Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre

11 de Septiembre. Jornada de lucha para todos los sectores laborales y sociales que hoy mantienen conflictos activos en Catalunya.
mercadona-banner-huelga_052006[1].png
Seat_660[1].jpg
braun_lucha[1].jpg
Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre

11 de Septiembre. Jornada de lucha para todos los sectores laborales y sociales que hoy mantienen conflictos activos en Catalunya.

Desde la CNT y ante la conflictividad laboral y social que existe en Catalunya, vemos la necesidad de organizar una manifestación para el 11 de septiembre, donde todos los sectores que actualmente están en lucha en Catalunya, puedan unirse y hacer mas fuerte su voz. La ofensiva que la clase empresarial ha estado ejerciendo en los últimos años se ha traducido en una pérdida constante de puestos de trabajo y del fomento de la precariedad laboral. La famosa deslocalización se ha utilizado como excusa para desechar a los trabajadores y trabajadoras a la bolsa del paro condenándonos a un futuro precario y de miseria.

La clase trabajadora de Catalunya tenemos la obligación y el deber legitimo de defendernos ante esta última ofensiva del capitalismo de Estado. Es por ello que la CNT considera que es necesario superar la localización de las luchas y plantear a la vez acciones comunes de apoyo y solidaridad en momentos concretos de nuestros conflictos con las empresas. Existe un denominador común entre los trabajadores y trabajadoras, que hoy por hoy, tienen conflictos en las grandes multinacionales, todos estamos luchando contra gigantes, empresas donde las grandes gestoras sindicales (CC.OO. y UGT) traicionan nuestras luchas, dejando a l@s trabajador@s sol@s y en la calle, es por ello que vemos necesario cambiar los escenarios de lucha en los cuales nos movemos. Unificando las acciones y a la vez respetando la autonomía de las organizaciones, colectivos, asociaciones o plataformas que hoy están plantando cara en las empresas.

El 11 de Septiembre es un día propicio para que los trabajadores salgamos a la calle para decir lo nuestro, para que se nos oiga, a pesar del silencio y la censura mediática que actualmente impera sobre temas sindicales y sociales.

Es por ello que la CNT convoca sin ánimo de protagonismo y con mentalidad solidaria, a los trabajadores despedidos o en lucha de empresas como Braun, Seat, Iberia, de la Xarxa contra la precarietat, Mercadona y cualquier otro grupo de trabajador@s o colectivo social que considere que el día 11 de Septiembre es un buen momento para mostrar en Catalunya, la otra cara de la moneda, la Catalunya de la precariedad, la Catalunya de los despidos, de la deslocalización, de la especulación inmobiliaria, de la represión municipal, de la represión carcelaria, del desastre ecologico, y de un montón de temas creados por los gobernantes y sufridos por l@s y l@s trabajador@s.




Así de esta manera, tenemos la intención de convocar para el día 2 de Septiembre una asamblea por la tarde a las 18 horas, en el local del sindicato de Badalona (Psg. Riu Congost 5-7. Local, tel. 93 398 84 63 Barrio de Lloreda, Badalona). Con la idea de organizar, comunicarnos y explicar si es necesario el objeto de esta convocatoria. La propuesta concreta es: Organizar por parte de los sectores sociales y laborales y personas en lucha, una manifestación el día 11 de Septiembre en Barcelona. Lugar: plaza Universitat a las 18 horas.


Un saludo a todos y todas.

Viva la lucha obrera.

.
Sindicato de Oficios varios de Badalona. CNT-AIT.
Comité Regional de Catalunya i Balears. CNT-AIT.
Sección sindical de Mercadona. CNT-AIT.
Confederación Nacional del Trabajo/ Asociación internacional del Treball.


Convocatòria de Manifestació obrera per al dia 11 de setembre

11 de setembre. Jornada de lluita per a tots els sectors laborals i socials que avuí mantenen conflictes actius a Catalunya.

