Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
crónica 8 dia en vaga de fam - presos 4 febrer
27 jun 2006
Avui dimarts, des de les 5 de la tarda, unes 80 persones ens hem concentrat davant de la presó La Model, en solidaritat amb Alex detingut el 4 de febrer. “En huelga de hambre, están los compañeros, porque el estado los quiere prisioneros�, i altres lemes van ser entonats mentre es donava la volta a la presó.
Recordem que els tres processats pel cas de Sant Pere Mès Baix van començar el dilluns passat una vaga de fam indefinida per a exigir la llibertat i el respecte a la presumpció d'innocència davant el bast muntatges polític-policial (ara amb el complot judicial) al que han estat objecte. Solament abans-d'ahir li va ser concedida a Alex la baixa mèdica en La Model, al que fins a llavors obligaven a baixar al pati de la presó. Mariana, la mare de Rodrigo contínua donant suport la vaga de fam des de la Casa de la Solidaritat.
Aquest matí es van repartir flyers en Plaça Sant Jaume, lloc on es va realitzar la recollida de les més de 6000 signatures lliurades a l'Ajuntament de Barcelona, (responsable polític del muntatge) per a informar sobre la situació dels presos en vaga de fam.
Mira també:
http://www.karcelona.revolt.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: crónica 8 dia en vaga de fam - presos 4 febrer
27 jun 2006
Hoy martes, desde las 5 de la tarde, unas 80 personas nos hemos concentrado delante de la prisión La Modelo, en solidaridad con Alex detenido el 4 de febrero. “En huelga de hambre, están los compañeros, porque el estado los quiere prisioneros�, y otros cánticos fueron entonados mientras se daba la vuelta a la cárcel.
Recordamos que los tres procesados por el caso de Sant Pere Mès Baix comenzaron el lunes pasado una huelga de hambre indefinida para exigir la libertad y el respeto a la presunción de inocencia ante el burdo montajes político-policial (ahora con el complot judicial) al que han sido objeto. Solo anteayer le fue concedida a Alex la baja médica en La Modelo, al que hasta entonces obligaban a bajar al patio de la prisión. Mariana, la madre de Rodrigo continua apoyando la huelga de hambre desde la Casa de la Solidaridad.
Esta mañana se repartieron octavillas en Plaza Sant Jaume, lugar donde se realizó la recogida de las más de 6000 firmas entregadas al Ayuntamiento de Barcelona, (responsable político del montaje) para informar sobre la situación de los presos en huelga de hambre.
Re: crónica 8 dia en vaga de fam - presos 4 febrer
27 jun 2006
Más info en: http://www.presos4f.blogspot.com/, en http://www.fotolog.com/presos_4f , en http://represionenbarcelona.blogspot.com/, y en http://www.karcelona.revolt.org
Sindicat Terrassa