Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió : especulació i okupació
La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Unes 500 persones han començat a manifestar-se en protesta al desallotjament del Forat de la Vergonya cap a les 19:45h en un ambient reivindicatiu, i molta gent cridant consignes a favor del forat i contra els i les responsables polítiques del desallotjament del Forat de la Vergonya. El recorregut que s'havia de fer no s'ha pogut realitzar donat que els carrers estaven pressos pels antiavalots de la guardia urbana i els mossos d'escuadra que seguien als i les manifestants a pocs metres creant una tensió constant, aixó a obligat a canviar constantment el recorregut planejat.
La gent ha anat tirant cap a Via Laietana fins arribar fins a Plaça Universitat, després s'ha baixat pel c/Joaquim Costa fins arribar al Macba on s'ha desconvocat la manifestació. Desprès de pocs minuts hi ha hagut una carrega de la policia amb molta violencia. Tenim confirmades detencions i gent ferida.
Continuarem informant quan sapiguem res de nou....

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
han detingut una noia a Portaferrissa.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
TRADUCCION AL ESPAÑOL:

Unas 500 personas se han empezado a manifestar en protesta por el desalojo del "Forat de la vergonya" a las 19:45 en un ambiente reivindivativo, con mucha gente gritando consignas contra los responsables políticos del desalojo y de la situacion en el Forat.
El recorrido previsto para la manifestación no se ha podido realizar debido a la agobiante presencia de policia antidisturbios de la Guardia urbana y de los Mossos d'escuadra que seguian a l*s manifestantes muy de cerca. Esto además de crear una situación de tensión constante ha obligado a cambiar el recorrido de la manifestación constantemente.
La gente ha seguido por vía Laietana hasta ir llegando a Plaça Universitat, y después se ha bajado por Joaquim Costa hasta llegar al Macba donde se ha disuelto la manifestación. Despues de unos pocos minutos ha habido una violenta carga de la policía y nos consta que puede haber gente detenida y herida por las cargas.
Seguiremos informando en esta página a medida que tengamos nuevas informaciones....
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
gossos fills de puta!!!
vica les manis salvatges!!!
el forat es del barri!!!!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Tot i que al principi de la mani si que hi havien unes 500 persones, al llarg de tota la manifestació s'ha anat afegint gent i quan han arribat al Macba ja podien ser unes 900 persones...
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
¿y por que se ha ido al macba? que tiene que ver??
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
durant tot el vespre han anat sonant les sirenes de la policia i de les ambulàncies per diverses zones dels voltants de la rambla. Un helicòpter de la policia ha estat sobrevolant fins desprès de les 10:30 la zona central del barri gòtic. Una brigada d'agents antidisturbis han sigut vistos des del carrer ferran fins a la plaça del tripi. allà ja els he perdut perquè un grup de presumptes mossos de paisà m'han avassallat per voler tirar una foto a la brigada. (avui he descobert que són gilipolles)
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Joder. Que passa amb indymedia bcn???
Es nomes a mi,que em costa tant conectarme algunes vegades?
Nomes em pasa amb indymedia bcn. Potser a les altres indymedies no entro tant sovint, pero amb indymedia bcn, moltes vegades no s'acaba de carregar la pagina.No se que es pero em passa a diferens pcs( llavors no es res de la meva conexio)
Ja se que hauria de comunicar amb vosaltres per un altre via, pero es que igual li passa a mes gent i aixi ens enterem tots. I justament, quan passa a moments com el d'avui amb la mani i els disturbis, les carregues etc, fa mes rabia. I ara que volia saber com havia acabat perque he hagut de marxar, i alguna noticia mes i res, que he estat una bona estona sense poder entrar.
Vale doncs ja ho he dit.
Salut
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
seguramente sea debido a que últimamente estamos enganchados para inforarnos y accedemos muchas personas cada poco tiempo y claro, el servidor ( donde están las páginas ) se resiente..

para una: imagino que no querrían llevar a la gente al ojo del huracán y se habrá optado por apartarse un poco

