Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center


Informació
login
desa preferències i edita les teves notícies

biblioteca d'info
ca - advertència
ca - contacteu amb imc-bcn
ca - qui som?

Media Centers

[topics]
biotech

[regions]
united states

oceania

[projects]
video
satellite tv
radio
print

[process]
volunteer
tech
process & imc docs
mailing lists
fbi/legal updates

west asia
palestine
israel
beirut

united states
worcester
western mass
vermont
urbana-champaign
tennessee
tampa bay
seattle
sarasota
santa cruz, ca
santa barbara
san francisco bay area
san francisco
san diego
saint louis
rogue valley
rochester
richmond
portland
pittsburgh
philadelphia
oklahoma
nyc
north texas
north carolina
new orleans
new mexico
new jersey
new hampshire
minneapolis/st. paul
milwaukee
michigan
miami
maine
madison
la
kansas city
hudson mohawk
houston
hawaii
dc
columbus
colorado
cleveland
chicago
charlottesville
buffalo
boston
binghamton
big muddy
baltimore
austin
atlanta
asheville
arkansas
arizona

south asia
mumbai
india

oceania
sydney
perth
melbourne
manila
jakarta
darwin
brisbane
aotearoa
adelaide

latin america
venezuela
valparaiso
uruguay
tijuana
santiago
rosario
qollasuyu
puerto rico
peru
mexico
ecuador
colombia
chile sur
chile
chiapas
brasil
bolivia
argentina

europe
valencia
united kingdom
ukraine
toulouse
toscana
torun
thessaloniki
switzerland
sverige
scotland
saint-petersburg
russia
romania
roma
portugal
poland
piemonte
patras
paris/Île-de-france
oost-vlaanderen
norway
nice
netherlands
napoli
nantes
marseille
malta
madrid
lombardia
lille
liege
la plana
italy
istanbul
ireland
hungary
grenoble
germany
galiza
euskal herria
estrecho / madiaq
emilia-romagna
cyprus
croatia
calabria
bulgaria
bristol
belgrade
belgium
belarus
barcelona
austria
athens
armenia
antwerpen
andorra
alacant
abruzzo

east asia
qc
japan
burma

canada
winnipeg
windsor
victoria
vancouver
thunder bay
quebec
ottawa
ontario
montreal
maritimes
london, ontario
hamilton

africa
south africa
nigeria
kenya
canarias
ambazonia

www.indymedia.org

This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: un altre món és aquí
Informacions sobre la possible suspensió de la Cimera Europea de la Vivenda a Barcelona
10 oct 2006 03:06:16
Segons informa El Periódico a la seva edició d'avui dimarts 10 d'octubre, l'executiu central està decidint la possible suspensió de la cimera europea d'habitatge. La trobada de ministres ha de tenir lloc entre el 15 i el 17 d'octubre al Palau de Congressos de la Diagonal de Barcelona.
Durant una reunió que ahir a la nit va reunir als caps polítics del Departament de Presidència de la Generalitat, la Delegació del Govern i l'Ajuntament de Barcelona es va decidir recomanar al Ministeri d'Habitatge la suspensió de la cimera fins després de la campanya electoral. Segons ha pogut saber Liberinfo de fonts que s'han volgut mantenir a l'anonimat, la idea de suspendre la cimera es va començar a plantejar en cercles polítics el passat dilluns 2 d'octubre, a poques hores d'una manifestació que va reunir festiva i reivindicativament a més de 10.000 persones a la ciutat comtal, sota el lema "No tindras casa en tota la vida". De fet a la reunió d'ahir a la nit es va parlar d'aquesta manifestació i la dificultat de respondre a les crítiques sobre habitatge enmig de la propera campanya electoral. Tot i això es va decidir explicar a la premsa, tal i com es pot llegir a El Periódico, que la raó de la suspensió eren els fets que es van produir al MACBA el passat dijous 5 d'octubre després de la manifestació de denúncia del projecte urbanístic del Forat de la Vergonya. Cal destacar que aquests fets de dijous són 3 dies posteriors al primer plantejament de suspendre la cimera de ministres del dilluns 2 d'octubre, per tant aquestes fonts asseguren que les raons de la demanda de suspensió estan lligades a la incapacitat política de respondre a les demandes plantejades durant les manifestacions reivindicatives pel dret a l'habitatge enmig d'una campanya electoral i no pas per cap por a aldarulls.
Mira també:
http://www.liberinfo.net
http://www.liberinfo.net

This work is in the public domain
veure comentaris ...

Comentaris

Re: Informacions sobre la possible suspensió de la Cimera Europea de la Vivenda a Barcelona
10 oct 2006 10:10:57
només el fet que aquesta notícia sigui publicada al periódico ja pot ser interpretada com una petita victòria de tots aquells que hi han treballat, independentment de si finalment es suspèn.
endavant companys!!
Re: Informacions sobre la possible suspensió de la Cimera Europea de la Vivenda a Barcelona
10 oct 2006 01:14:09
Doncs si, la Ministra central Maria Antonia Trujillo, ha confirmat l'anul·lació de la cimera sobre vivenda dels Estats europeus a Barcelona que havia de celebrar-se diumenge que ve per "temor a incidents" com els que es van veure la setmana passada protagonitzats per grups d´acció a la Ciutat Vella. La cimera europea, considerada pels responsables policials com esceneri perfecte perquè s´aprofiti per fer públiques les reivindicacions d'habitatge digne per a tots! Volen evitar repuntalament de les lluites socials als carrers en periode electoral.
Re: Informacions sobre la possible suspensió de la Cimera Europea de la Vivenda a Barcelona
10 oct 2006 01:44:40
Trujillo ajorna la cimera de ministres d'Habitatge pel risc d'aldarulls

(EUROPA PRESS)

La ministra d'Habitatge, María Antonia Trujillo, ha ajornat avui la cimera europea de ministres d'habitatge, que s'hauria de fer els dies 15 i 16 d'octubre a Barcelona, per recomanació de la Junta Autonòmica de Seguretat, segons han informat a Europa Press fonts ministerials, que han dit que el Ministeri treballarà a partir d'ara "per buscar una data i un lloc" per fer la cimera.
Re: Informacions sobre la possible suspensió de la Cimera Europea de la Vivenda a Barcelona
10 oct 2006 01:47:00
Trujillo ajornarà "probablement" la cimera de ministres però no ho anunciarà fins a la tarda

(EUROPA PRESS)

La ministra d'Habitatge, María Antonia Trujillo, ajornarà "probablement" la cimera europea de ministres d'habitatge de diumenge que ve a Barcelona, després que les forces de seguretat de la ciutat comtal ho van aconsellar ahir davant del possible rebrot dels aldarulls del carrer de dijous passat, segons fonts ministerials, que han dit, tot i això, que la decisió definitiva serà presa per la ministra a la tarda.

Ahir es va fer una junta de seguretat, amb la presència de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, en què les forces de seguretat dependents d'aquestes instàncies van aconsellar no fer la cimera per por que els col·lectius antisistema reprodueixin els aldarulls que van protagonitzar dijous passat durant la manifestació convocada al Forat de la Vergonya del barri de la Ribera de Barcelona.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more