|
|
Anunci :: laboral |
Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
|
per CNT-AIT Mercadona |
06 set 2006
|
Sota aquest lema queda convocada una de les MANIFESTACIONS QUE EL DIA 11 DE SETEMBRE recorrerà la ciutat de Barcelona. La convocatòria pretén ser extensible a tots els sectors laborals que actualment tenen conflictes oberts contra empreses a Catalunya. |
|
La manifestació que començarà a les 18 hores, es farà eco de les protestes dels treballadors en un moment de gran conflictivitat a Catalunya. Des que es va desencadenar el "fantasma de la deslocalització" han estat milers els treballadors i treballadores acomiadades com a conseqüència dels famosos E.R.O. (Expedient de Regulació d'Ocupació), és en el cas d'empreses com BRAUN. Altres empreses aprofitant la cojuntura, s'han fet líders pel què fa a la manca de respecte dels drets fonamentals dels treballadors, (CAS SEAT, MERCADONA, PCCITY,...). La sospita de tancament o d'amenaces s'ha fet extensiva a un bon nombre de sectors laborals, ens trobem davant d'empreses que apel·len a "suposades crisis" quan en realitat només tenen beneficis i ens amenacen amb tancar portes si els i les treballadores no acceptem l'anomenada "flexibilitat laboral"; treballar més per menys salari. Tancar amb l'excusa de la competitivitat és fer-nos partíceps de les seves crisis, quan mai no ho hem estat dels seus beneficis, és la tàctica de socialitzar els problemes per a emplenar-se les butxaques més. Mentre el futur de milers de families que depenen d'un salari que demà pot faltar.
Podem dir que estem en una ofensiva en tota regla de l'empresariat contra els interessos generals de la classe treballadora, amb la qual cosa cal donarf respostes col·lectives en favor de defensar-nos d'aquesta precarització de les nostres feines i les nostres vides.
Amb tot això i més, la CNT-AIT convoca: MANIFESTACIÓ A BARCELONA PEL DIA 11 DE SETEMBRE A LA PLAÇA UNIVERSITAT A LES 18 h. Convidant a totes les persones o col·lectius que vulguin assistir per a posar en evidència al Poder polític i mediàtic, de què existeix una altra Catalunya, la dels acomiadats, la del tancament de fàbriques, en definitiva la dels pobres que pensem resistir.
Secció sindical de CNT-AIT a Mercadona
www.cnt.es/mercacoso
Copyleft: Reconeixement (http://creativecommons.org/licenses/by/2.5/) |
This work licensed under a Creative Commons license |
Comentaris
[es] Contra el terrorismo patronal, solidaridad obrera
|
per CNT-AIT Mercadona |
06 set 2006
|
Bajo este lema queda convocada una de las MANIFESTACIONES QUE EL D�A 11 DE SEPTIEMBRE recorrerá la ciudad de Barcelona. La convocatoria pretende ser extensible a todos los sectores laborales que actualmente tienen conflictos abiertos contra empresas en Catalunya.
La manifestación que empezará a las 18 horas, se hará eco de las protestas de los trabajadores en un momento de gran conflictividad en Catalunya. Desde que se desató el "fantasma de la deslocalización" han sido miles los trabajadores y trabajadoras despedidas como consecuencia de los Famososo E.R.O. (expediente de regulació de ocupació), es el caso de empresas como BRAUN. Otras empresas aprovechando la coyuntura, se han hecho lÃderes en cuanto a la falta de respeto de los derechos fundamentales de los trabajadores, (CASO SEAT, MERCADONA, PCCITY,...). La sospecha de cierre o de amenazas se ha hecho extensiva a un buen número de sectores laborales, nos encontramos ante empresas que apelan a "supestas crisis" cuando en realidad solo tienen beneficios y nos amenazan con cerrar puertas si los y las trabajadoras no aceptamos la llamada "flexibilidad laboral"; trabajar más por menos salario. Cerrar con la excusa de la competitividad es hacernos partÃpes de sus crisis, cuando nunca no lo hemos sido de sus beneficios, es la táctica de socializar los problemas para llenarse los bolsillos más. Mientras el futuro de miles de familias que dependen de un salario que mañana puede faltar.
Podemos decir que estamos en una ofensiva en toda regla del empresariado contra los intereses generales de la clase trabajadora, ante lo cual se han de dar respuestas colectivas en favor de defendernos de ésta precarización de nuestros trabajos y nuestras vidas.
