Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: amèrica llatina
EUiA a Cuba
02 jul 2006
MIRALLES OFERIRÀ UNA CONFERÈNCIA A REPRESENTANTS DE LA SOCIETAT CIVIL I POL�TICA DE CUBA
A petició del govern de l’illa, el coordinador general d’EUiA parlarà a L’Habana sobre l’experiència estatutària, el govern d’esquerres a Catalunya i el model d’estat

El coordinador general d’EUiA, Jordi Miralles, oferirà aquest vespre a Cuba (15.30 hora de l’illa) una conferència política que comptarà amb l’assistència de representants d’institucions, organismes, organitzacions socials i sindicals, persones del món universitari, periodistes i responsables del govern cubà i del partit.

Els representants d’aquests col·lectius han demanat a Miralles que ofereixi aquesta xerrada per poder conèixer la situació política catalana, l’experiència estatutària i de les esquerres al govern i quin és el model d’estat que proposa EUiA per a Espanya. La conferència es farà a la seu del Comitè Central del Partit Comunista de Cuba.

El coordinador general d’EUiA, recordem, es troba de viatge oficial a l’illa convidat pel govern i acompanyat del responsable d’Acció Política de l’organització, Joan Josep Nuet, i de l’àrea d’Internacional, Antoni Barbarà. La delegació viatja, precisament, amb l’objectiu d’intercanviar impressions amb els dirigents del país sobre la situació política de Catalunya i Cuba. La delegació estarà a Cuba fins el pròxim 2 de juliol.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
que els expliqui com empresonar sense papers, que els expliqui com desallotjar sense sostre, que els expliqui com deslocalitzar fabriques, que els expliqui com privatitzar parcs i jardins,
que els expliqui com torturar disidents...
bé feina ja en té, ara, potser els hi explica una altre pel·licula, amb flors i violes d'esquerres de debóóóóóóóóóóóóó...
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Por cierto, ¿qué egación de EUiA ha ido a Cuba?. ¿La pluralidad existente, o sólo los de siempre.?.

Ya me imagino quien ha ido. Jordi Miralles, Toni Barbera (que ha colado a su hijo en el Ayuntamiento de Badalona, y supongo que otros de su misma cuerda, lease PCC...!faltaba el famoso Nuet,

Quizás algún sindicalista del PCC de SEAT que firma ERE con alegría.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Ha ido a Cuba la mayoría existente.
Si estás triste por no haber ido tu, mejor llora tranquilo y deja Indymedia para los demás.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
EUiA cipayos
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
bla bla bla

(el mismo rollo de siempre etc )

si euia cipayos y todo lo que tu quieras, pero mirar a quien invita la revolucion cubana y a quienes no os invitan :)
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Cortauñas, lamento recordarte que la revolucion cubana murio hace como 30 años.
Y murio asesinada, entre otras cosas, por burocratas avidos de poder como los de EUiA. No es raro que bichos de la misma calaña se inviten entre ellos. Total quien paga el convite es el pueblo cubano.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Yo no se a que viene ese follón. Tanto el PCPC como en PSUCviu han tenido sus respectivas reuniones en La Habana con sus homólogos del PC de Cuba y no han liado este follón.

No sabeis siquiera vender la moto. ¿Por qué no hicisteis una declaración pública, cuando Romeba (ICV), atacó a la Revolcuión Cubana en el Parlamento Europeo?. ¿Miedo a ICV...?
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
para los de EUA o es USA, no, perdon EUiA.
EUiA pasara por cuba a conocer como se hace un reinvolucion socialista a dictadura nazional-cumunista, joder decirle al dictador cubano al que deje al pueblo oprimido y asesinado hacer una revolucion socialista libertaria sin estado.
viva cuba libre y libertaria
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Qué le pregunte a Fidel cuando llega el hombre nuevo. Llevamos 47 años esperándolo y no lo vemos por el camino.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Una cosa es el oportunismo del PCC, y otra cosa, infinitamente peor, es esa pandilla de seudoanarquistas, muchos de ellos al sueldo de la CIA, como ocurre en Venezuela.

Están más cerca de Bush y de sus respectivas oligarquias, y en contra de los Pueblos de Cuba y Venezuela.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Para mi es un orgullo militar en una organización que es invitada por el gobierno revolucionario cubano para explicar la situación política de Catalunya.
Re: EUiA a Cuba
02 jul 2006
Armando,cuanto cobras por mentir deliberadamente en plan politico-demagogico de baja estofa?
Es acaso mentira, y si lo és,rebate con un "minimo"(no espero más detí),los argumentos,por ejemplo,de Fidel.
Re: EUiA a Cuba
03 jul 2006
Ah, pero Miralles habla, yo creía que su papel era ser la sombra de Saura
Re: EUiA a Cuba
03 jul 2006
el botones de saura fastic de comunistes!
Re: EUiA a Cuba
03 jul 2006
I el Saura no hi ha anat? li haguessin pogut ensenyar com un conseller de participació ha de fer participar la gent... doncs a Cuba sempre vota el 99% i aquí ni ha arribat al 50... ia ixò que el llop PP se'ns havia de menjar a totes si no comulgàvem amb l'oligarquia local i els seus palanganers "comunistes" (avui en dia a qualsevol cosa se li diu comunista)
Re: EUiA a Cuba
03 jul 2006
A qualsevol cosa se li diu comunista?
Re: EUiA a Cuba
04 jul 2006
Si, dir-li a EUA i IC comunista és dir-li a qualsevol cosa que no li arriba ni a la sola de les sabates a la revolució cubana. Que cony va Miralles a donar lliçons als cubans, se li hauria de caure la cara de vergonya i deuria ensenyar l'album tan "comunista" de fotos que en aquests escasos dos anys s'ha fet. Si una cosa han fet els d'EUA i IC és assassinar el comunisme i convertir-lo en un reformisme fastigosament maquillat de coses que ja ni són com ecologistes o d'esquerres.

Que escolti a la gent de Cuba, que escolti al poble, i veurà que tants els fidelistes com els que són contraris tenen part de raó, i que deixin d'utilitzar el poble cubà quan aquí en la seva punyetera vida han aplicat res que se li assembli a revolució cubana, i unes quantes oportunitats han tingut a nivell municipal.

Vergonya de debò, i per cert no cal que et convidi el règim cubà per anar-hi, alguns hem anat sense cap invitació, ni falta que ens fa.
Sindicato Sindicat