Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme
Aturem el nazi-sionisme !
01 jul 2006
Ja está bé de mirar per a un altre costat !
Estan destruint un Poble !
Si no ajudem qui ens fará costat quan ho necesitem ?
flag-ani.gif
israelterror.bmp
01-07-2006

Comunicado de la Red Solidaria contra la Ocupación de Palestina
9000 secuestrados palestinos por Israel


Rebelión

Hay más de 9000 personas palestinas secuestradas y prisioneras de Israel, incluyendo a representantes del pueblo palestino legitima y democráticamente elegidos; hay cerca de 5 millones de personas refugiadas. El dictamen de la Corte Internacional de Justicia sobre el Muro que se sigue construyendo en Cisjordania cumple 2 años, donde se pedía a los Estados presionar para la destrucción del mismo. En Gaza las infraestructuras civiles han sido sistemáticamente destruidas por el ocupante israelí, ya sea el aeropuerto, en su día realizado por donación española, o la central eléctrica.

El movimiento de solidaridad del Estado Español, Red Solidaria contra la Ocupación de Palestina, condena enérgicamente la muestra de fuerza, la violencia, la gratuidad de la destrucción y la soberbia de la impunidad israelí.

No hay por parte israelí ningún interlocutor porque pretenden simplemente la aniquilación del pueblo palestino. Rechazan las fronteras de 1967. Niegan el derecho al retorno de los refugiados palestinos y siguen amplificando las normas prácticas de limpieza étnica, la expulsión y la emigración económica. Todo para no reconocer la existencia del pueblo palestino y su derecho a vivir en su tierra.

Por el contrario, sigue la construcción del ilegal Muro del Apartheid y la Anexión, expropian tierras, arrancan olivos, amurallan pueblos creando ghettos e islotes incomunicados como los bantustanes de la racista Sudáfrica con su segregación racial. Se apropian del agua y de los demás recursos palestinos para unas colonias que se expanden ante la complicidad Occidental.

Condenamos la postura de los Gobiernos de la Unión europea, entre ellos el español, que no toman medidas para cambiar la situación de ocupación del pueblo palestino, no presionan para que se aplique el Derecho Internacional, reconociendo de facto los hechos consumados israelíes, tratando como ‘normal’ a un Estado agresor, que perpetra constantes castigos colectivos a la población ocupada. Esta postura aumenta y fortalece el poder y la arbitrariedad impune de la potencia ocupante en contra de la población civil en los territorios palestinos.

Reclamamos posturas contundentes, acordes al desafío de la ilegalidad israelí y a su política criminal de destrucción de vidas y de medios de subsistencia de la población palestina.

Exigimos la Suspensión del Acuerdo de Asociación entre Israel y la UE, la paralización de compra-venta de armamento y no contribuir a la financiación de ninguna infraestructura de la ocupación.

Pedimos, igualmente, coherencia entre decir que se busca la paz y poner los medios adecuados para impedir al agresor (el ocupante israelí) que siga cometiendo crímenes y violaciones de tratados, convenciones y leyes internacionales. Al mismo tiempo pedimos apoyo a la víctima palestina hasta que logre ejercer el derecho a tener una paz justa y duradera en su propia tierra con la restitución de sus legítimas aspiraciones nacionales e individuales, en el marco del respeto y acatamiento de la legalidad internacional vigente .

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Aturem el Judeo-sionisme !
01 jul 2006
Dir aturem el nazi sionisme es una frase tan estupida i tant antagonica com dir, aturem el antifeixisme feixista.No hi ha res mes antijueu i antisionista que un nazi.No hi ha res mes antiblanc i antinazi i antifeixista que un jueu i un sionista.Jugueu amb les paraules fotent un embolic que ni vosaltres us entereu.Ah i per cert, els sionistes tenen poc de nazis, mes que res perque els nazis a diferencia dels moviments sorgits de l´esquerra(tota la fauna de ideologies que volguessiu), son els unics que casi van conseguir enfonsar per sempre el sionisme sota la seva bota.Historia es historia, i tendenciositat del llenguatge es manipul.lació incoherent i sensacionalista.Les coses pel seu nom.
Re: Aturem el nazi-sionisme !
01 jul 2006
tu si que tens un embolica que fa fort, xaval, no t'enteres de res i vas d'espabilat

quin sionisme van gairebe aconseguir enfonsar els nazis? quins noms, quines sigles? els anglesos del Congres Mundial Sionista? els colonos dels anys 20 o 10, de que parles? per cert deixa de posar al mateix sac una etnia o religio, els jueus, amb una ideologia politica ben definida, el sionisme.
Re: Aturem la intolerancia !
01 jul 2006
El fet que el comunicat de la "Red Palestina"estigui en espanyol diu el especte que li teniu a la llengua cultura i nacio catalanes.

Sobre els fets que estan ocorrent a Palestina nomes hi ha un culpable, Hamas, aquesta organitzacio esta classificada com a terrorista per la UE, EEUU, el Japo, i molts altres paisos.

El govern legitim de Palestina es Hamas perque els han escollit, aquesta organitzacio te un programa electoral de pau que consisteix en dos punts basics, 1-no reconeixer que Israel te dret a existir, 2-Destruir Israel

Quan van sortir escollits tots els ignorants que donen suport aquesta organitzacio homofoba i antidones van posar missatges aqui d'alegria...

Aquesta es la pau que Hamas vol, la pau de la guerra, perque ells sabien de sobres que segrestar un soldat d'Israel portaria aquestes consecuencies, pero son tan fanatics que sel's hi enfot el benestar del seu poble.
Re: Aturem el nazi-sionisme !
02 jul 2006
No entenc perquè és necessari retocar la foto i fer semblar un soldat més "malèvol" del què és.

