Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
critica constructiva al moviment ANTIFA...

Fa temps que miro aquesta web, i només veig comentaris envers a uns fantasmes que ni la Warner podría superar.
Creiem que el verdader énemic és aquell imbécil que li fot una pallissa algún pobre desgraciat.
Ja va sent hora que alguns canviin de discurs.

Els fantasmes de veritat els veiem als ajuntaments, i dintre de poc a la Generalitat. Avui día l`extrema dreta europea avança
sense parar, aconseguint cuotes de poder, aplicant polítiques socials, tributaries, economiques y de seguretat, en els seus
propis països i fins i tot a nivell de la UE.

Per sort a Espanya, tenim una extrema dreta desorganitzada y divida,i desde el FN no rebassen el 1%. Ara bé, hi ha una nova plataforma política que està treïent bons resultats, ha calat en un sector de la ciutadanía i de moment està aconseguint cuotes de poder local.

M`entres tu et preocupes només per l`estètica,
altres treballen per a les pròximes eleccions... i després sorpresa!
M`entres tu et preocupes només per l`estètica,
altres treballen per a les pròximes eleccions... i després sorpresa!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
Si, tens raó, ja és hora ke comencem a combatre de veritat l´extrema dreta ke ja està penetrant a les institucions, Ciutadans, Plataforma per Catalunya...etc, a per ells!!!!
Re: critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
Si la teva informació és només el que és comenta en aquesta web, la teva crítica no té base.
No pots jutjar la feina de tots els col.lectius antifeixistes del Principat mirant aquesta web.
Re: critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
ezcriu vè
Re: critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
Cal que siguem sincers, la critica és totalment constructiva.
Re: critica al moviment ANTIFA...
08 des 2006
Cal combatre el feixisme a tos els llocs: al carrer, a les institucions...
De totes les maneres possibles: acció derecte, dialecticament...
Però també TOT el feixisme: homofòbia, racisme, ESPANYOLISME ("Per sort a Espanya, tenim", dius tu!)

I és que, si no anam en compte... El 1r que cal fer és combatre les nostres pròpies actituds feixistes!!!

Au idò!!
El feixisme es la salvació d´una terra, vosaltres en sou el cancer
08 des 2006
FALSOS ANTIGLOBALISTAS
Allá por los años ´60 del pasado siglo XX, cuando los dos grandes bloques económico-político-militares del Planeta todavía se miraban acechantes en plena guerra fría, los partidos políticos y colectivos marxistas-leninistas existentes en los países demoburgueses contemplaban a la O.T.A.N. como un obstáculo para la extensión del comunismo a escala mundial. Así pues, de acuerdo a unas directrices dictadas esencialmente desde Moscú se camuflaron de pacifistas para intentar minar el ya paupérrimo espíritu guerrero de sus conciudadanos occidentales y debilitar, de esta manera, la defensa militar del mundo partitocrático ante una futura agresión de los ejércitos del Pacto de Varsovia. Ni que decir tiene que este falso pacifismo sólo tenía a la O.T.A.N. como blanco de sus iras, nunca al Pacto de Varsovia.
A partir de una serie de hechos acaecidos tras el telón de acero, como el de la sublevación popular anticomunista en la llamada Primavera de Praga del ´68, la pérdida de credibilidad y la impopularidad del comunismo fue tan en aumento entre la ciudadanía occidental que los citados partidos de corte marxista, incrustados en el orbe demoliberal, tuvieron que ponerse nuevas máscaras para realizar proselitismo con unos mínimos visos de éxito. Ahora empezaron a abanderar causas como la del ecologismo, con campañas en contra de unas centrales nucleares que, paradójicamente, funcionaban a pleno rendimiento en los países que eran sus referentes ideológicos. O con actos en contra de un armamento nuclear que, también curiosamente, abundaba tras el telón de acero.

Pero, a más caretas más posibilidades de que su militancia aumentase. Así, se lanzaron a reclamar la legalización de un consumo de drogas blandas, como la marihuana, que los sistemas políticos comunistas tenían totalmente prohibido.

Leninistas, estalinistas, pero también trotskystas, maoístas, castristas, anarquistas,... siguieron buscando señuelos con los que seguir intentando ganarse adeptos. Y coparon el llamado movimiento okupa.