PD: se sabe algo de los detenidxs.. una inciales ayudaría a descartar.. gracias!!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
fins ara no hi ha cap detenció confirmada. Pero el grup de suport legal continua al lloro.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
hi ha concentració avui vespre pels detinguts?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
hi ha concentració avui vespre pels detinguts?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
fins ara no hi ha cap detenció confirmada. Pero el grup de suport legal continua al lloro.
seguirem informant a mesura que es confirmen els coses...
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Sorprendente la desmesura de efectivos policiales tensionando el ambiente, aunque lo del macba con lo utilización por algunos de cohetes ha sido demasiado peligroso poniendo en peligro la integridad fisica de los presentes. Y aunque sean de "avalots" no dejan de ser de carne y hueso. Y alguno por lo visto tan bajamente humano como el sujeto, "caporal" o lo que sea, vestido de azul que me ha golpeado con su porra en la pierna mientras me encontraba arrinconado para dejar paso a su fila sin haber hecho el minimo agravio hacia él. Sólo para descargar tensión o mala leche supongo ya que la manifestación estaba 100 metros por delante. Vaya enfermo -unidad movil 102 CME 1050-; y encima no tiene la corrección de decir que ha sido él cuando buscando a su unidad le he preguntado por su acción de abuso gratuito. Con policias así, fiate. Reacción de hooligan, pero con uniforme, vaya amparo. No se que tipo de psicotecnicos deberan pasar, pero este tendria que dejar la cocaina. Vaya peligro de sujeto.

Supongo que como en todo hay de todo. Y en algunos lugar más que en otros eso esta claro.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Jo no he vist la mani, però he passat un moment per urquinaona... I he flipat amb la quantitat de furgones dels mossos!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
¿porque la mani ha terminado en el Macba ? pues porque a donde se queria llegar, que era a la sede del distrito, que esta muy cerca, estaba tomada por cantidad de antidisturbios y en principio se queria evitar el enfrentamiento.
En el Macba y Plaça del Angels,en la primera carga, entre los antidisturbios iban un grupo de secretas con sudadera y encapuchados y con porras desplegables dispuestos a infiltrase en alguno de los grupos de peña que se han formado para luego caer sobre alguien como perros de presa.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
Quin comentari... perke no t'apuntasti?que passa que no cridaven "visca catalunya" o "terra lliure" i x això no et vas apropar?... kina vergonya... molt indymedia i molta revolució i a l'hora de la veritat on esteu?

Un aplauso a toda esa gente que apoyo y se incorporó a la mani! la unión hace la fuerza! cada vez somos más! salud!
EL FORAT ÉS DEL BARRI!!

XXX
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
05 oct 2006
No veus que piques amb les provocacions dels trolls?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
No es pot dir que no es buscava enfrontament i portar coets. Siguem valents a l'hora de comunicar: s'ha respost a una agresio amb una altra agresio i prou.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Si no te gustan los cohetes averte ido corriendo i si tienes ke pensar en los antidisturbios komo personas ingresa rapidamente en el psiquiatrico
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
a mi com si cremeu tots els bancs del barri o us poseu a cremar cotxes a la francesa. el que no tolero és tan mala punteria amb els cohets.

al que es crida ^anticatalà^ que es faci fotre per gos feixista. LA RIBERA ANTIFEIXISTA.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Aquí tambien? Otra vez no somos capaces de hacer callar a nuestro ego, orgullo y demás instintos..