Des de la CNT i davant la conflictivitat laboral i social que existeix a Catalunya, veiem la necessitat d'organitzar una manifestació per l'11 de setembre, on tots els sectors que actualment estan en lluita a Catalunya puguin unir-se i fer més forta la seva veu. L'ofensiva que la classe empresarial ha estat exercint els darrers anys s'ha traduit en una pèrdua constant de llocs de treball i del foment de la precarietat laboral. La famosa deslocalització s'ha utilitzat com a excusa per a desempallegar-se dels treballadors i treballadores a la borsa de l'atur condemnant-los a un futur precari i de misèria.

La classe treballadora de Catalunya tenim l'obligació i el deure legítim de defensar-nos davant aquesta última ofensiva del Capitalisme d'Estat. És per això que la CNT considera que és necessari superar la localització de les lluites i plantejar a la vegada accions comunes de recolzament i solidaritat en moments concrets dels nostres conflictes amb les empreses. Existeix un denominador comú entre els treballadors i treballadores, que avuí per avuí tenen conflictes a les grans multinacionals, totes estem lluitant contra gegants, empreses on les grans gestores sindicals (CC.OO. i UGT) traiciones les nostres lluites, deixant les treballadores soles i al carrer, és per això que veiem necessari canviar els escenaris de lluita en els quals ens movem. Unificant les lluites i a la vegada respectant l'autonomia de les organitzacions, col•lectius, associacions o plataformes que avuí estan plantant cara a les empreses.

L'Onze de Setembre és un dia propici per a què els i les treballadores sortim al carrer per a dir la nostra, per a què se'ns senti, malgrat el silenci i la censura mediàtica que actualment impera sobre temes sindicals i socials.

És per això que la CNT convoca sense ànim de protagonisme i amb mentalitat solidària, als treballadors acomiadats o en lluita d'empreses com Braun, Seat, Iberia, de la Xarxa contra la precarietat, Mercadona i cualsevol altra empresa o col•lectiu social que consideri que el dia 11 de setembre és un bon moment per a mostrar a Catalunya l'altra cara de la moneda, la Catalunya de la precarietat, dels acomiadaments, de la deslocalització, de l'especulació immobiliària, de la repressió municipal, de la repressió carcellera, del desastre ecològic, i d'una pila de temes creats pels governants i soferts pels i les treballadores.




Així d'aquesta manera, us convoquem el dia 2 de setembre a les 18h, en el local del sindicat de Badalona (Psg. Riu Congost 5-7. Local, tel. 93 398 84 63 Barri de Lloreda, Badalona). Amb la idea d'organitzar, comunicar-nos i explicar si és necessari l'objecte d'aquesta convocatòria. La proposta concreta és: Organitzar per part dels sectors socials i laborals en lluita, una manifestació pel dia 11 de setembre a Barcelona. Lloc: plaça Universitat a les 18.00h


Salutacions a tots i totes.

Visca la lluita obrera.

Sindicat d'Oficis Varis de Badalona. CNT-AIT.
Comitè Regional de Catalunya i Balears. CNT-AIT.
Secció sindical de Mercadona. CNT-AIT.
Confederació Nacional del Treball / Asociación Internacional del Treball.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
Us deurieu sumar a la manifestació que la comissió 11 de setembre organitza cada any a la mateixa hora que surt de plaça urquinaona, així podrieu fer el lligam entre els drets nacionals i els drets socials.

Per cert, peazo garito que teniu a Badalona, ja era hora que el fessiu servir per alguna cosa.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
drets nacional? eso que es?
los politiquillos que salen una vez al año para hacerse una foto?
te acuestes
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
per en NEKU.

Que la teva formació polítca sigui molt fluixa, i que els teus coneixements sobre la manifestació de l'onze de setembre siguin encara més baixos et port a dir aquesta santa tonteria.

El dia 11 a part de la manifestació d'ERC-JERC. Hi ha la que convoca l'ESQUERRA INDEPENDENTISTA que es fa al mateix lloc i hora semblant.
També hi ha EL BLOC NEGRE!