És que les armes de foc no són ja per a matar? Perquè cal simular-li la cinta del cap?
I les ungles, són per a associar-lo al dimoni??
Re: Aturem el nazi-sionisme !
02 jul 2006
Los valores, las bases ideológicas y culturales del sionismo y nazismo son parecidas.

Los componentes raciales, de expansionismo territorial, de pueblo elegido, tienen unos paralelismo evidentes.

Y si sumamamos a sus métodos, cada uno en su proporción histórica, la comporación es coherente. Si el nazismo, entre otros objetivos,se planteó el exterminio de judios, los sionistas están haciendo exactamento lo mismo con los palestinos. Eso sí, con el apoyo del EE.UU, y de una cobarde Europa, complice del holocausto del Pueblo Palestino.

Todo ello, al margen de Hamas, o de los diferentes gobiernos de turno.

La lucha de todo demócrata, con una mínima dosis de humanismo es combatir la política de Israel y juzgar a sus dirigentes como criminales de Guerra. Lo mismo que en Nuremberg.
Re: Aturem el nazi-sionisme !
02 jul 2006
Si us plau informeu-vos abans de parlar. El nazisme reafirmava el sionisme, al volguer fer fora d'Europa als jueus, aixi podia afavorir les politiques sionistes(fer emigrar als jueus europeus a Palestina), pero aquests no es van refugiar a Palestina com era la intencio del sionisme sino que majoritariament van anar a EUA i la URSS(100.000 a Palestina i entre 2-3 milions a EUA i entre 3 i 4 milions a la URSS).
Els grups sionistes arribats a Palestina entre finals del sXIX i la segona guerra mundial es converteixen en colons que molts cops col.laboren amb les forces colonials britaniques en la repressio de la resistencia palestina(p.ex.intifada de 1936). Compren les terres als terratinents otomans(fins la primera guerra mundial Palestina estava ocupada per l'imperi otoma)i expulsen als llauraors palestins.Aixo crea una forta crisi economica i social a Palestina que a la intifada del 36 esclata. Les forces parapolicals sionistes(Treball i Proteccio -vinculades a las organitzacions colonials i als sindicats sionistes)col.laboren amb l'exercit britanic en la repressio. Desprers de la segona guerra mundial de la que la Gran Bretanya surt molt feble, les organitzacions extremistes sionistes inicien la pressio sobre les autoritats colonials britaniques amb algunes accions armades contra aquestes sense deixar de reprimir i tractar com colonitzats als palestins. Davant de l'augment de la temperatura a la zona els britanics abandonen Palestina al 1947, amb el pla de particio de la ONU, que els arabs no accepten. Llavors esclata la primera guerra arabo-israeli, que es guanyada per Israel gracies al suport sovietic a traves de Txecoslovaquia. Aquesta victoria permet l'expulsio de la majoria de la poblacio palestina del territori del actual estat israeli i comenca el drama dels refugiats expulsats al Liban, Siria, Cisjordania, Gaza i Egipte. D'aqui en endavant les forces sioonistes actuaran com a colonitzadores, i encara que l'estat israelia tingui certs trets de caracter socialista(d'aqui la simpatia d'alguna esquerra europea per Israel), aquests drets nomes son aplicables als pobladors de religio jueva, creant-se una situacio de discriminacio o apartheid amb la poblacio Palestina, pero amb molt bona premsa. D'aqui en endavant em sembla que la historia ja es mes coneguda. Aixi que no us extranyeu quan es compara el sionisme amb el nazisme com ha dit el Didac. Prou de publicitat nazisionista a indymedia!!!!
No siguis complice de la barbarie sionista. Boicot a Israel.
P.D.Fem que HAMAS accepti participar a les eleccions, els diem que han de fer una treva per a participar, ens fan cas per tal de participar-Fins els bombardejos de la platja de Gaza HAMAS portava dos anys de treva en que els israelians ni s'han dignat a iniciar converses-i quan guanyen les eleccions no els acceptem. Visca la hipocresia occidental, aixi afavorim la democracia.
Re: Aturem el nazi-sionisme !
02 jul 2006
"El nazisme reafirmava el sionisme, al volguer fer fora d'Europa als jueus, aixi podia afavorir les politiques sionistes(fer emigrar als jueus europeus a Palestina)"

Hitler, que fue el creador y destructor del nazismo los quería mandar a Madagascar. Cuando empezó la Segunda Guerra Mundial, se puso a enviarlos hacia el este (caminando o en trenes de mercancías), y como no morían lo suficientemente rápido los trajo de vuelta para gaserlos y quemarlos.

"Compren les terres als terratinents otomans(fins la primera guerra mundial Palestina estava ocupada per l'imperi otoma)i expulsen als llauraors palestins.Aixo crea una forta crisi economica i social a Palestina que a la intifada del 36 esclata"

Esto me ha encantado. La culpa es de los judíos, no tiene nada que ver que los turcos tuviesen machacados a los palestinos, o que los ingleses lo vieran como otra colonia más, o que las tribus árabes entraran en Jerusalen como quien entra en una jaima... Macho, se te ve el plumero, no lo disfraces de "historia", porque es patético.

"aquests drets nomes son aplicables als pobladors de religio jueva". Mentira. Todos los ciudadanos de Israel son iguales en derechos. Otra cosa es que se compatibilicen las creencias con las obligaciones de los mismos.

Que si, que si. Que eres antisionista, pero también un subnormal, igual engañas a tu tia abuela hablando de esto, y te da propina, pero aquí lo llevas crudo.
Sindicato Sindicat