTJAMENTS... Per KAn MIreia, per Mambo, per els Toxics, per l'Esbarzer... plantem cara!!

18H Trinitat Vella

ens veiem,

recolzem la lluita als barris
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
11 gen 2007
Harto de ver como desalojan las casas ocupadas, harto de ver como un gobierno "socialista obrero" i "verdes anticapitalistas" se mufan de los trabajadores y defienden los intereses de los burgueses, harto de ver tanta hipocresia y falsedad.

En teoría tendríamos que tener un gobierno progresista y de izquierdas, pero no, tenemos un gobierno conservador neocapitalista. K kojones pasa aki?¿ K partido podemos votar los que kieren un cambio del sistema?¿ Nos han traicionado.

Sino se acuerdan ellos de sus principios morales e ideoloògicos, nosotros si, y tendríamos que reclamar por todas las vías posibles.

Salguemos a las calles y reclamemos lo que el pueblo decidió en una elecciones libres, un gobierno socialista, socialista de verdad ( o sino que no engañen a la gente y que se cambien el nombre)

Donde esta nuestro orgullo, nuestra dignidad, nuestra sangre en ebullición? Parecemos piedras, y esto les beneficia mucho a ellos.

Reclamemos ya una política socialista. Tendríamos que cambiar muchas cosas de este sistema, pero siempre se empieza por una.
Ahora mismo creo que lo que más cerca tenemos para canviar es l' accesibilidad a la vivienda, porque hay mucha gente involucrada en este tema.

La solución no la dará el gobierno, o somos nosotros o nada cambiará. No nos servirà de nada salir un día a la calle a manifestar-nos pacificamente. Al dia siguiente todo volvera a ser como siempre: los especuladores se levantaran para ir a especular, los politicos a defender los intereses especulativos, y nosotros a trabajar y a estudiar para ver nuestro futuro undirse, mientras que nos dan bofetada limpia.

Organizemonos, salguemos a la calle a gritar y a expresar nuestra rabia, a emplear la acción directa, la negociación, etc.

Recordemos que todas la vías para solucionar el problema son igual de legítimas. Recordemos también que la "guerra" no solo es un dia.

Soy pacifista, pero todo tiene un limite. Lucha en las calles contra este gobierno y sistema de los cojones!


Acción directa y resisetencia Urbana!
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
11 gen 2007
Se me olvidaba...

TODOS A LA MANIFESTACIÓN CONTRA LOS DESALOJAMIENTOS!

PD: Estaría bien organizar alguna vaga general contra los especuladores, los bancos neoespeculadores y estos politicos "socialistas"
, pero claro, esto es mu dificil, pero todo es posible. Se podria transmitir la idea de una vaga general desde las organizaciones donde militemos. k decis? se puede probar, no?
Agenda
11 gen 2007
DIVENDRES 12 de GENER

-Cercavila contra el desallotjament de MAMBO
20h. Rambla del raval (al costat del gat gras)


DISSABTE 13 de GENER

- Acampada a pel dret a un Habitatge digne.
12h. - Pl. Catalunya
   
- Manifestació en solidaritat amb la vaga de CNT-Mercadona.
17,30h - Nou Barris
( Sagrera, L1 i L5).


- Manifestació contra el desallotjament de Kan Mireia.
18h. a la Plaça de la Trinitat.
(Metro L1 Trinitat Vella)
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
11 gen 2007
Rectifico el missatge anterior: L'acampada pel dret a l'habitatge és a la Pça Sant Jaume.
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
12 gen 2007
poz zi...poz ca ke qe et digui.Poz zi...simos agrupesemos tos pidriamos hicer deto,mas como no hay naide e agrunpao no se pue hacer na.

"El puenblo unio jimas sera vinsio"
p.d "La Inocencia , VIVE merced a la Realidad , no al gusto del oyente ávido de razones y explicaciones. SABE que dejar algo para obtener algo, no es renunciar, sino un simple negocio de ingenio, astucia y calculo. No cree en las ficciones, porque conoce que sólo la verdad Libera porque Ancla, Enraíza, Crea, Activa, Continúa y Edifica lo NUEVO de cada día, Base Común de entendimiento en la que no se concibe la existencia de vencedores ni vencidos. SOL en el que tod@s ganamos porque desde cada UNO rehabilitamos la capacidad de gobernar, equilibrar y elevar nuestra expresión emocional menos evolucionada ante la codicia y cinismo fanatizado de quienes saquean la Tierra."
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
12 gen 2007
Jo crec que la situació és prou clara, s'estan rient de nosaltres i estem parats, hauriem de ser pedres i llençar-nos contra ells, potser no recordin que la setmana tràgica va sorgir del descontent del poble...
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
12 gen 2007
Ya nestem fins als collons de que es riguin a les nostres cares... fins als collons dun govern "d'esquerres"... fins als collons del saura i la seva puta policia... ACCIO DIRECTA, AUTORGANITZACIO!!! ARA EM DE CRIDAR MES FORT QUE MAI!!!
Re: Mani contra el desallotjament de Kan Mireia
17 gen 2007
Sembla ser que durant la manifestació contra el desallotjament, una companya va ser greument ferida en un braç per cops de la policia. L'han hagut d'operar ja que se'l van trencar en dos, i l'han hagut de posar claus i ferros. Ha estat fins al dia d'avui hospitalitzada.
Algú pot aportar més dades?
Gràcies
Sindicat Terrassa