|
|
Notícies :: altres temes |
1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
|
per Assemblea de Joves de Manresa Correu-e: info ARROBA jovesmanresa.org (no verificat!) |
24 oct 2006
|
El proper 1 de novembre estem convocades i convocats als comicis regionalistes del principat de Catalunya. Com ja fa tres anys des de l’Assemblea de Joves de Manresa fem una crida per l’abstenció. |
El proper 1 de novembre estem convocades i convocats als comicis regionalistes del principat de Catalunya. Com ja fa tres anys des de l’Assemblea de Joves de Manresa fem una crida per l’abstenció.
Els joves no acceptem aquesta falsa democrà cia, no entenem com un sistema autoanomenat democrà tic nega el dret a l’autodeterminació dels pobles, desallotja espais alliberats, nega el dret a un habitatge digne o reprimeix, tortura i extorsiona a la gent que lluita pel canvi social. Com a joves no podem tolerar ni respectar aquesta falsa democrà cia que ens trepitja cada dia amb més força. El sistema capitalista ataca al jovent amb de bombes de consum i alienació, no podem creure en un sistema que ens mata a estudiar i/o treballar per no tenir temps ni per pensar.
Les eleccions de l’1 de novembre és el camà cap a la continuïtat d’aquesta farsa, és un pas més cap a la ruïna social. Aquests comicis reafirmen encara més la falsa divisió territorial imposada per l’estat espanyol (estat de les autonomies). Com a catalans/es no podem donar suport ni legitimar que altres catalans/es hagin de votar a comunitats autònomes diferents, som igual de catalans/es a Manresa a Maó o Alacant.
L’estat espanyol ens llença cada dia més a una polÃtica de nul·la participació ciutadana, la polÃtica parlamentà ria és un cercle tancat a on no hi pot entrar ningú que no s’encaselli en cap dels partits liberals, ja per raons de legalitat (per exemple Batasuna a Euskal Herria) o bé per l’immens desequilibri informatiu i de recursos a l’hora de difondre la teva veu.
Des de l’Assemblea de Joves de Manresa fem una crida als i les joves a respondre en contra d’aquesta farsa. Apostem pel treball de base, per la polÃtica social i popular. Les revolucions sempre han nascut al carrer, aquà és on es tasta la salut d’una societat i no al fons de les urnes. Com diuen les companyes de les Madres de la plaza de Mayo “No votem perquè no creiem en aquesta dirigència polÃtica bruta i corrupte. Els pobles no resolen els seus problemes a les urnes, ni als tribunals, ni als parlaments. Els pobles resolen els seus problemes als carrers i a les places, mobilitzats i lluitant pels nostres drets.â€?
1 DE NOVEMBRE ABSTENCIÓ!
Independència i Socialisme.
Assemblea de Joves de Manresa- CAJEI |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per Darth vader |
24 oct 2006
|
L'abstenció no pot ser -per definició- 'activa'.
No estic d'acord amb l'abstencionisme. El socialisme científic sempre ha defensat la participació a les urnes, no com a fí polític, sinó com a una via més per desallotjar la burgesia de la seva pròpia legislació. Recordem que Lenin era socialdemòcrata, per exemple. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per AJtmb |
24 oct 2006
|
Com a militant independentista i socialista, també discrepo amb l'abstencionisme. M'inclino més per opcions com el vot contra la tortura, encara que sigui quelcom molt simbòlic. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per un0kesaburre |
24 oct 2006
|
tu creus k algun partit fara res x kanviar les normes d joc?
aixo es una democracia parlamentaria, i a mi kap partit em representa en res, x tant no pensu votar a ningu k no em soluciona res, o k diu k mhu soluciona i despres... abstencio activa |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per Anda Ya! |
24 oct 2006
|
L'esquerra Independentista sempre hauria d'estar a favor de l'abstenció. Cap partit ni en el passat ni el futur podrà representar la revolució tal com l'entem. La lluita de l'EI, és la lluita del poble, i aquesta lluita està al carrer, i no a les urnes cada 4 anys. Sembla mentida que aquestes altures existeixi gent que encara pensa en votar. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per qualsevol |
24 oct 2006
|
"El socialisme científic sempre ha defensat la participació a les urnes",
fals, per incongruent; el socialisme científic defensarà en cada moment l'opció més adequada segons l'anàlisi concreta que es faci, dir que sempre (darthvader) o mai (andaya!) ho defensarà és anti-centífic i dogmàtic, precisament.