Forma't i després parla.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
no me interesa las manis del 11 de septiembre donde se reivindican nacionalismos de cualquier indole, yo no entiendo de drets nacionals, quiero saber de derechos sociales y laborales y de sus luchas de gentes sencillas con problemas, no de maestros de marxismo-leninismo con baños de nacionalismo.
yo solo sois un currela no cuentes chorradas que no me interesan
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
una cosa es el nacionalisme, una ideologia racista i bandera de una part de la clase mitja que es pensa revolucionaria i vol fer algo que no canvia res, i un altre cosa es la lluita obrera, on tots som companys, sense importarnos la cultura ni la geografia, que lluitem per una revolucio a tot el mon.
catalunya es un petit raco del mon, y la clase obrera sobrepasa totes les fronteres.
volem la emancipacio de la clase y no de una nacionalitat exclusiva.
nacionalisme no es d'esquerres, el nacionalisme es un instrument de la clase mitja per dinamitar el sentiment internacionalista de la clase obrera mundial. ja basta de barrejar nacionalisme amb la lluita obrera. obre el ulls company.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
Per Palestina i altres nacions si que es mouen els anarkos, però per la Catalunya on viuen no!

Jo estaré als actes independentistes!
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
neku, sabemos que eres una estalinista que quedó huerfana de la Union Sovietica, pero no me vengas con ese royo prepotente de que no sabes lo que son los derechos nacionales de Catalunya.Y ya que estamos, que son los derechos sociales?
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
A mi em sembla molt bé, Buenaventura, però la llengua no té res a veure amb els nacionalismes i tu me l'has assassinat en el teu escrit.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
però el que ha dit és cert, que més dóna l'idioma? tots els nacionalistes porteu un fatxa dins
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
Si, inclòs tu john reed, no et posis noms que no et van, burro. NIvell que tinc
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
24 ago 2006
Em considero de pensament llibertari i n' estic fart d'aquesta CNT! Prou que hi ha "CNT'eros" molt valids i que s' ho curren de debo, pero hi ha actuacions que van descaradament a trepitjar el que alguns consideren "enemics" i jo considero gent que es al meu costat. Per quina rao la mani pel 11 de setembre i no pel 10 o pel 12 o per qualsevol altre dia?

Em sap greu pels curreles de SEAT, Mercadona, etc... pero l' 11 de setembre anir'e al bloc negre de la mani de les 5 a Urquinaona.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
25 ago 2006
pero vamos a ver que esto no es un debate sobre nacionalismo y anarquismo. Es una convocatoria de jornada de lucha para el día 11, que además no influye en el resto de convocatorias, no es esa la intención. Tenemos una gente en huelga desde hace más de 5 meses, sin cobrar y en la calle, y desde hace mas de 5 meses vamos a todos los sitios y en todas la fechas que consideramos son oportunas para hacer patente muestra lucha. Los trabajadores de mercadona y otros que van a venir no son anarquistas, ni indepes, solo trabajadores con problemas, y son libres de decidir hacer lo que quieran o no? . Queremos que cada cual vaya donde quiera, el que quiera ir al bloc Negre que vaya, y el que se quiera quedar en su casa que se quede. nosotros llevamos más de 50 manis y concentraciones en 5 meses, y no hemos pedido opinión, ni nos hemos metido con nadie, y eso me parece que es currarselo de verdad y respetar a todo el mundo.
Aqui desde el primero que habla del local, sin saber que llevamos 18 años ocupando, y estamos en otro sitio hace 4 años, hasta el último que está harto de la CNT que no se lo curra, porque tampoco se entera de nada, está todo cristo sacando las cosas de sitio.
ahi va el calendario de movilizaciones del mes de agosto, para el crea que esto va contra alguien o no lo curramos.
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/270040
Per un 11 de setembre lliure
25 ago 2006
Visca la llibertat de sortir com es vulgui l'Onze de Setembre, tant si anem a la manifestació obrera com si anem a la manifestació independentista com si anem a la celebració institucional.