Porque en vez de ver lo que no nos gusta de los comentarios ajenos nos quedamos con lo positivo y trabajamos JUNTOS y JUNTAS en esta y en las demás luchas sociales..
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Ahir l'ambient a la mani era molt enrarit, hi havia moltíssima tensió. Jo vaig veure els antidisturbis abans d'arribar a la mani i semblava una mani de gossos,era brutal (i només eren els de via laietana). Malgrat voler intimidar de forma brutal va ser molt bo que va ser al revés, és el que heu comentat, cada cop es va afegir més penya a la mani. A més, al macba 4 gossos que s'havien despistat (o es volien fer els herois) van pillar. A partir de llavors va ser despiporre i es van sitiar les rambles i carrerons propers. I l'ambient era molt enrarit...
El forat és del barri!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
aquesta vegada estic d'acord amb tu xxx
la policia no son personas son exactament policies.aquesta mani ha sigut molt bonaque s'enterin aquests fills de puta d'especuladors i de policia que el forat es del barri.
estic d'acord amb tu xxx "visca les manis salvatges". crec que tu tambe as estat al carrer com yo i as corregut lo suficiente x descarregar la mala ostia que provoca aquest capitalisme assassí.
contra tot el que representi el capitalisme i l'estat: ACCIO DIRECTA I VISCA L'ANARQUIA
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
aixo no s'acaba nomes a començat.
la justicia nos la ara corleone
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
A la noia de Portaferrissa la van apallissar allà al mig, la van tirar a terra mentre la continuaven pegant i la van emmanillar.
Els mossos anaven corrent davant nostre com si fossin manifestants i de cop i volta van treure les porres i van triar a aquesta noia i una altra persona que va aconseguir marxar. Quan ja estaven emmanillant la noia, un d'ells es va girar i va assenyalar un grupet, i va dir que ara a aquells.
detingudxs
06 oct 2006
Algu sap alguna cosa de lxs detingudxs?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Una mani estupenda, sense cap mena de dubte.

Estaria bé saber-ne una mica més d'aquesta gent que va ser apallissada pels gossos i detinguda. A veure si algú en sap quelcom i pot informar-ne, si us plau.

Salut i anarquia
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
i els ma$$ media, en diuen alguna cosa?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
wuau la portada del periodic d´agüí, foto de guerrilla urbana per la sona del Macba.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Sembla que hi han dos detinguts/des...

http://www.elmundo.es/elmundo/2006/10/06/espana/1160122502.html
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
A mi hem sembla que la mani va ser un fracas en el punt en el qual es va desconvocar. Jo vaig estar present en el moment dels disturbis, quan uns quants encaputxats van començar agredir als mossos i començar a petar tot lo que trobaven pel mig. Aqusta actuació la trobo molt negativa i no afavoreix gens a la conservació del forat de la vergony, ja que tots aquest encaputxats segur que no son del barri i nomes han asistit perque tenien ganes de practicar la violencia callejera sense cap tipus de sentit. Lo trist esque molta gent que es fa dir okupa, punk o anarquista realment lo que són es una colla de delincuents. ja que esta totalment fora de lloc i situació lo que van fer (petar cabines, restaurants, agredir a turistes, etc). Aixo no es ser antisistema ni res.
Tot aixo us dona mala imatge per tant ara tenim més perdut tot el tema del forat
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
¿la conservación del forat?
¿tú has visto cómo lo han dejado?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
La gente de los balcones aplaudía cuando los antidisturbios cargaban...
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006

Això és el que passa quan es reprimeix i s'explota a la gent.

Revolució!!

Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
De El Periódico

"La manifestación empezó junto al mercado de Santa Caterina, y desde el principio se vio que podía acabar mal. Nada más comenzar la protesta, algunos de los participantes empezaron a hacer pintadas en las paredes del mercado --actividad que ya no cesó en toda la marcha-- y lanzaron petardos y bengalas bajo varios coches."

Si ells decideixen que "puede acabar mal" acaba mal.

Aquest fragment de l'Avui tampoc té perdua:
"Un agent antiavalots va intentar retirar les pedres de l'abast dels okupes, perquè no les tornessin a llançar, i va rebre una pluja d'objectes."

No sé qui els ha explicat, però varis diaris diuen que la mani va començar a les 16.30, prova de que no hi eren i els hi ha explicat tot la policia.

El punt torna a utilitzar allò dels 200:
"uns 200 manifestants van arribar al museu i van començar a llançar-hi objectes i a provocar destrosses, segons la versió oficial."
Detingudes
06 oct 2006
L'informe policial confirmava dues detencions.
Concentracions?
Suport legal?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Ay, ay que mala que es la basquitis, hay gente que no crece
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
ei! antitontos... saps que fas el mateix comentari que l'alberto fernandez díaz?

tu mateix et delates!!


