Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: indymedia
Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
24 oct 2006
Ja n'hi ha prou de censura filo_nazi_onanista a l'IMC BCN. Els que haurien de esser fora de l'IMC son els qui decideixen els posts de publicacio oberta i quins posts s'han de quedar a la zona grisa. Per qué?
Assemblea oberta a l'espai obert el mes que ve i que es decideixi qui, qué i per qué.
Fora els botiguers del temple.

Estem de col.lonitzadors col.lonitzats fins als collons!

Assamblea extraordinaria ja.
Mira també:
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/278477/index.php
http://www.indymedia.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
24 oct 2006
Ja n'hi ha prou de censura filo_nazi_onanista a l'IMC BCN.

a indy el que hi ha és simplement un mètode de moderació que fa que segons quines notícies -precisament les filo nazis o bé les marcadament pro-sionistes, per posar un exemple- siguin moderades a una columna de publicació oberta que TOTHOM pot llegir, si vol fer-ho i té prou estòmac.

Els que haurien de esser fora de l'IMC son els qui decideixen els posts de publicacio oberta i quins posts s'han de quedar a la zona grisa. Per qué?

Perquè? per que gent com tu enllaci a propaganda electoral de l'últim submarí del PP? :)

Assemblea oberta a l'espai obert el mes que ve i que es decideixi qui, qué i per qué.


No seràs tu qui marqui ni els ritmes ni les maneres en que indy està portant aquests temes, gargamelcillo de tres al quarto.

Fora els botiguers del temple.

Estem de col.lonitzadors col.lonitzats fins als collons!

Assamblea extraordinaria ja.


Aquestes tres últimes línies deixen ben clar tres possibilitats. O ets un troll o ets subnormal o bé ets policia i estàs provocant.

En els dos primers casos, et desitjo una curació ràpida o bé eugenèsia neta. En l'últim cas, amb tots els respectes per la seva feina, crec que en qualsevol cas ho pot fer millor :). Li recordo també que malgrat que l'eventualitat sigui baixa, sempre pot girar la truita i llavors potser s'haurà simplement de buscar un altre camp lavoral que li sigui més favorable.

I compte amb qui cites i deixes de citar, que de barrufets i de hd's n'hi han molts al món, i aquest és un món que canvia, canvia, canvia...
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
24 oct 2006
Cualsevol, com he fet jo, pot mirar el llistat d'articles amagats o el llistat complert i trobarà la noticia a la que fas referència.
De fet, si mires a la llista d'amagats, veuràs que l'article s'ha tret amb el motiu 'propaganda electoral', que és del que tracta l'article, de fet.
Per cert, Boadella, amb lo bé que ens queies a tots i amb les magnífiques obres que has realitzat, com has pogut juntar-te amb aquesta colla de degenerats neonazis?
Jo no sóc independentista, no crec en els estats, però si crec en la cultura i vull que el meu idioma visqui i el conegui quanta més gent millor. Jo ja sé català, castellà i anglès, i m'agradaria aprendre àrab o japonès. I tú?
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
Barrufet negre = torna a la teva cova i segueix amb el teu vici solitari... pensa en ta mare i ves insultant a ton pare. Aixó es diu catarsi. Els d'ERC volen reconquerir Perpinyà, bastió català d'en Le Pen... en plena campanya electoral
Estat catalá fa propaganda electoral amb els avis
fachas proetarras
fatxes proetarras
herrikotavernas proetarras
A la columna dreta hi ha una dotzena de posts nazi onanista filo convergents... en plena campanya electoral. Per qué no els treu ningú? Personalment no tinc res a veura amb Ciutadans ni amb Boadella -de fet fan cagar-, però m'agrada fer el test d'1ndependencia de site que varen posar en marxa amb molta gent de manera desinteresada i que no vull veure seguestrat per nazionanistas com "Barrufet negre" o "Darth Vadder". Independentisme no es independència. I això és un IMC. Assemblea o dissolució! Abur!
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
si tens cap problema amb imc, agafes i els escrius al seu mail de contacte, si busques per la pàgina el trobaràs. tot i que vistes les teves formes i maneres, jo directament en el seu lloc t'enviaria a pastar fang directament.

per cert, sinó t'agrada aquest indymedia, pots baixar-te no sé quantes versions diferents del seu codi font o similar (dadaimc / slash al seu moment, etc) i enllestir un lloc web "sense censura" per poder despotricar contra l'independentisme (i contra l'onanisme).

pd offtopic: i no entenc el teu problema amb l'onanisme. sí que entenc per les teves formes i maneres que estàs molt mal follat (com tothom d'altra banda...). el problema està en que tu pel que es veu ho portes molt pitjor. fes-te una bona palla i deixa'ns en pau.
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
Eh, que jo no tinc res a veure amb l'equip d'Indymedia!
I a més, em fan igual de fastic els de ERC que els d'en Boadella. De fet, em fan igual de fàstic tots els partits polítics.
A veure a qui dius nazi, tros de soca.
I si és veritat que s'han colat posts de propaganda electoral s'haurien de borrar ara mateix.
El tema d'ETA és diferent, perquè crec que s'han de tenir en compte moltes sensibilitats diferents, i no sols la oficialista, com fas tú.
Per cert, algú em pot explicar que cony significa 'nazionanista'?
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
Si que és veritat que a la columna de la dreta hi ha propaganda d'ERC que s'hauria d'esborrar inmediatament, que pre algo ja tenen els medis oficials, no?
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
Pues de censura me parece que si que hay, sobre todo a los que no nos da la gana doblegarnos ante ninguna nacion. Que ya esta bien con los putos nazis! que pasa, que aqui solo se quiere el socialismo/comunismo/loquequieras para una minoria? Viva la luca popular y abajo los comemierdas que no ven mas alla de un punyado de tierra.