¿Y cuál ha sido, y es, su última acción camaleónica? Pues, sencillamente, la de crear el llamado ìmovimiento antiglobalizaciónî y pretender, por tanto, luchar contra este fenómeno generado por el capitalismo.

Y decimos ìpretender lucharî porque todos estos colectivos, no lo olvidemos, izquierdistas tienen una imagen muy sesgada de lo que significa la globalización mundial, porque sí, en efecto, es globalizador el proceso tendente a que todos los habitantes de nuestro planeta:
- Consuman el mismo tipo de ìcomidaî, preferentemente el ofrecido por las grandes cadenas de establecimientos de fast food; más propiamente definida como comida basura.

-Beban, desde Camboya a Surinam y pasando por el Congo, las mismas marcas de bebidas refrescantes.
-Anhelen calzarse con las zapatillas de deporte fabricadas por las tres o cuatro grandes multinacionales del sector.
-O vistan de conformidad con las modas marcadas en cada momento y ampliamente difundidas por los medios publicitarios convencionales o por películas y series televisivas.

Es globalización el hecho de que las grandes empresas multinacionales que monopolizan o se reparten los diferentes sectores y actividades de la producción estén uniformizando costumbres, hábitos y gustos a lo largo y ancho del Planeta, a costa, por un lado, de ir destruyendo los pequeños negocios, la empresa familiar y empresas locales y nacionales y, por otro lado, de estar aniquilando los usos y la idiosincracia de las diferentes culturas que pueblan la Tierra.
Huelga decir que la gran finanza constituye el alma de todas estas grandes multinacionales y de todos estos monopolios, truts, cártels, hóldings,..., pues la conocida frase de que ìel dinero no tiene fronterasî ni, en consecuencia, patrias, no es precisamente una frase hueca, sin sentido.

Todo lo expuesto es, en efecto, globalizador, pero no olviden los marxistas que su ìdictadura del proletariadoî también lo es desde el momento que prohíbe, por ejemplo, cualquier tipo de iniciativa privada local y que hace del Estado el único propietario de cualquier tipo de actividad económica o social y el único ente autorizado para marcar pautas de consumo o de comportamiento.
Y no olvide, asimismo, todo este mal llamado ìmovimiento antiglobalizaciónî integrado básicamente, recordémoslo, por marxistas de todo pelaje, por anarquistas, ìokupasî ?que viene a ser lo mismo-,..., no olvide, decíamos, que los diferentes colectivos que lo integran se han erigido en unos de los grandes responsables de convertir nuestro orbe en una Aldea Global , pues no hay forma más irreversible de uniformizar gustos a nivel planetario que destruyendo los muchos usos, costumbres y tradiciones que todavía perviven o subsisten como pueden y que forman parte de la idiosincracia de tantos pueblos, etnias y razas que constituyen su soporte físico y que son su vehículo de expresión. Pueblos, etnias y razas que todos estos colectivos izquierdistas contribuyen a hacer desaparecer promoviendo, en Occidente, activa y concienzudamente, los movimientos inmigratorios masivos por parte de otras razas y, ¡cómo no!, el más que irremediable mestizaje racial posterior.

Sobra recordar que la mezcla de razas representa la desaparición de las originarias y, por ende, de sus respectivas culturas. Y el vacío cultural creado en el individuo mestizo lo dejará indefenso ante un Sistema que se aprovechará, sin obstáculos ya, para programarlo, manejarlo a placer y convertirlo en esclavo de las normas, gustos y necesidades consumistas que le irá dictando e imponiendo.

Procuremos y apoyemos que ninguna raza se desarraigue de la tierra en la que desarrolló su cultura, pues, de no ser así, empezará a separarse de sus raíces y seguramente se convertirá en una especie de veleta que se moverá al son que le marque la dirección hacia la que sople el viento, sin personalidad alguna para actuar y vivir al margen de imposiciones ajenas.

Como cierre de estas líneas, recordarles a estos falsos antiglobalizadores de izquierda que, como siempre, no se han inventado ni han descubierto nada. Que el sentido de la imaginación de la que tanto han solido alardear estos plagiadores impenitentes sólo existe precisamente ahí, en su imaginación. Que desde hace cuatro días se llenan la boca pronunciando el término globalización, cuando nosotros hace años que estamos denunciando los peligros vitales y existenciales que corre nuestro planeta de caer víctima del globalismo y de convertirse, por tanto, en una Aldea Global uniformizada, amorfa y de encefalograma plano.