acció directa!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Primer dic que si que sé com ha acabat el forat i despres reafirmo que els incidents d'ahir a la nit el van perjudicar més que ajuda.
Continuo dient que els incidents no tenen justificació i tot va ser un acte de violencia callejera, una bona excusa per trencar-ho tot i fer el gamberro. Per tant aquest tipus d'actuació no favoreix a millorar la situaciód el forat, sinó lo que provoca és més presencia policial i mala imatge cara als ciutadans de barcelona.
Per tant expreso la meva opinió que si es torna a fer una manifestació d'aqust tipus, aquesta gent s'abstingui d'anar-hi, ja que lo que menys cal es gent violenta sense cap ideal que només te l'objectiu de destroçar.
Hi han hagut 2 detinguts. si aquest detinguts realment eren ecnaputxats que l'estaven liant, es mereixen que vagi a judici, no preteneu ara defensar a 2 delincuents que van aprofitar per destroçar barcelona.
la violencia no és el camí xk l'estat ens faci cas.
Accio directa si, violencia no
06 oct 2006
yyy: Fas un "visca la acció directa i l'anarquia", però fer acció directa no consisteix en excusar les hòsties a la policia ni en regalar fotos pirotècniques a la premsa burgesa.

A aquella noia la deuen haver estomacat respaldats per la foto que esteu exhibint per tot arreu, i pels 4 col·laboradors de la policia que es vesteixen amb la "A" d'anarquia ben grossa i trenquen vidres amb la cara tapada.

Visca l'anarquia, mori el caos.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Senyor Z, puc entendre el tema de que no estiguis d'acord amb la violència com a forma de lluita. Altres sí que hi creuen, però això és un debat que no entra ara perquè el que a mi em preocupa és de que no parlen de la manifestació que va ser pacífica i que s'hi va anar afegint gent, que hi havia gent de totes les edats i que el dispositiu policial ens triplicava i estaven ansiosos per atacar. La manifestació pel forat va durar fins que es va desconvocar, així que els mass media utilitzen el que sigui per desvirtuar una notícia (si no hi haguessin hagut disturbis no sortiria a les notícies). Això em preocupa més que no 4 que volguessin utilitzar la violencia uncop la mani va ser desconvocada. I, per si no ho saps, les detencions en aquestes manifestacions són totalment arbitràries, si us plau no et facis mai jutge (si és que no ho ets) perquè et creuries tot el que t'expliquin els defensors de l'estat del benestar i de la pau de la por, millor així? Qui utilitza més violència, un encaputxat que llenci una bola de pintura o una ampolla o una immobiliaria que faci mobing a veins del raval per exemple que no tenen on anar a viure per poder especular amb el terreny? Jo no jutjaria tan ràpid... i no sé què feies al macba quan es va desconvocar la mani, què és la teva primera mani o què? Molt intel·ligent no ets que diguem...
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Qui utilitza més violència?

Los encapuchados.

La manifestación no se desconvocó y empezó la violencia. Sino que empezaron a liarla y la mitad de la gente salió corriendo. Creo que es la manera más eficaz de desconvocar una manifestación, eso sí...
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
No se si realment aquesta violència servirà o no per alguna cosa, però el que està clar és que les manifestacions tampoc ens han servit mai de res i ningú està dient que es deixin de fer. Estem perdent dia a dia i pas a pas molts drets, la vida cada dia està més difícil per milions de persones. Estem immersos en una violència brutal en el món laboral, en l'habitatge, en els drets al carrer, en l'expressió individual i col·lectiva, qui belluga les coses són els empresaris i multinacionals de sempre, els polítics acaten el que previament aquests dibuixen sobre plànols.

I tot i que cada dia estem pitjor sempre hem de trobar els típics ciutadans que veuen barbaritats en quatre petards, magnificant el que els mitjans magnifiquen, i en canvi creuen que l'altra violència s'aturarà amb manifestacions, alguns inclús creuen que amb globus i sound system. Jo no se si el que va succeir ahir va servir de res, de fet no crec ni que els nois dels coets es plantegessin que allò anava a servir de res més que fer visible la ràbia, i el que està clar és que la ràbia també serveix per desmotrar-los que allà estem i que les coses no els han de sortir tan fàcil.