Ante todo esto y más la CNT-AIT convoca: MANIFESTACIÓN EN BARCELONA PARA EL DÃ?A 11 DE SEPTIEMBRE EN PLAZA UNIVERSITAT A LAS 18 h. Invitando a todas la personas o colectivos que quieran asistir para poner en evidencia al Poder polÃtico y mediático, de que existe otra Catalunya, la de los despidos, la del cierre de fábricas, en definitiva la de los pobres que pensamos resistir.
Sección sindical de CNT-AIT en Mercadona
www.cnt.es/mercacoso
Copyleft: Reconocimiento (http://creativecommons.org/licenses/by/2.5/) |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per fd |
06 set 2006
|
apoyemos las luchas de los trabajadores, cuando históricamente ha funcionado el moviimento obrero, el resto de luchas han funcionado también. Creo que el sindicalismo es el mayor dinamizador de los movimientos, y esta propuesta puede ser un buen comienzo, enorhabuena por la idea.
Salud, un obrero en rebeldía. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per El niño de Antequera |
06 set 2006
|
Y con que organizaciones a contado cnt para esta mani? yo pertenezco a una organización obrera y nadie me hablo del tema.
Que pasa? que cnt va por libre y quieren meter a todos los demas en el mismo saco sin contar co elolos?
Gracias pero asi no!! |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per lo carraco |
06 set 2006
|
para el que antes era niño:
hace días que está colgada por internet en varias webs la invitación a todas aquellas organizaciones y luchas obreras a sumarse a esta mani.
es curioso que a éste mensaje contestes 28' después de haberse colgado y de todos los anteriores con la invitación y la convocatoria a una asamblea preparatoria no hayas tenido noticia.
Gracias, pero no cuela! |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per lo carraco |
06 set 2006
|
para el que antes era niño:
hace días que está colgada por internet en varias webs la invitación a todas aquellas organizaciones y luchas obreras a sumarse a esta mani.
es curioso que a éste mensaje contestes 28' después de haberse colgado y de todos los anteriores con la invitación y la convocatoria a una asamblea preparatoria no hayas tenido noticia.
Gracias, pero no cuela! |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per solidario |
07 set 2006
|
De que organizacion eres, niño de antequera?, porque si eres de alguna, dilo y te llamarán.
El sábado ya hubo una asamblea y se quedó para este sábado tb, todavía estaís a tiempo de venir y poder organizarla juntos. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per ... |
07 set 2006
|
endavant amb la lluita obrera!
unitat davant la precarietat!
visca la llibertat! |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per pfff... |
07 set 2006
|
doncs també haguéssiu pogut sumar-vos a la mani revolucionària que es fa a urquinaona a les 17h. amb convocatòria pròpia si voleu, però a la mateixa hora al mateix lloc, no ?
quines ganes de dividir als treballadors. d'aquesta manera no podré anar a les dues manis.
salut |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per fd |
07 set 2006
|
jo no soc indepe, ni catalanista, jo no vaig a aquestes manis.
no son ganes de dividir és una realitat, son lluites separades, no tenim res en comú. |
solidaritat obrera? (11S)
|
per Un que anirà amb el Bloc Negre |
07 set 2006
|
Dons els companys/es que solem juntar-nos en el Bloc Negre, si que anem a aquest estil de manis (contra els tancaments, els ERO's, la precarietat, el terrorisme patronal, conflictes laborals varis...).
Però que li farem? que voliu que fesim? que desconvoquesim la mani de cada any? pel vostre capritxet d'ultima hora?
Em sap greu. Però que li farem?
Visca la lluita de pobles contra imperis, i d'obrers contra patrons!
Posdata: L'anarquisme no és patrimoni de quatre il·luminats. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per m |
07 set 2006
|
fd, va vinga, si acabaras desfilant a la cua de la mani de la Diada donat que per hora i lloc de la convocatòria cnt, la "massa" s´acabarà barrejant en una mani més gran, que és la de la Diada. I encara que ni siguis ni independentista ni catalanista, Fd, després aniràs al cobcert de zebda i Obrint Pas, a l´Arc de Triomf, com bon anarquista que ets, en el concert que organitzen els dimonis sobiranistes de la Comissió 11 de setembre. Apa Fd que vagi bé |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per Sevi |
08 set 2006
|
Bon dia ,salut tot@s!
