Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
Las fiestas de Gracia segun los polis
27 jul 2006
Lo siguiente está colgado en el foro de la Guardia Urbana
Fiestas de gracia ya están aquí


Ya están aquí las fiestas de la mal nombrada Gràcia, toda la Guàrdia sabe lo que significará y a lo que se llegará este año, con respecto a los denominados OKUPAS. Las cosas estan calientes y mandarán a los compañeros a la "batalla" eso si, primero habiendo intentando negociar con los "malos"y como ellos se han negado pues entonces permitimos la fiesta y se acabó el problema..increible!!.

Y bueno como tener tendremos que ir ,que por eso nos pagan, mis preguntas son varias. Tendremos las medidas y material de autoprotección adecuadas? .Los UPAS iran a reforzar el dispositivo? y si es así les permitirán que carguen cuando la situación se escape de las manos ? A quien decida, dejarán que pase otra vez lo que siempre pasa? . Los que vamos a las fiestas de Gracia, suerte y al toro.

Re: Y que pasa con nuestra seguridad? Tenemos lo que nos merecemos (o le que votamos...).
Para vuestra información la GUB esta atada de pies y manos, porque el concejal del distrito (RICKY MARTIN) no hace tantos años era un OKUPA más; esta claro que esta del lado de ello y no de los FCS

Re: Y que pasa con nuestra seguridad? Mira amigo "ja ja", no hace falta ninguna circunstancia especial para que pueda ocurrir una desgracia, guarros asquerosos los hay en cualquier sitio. Desgraciadamente, no hace falta ir a un servicio especial para que ocurra una desgracia.... me remito a los hechos de febrero... espero que nunca vuelva a ocurrir... y si hace falta salir corriendo para salvar vuestra vida... hacedlo... los vecinos del lugar no os van a dar las gracias... esta ciudad está podrida. Gracias asociacion de vecino del casco antiguo, "casa de la solidaritat", ACAT, etc., cuando esteis en apuros, que os ayuden vuestros amigos... los del otro lado de la LEY y de la JUSTICIA. Me rio yo de la huelga de hambre... pobrecitos... ya la han dejado... Que estos.... !! bueno, me callo. No quiero malgastar mi tiempo.
Solo espero que te recuperes amigo, lo demás se lo dejo a la JUSTICIA.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
27 jul 2006
Que valents que son els de la Guardia Urbana pegant i apallisant a la gent quant esta enmanillada o sola en una cela, 5 contra un i ala. A Sabadell van ser tant valents que van pegar a un nen de 14 anys(si si de 14, per haver-lis enganxat un enganxina a la moto). I desprès ens diuen a nosaltres guarros, prefereixo ser un guarro que una desferra humanana, un cobard, i un torturador, podriu-vos en el infern
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
27 jul 2006
1,2,3 maderos MUERTOSS!!!!!

Anarkia i salut!
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
28 jul 2006
entre el GU, que segur que era el "escribiente del reino" alies el tres puntets i els guarros paràssits de gràcia, ens ho passarem astupend aquestes festes.
gràcies a tots per fer-me passar uns moments inoblidables llegint aquest TBO.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
28 jul 2006
Supongo que te refieres a los polis no?
Van de guardianes del orden y la ley que luchan contra una ciudad podrida ( que si q lo está) de gente insolidària y okupas jajaj. Y encima no te dejan actuar como lo harias tu, no te dejan pegar hasta que te den la orden. Perro has vendido tu libertat para proteger este mundo podrido ya no te queda nada.
Salut
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
28 jul 2006
sort tenim (en part) que aquests que això escriuen només són els gossos del sistema, que s'han de limitar a obeir les ordres que els donin sense discussió. Deu ser molt frustrant, no m'extranya que escriguin aquestes coses.

Que s'hi posin fulles.
Re: El más inteligente de la GU
28 jul 2006
Aquí va la continuació del foro de la Guardia Urbana:

OS ESPIAN
Supongo que ya lo sabeis, que en este foro puede entrar quien quiera y trasladar mensajes escritos aqui a cualquier otro foro. Hay colgado un mensaje "que pasa con nuestra seguridad" donde se comenta que a la guardia urbana le van a dar escopetas, etc. etc. para las fiestas de gracia, y remarcan dos respuestas. Esta colgado en indymedia Barcelona que es tambien de libre acceso y no son responsables de las opiniones que se viertan, digo esto por si acaso... Amigos, tened ciudado con lo que hablais de escopetas, porque algunos individuos pueden aprovechar vuestros comentarios para arremeter contra vosotros y os aprecio de corazon, porque amais vuestra profesion que no es otra que la de ayuda al ciudadano. Bueno, me arreisgo a que tambien cuelguen mi comentario. Suerte en la calle.