Realment crec que parlar dels coets davant del que ha fet l'ajuntament de Barcelona és el que estan buscant els mitjans, desviar l'atenció, i alguns volent i d'altres sense voler-ho ja us esteu oblidant el forat de la vergonya i com l'estan arrassant. Això és el que volen i això és el que tenen. Si la mani estava desconvocada no us amoineu vosaltres no teniu la culpa, ja carregaran amb ella tots els okupes del món i els antisistemes, kaleborrokas i engendres lletjos i violents que conspiren per embrutar la preciossa Barcelona que ens estan deixant.

Ara això si, continuem amb la dinàmica de passejar-nos cada cop que ens foten un dret, destrossen un projecte o es passen la ciutadania pel forro i al final ens donarem compte que no tindrem ni el dret a passejar-nos.

L'1 de novembre tots a votar i a oblidar-nos de tot, es tracta d'això?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
madero re (tar) dado, deixa d'intoxicar
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Havera, jo vaig estar a la mani, desde el principi fins els disturbis. Ja sé que la policia espera la minima opcio per cargar, pero tampoc cal que l'anem a provocar i agredir. No és la primera mani que he anat. No hem va agradar gens l'actuació dels encaputxats, la meva opinió sobre això esta expressat més amunt.
Dic que hi han altres maneras de lluitar. Jo anava amb l'idea de liarla d'una altre manera, més pacifica pero que hagues acabat a osties igualment. Segons la meva opinio hagues sigut més eficaç que tota la gent que va estar present en la mani, hagues acabat ocupant el forat de la vergonya. Fer una ocupacio pacifica del espai i un cop dins seguir reindivicant. Segurament si haguessim fet aquesta opció doncs ens haguessim enfrentat igualment als gossos i a la urbana ja que no tidnriem l'acces i l'ocupació tan facil. Pero hagues sigut una altre manera de lluita. Crec que hagues sigut molt més productiva que no anar a trencar-ho tot. 2 detinguts, poden o no haver fet destroces, pero aquells dos pagaran els plats trencats i clar sortireu a la defensa de uns que han estata cusats d'actes vandalics i tidnreu poca credibilitat.
Si fossin 2 detinguts en una protesta pacifica on no s'agradeix a ningú doncs segurament tmb rebran pero tidnran molt més suport de la gent exterior. Perk personalment kuan akest encaputxats o destroçaven tot, vaig sentir una rabia interna dient¿que fan aquesta gent? xk collons ho trenquen tot? que té a veure una cabina de telefon o un restaurant amb el forat de la vergonya.
Si els veins que van convocar la mani es desvinculen totalment dels fets que va passar a la mani, senyal més que estaven fora de lloc.
Per tant vull acabar dient, que hi han altres maneras de lluita, més contundents i la violencia no esta pel mig.
Res més
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
ara keda el 12 d'octubre,alguna convocatoria antifa?¿a barna
atents
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
estat actual dels(¿dos?)detinguts?se'n sap res?que algú informii!!!
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
jo vaig estar una estona a la mani, i allò em recordava l'Imperator, per la quantitat de "velles glòries" que corrien per allà...

vaig decidir marxar perquè m'intimidava la presència policíaca però SOBRETOT perquè no calia tampoc tenir gaire instint aràcnid per veure que aquella mani acabaria com va acabar finalment.

a mi em sembla que a banda de l'honorable gremi dels treballadors del vidre i de la neteja, manis com la d'ahir no serveixen per gaire. treus 1000 persones al carrer manifestant-se per lo del forat i contra un model urbanístic i de ciutat, i al dia següent lo que surt als diaris són les tres persones del gremi de la pirotècnia...

a veure no passa res, ara no anem de víctimes, la gent ja sabia on anava (en general) i els que ja portem temps ja sabíem com acabaria.

com a mínim a Barna ara l'oferta política és més àmplia que fa 10 anys quan l'època Princesa. i als que no ens agrada aquest rotllo, aquestes formes, aquests mètodes, aquesta "imatge corporativa" doncs no anem i punt. anem a les nostres manis, i apa. és que no cal ni barallar-se, de lo àmplia que és la distància ja.