M'agradaría saber per qué aquesta falera d'unir el moviment nacionalista i/o independentista amb el moviment obrer i la lluita de clases , ja que durant la histótia ha quedat demostrat que aquest binomi no es gens práctic sino que més bé al contrari , es clar que són lluites separades de manera generalitzada aixó si alhora de solidaritzarse per exemple que cadascú fagi el que cregui convenient amb les seves lluites peró si us plau no crec que sigui tant difícil de comprendre que el moviment obrer ha de lluitar pels obrers no per privilegis , terra ,patries, els primers en dividir són aquells que jutgen als sindicats anarquistes sense viur-hi el dia a dia desde dins, i "ojo" que estik fart de nar a manis com la del May Day i altres fetes a BCN amb el Bloc Negre rodejat d'estelades i de banderes estalinistes , per qué encara que no ho comprengui respecto i no ataco altres formes de lluita "no estic d'acord amb les teves idees pero donaria la vida per que poguesis defensarles"
Apa Salut i solidaritat amb els que lluiten !! |
Els dogmes acabaran amb totes nosaltres
|
per antidogmatica |
08 set 2006
|
Clar que sÃ, clqr que sÃ...
Que collons tenen a veure els anarquistes amb els independentistes?? res de res, home... De fet, si jo fos anarquista intentaria abans posar-me d'acord amb els assistents a una convocatòria tunning que amb la gent de l'esquerra independentista... o i tant que sÃ.
I si fos un bon indepe no secundaria per res les convocatòries de la CNT... molt millor les de COCO's i UGT que porten un futimer de senyeres...
Realment és molt trist i patètic tot plegat...
"NO tenemos nada que ver"... què va, que va...
AIXÃ? ENS VAN LES COSES
IL·LUMINATS PURISTES, SOU LA MAJOR XACRA DEL MOVIMENT REVOLUCIONARI CATALÀ, sigui en la vessant de la lluita llibertà ria o en la de l'alliberament nacional.
Per una vertadera unitat popular;
INDEPENDÈNCIA I COMUNISME LLIBERTARI |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per m |
08 set 2006
|
tu fes el que volguis, no vaig amb indepes. ja tu he dit. ni vaig a concerts a fer la festeta.
aixó ho deixo per gent com tú.
que cadascu fagi el que vulgui. jo no soc català. puc no ser català?
http://www.lahaine.org/index.php?blog=2&p=16937 |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per que no que no |
08 set 2006
|
Hace años que la izq. independentista catalana intenta aglutinar todo tipo de luchas, digamos, progresistas, a imagen y semejanza de lo que hizo la izq. abertzale durante los ochenta. Esta enfermedad recibe el nombre de "vasquitis" y parece que se extiende, o por lo menos lo intenta. Bajo la consigna "si no estás conmigo eres un españolista", poco original y más propia de otros lares, se amenaza a los no integrados en sus tesis (lo mismo pasó con los autónomos allí arriba). Como hay gente que parece insistir en cometer los mismos errores, o por estupidez o por ignorancia, es necesario aclarar un par de cosas:
-El experimento en el país vasco resultó un fracaso, en los 90's no paran de separarse formaciones antiguamente agrupadas entorno a la iz. abertzale: feministas, ecologistas o pacifistas, los ejemplos son múltiples y las causas numerosas. Sería interesante una autocrítica por parte de la IA y un estudio más amplio sobre este proceso.
-No tiene nada que ver los conflictos laborales con los de reivindicación nacional. Es común que esta gente siempre hable de los procesos de descolonización de otros continentes, obviando que fueron los que estudiaron en las universidades europeas (y asimilaron las ideas nacionalistas que allí se impartían) los que lideraran estos movimientos de independencia.
-Los orígenes de los nacionalismos modernos vienen precedidos por las fuertes migraciones que se produjeron dentro de europa durante la primera revolución industrial. La llegada de obreros de otros sitios llevó a las burguesías locales a desarrollar discursos de reivindicación nacional (¿esto os suena?) apoyándose en las teorías racistas que circulaban por aquel entonces. Como ejemplo: los escritos de Sabino Arana o el Modernismo catalán.
Nunca, nunca será las reivindicaciones nacionales secundadas por la clase trabajadora, por ser racistas y burguesas. Como muestra: ¿me podrías decir que síndicato de clase catalán es independentista? ¿existe?. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per claro que no |
09 set 2006
|
por los años 80, hubo un intento de sindicato, CNT del Paisos Catalans, acabaron desapareciendo fruto de su propia sinrazón.
Estoy de acuerdo contigo. Esto es una convocatoria más con un objetivo bien diferente que la reivindicación nacional. Yo trabajo de electricista en las obras, donde se habla castellano y a la gente no la movilizas, por nada, pero lo más cerca que les queda son sus problemas, los laborales me refiero eso de la identitat nacional catalana o española se trae floja.