"Recordem que Lenin era socialdemòcrata", sí, però a la Rússia de principis del segle XX. Ho va deixar de ser a la Rússia revolucionària, i ja partir de la 3a internacional és quan el terme 'socialdemòcrata' es comença a utilitzar de forma despectiva per part dels Revolucionaris, com Lenin, que és com s'anomenaria en els Països Catalans del s.XXI (no podem comparar diferències tant bèsties en l'espai i el temps...).
Darth Vader, de bon rotllo, però em sembla que fas unes lectures un pèl dogmàtiques.
--
personalment, tb tinc dubtes entre l'abstenció activa i el vot nul contra la tortura, pel company de Torà. |
Voteu contra la tortura! STOP!
|
per un de l'ajbg |
24 oct 2006
|
Personalment penso, que en comptes de predicar l'abstensionisme, tota l'EI podría haver fet `pinya amb el vot nul contra la tortura. No costa res i ves a saber tu si tindria ressó mediàtic encara que fós poc. Penseu que les butlletes les veuen al recompte, es poden posar pilons de butlletes al costat de les dels partits i fer una mica d'agitació, que els catalans estàn o adormits o intoxicats amb la política.
Si ho van aconseguir amb l'estatut el partit cutre del Colom...
En tot cas és la vostra opció. Salut i revolta! |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per Autònom Pratenc |
24 oct 2006
|
Hi han diferentes opcions, l'abtenció, el vot nul (el de la tortura), hi ha tambè la de fer visible l'abstenció política i concient votant una candidatura de les que proposen deixar un ascó buit al parlament. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per roig |
24 oct 2006
|
que passa que ningú té en compte els companys de lluita del PCPC???
independència i socialisme!!!! |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per un |
24 oct 2006
|
companys de lluita el PCPC? Al País Valencià ni es camuflen i es diuen Partido Comunista de los Pueblos de España, a seques. Allí no treuen res en català quan fins i tot la cnt si que ho fa de tant en tant. Llegeix una miqueta i entereu-vos d'on venen! I aquí al principat tela, són quatre i un que és de Lleida és funcionari de presons |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per roig |
24 oct 2006
|
bé, en totes les mogudes nacionals ells sempre hi han treballat, com ara la Campanya Diguem No o la Campanya contra la Constitució Europea dels PPCC. És indubtable la seva aposta pel dret a l'autodeterminació i l'emancipació de la classe treballadora. Que siguin quatre no és cap argument de pes...i això del funcionari de presons, ves a saber si no és un fals rumor intoxicador.
realment tampoc els conec massa profundament...però fins que no disposi de més informació els continuare considerant companys de lluita, oi tant!
independència i socialisme!
P |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per solidaria |
24 oct 2006
|
Vot nul contra la Tortura!
Absolució pel company de Torà! |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per per a roig |
25 oct 2006
|
Totalemnt cert que tenen un funcionari de presons. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per David Cortés alchemista4@yahoo.es |
25 oct 2006
|
Yo creo que se tiene que votar a cualquier opcion de izquierdas. No solo estan los partidos de "izquierdas" que ya conocemos, hay muchos mas. Tienen poca representacion parlamentaria o ninguna por que siempre se piensa que aunque se les vote, nunca sacaran ningun diputado. Esto no es cierto. Yo en estas elecciones votare Maulets, o algun otro partido de confianza. Lo que no hare es abstenerme, porque la abstencion es como darle la victoria a la derecha. Los que son del pp o de los patidos nacis siempre votan, y si los que somos de izquierdas no votamos ganaran ellos, como paso en la mayoria absoluta del pp en el 2000 o en francia en las pasadas elecciones. La unica manera de que se renueve la politica es votando a partidos que no se les ha votado, aunque aun no tengan representacion parlamentaria. Con el tiempo quiza cnt, Maulets, etc. tengan algunos escaños. |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per XD |
25 oct 2006
|
demanar l´abstenció no deixa de se una postura electoral |
Re: 1 de Novembre: Abstenció activa (AJ Manresa)
|
per un |
25 oct 2006
|
El PCPC no tenen cap funcionari de presons, això és la PxC amb la promiscua Adecaf. Per altre banda aquest partit no té res d'Independentista (cony! vés a la seva pàgina web i mira-ho, vigila que fots amb el teu vot a no ser que siguis un intoxicador del mateix PCPC). A més, són estalinistes. Ho sigui que això de socialistes...
VOT NUL CONTRA LA TORTURA! FEM-NE DIFUSIÓ! |
|
|