Per cert, gent d'Indymedia, no fa falta que censureu els comentaris de la poli en aquest foro, si volen dir barbaritats per "fer-nos agafar por" (juajuajua) que els facin. Es retraten ells sols.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
29 jul 2006
Aqui la unica basura es la que pega y reprime impunemente. La pena es que en el resto de España no os den tanta caña como en Cataluña. Sois solos unas marionetas y estais para el pim-pum porque no teneis demasiado cerebro ni servis para otra cosa,arrastraos. No os quejeis,mercenarios..no os quejeis.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
29 jul 2006
Son muy valientes en sus foros pero ni doblandonos en numero, medios materiales y supuesto buena adoctrinamientos en sus academias fascitoides salen idemnes, se llevan un buen recuerdo.
Sin miedo ni titubeos compañeros, que vean que nunca nos amendretaran ni robando libertades.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
29 jul 2006
El que s'ha de fer es mantenir als veïns de la nostra part, fer-los participar i que vegin que està passant. S'ha d'evitar que la policia s'infiltri i acabi provocant danys civils.
Sino, cada cop tindrem més part de gràcia desinformada i queixant-se de les festes alternatives.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
30 jul 2006
Vadder, aquesta es la intenció, també el que pasa es que hi ha molt cabró que la lia i després diuen que es okupa o com diuen els manipuladors de prensa "llevaba indumetaria alternativa o okupa, punk". Trosos de escòria.

Respecte a evitar poli infiltrada no podrás, a no ser que inventis un detector de pasma jajaja, de totes maneres dir-te el que ja sabras tu i la resta, que solen ser pesims a l'hora de camuflar-se e intentar passar per un de nosaltres, s'els veu d'una hora lluny, excepte comptadisims casos.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
02 ago 2006
Els monillos s'ho empasen tot, soc allá al seu forum i els tinc enganyat, he signat amb ciutadana jijijiji.
ke burrus.
A per ells, madera, gossos i monillos.
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
14 ago 2006
És molt divertit. Sóc veí de Gràcia i veig com certs personatges de la meva edat, esgrimint falsos ideals, destrossen cotxes i motos de gent treballadora del barri. ¡Qué valents, de nit i en grups! com els neo-nazis. Aixó si, després venen a demanar-me diners o tabac, mentre s'emborratxen a una agradable terrassa de la plaça Virreina i alguns porten roba trencada, peró de marques que jo no empodría pagar. Crec que hi ha gent consequent peró no són els que insulten, cremen o creen por, a l'americana. Tot aquell que util.litza la violéncia i la intimidació, digui el que digui o es vesteixi com vulgui, és un feixista. Volen un altre món? Que treballin de veritat per aconseguirlo. Heu pensat que cada vegada que us bebeu una birra, fumant una cigarreta... esteu donant diners a les multis que tant critiqueu? Penseu que cada vegada que us fumeu un porro, sempre que no sigui cultivat per vosaltres, o us foteu qualsevol altre cosa esteu afavorint el mercat dels narcos, que s'enriqueixin ells i els fabricants d'armes i que mori molta gent innocent? Peró es clar, és més cómode l'autocompasió i emborratxar-se, després cremarem alguna cosa que molesti i costi diners als nostres pares, peró per protestar per una bona causa...
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
14 ago 2006
Es molt divertit. Soc vei de Gracia i veig com certs personatges de la meva edat, esgrimint falsos ideals, destrossen cotxes i motos de gent treballadora del barri. Que valents, de nit i en grups! com els neo-nazis. Aixo si, despres venen a demanar-me diners o tabac o paper, mentre s'emborratxen a una agradable terrassa de la plaça Virreina.Alguns porten roba trencada, pero de marques que jo no empodria pagar. Crec que hi ha gent consequent pero no son els que insulten, cremen o creen por, a l'americana. Tot aquell que util.litza la violencia i la intimidacio, digui el que digui o es vesteixi com vulgui, es un feixista. Volen un altre món? Que treballin de veritat per aconseguirlo. Heu pensat que cada vegada que us bebeu una birra, fumeu una cigarreta... esteu donant diners a les multis que tant critiqueu? Penseu que cada vegada que us fumeu un porro, sempre que no sigui cultivat per vosaltres, o us foteu qualsevol altre cosa esteu afavorint el mercat dels narcos, que s'enriqueixin ells i els fabricants d'armes i que mori molta gent innocent? Pero es clar, es mes comode l'autocompasio i emborratxar-se, despres cremarem alguna cosa que molesti i costi diners als nostres pares, pero per protestar per una bona causa...Per cert, els veins no tenen por quan passen al costat dels monillos pero si quan passa al costat de gent que els trenca les cabines, crema contenidors destrossa lo poc que han aconseguit amb molt d'esforç. Penseu-hi,
Re: Las fiestas de Gracia segun los polis
14 ago 2006
Hector, no generalitzis, que saps tu dels que escriuen/escribim aquí?. Ni tothom fuma petas, ni tothom viu amb ni dels pares, ni destrosa per oci... Tens una idea bastant distorsionada, no se que t'han explicat, pero hauries de començar a pensar per tu mateix.
Sindicato Sindicat