Eduard Alcántara
Re: critica al moviment ANTIFA...
09 des 2006
eduard que ets un auténtic liberal que t'hi cagues? Pues vale, chaval, eres muy autentico...
pero no vienes a cuento aquí.

respecto a lo de la lucha antifa...
lo primero es lo primero, no jodamos con mierdecilla como lo de "estética" y eso...

lo primero: recuperar y defender las calles del fascismo militante (boneheads, falanjeros y tios-neng), vengar las agresiones y atosigar las sedes fascistas desde donde planifican y lanzan los ataques...

lo segundo: apoyar y promover la lucha política contra los partidos proto-fascistas y/o racistas, en su intento de acceso a las instituciones (parlamentos y gobiernos).

Lo segundo es lo segundo, si se antepone a lo primero, mal vamos... pòrque vamos a remolque.

Quien solo quiera luchar politicamente para unas elecciones sin esta clase de partidos que lo haga, pero eso solo no es antifascismo...

LA calle solo pùede ser de quien esta dispuesto a pelear por ella...

ojo avizor que vienen tiempos malos para la lírica.
Re: critica al moviment ANTIFA...
09 des 2006
nose perke le dius lliberal, a mi en sembla nazi, veura en el mestigatge algo dolent, o un es tonto o te mala fe, que no sap el que es la endogamia, tots els grups i colectius es mezclan, per no de4generar, i el llenguatge de despreci als okupes, als anarkistes, i la defensa a ultranza de la raças. la lluita de la antiglogalitzazio, perke le semble mal, el aki y ara es el ke es, iha internet, iha mitjans de comunicacio que la informacio es local pero a la vegada es global, i si la gent se junta per lluitar, aixo es positiu, ja sabran con arriban a acords, per decidir com es la lluita, no ni ha que tenir por, de que pensar global i actuar local, o pensa local i actuar global, tot es valid si aixo es decidit per la gent per treura de sobra ideas, a las elits i politicas que ens oprimeixen, la historia no es neutral, a vagades nos ens explican las gran migracions antigas, o sigui que aixo no es nou, els pobles que son vius son cambiants, las tradicions que son bones no ni ha de tenirse por perke no canviaran, pero la idea de que las raças tenen que ser puras es una idea nazi que tambe usan els feixistes, asi que el nacionalsocialisme y nacional sindicalisme es una merda igual que lo explica el alcantara. el feixisme que ve, pues que vingui la gent el poble ja sabra el que fer, no ni ha que tenirle por, es el que hi ha, siu verdaderament el poble no el vol no te ninguna posibilitat, i mpensar tota la estona allo del poeta que viene el lobo, que viene el lobo, no mes es lamentarse que no sirveis de res, la historia demostra que hi ha avanços i retrocesos, pero el que nos venen con derrotas, ar esten veguen quwe no ho son tant, el anarkisme en barcelona es un fet que va posibilitar que el rebuig de no a la guerra, haya sigud el principi de la derrota del pensament neoconservador de gent com el bush i els que es pensan que el mestigtge es una cosa dolenta i que nos portara a la catastrofe, cuan es tot el contrari, miren barcelona, la ciutat sempre ha sigud mestiza i que, aquesta ha sigud la seva vitalidad, i con crisol de humanidad las ideas mas avnzadas ham pogus ser experimentadas, o es que os penseu que un moviment ocupa com el de barcelona, a sortit perke si, o els fets dels anys 3o, asi que lo millor es no programar, no proyectar, i tenir confianza en el poder de lluita de los pobles per resoldre els seus problemas, i sempre recordar que hi ha derrotas que son victorias i viceversa, per lluitar contra el feixisme no podem fer servir las sevas ideas, perke aleshores si que habran guanyad, si jo no vui policia no tinc que ferme jo policia perke no hagi policia. asi que escrits com el de alcantara no se les pot dir que son antifeixistes perke si no el antifeixisme estara defensam la puerza de la raça, i aixo fa podor de pensament unic la base del feixisme.
Re: critica al moviment ANTIFA...
09 des 2006
M`entres tu et preocupes només per "l`estètica",
altres treballen per a les pròximes eleccions...
Re: critica al moviment ANTIFA...
14 des 2006
És divertit veure com els capgrossos neonazis insisteixen en dir que l'esquerra revolucionària és el mateix que l'esquerra progressista, l'esquerra revolucionària no està a favor de la immigració, senzillament perquè ve de un malestar que obliga a emigrar i aquest malestar ja sabem tots d'on ve, ara bé, sempre estem amb els immigrants perquè no són botzins sinó víctimes de tot això, i les coses com siguin, que hi fots parlant castellà a catalunya? si penses tan de debò que hem de conservar les cultures dels pobles comença sient coherent i fes el favor de parlar SEMPRE en català o marxar de Catalunya. GRàcies.
Re: critica al moviment ANTIFA...
16 des 2006
catalunya catalana? quan ho ha sigut.