El otro día los Cocos convocaron una huelga que nadie hizo, pero la gente en la hora del bocadillo comentaba lo de la siniestrabilidad laboral, y que vamos de mal en peor etc. Por otro lado todos tenemos fiesta el lunes y nadie comentó por qué.
No se si lo vaís cogiendo. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per es que si |
09 set 2006
|
en los años 80 tambien hubo un intento de CNT en el estado español
los cocos convocaron una huelga que nadie hizo ya que está convocada para el proximo dia 29 8 y no la convocan cocos, la convoca el sector de la construccion, en fin)
el lunes es festivo ya que es el puente de la Diada, y ayer, para variar, hubieron atascos de 20 kilometros en el peaje de la Roca, y 10 km en el de Martorell
veamos que dicen los sindicatos mayoritarios y organizados sobre la Diada Nacional de Catalunya
Comissions Obreres
www.ccoo.cat/htm/jsp/mostrar_document.jsp?CLAU=26746&PRINT=0&INCLUDE=0
UGT
www.ugtcatalunya.org
Confederació General del Treball
http://www.cgtcatalunya.cat/modules.php?name=News&file=article&sid=2235
Unió Sindical Obrera de Catalunya
http://www.usoc.es/?go=jN7uAYLx/oIJaWVXCL8LD8jzj8lXLutHCZzjLO7nmVrgWJ8/1==
Intersindical-CSC http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/272086/index.php
CNT
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/272147/index.php
Xarxa contra els Tancaments i la Precarietat
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/272526/index.php
etc etc
11 de setembre es un dia festivo, pero tambien reivindicativo. No sé si lo vas congiendo.claro que no. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per claro que no |
09 set 2006
|
en los años 80 hubo lo que hubo fue una escisión en la CNT, no un intento de CNT a nivel del Estado, que eso ya existía y existe.
Lo de la huelga tienes razón es esta semana, y de todo lo demás lo yo quiero decir es que eso del 11 de septiembre diada nacional, a los trabajadores no les interesa, porque la mayoría entre otras cosas somos inmigrantes. Es más facil que la gente salga a la calle porque un compañero se ha muerto y por una convocatoria de trabajadores. y no los rollos del nacionalismo.
Es mi opinión la que vivo todos los días. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per Claro que si |
09 set 2006
|
Salud, anarquia, y cada noche una tia. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per uno de la CNT |
09 set 2006
|
sobre los comentarios de la convocatoria 11s
1. La convocatoria se hace en marco de la lucha que lleva CNT contra mercadona.
2. Se hace extensible a los compañeros y personas que nos hemos ido encontrando por el camino en estos 6 meses de lucha.
3. La CNT lleva más de 25 años ( por decir algo)convocando manifestaciones por separado y no va con partidos políticos. ( a las manis del 11s van partidos políticos para dar y vender). Tenemos la misma autonomía que todo el mundo para convocar cuando nos de la gana y donde veamos oportuno.
4. No era nuestra intención, ni va a ser chafar la convocatoria de nadie, que cada uno vaya donde considere oportuno. Tampoco vamos a dejar que nadie nos chafe la nuestra, eso está claro.
5. Si salimos el 11s es porque ese día hay mucha gente que nos interesa que se entere de paso de nuestro conflicto, del conflicto sindical de otros. Ese día los políticos nos van a ver cara a cara, y eso es lo que pretendemos.
6. Sobre el debate nacionalismo si o no, la CNT en sus estatutos no contempla el nacionalismo de cualquier indole mas que para combartirlo, y este no el objetivo de esta mani.
si no el lema sería otro, y no seria el de: Contra el Terrorismo Patronal, Solidaridad Obrera.
