Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió : immigració
EL jutge accepta habeas corpus per detinguts al CIE
24 jun 2006
Advocats de les persones detingudes aquest matí a l'acció de denúncia del Centre d'Internament en construcció a la Zona Franca han presentat habeas corpus al jutjat de guàrdia. El jutge ha acceptat a tràmit al menys 3 habeas corpus i ha decidit desplaçar-se personalment a la Verneda
De moment se sap segur que el jutge de guàrdia ha acceptat a tràmit l'habeas corpus presentat per la detenció de dos advocats i al menys un periodista (sembla que finalment el número de periodistes detinguts són tres). El jutge ha decidit desplaçar-se a la comissaria de la Verneda per garantir que es respectin els drets de les persones detingudes.

D'altra banda, ha començat al centre de la ciutat la manifestació prevista de la II Caravana Europea per la llibertat de moviment i contra els centres d'internament.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: EL jutge accepta habeas corpus per detinguts al CIE
24 jun 2006
Demà a les 9:30 concentració solidària davant de la Verneda ( c/ Guipúscoa, 74 - L2 Bac de Roda )
Re: EL jutge accepta habeas corpus per detinguts al CIE
27 jun 2006
Perdoneu, pero exaktement que es un habeas corpus?
Merci
Sindicato Sindicat