P.D. Espero que nadie se ofenda por que no use el catalan, pero ya se sabe, a quien le pica....
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
No em molesta que no facis servir el català, per mi que cadascú parli com vulgui. Espero que a tú no et molesti que a barcelona indymedia s'utilitzi el català.

Ningú et demana que et dobleguis a cap nació, confondre la defensa de la teva terra amb nazisme si que és una estupidesa.

Com anarquista defenso que cada poble, persona, etc lluiti per la seva llibertat i es solidaritzi amb la lluita dels altres, però tinc claríssim que allà on no hi ha lluita no és causat pels llocs on si que existeix aquesta lluita.
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
A mi tampoc em molesta que facis servir el castellà.
Ara bé, un diccionari també el podries fer servir, així com la ñ, ja que hi ets posat. La trobaras al costadet de la l.
I és només en català que els símbols d'admiració o interrogació es posen a final de frase.
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
25 oct 2006
El text de Boadella és excel·lent. Té un tremp conceptual envejable. Una altra cosa és que un no estigui d'acord amb ell políticament (també m'agrada la prosa de Pla, tot i que no estigui d'acord amb ell políticament). Però com petit article d'assaig és envejable, perquè estilitza o exagera o esperpentitza certes tendències per comunicar-nos una tesi. No el votaria mai, però no em cansaria de llegir-lo. Cosa que no puc dir dels intel·lectuals del tripartit, als quals ni els votaria ni els llegiria més d'un cop.

Personalment, també haig de reconèixer que sempre m'ha estat simpàtic. Per exemple, recordo quan encara cremava el Liceu i va declarar que el que calia ara és fer en aquell espai algunes pistes de bàsket o d'esbarjo per a la gent del barri.

Que no recollís la medalla de Sant Jordi, doncs, què voleu que us digui?, em va encantar.

Per cert, obrant d'aquesta manera demostra que és ben català. Ell, com a bufó, s'ha de riure de les veritats de la seva tribu. I es riu de les veritats del Tripartit, no de les veritats de la Aguirre o de Gallardón, demostrant així quina és la seva vertadera terra.
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
26 oct 2006
doncs molt bé. Boadella és un bufó envejable i Pla escrivia molt bé. tots dos eren molt lliberals i són sempre molt independents i molt europeus i tal i pasqual. ironitzo, però ho reconec, oju.

ara bé, el petit detall sense importància de la discussió original és si als indymedies s'ha de penjar propaganda electoral directa o implícita de cap candidatura política. el troll de dalt que ha posat el post inicial (ho sento, però jo trobo que les seves són formes i manere absolutament trollianes però és que de manual) acusa de nazis a la gent d'indy perquè hagin enviat a la columna moderada (no precisament esborrat) propaganda política d'un determinat partit X.

després, hi hauria tota la discussió sobre el partit en qüestió, si són un submarí del PP, si no ho són, etc. amb tots els respectes, jo trobo que aquest no és el lloc adient per fer aquesta discussió. el lloc adient són les urnes, suposso. aquesta serà la veritable prova de foc.

m'abstinc de dir el que penso d'ells jo, que se supossa que hauria de patir diglòsia i un llarg etcètera de discriminacions (segons ells) i que visc en aquest país que ha acollit la meva família i la meva gent, amb les mateixes discriminacions i els mateixos problemes que els catalanoparlants. perquè el problema és de classe, no de procedència.
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
26 oct 2006
Benvolgut "moustaki":
et pregaria que no t'amagessis darrera del "colectiu indymedia" ni posis a la meva boca coses que no he dit. Mai no he dit que els indys siguin "nazis". El cabreig ve d'un agravi comparatiu (Endavant, Estat català, ERC, 33, Batasuna, Maulets, CiU... SI però Boadella, ciutadans o qualsevol altra opinió refractària al nacionalisme catalanista NO). Per qué? Qui ho ha decidit? Qui té la clau i las tissores? Amb quins criteris?
Qui té accés al servidor de l'IMC BCN i pot instalar scripts "ban IP" discrecionals contra els que no estem d'accord amb aquest criteris de censura?
Aixó es molt serios per l'IMC BCN i si l'unica resposta es que "tú ets un troll" em sembla qu'anem malament...

abur!
Re: Censuradors a l'IMC BCN fins als pebrots. O juguem tots o fem un pensament...
26 oct 2006
"el lloc adient són les urnes, suposso. aquesta serà la veritable prova de foc"

Les urnes no són la prova de foc de res, són simplement la raó dels mandrosos, intel·lectualment parlant.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more