7. En los comunicado podeís contrastar todo esto, creo que la CNT lo ha dejado muy claro
Ahí van unos link, donde podeís ver todo que todo lo anteriormente expuesto es cierto.
http://www.kaosenlared.net/noticia.php?id_noticia=23091
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/270040/index.php
http://www.alasbarricadas.org/noticias/?q=node/3430
http://www.lahaine.org/index.php?p=16809 |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per un altre de la cnt |
09 set 2006
|
si volem mirar politics cara a cara, millor anem al monument a Rafael de Casanova. I si no volem anar amb els independentistes, Barcelona és una ciutat molt gran, és tonteria convocar al mateix lloc i a la mateixa hora que ells. Aixi que menys fums, perque en aquesta mani veurem gent, i els anarquistes no sóm millors que els altres. menys fums. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per fd |
10 set 2006
|
mira neng!! iremos donde nos de la gana, ¿os es que tenemos que pedir permiso a los indepes? que la calle no es vuestra joder, lo pedaditos que estaís con el tema. Que no queremos vuestro 11 se setembre, ke no somos nazionalistas, os lo dejamos todo para vosotros, ke lo nuestro es otra cosa. Ke pareceís maderos controlando a la peña. |
Menos criticar a la CNT y más respeto y solidaridad
|
per pepe |
10 set 2006
|
La convocatoria de CNT se difundió a mediados del mes de agosto, y las razones entre otras son que tenemos un conflicto muy grande contra mercadona. La CNT tb ha ido a otros sitios a buscar la oportunidad de hacerse oir. No se entiende que la CNT deje de ir el onze de Setembre, o, a donde cree oportuno. Por otro lado no solemos ir con el Bloc negre nunca, me explico. El bloc negre sale normalmente el 1 de mayo y el 11S. La CNT al 11S, no va desde hace muchos años, contar mas o menos desde los 80, esa mani se convirtió en una mani nazionalista y allí nosotros no hacemos nada. Y sobre el 1 de mayo, que tb sale el bloc con el May day, pues es que hace tb unos 4 o 5 años que se convoca, y sin embargo CNT lleva 10 en arc de Trionf y nosotros nunca dijimos a nadie que tenían que ir con nosotros, o que nos iban a arruinar el acto, ni demás sandeces. Cuando el may day convocó la primera vez tb podíamos haber considerado que era un desproposito, y sin embargo nuestra postura fue respetar que cada uno haga lo que considere.
Por tanto no criticar tanto y ser más respetuosos con la CNT, que nosotros lo somos con todo el que se lo gana. |
Re: Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera (11S)
|
per anarko |
10 set 2006
|
Contra el terrorisme patronal, solidaritat obrera
Sota aquest lema queda convocada una de les MANIFESTACIONS QUE EL DIA 11 DE SETEMBRE recorrerà la ciutat de Barcelona. La convocatòria pretén ser extensible a tots els sectors laborals que actualment tenen conflictes oberts contra empreses a Catalunya.
La manifestació que començarà a les 18 hores, es farà eco de les protestes dels treballadors en un moment de gran conflictivitat a Catalunya. Des que es va desencadenar el "fantasma de la deslocalització" han estat milers els treballadors i treballadores acomiadades com a conseqüència dels famosos E.R.O. (Expedient de Regulació d'Ocupació), és en el cas d'empreses com BRAUN. Altres empreses aprofitant la cojuntura, s'han fet líders pel què fa a la manca de respecte dels drets fonamentals dels treballadors, (CAS SEAT, MERCADONA, PCCITY,...). La sospita de tancament o d'amenaces s'ha fet extensiva a un bon nombre de sectors laborals, ens trobem davant d'empreses que apel·len a "suposades crisis" quan en realitat només tenen beneficis i ens amenacen amb tancar portes si els i les treballadores no acceptem l'anomenada "flexibilitat laboral"; treballar més per menys salari. Tancar amb l'excusa de la competitivitat és fer-nos partíceps de les seves crisis, quan mai no ho hem estat dels seus beneficis, és la tàctica de socialitzar els problemes per a emplenar-se les butxaques més. Mentre el futur de milers de families que depenen d'un salari que demà pot faltar.
Podem dir que estem en una ofensiva en tota regla de l'empresariat contra els interessos generals de la classe treballadora, amb la qual cosa cal donarf respostes col·lectives en favor de defensar-nos d'aquesta precarització de les nostres feines i les nostres vides.
Amb tot això i més, la CNT-AIT convoca: MANIFESTACIÓ A BARCELONA PEL DIA 11 DE SETEMBRE A LA PLAÇA UNIVERSITAT A LES 18 h. Convidant a totes les persones o col·lectius que vulguin assistir per a posar en evidència al Poder polític i mediàtic, de què existeix una altra Catalunya, la dels acomiadats, la del tancament de fàbriques, en definitiva la dels pobres que pensem resistir.
Secció sindical de CNT-AIT a Mercadona
www.cnt.es/mercacoso
Copyleft: Reconeixement (http://creativecommons.org/licenses/by/2.5/)
Aquesta és la noticia, no la entrevista al secre.
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/272147/index.php |
|
|