Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
14 años sin Pedro
11 des 2006
CONCENTRACIÓN – MAFESTACIÓN 15 DE DICIEMBRE A LAS 19.30 h. EN AVDA. CATALUNYA 79 DE L’HOSPITALET (METRO L 1)
cartel 2006.jpg
!4 años sin Pedro
Octavilla CASTELLANO 2006.jpg
!4 años sin Pedro
octavilla CATALAN 2006.jpg
!4 años sin Pedro
Ja fa 14 anys que Pedro �lvarez, un jove treballador nascut a Barcelona, va ser assassinat per un agent de policia, adscrit a la Brigada de Seguretat Ciudadana, per una discussió de transit, en la cual l´assessi que anava de paisá va respondre amb un tret mortal al cap. Als set dies va ser posar en llibertat per falta de proves concluents i de moment, el crim ha quedat impune i l´assessí continua en llibertat i encobert per totes les forces de seguretat de l´estat.
Tots aquests anys han sigut de lluita per part de la familia, els companys i les assossiacions…per esclarir l´assessinat d´aquest jove, arribant als plen municipals i fins i tot al Ministeri d´Interior. Aixi hem pogut veure des de primer plá com els polítics s´omplen la boca de solitaritat i participació quan només han fet trámits burocratics ( intercanviant papers de Madrid fins aquí, sense cap sentit ), rentant-se les mans per no haver d´arrivar fins la veritat del cas.
Volem manifestar el nostre rebuig més profund a l´arbitrarietat, a la pàrcialitat, als abusos de poder, als tractaments privilegiats, a les inhibicions, a les renúncies i, en definitiva, a la falta d´investigació i de justicia.

CONCENTRACIÓ – MAFESTACIÓN 15 DE DESEMBRE A LES 19.30 h. EN Av. CATALUNYA 79 DE L’HOSPITALET (METRE L 1)


Hace 14 años que Pedro �lvarez, un joven trabajador nacido en Barcelona, fue asesinado por un agente de policía de la Brigada de Seguridad Ciudadana, por una discusión de tránsito, en la cual el asesino, que iba de paisano respondió con un tiro mortal a la cabeza. A los siete días fue puesto en libertad por falta de pruebas concluyentes, y de momento el crimen ha quedado impune y el asesino continua en libertad y encubierto por todas las fuerzas de seguridad del estado.
Todos estos años han sido de lucha para la familia, los compañeros y las asociaciones… con la intención de esclarecer el asesinato de este joven, llegando a los plenos municipales e incluso hasta el Ministerio de Interior. Así hemos podido ver desde primer plano como los políticos se llenan la boca de “solidaridad y participación “, cuando lo único que han hecho son trámites burocráticos ( intercambiando papeles desde Madrid hasta aquí, sin ningún sentido ), lavándose las manos por no querer llegar hasta la verdad del caso.
Queremos manifestar nuestro rechazo más profundo a la arbitrariedad, a la parcialidad, a los abusos de poder, a los tratamientos privilegiados, a las inhibiciones, a las renuncias y, en definitiva a la falta de investigación y justicia.

CONCENTRACIÓN – MAFESTACIÓN 15 DE DICIEMBRE A LAS 19.30 h. EN AVDA. CATALUNYA 79 DE L’HOSPITALET (METRO L 1)

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more

CNT Girona