Com si algú vol anar a tot arreu i després gravar el telenoticies. Cada convocatòria es legitima amb els seus propis principis, objectius i maneres de fer.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
25 ago 2006
Solidaritat amb els treballadors en vaga a Mercadona. Tant de bo que l'11 sereveixi perquè es resolguin els vostres problemes laborals. Salut!!
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
25 ago 2006
collectivització JA!
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
26 ago 2006
Els que manen o tenen poder econòmic, són els únics interessats a que hi hagi divisió entre independentistes(independència total)i les anomenades forces socials, sindicats, ateneus, anarquistes, llibertàris, marxistes, socialistes (de debò), comunistes (els que queden), mai hi haurà independència sense alliberament individual, mental, social, col·lectiu, intercionalista i per descomptat sense tallar caps, salut.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
26 ago 2006
catalunya catalana, i prou!
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
toda para ti, haber si te empachas. Pero si algún entran los fascistas otra vez, no hagaís como en el 36, esperar a que los no nacionalista os saquen las castañas del fuego.
vaya pandilla de fanáticos, niños pijos catalanistas
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
quan dius "vaya pandilla de fanáticos, niños pijos catalanistas" t´estàs referint a 1 PERSONA que ha escrit 1 POST. Bonica manera de generalitzar.

Alguns pies negros tenen també el cervell en negre pel que sembla
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
Me refiero a una mayoría. A mi que me importan los pies negros, si la noticia no es esa, esto es una convocatoria, y salen los indepen a defender su patria con el discurso de siempre, yo quiero ser libre no quiero patrias, es que eso no es legitimo, el que quiera patrias, reyes, parlamentos, constituciones, estatuts y superestatuts, que se los quede para él, que no nos interesan, que no queremos saber nada de nacionalismos que siempre acaban en parcelas de Poder. Solo hay que ver los diferentes crepusculos que han ido saliendo en Catalunya, siempre han acabado en partidos políticos y eso no sirve.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
sí, crepúsculos y anocheceres.

comences dient "yo quiero" i de sobte passes al "nosotros". A qui et refereixes? suposo que al "crepúsculo" dels que aneu de anti-todo-lo-que-se-mueve-o-está-parado
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
¿pero tú te mueves-o-estas parado? jajajaja
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
27 ago 2006
depen, amb la xicota semblo més aviat un titella haha

no ens barallem home. Feu les manis que volgueu, però només se us demana una mica de respecte i coherència. No té sentit fer una mani l´11-9 (reconeixent implicitament un cert caràcter simbòlic d´aquesta data -caràcter simbòlic que agradarà més o menys, en el meu cas poquet-), i tot seguit escriure posts carregant-se tot el que hi ha al voltant d´aquest dia.

apa, salut
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
28 ago 2006
A veure, la cosa és ben senzilla. Qui firma el comunicat és el que s'ha de valorar. La resta de comentaris son opinions personals de gent.

Si voleu proposar que s'integri dita manifestació a la de la EI (per exemple al Bloc Negre), és tant senzill com acudir a la reunió de Badalona el dia 2 i proposar-ho a tots els presents. Allí serà el moment de defensar dita postura amb arguments, i segur que -com a mínim- s'aclariran postures allunyades de la borratxera digital.

Salut i lluita!
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
28 ago 2006
El comunicado es bastante claro, la propuesta es:
"proposta concreta és: Organitzar per part dels sectors socials i laborals en lluita, una manifestació pel dia 11 de setembre a Barcelona. Lloc: plaça Universitat a les 18.00h "
Por tanto, a la asamblea de Badalona, no se va a discutir otras cosas. Se va a discutir como organizamos esa jornada de protesta, no, si vamos a ir a la de los independentistas, esa no es la propuesta de Badalona, la sección sindical de mercadona y el comité Regional. Yo creo que deberiaís leeros el comunicado porque eso es lo que dice.
Re: Convocatoria de Manifestación obrera para el día 11 de Septiembre
28 ago 2006
ah... la CNT sempre tan incorrecta políticament.

per què serà?, nens i nenes! lo que ara es porta és l'anarco-independentisme (bé, ara s'ha d'escriure anarcoindepententisme).

a veure si la pròxima us porteu bé i aneu a la mani per la indiferència i el socialisme. Els rollos laborals i socials són secundaris, malgrat sigui la CNT un sindicat.
Sindicato Sindicat