ara, que això no ens desviï de la qüestió fonamental: lo del forat és una altra batalla que estan guanyant els de l'ajuntament. puc estar en desacord amb les formes d'uns quants, però recordo al respetable que la mani era per una qüestió X, que no s'ha resolt, o que s'està resolent CONTRA els veïns
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
per mundina rondina. Sobre el tema de que o qui es violent,que cadasqu tingui la seva opinio.El que no em sembla be, es jutgar pensant en que diran els diaris.
La premsa esta al servei de qui esta i pasi el que pasi sempre donaran la versio policial. I quan no "passa res" no existeix. La proba la tens en que el Forat, una plaça publica portava tres dias ocupada policialment i cap mitja, ni premsa ni tv no habian dit ni una paraula.
Per aixo penso que el debat sobre el tema de la lluita violenta o pacifica a d'anar per una altre banda.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006
Desvirtualització de la naturalesa de la reivindicació; és això el que va passar ahir! Com en l'actuació d'Ariadna Pi al Ritz el primer de maig, un grup d'adolescents va encetar l'enfrontament desenfrenat. Evidentment, els mossos representen el poder i la brutícia, però tirar cohets amb un lanzallamas casolà no és la manera! Per actuar, cal pensar. No crec q la majoria de krusties assistissin a la mani per expressar la queixa pel cas aberrant del forat, simplement anaven a buscar brega. A la plaça dels àngels vaig sentir que uns als altres es murmuraven "ahora el R3, vale??!!" Què vol dir?
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
06 oct 2006

Hereu, això acava de començar...

Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
07 oct 2006
Per la veina del forat. Si vols saber que significa R3, pots preguntar-ho a la policia.
Sabies que a la mani i habia un munt de policies infiltrats, llogicament disfresats amb allo que el periodico en diu estetica okupa??
Jo personalment a plaça del Angels cantonada Elisabets en vais veure un grup, que venia d’una furgo d’antidisturbis. Anaven amb suaderas, capuchas i cara tapada, sota el jersey bultos sospitosos,un dells va treure de la butxaca una porra desplegable. Van surtir corrent en direccio als grups que ja habia dispersos, amb la intencio d’ínfiltrarse i en el moment oportu fe les detencions desde dins.
Que et fa pensar que quan un tipo, fora de contexte, trenca una cabina telefonica, mes enlla de la pinta que li vegis, no es un policia ?
Perque penses que segurament a ells els interesa provocar situacions que els permitin despres poder manipular i desvirtuar una realitat que no els conve.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
07 oct 2006
Ya estamos como siempre, quando la policia nos pega "ay que mala que es,ay pobrecito de mi, policia fascista" pero claro quando la peña se anticipa a su mierda y ataca "son unos vandalos, unos drogaos, unos delinquentes y unos incontrolados" aver si la peña se decide ya de que lado esta.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
07 oct 2006
...no hace falta tener mucha vista para detectar a un mosso con piel de cordero. Solo viendo la corpulencia fisica es suficiente. No es por nada, pero un crio anarco okupa porrrero por lo general no es que este muy desarrollado muscularmente hablando.

Con senyor Z. Ocupar el Forat pacificamente habria sido muchicimo más efectivo cara a la galeria. La descarga en esas condiciones hubiese sido mucho más criticable por la sociedad.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
08 oct 2006
redado, la mani, sí se desconvocó. y los líos vinieron luego (más que líos, intentos de joder a los maderos defensores de la injusticia social...). si no te enteras, preguntas o te callas.
Re: La mani del Forat ha estat desconvocada...(comencen ha haver gent ferida i detinguts...)
09 oct 2006
HOLA SOY LA CHICA QUE DETUVIRON EL JUEVES DIA 5 POR LA TARDE EN PUERTAFERRISS BUSCO URGENTMENTE TESTIGOS QUE HAYAN VISTO LA DETENCION O LOS MINUTOS ANTES ESTA PORFAVOR CONTACTAR CONMIGO LO MAS RAPIDO POSSIBLE
MUCHAS GRACIAS DE ANTEMANO
MI EMAIL: toxiktoxxik ARROBA yahoo.ca
Sindicato Sindicat