|
|
Notícies :: educació i societat |
Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
|
per estudiant |
11 oct 2006
|
Si és cert a la resta els hi hauria de caure la cara de vergonya |
|
Avui a la UB s'ha celebrat una reunió de la Comissió de Política Lingüística i una altra de la Comissió Acadèmica. En una hem estat absolutament sols com a estudiants i en l'altre només hem gaudit de la companyia d'un altre estudiant durant 25 minuts d'una sessió de tres hores.
Aquests fets no són aïllats i fa temps que són una pràctica habitual de la resta de sindicats estudiantils, que no assisteixen mai als òrgans de govern de la UB excepte als claustres (celebrats cada cinc mesos aproximadament), assolint el seu punt més greu en l'últim consell de govern del juny, on Estudiants en Acció va ser l'únic sindicat d'estudiants present, amb l'agreujant que es debatia un acord assolit per altres sindicats en l'anterior "legislatura" amb el rector i que va perillar la seva aprovació per un marge molt petit.
No entenem perquè es presenten a les eleccions si no pensen participar dels òrgans de govern, ni entenem aquesta actitud de queixar-se contínuament si no són presents quan es comencen a gestar projectes.
Des d'aquestes línies demanaríem a les altres associacions amb presència al claustre que vinguin a fer-nos "companyia" en aquests òrgans de govern (si no tots, al menys algun representant de cada associació) i complir amb els compromisos assolits davant l'estudiantat. |
Mira també:
http://www.estudiantsenaccio.cat |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per jerkis de merda |
11 oct 2006
|
sou uns imbècils demagogics! teniu por. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per incredul |
11 oct 2006
|
D'aqui un any parlem on ens hem vist i a on no... llavors veurem qui és qui enganya a qui. Siusplau si us heu de dirigir a la resta de sindicats parleu-hi directament auqesta no crec que sigui una menra de millorar si no de demostrar que la vostra voluntat no és crear la unitat dels estudiants enfront les agressions que patim si no només creixer a costa de desprestigiar la feina d'altres. Un post diferent hauria estat dir-nos que heu fet i aconseguiot a aquestes reunions tant importants que la resta no han assistit. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per XD |
11 oct 2006
|
FANTASMES. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per ex estudiant |
11 oct 2006
|
són folls aquests de les JERC |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per estudiantsfantasmes |
11 oct 2006
|
no us mengeu una merda, no foteu ni brot i encara aneu provocant? sou folls |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per dubte |
11 oct 2006
|
realment els estudiants tenen la paraula en aquestes "comissions", órgans de governs, projectes universitaris,... etc.?
pd: fareu molt de fàstic i pena tots els que sortiu dient tonteries i banalitats del tipus: que s'enterin els del sepc,aep, (entre d'altres), visca les jerc! o x vots per EEA... etc.
NO SÓN ARGUMENTS. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per xxl |
11 oct 2006
|
no se qui acabara més malament colla de falsos desgraciats |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per ok |
11 oct 2006
|
a les eleccions ho veurem, si després eprdeu les eleccions no surtiu dient que no serveixen per res etc que ja us coneixem |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per jjoan |
11 oct 2006
|
hi ha nuclis sencers de la cepc que s'han passat a EEA, per algo serà |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per fresell |
11 oct 2006
|
A dormir-la jerki!! |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per operant |
11 oct 2006
|
Els òrgans de govern de les Universitats no funcionen:
1- La proporció d'estudiants és ridícula.
2- Els mecanismes de decisió així com els de funcionament d'aquests òrgans fa que el paper de l'estudiant sigui testimonial.
3- La desfinformació dels estudiants i la tecnificació dels grups de treball i comissions fa que els estudiants que assisteixen a aquests òrgans no rasquin bola.
4- Als òrgans de les Universitats no es prenen decisions, sinó que es ratifica el que ja ha estat decidit per altres esferes.
5- El paper dels representants dels estudiants serveix, només, per fer veure que les institucions són democràtiques i que els estudiants participen.
CONCLUSIÓ: els òrgans de respresentació de les Universitats no funcionen i s'usa la participació estudiantil per justificar la seva suposada naturalesa democràtica.
Si volen que els estudiants participin... que els òrgans siguin dissenyats, també, per estudiants. Fins aleshores, serem unes marionetes del sistema universitari. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per un estudiant que segons vosaltres no deu estar en acció |
11 oct 2006
|
Potser és perquè la resta de sindicats (imagino que us referireu al SEPC creu que un dels òrgans que haurien de ser de màxima representació i directa són les assemblees de facultat. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per quebons |
11 oct 2006
|
sort en tenim de vosaltres, Estudiants en Acció, que heu vingut a salvar-nos i que assistiu a aquestes comissions. No us preocupeu perquè qüestionin la vostra actitud perquè, per exemple, no dieu de què us ha servit anar a aquestes comissions i simplement desprestigeu als altres sindicats. El panorama està clar, sou quatre gats i si no aneu així no fotreu res i tot i així...
I entenc que si centreu la vostra expansió en el vostre discurs encara us menjareu menys.
Total, utilitzeu la vostra experiència obtinguda a les JERC i d'ERC: enganyeu. Enganyeu als i les estudiants com enganyeu a tants i tantes joves amb discursos que no es reflecteixen a la pràctica, però que per enganyar va molt bé.
A més, els que poden destapar el vostre engany ja teniu la manera de silenciar-los.
Conclusió, només cal que feu el que heu estat fent fins ara.
Sou els millors!!! |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per sindicalista |
11 oct 2006
|
aquest és un putu sindicat vertical justificador d'estructures imposades |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per Enric |
11 oct 2006
|
Ostres veig gent molt nerviosa en les respostes. De què teniu por? Hi ha espai per a tothom! EeA només fa que omplir un buit existent dins el sindicalisme estudiantil. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per ... |
11 oct 2006
|
No crec que aquest siga el lloc per parlar d'aquestos fets i si teniu que dir alguna cosa dels altres sindicats millor parleu amb ells a la cara.