Avui dia trobem dins de Catalunya, gent de tot arreu, que parlen diverses llengues.

De fet per aqui... molt abans que Catalunya fos catalana, van passar els àrabs, el romans, els grecs, els fenicis, etc no fotem.

EL TEMA NO ES LA PUTA LLENGUA EN QUE UN S`EXPRESSA!!! el tema és que la gent, tingui les eines suficients per poguer-se comunicar i desarrollar-se personalment i professionalment, i lo demes és política de 4 polítics, que m`entres la gent es baralli o es fixi, en la llengua, ells m`entres tant a viure del cuento i cobrant a final de mes una bona nomina, m`entres pringats com tu i jo, estem fins els collons de treballar durant 12 hores per 4 duros!!!!

A veure si alguns s`enteren de que va realment la peli, pq ja va sent hora ( any 2006), de que la presa de pèl s`acabi!!

Catalunya catalana, on s `aprenen i es parlen diverses llengues ( el saber no ocupa lugar).
Re: critica al moviment ANTIFA...
19 des 2006
hwhst: el teu discurs és el de ciutadans, que tothom faci el que vulgui i parli com vulgui...saps perfectament que estem en perill d'extinció com a cultura perquè saps perfectament que a catalunya no et pots sempre desenvolupar plenament en català mentre que sí que ho pots fer en castellà, segur que canvies de llegua quan parles amb un castellà, si tu li parles català en canvi et mira malament. Jo ja n'estic fins la polla d'això i sóc nacionalista i sóc independentista, catalunya era molt catalana abans dels anys 60... i no dic que això m'agradés més o menys però almenys està clar que en aquell moment ni la repressió franquista ens podia destruir com a cultura, ara en canvi, amb democràcia ens anemextingint democràticament i a poc a poc....però es clar, com diria Albert Rivera això no és més que una realitat social....
Re: critica al moviment ANTIFA...
31 des 2006
vas malament Kender, no sóc de ciutadans, de fet si et serveix, ni vaig votar ( pq ho hauria de fer, tots són iguals, durant la campanya prometen i després tot a la butxaca). Esclar si hem ve una persona que parla castella, escalr que li responc en castella, si hem ve un angles en angles, i si hem ve un d`italia en italia i si no en castella. Abans dels 60 mmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh que vols que et digui, estas despistat diras durant la 2 republica potser, encara que tinc dubtes d`allò. I no et pots desarrollar en catala, tu ets burro o que, o ara sera una questio de llengua el fet de desarrollar-se jajaja passejat siusplau per les rambles i digues quants catalans i castellans hi han... i això gracies als politics catalans.
Re: critica al moviment ANTIFA...
31 des 2006
legalment Catalunya està dins d`Espanya, gràcies al beneplacit de les forces polítiques catalanes i espanyoles en general. Gràcies als nostres polítics catalans, de dreta o d`esquerra, nacionalistes o no. Avui día Catalunya és lo que és, i lo demés són histories de 4 arreplegats.

Però el tema no era aquest, com sempre, els 4 capsigranys "nacionalistes" chiruquistes ( pueblerinos), han de treure la merda de la llengua. EL TEMA SRS, ÉS QUE LA EXTREMA DRETA ( CATALANA O ESPAÑOLA), ESTA AVANÇANT, gràcies a imbecils que només es preocupen si veuen un cartell en castellà jajaja aneu fent, arribareu lluny i la ultradreta us defensara els vostres interessos jajaja
Sindicat Terrassa