Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
Manifestacion el 8 de julio en barcelona contra mercadona
23 jun 2006
La lucha contra mercadona continua
(castellano)

El próximo sábado 8 de Julio se realizará una gran manifestación en solidaridad con la huelga que la Sección Sindical de CNT-Mercadona está llevando en el Centro Logístico de Mercadona (en Sant Sadurní d’Anoia), donde la huelga ya tendrá más de 100 días de duración, siendo una de las más largas de la história de Barcelona.
Desde todos los Sindicatos de CNT-AIT en todo el Estado se están organizando autobuses para asistir a la manifestación, y es por eso que todos-as aquellos-as de fuera de Cataluña que tengáis intenciones de asistir a la manifestación os recomendamos que os acerquéis a la sede más próxima de CNT-AIT con tal de poder agilizar las gestiones.
Recuerda, ¡esta huelga es de todos-as y la vamos a ganar!
ALL� NOS VEREMOS, ¿NO?
8 de JULIO
12h en Plaza España – BCN

(català)
El proper dissabte 8 de Juliol es realitzarà una gran manifestació en solidaritat amb la vaga que la Secció Sindical de CNT-Mercadona està portant al Centre Logístic de Mercadona (a Sant Sadurní d’Anoia), on la vaga ja portarà més de 100 dies de durada i essent una de les més llargues de la història de Barcelona.
Des de tots els Sindicats de CNT-AIT arreu de l’Estat s’estàn organitzant autobusos per assistir a la manifestació, i és per això que tots aquells de fora de Catalunya que tingueu intencions d’assistir a la manifestació us recomenem que us acosteu a la seu més propera de CNT-AIT per tal de poder agilitzar les gestions.
Recorda, aquesta vaga és de tots-es i la anem a guanyar!
ALLÃ? ENS VEUREM, NO?
8 de JULIOL
12h a Plaça Espanya - BCN

(fabla)
El próximo sábado 8 de Chulio se reyalitzará una gran manifestazión en solidaridá con la bada que la Sezión Sendical de CNT-Mercadona está carriando en el Zentro Lochístico de Mercadona (en Sant Sadurní d’Anoia), an la bada ya tendrá más de 100 diyas de durazión, siendo una d’as más largas d’a istoria de Barzelona.
Dende toz os Sendicatos de CNT-AIT en to l‘Estau se están organizan utobuses ta asistir a la manifestación, y ye por ixo que toz-das aquellos-as de fuera de Cataluña que tengáis intenzions d’asistir-ne a la manifestazión toz ricomendamos que toz amanéis a la sede más próxima de CNT-AIT con tal de poder achilizar las chestions.
Ricuerda, ¡esta bada ye de toz-das y la bom a ganar!
ASTI MOS BEYEMOS, ¿NO?
8 de CHULIO
12h en Plaza España - BCN

TA M�S INFORMAZIÓN: barcelona.cnt.es
www.cnt.es/mercacoso
www.cnt.es

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Manifestacion el 8 de julio en barcelona contra mercadona
23 jun 2006
Allí estarem tots ...els que puguem ja que el dia i la hora no són gaire còmodes. I haurà molta gent que treballa en aquesta hora. No entenc pq no s'ha organitzat un dissabte que tothom hi podria anar.
Dia 8 de juliol hi hem de ser tots i totes.
Qualsevol hi pot assistir, la solidaritat és infinita i de tots. Solidaritat és força i només hi ha força quan hi ha unió !
Salut
Re: Manifestacion el 8 de julio en barcelona contra mercadona
23 jun 2006
Ehem...
El 8 de juliol ES dissabte, company.
Re: Manifestacion el 8 de julio en barcelona contra mercadona
23 jun 2006
jaajaja si si després m'he adonat. Es que havia mirat el mes de juny ejeje.
Millor doncs.
Salut
Sindicato Sindicat