Ja vorem d'aqui a les proximes eleccions qui son els acaben fent feina per als estudiants. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per 54 |
11 oct 2006
|
puto logo dels jerkis no, ja no foten ni l'estrella roja |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per Estudiant |
11 oct 2006
|
Son uns mal educats, uns mentiders, i la veritat un entreteniment pels internautes. Les bromes aquestes ús passarant factura, parlem de baixes a les JERC per aquest tema de muntar aquest xiringuito. Fa mal eh, doncs és la veritat. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per un exestudiant |
12 oct 2006
|
i que consti que no soc ni jerki ni d'erc, pero:
no veig perque no es pot parlar d'aquests temes a indymedia
si voleu canviar els organs i no aneu ni a les reunions, ja em direu com ho fareu
quan jo estudiava la nostra facultat funcionava assambleariament i el que es segur es que els sindicats, fos quin fos, nomes es movien quan hi havia eleccions |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per godulf |
12 oct 2006
|
El tema és que no és aquesta la veritat, hi ha mil reunions i depenen de si s'hi pot jugar o no, es va o no, i és gratuït treure un comunicat explicant que en una reunió no s'ha anat (caldria també saber-ho del cert), és lementable. Son uns partidistes, ja van treure un comunicat legitimant que hi haguès persentatges menors dels estudiants a claustre del que tradicionalment demana el moviment estudiantil, van pactar amb la UDL (sindicat de boadellerus i liberals "en castellano tambien etc etc..." per no cedir poder al SEPC i al AEP que eren forces majoritaries al centre, més enllà de les institucions també. i un llarg etc.
No ús els creieu, no se a que juguen. Però mai veuràs en una web de cap associació tirar merda a les companyes d'altres associacions sense pensar ni el que estant dient i sense informar-ne abans a aquestes.
Com sempre han preferit seguir fent partidisme i fer-se un lloc via la polèmica absurda i la mentida. Per sort algunes persones s'estant donant de baixa a la JERC per haver creat estudiants en acció. L'efecte boomerang fa mal. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per exmilitant de la CEPC |
12 oct 2006
|
Com a antiga militant de la CEPC (de l'època en què encara quedava algú que assistia als òrgans de govern), estic totalment d'acord amb aquesta nota. Si els òrgans de govern no us interessen i creieu que no serveixen per res, deixeu de presentar-vos a les eleccions. Els estudiants que us voten ho fan pensant que els representareu, no que deixareu les cadires buides. Si encara fos estudiant, em presentaria amb les llistes d'Estudiants en Acció, tot i que no soc ni he estat ni crec que sigui mai militant d'ERC. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per exmilitant de la CEPC |
12 oct 2006
|
Com a antiga militant de la CEPC (de l'època en què encara quedava algú que assistia als òrgans de govern), estic totalment d'acord amb aquesta nota. Si els òrgans de govern no us interessen i creieu que no serveixen per res, deixeu de presentar-vos a les eleccions. Els estudiants que us voten ho fan pensant que els representareu, no que deixareu les cadires buides. Si encara fos estudiant, em presentaria amb les llistes d'Estudiants en Acció, tot i que no soc ni he estat ni crec que sigui mai militant d'ERC. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per nivelazo |
12 oct 2006
|
L'escrit aquest és absolutament patètic. Encara que fos cert el que diuen demostra irreflexió i infantilisme. Feia temps que no veia una acusació tan rastrera d'una organització a una altra, i encara més quan es veu quina és la queixa de fons.
No serà que aquests llocs de representació no representen? No serà que potser els estudiants han de continuar representant-se en assemblees i deixant la lluita partidista pels partits? No serà que els veritables problemes dels estudiants no són aquests?
En tot cas, vaja tela amb estudiants en acció, arribo a estudiar encara i és per fotre-us collejones. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per un |
13 oct 2006
|
per la exmilitant de la CEPC, no et crec. No ho ets pas |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per jgp |
15 oct 2006
|
Realment increïble...
Aquesta es la política d'universitat que tan agitaveu als quatre vents durant les eleccions de la UB? De que parleu?! La vostra feina fot riure, entrant en el trist joc d'esmenar lleis que són una de els principals traves per la contrucció de la Universitat Pública, i quedant-vos sense discurs... bé, de fet si que en teniu un: el de l'antic DURSI.
Voleu que realment en parlem de qui està fent feina a Universitat? Penseu bé que dieu abans de criticar. Que fins i tot la FNEC us passa la mà per la cara, i això es molt dir! |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per una |
17 oct 2006
|
Tan si és cert com si no... realment la manera de treballar per la Universitat Pública és intentar penjar-se medalles i desprestigiar als altres?
Jo diria que moltes comissions d'aquestes que dieu no crec que serveixin molt, i que si el que voleu és treballar per l'estudiantat aneu-hi a defensar els estudiants no a desprestigiar a la resta. O és que no en sabeu?
I la pedenteria del títol no té nom... potser sí que heu guanyat a algunes facultats, però encara espero que demostreu alguna cosa de les que vau dir en el programa. De moment, tot el que esteu fent és política i no política universitària. |
Re: Estudiants en Acció dona exemple a la resta de sindicats
|
per un |
17 oct 2006
|
a mi m'han dit que encara no els han vist passar-se pel consell de govern i això que segurament és l'unic lloc que val la pena d'anar-ghi més que per tenir veu, per enterar-te realment de qui mou els fils a la universitat, de quins problemes hi ha etc, suposo que això a ells no els hi interessa.. |
|
|